Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Höyryttäjille oma yhdistys ???

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Höyryttäjille oma yhdistys ???


    Kovasti tuntuu olevan höyryttelyyn kiinnostuneita ja asialle omistautuneita ihmisiä.

    Mitäs olette mieltä siitä, että pitäisikö pistää pystyyn ihan virallinen e-savuke yhdistys?
    may the vape be with you!


     
     
  2. #2
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Höyryttäjille oma yhdistys ???

    juu-u. samalla sitten puolue ja oma valtio ja.... maailmanvalloitus!!!

    ei pahalla mutta tää liitoksistaan repeeminen joka hiton paikkaan ja solukkoon alkaa kyllä jo hieman naurattaa.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #3

    Vs: Höyryttäjille oma yhdistys ???

    Ei kai siitä mitään haittaakaan olisi, mutta en näe kyllä juuri hyötyjäkään.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Höyryttäjille oma yhdistys ???


    Näin mä vähän ajattelinkin.

    Unohdetaan!
    may the vape be with you!


     
     
  5. #5

    Vs: Höyryttäjille oma yhdistys ???

    Jos sellainen yhdistys olisi, niin miksi sellainen olisi? Vainko sen takia, että sellainen olisi?
    Sinänsä vaikka e-savuke.com:a hallinnoimaan ja sitä kautta myös höyryttelijöitä hyödyntämään, ei yhdistys toki olisi pahitteeksi, toki sen asian on lähdettävä liikkeelle tuolta e-savuke.com:n petustuksen suunnalta

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    31

    Vs: Höyryttäjille oma yhdistys ???

    Ainoa syy miksi tulee mieleen tällaista yhdistystä perustella on jos se ajaisi esim. nikotiininesteiden myynnin laillistamista Suomessa ja aiheeseen liittyvää valistusta organisoidusta.

    Kivahan se tietty on jos joku jaksaa mutta itse en koe niin sydämen asiaksi, että näkisin vaivaa. En kyllä tosin olekaan yhtään "yhdistys ihminen".

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •