Sivu 2 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 247

Aihe: tapatalk

  1. #21
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: tapatalk

    Mulla kysy aluks ku aloin lukemaan uutta juttua että minne laitetaan.. Nii siis ny on meikänkin adroidissa tapatalk ettei kestä niin kauaa selata töissä keskusteluja

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: tapatalk

    niin juu tuota.. paranneltu versio löytyy torrenttina, eikä maksa. EN suosittele käyttämään mitään laitonta!

     
     
  3. #23
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: tapatalk

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    niin juu tuota.. paranneltu versio löytyy torrenttina, eikä maksa. EN suosittele käyttämään mitään laitonta!
    Töissä kauhea kiire nii oli pakko osaa Ei kerenny lähteen kotia lataileen

     
     
  4. #24

    Vs: tapatalk

    Kaikkia on kokeiltu itse ohjelman asetuksista, mutta ei vaan silti näytä uusimpia viestejä topiceissa ensin. Joten taitaa olla kiinni tuosta "amerikan serkun" lainaamasta tapatalkista, joka taitaa olla jo vanha versio Ehkä pitää se pari euroa sijoittaa, kun tuota tulee kumminkin päivittäin käytettyä
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  5. #25
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: tapatalk

    Tuota olen itse käyttänyt ja hyvin toiminut:


     
     
  6. #26

    Vs: tapatalk

    Sain toimimaan uudemmalla tapatalkin versiolla. Vanhasta versiosta puuttui kokonaan tuo sibin näyttämä asetus
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  7. #27

    Vs: tapatalk

    Saako tapatalkkia käyttäessä quotattua muiden viestejä kun haluaa vastata viestiin? Varmaan maailman yksinkertaisin juttu mutta ei vaan osaa, googlekin heitteli vain multiquote juttuja, kun ihan perus yhden viestin quottaus riittäis oikeinki pitkälle.

     
     
  8. #28
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    tapatalk

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Saako tapatalkkia käyttäessä quotattua muiden viestejä kun haluaa vastata viestiin? Varmaan maailman yksinkertaisin juttu mutta ei vaan osaa, googlekin heitteli vain multiquote juttuja, kun ihan perus yhden viestin quottaus riittäis oikeinki pitkälle.
    Hyvin onnistuu. Pidät sormea pohjassa toisen viestin päällä. Tämä viesti tuli tapatalkista.

     
     
  9. #29

    Vs: tapatalk

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Saako tapatalkkia käyttäessä quotattua muiden viestejä kun haluaa vastata viestiin? Varmaan maailman yksinkertaisin juttu mutta ei vaan osaa, googlekin heitteli vain multiquote juttuja, kun ihan perus yhden viestin quottaus riittäis oikeinki pitkälle.
    Hyvin onnistuu. Pidät sormea pohjassa toisen viestin päällä. Tämä viesti tuli tapatalkista.
    No arvelinkin et joku yksinkertaanen juju siinä on.. Kiitosta tiedosta!

     
     
  10. #30
    Höyry-Häyrinen
    Vieras

    Vs: tapatalk

    Voisiko ylläpito päivittää Tapatalk-pluginin uusimpaan versioon, jotta myös erikoismerkkejä (mm. Å, Ä, Ö) käyttäjätunnuksessaan käyttävät pystyvät kirjautumaan sisään?

    Jos uusin plugin on jo käytössä, täytyy alkaa etsiä vikaa jostain muualta.

     
     
  11. #31

    Vs: tapatalk

    Kyllä ainakin Tapatalk.com:n mukaan uusin plugin on käytössä.

     
     
  12. #32
    Höyry-Häyrinen
    Vieras

    Vs: tapatalk

    Mysteeri... Kirjautuessa tulee vain ilmoitus: System Message, tunnusta ei ole olemassa.
    Pienellä googlettamisella löysin vastaavia ongelmia käyttäjiltä, joiden tunnukset ta salasanat sisälsivät erikoismerkkejä. Uusimmassa plugarissa ongelmien piti olla korjattuna. Noh, täytyy yrittää selvittää missä mättää.

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Re: tapatalk

    Kuulin itse tästä tapatalkista vasta tällä foorumilla ekaa kertaa. No heti hakemaan android marketista ja maksoi sen 1,99€ . Hyvä aps kun ei tarvi aina olla koneella seuratakseen juttuja.
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  14. #34

    Vs: tapatalk

    Skandit ei toimi käyttäjätunnuksessa, eikä salasanassa Tapatalkin kautta kirjautuessa. Ratkaisin ongelman luomalla uuden tilin, joissa ei moisia merkkejä ole. Nyt Tapatalk pelittää kuten pitää

     
     
  15. #35
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Tapatalk stalkkausta

    Stalkkausta reaaliajassa:


     
     
  16. #36
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    55

    tapatalk

    Asensin sitten itsellenikin ipadille. Vaatinee totuttelua, mutta eiköhän se ala sujumaan ku harjoittelee
    Laitteet: Ego, Lava
    Kartot <3

     
     
  17. #37

    tapatalk

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Stalkkausta reaaliajassa:

    Huomasin hetki sitten saman

     
     
  18. #38

    Vs: Tapatalk stalkkausta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Stalkkausta reaaliajassa:

    Jumaleissön... Kärähdin että olen katsellutedellisen käyntini jälkeen tulleita viestejä keskellä yötä

    EI taida mun vanhassa Nokia E75:ssä olla tällaisia hienouksia.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  19. #39

    Vs: tapatalk

    Mites näyttääkö teillä tuo "Participated" välilehti uusimmat viestit ensin?
    Mulla järjetys on omien kirjoitusten mukaan. "All" ja "unread" näyttää kyllä uusimmat ensin.

     
     
  20. #40

    Vs: tapatalk

    Onkohan mulla ruksi jossain väärässä paikassa...

    Joka kerta kun käyn foorumilla tapatalkilla, niin tietokoneella näyttää kaikki aiheet/viestit luetuiksi. Tapatalkilla toimii kyllä aina normaalisti.

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •