Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Kyselyä nesteistä/tiivisteistä

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    7

    Kyselyä nesteistä/tiivisteistä

    Olen nyt kovasti kiinnostunut noista hedelmä, marja, suklaa, pähkinä sekä "juustokakku-piirakka" ym. muista tuollaisista makeista nesteistä, joskus vaan tuntuu että ovat melko laimean makuisia. Voisiko niihin kokeilla lisätä noita tiiviste nesteitä, saisiko niillä täyteläisempää makua aikaiseksi.

    Libertyltä olen noita nesteitäni tilannut, joten tiivisteetkin saisi olla sieltä, vaan minkä valmistajan tuotteita suosittelette, mistä löytyisi ne aidoimmat maut.


    Jos tämä viesti sujahti nyt väärään osioon, niin saa siirtää oikeaan osoitteeseen. Olen lukenut noita nesteketjuja jo useimman tunnin, enkä löytänyt etsimääni, siksi aloitin tämän uuden.

     
     
  2. #2
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    1) Voi lisätä ja joskus voi jopa onnistua
    2) Capella, Flavourarts ja Perfumers apprentice ainakin laadukkaita ja ehkä vielä tuossa järjestyksessä? (Kaikkia löytyy Libertyltä, jollei hampsterit ole tyhjentäneet jo lemppareita hyllystä)
    3) Laitteistolla on myös paljon merkitystä miten paljon makua ja höyryä saat irti, joten siihenkin puoleen voi tutustua

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    PA:n watermelon on ainakin paras vesimeloni, jota olen itse maistanut ja äskettäin löysin Nikotiinittoman Apple Mixin joka on aivan mahtava omenaneste (ei tosin ole tiivistettä, mutta kestää 50/50-laimennuksen).

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •