Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Premium Cafe Brisiliano - Decadent Vapour (Ecigwiz) 9/10

  1. #1

    Premium Cafe Brisiliano - Decadent Vapour (Ecigwiz) 9/10

    Premium Cafe Brisiliano

    Valmistaja: Decadent Vapour
    Kotisivu:
    Hinta ostohetkellä: 7,43€ (10ml)
    Ostopaikka: www.ecigwizard.com
    Nikotiinipitoisuus: 18mg
    PG / VG: mix
    Pakkaus: Muovipullo tippakärjellä
    Laitteisto: eGo-T 900mAh / karvalakki

    Arvostelu:

    Maku oli uuden sauhutteluharrastukseni toinen tuttavuus. Ensimmäisen, Decadentin Strawberryn jälkeen tämä tuntui mahtavalta. Ensimmäisillä henkosilla makunystyröitä hivelevän pehmeäksi paahdetun kahvin aromi tunkeutui tervan ja myrkkyjen turmeleman makuaistini läpi suoraan tajuntaan. Muutamat höyryt myöhemmin maku tasaantui, ja kun maltoin kiukaan sammuttaa, jäi viipyilevä kaakaomainen jälkimaku kielelle. Kohta tankillisen polttaneena en vielä ole makuun tympääntynyt, kuten kävi mansikan kanssa melkein alkuunsa.

    Cafe Brisiliano ei ole liian makea. Se maistuu itseasiassa paremmalta kuin kahvi, siitä on jäänyt pois perussuomalaisen kahvin kitkerä sivumaku.

    Vaikka olenkin uusi höyryttelijä, ja monet sanovat että makuaisti alkaa vasta kunnolla toimimaan muutaman viikon päästä, luulen että makutuntuma ei tästä parane. Eli aloittelijalle voin suositella, mutta paremman makuaistin omaavalle maku voi olla jopa liian vahva.

    Kurkkutuntumaa ei juuri minulle tullut, saattaa tosin johtua siitä että analogisen polttelusta on niin lyhyt aika.

    Tilaan lisää tätä.

    Maku: 10 / 10

    Savuntuotto: 9 / 10

    Kurkkutuntuma: 7 / 10

    Kokonaisuus: 9 / 10 Erinomainen aloittelijan valinta

     
     
  2. #2

    Vs: Premium Cafe Brisiliano - Decadent Vapour (Ecigwiz) 9/10

    Oikein hyvä e-neste. Itse möyhyttelen sitä päiväsaikaan aika useasti. Ei ole liian vahvan makuista, eli se sopii pitempiinkin sessioihin ilman että makuaisti siihen turtuu.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  3. #3

    Vs: Premium Cafe Brisiliano - Decadent Vapour (Ecigwiz) 9/10

    Minulle tämä on hankala liemi. Ohuinta tähänastisista ja lurahtaa helposti patruunasta tai cartomisaattorista läpi ja sitten sitä valuu pitkään alaspäin akkua uhaten. Sen pitäisi olla PG ja VG sekoitusta mutta omassa pullossa lukee vaan PG ja luulen että sekoitus on kovin PG-voittoinen.

    Höyryn määräkään ei ole kummonen ja se on kummallisen epätasainen. Maku on sinällään oikealla hetkellä mainio. Täytynee kokeilla seuraavaksi ego-t:llä, 501-tsydeemeillä aika mahdoton liemi.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •