Tulokset 1 - 16 / 16

Aihe: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    28

    Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Ensinnäkin tuo otsikko Ei mahtunut "höyryttelijöitä" niin piti laittaa "höyryäjiä" Tarkoitus tuossa jälkimmäisessä siis kysyä että onko ketään tumakoimatonta ihmistä joka aloitteli höyryttelyn.

    Itse en ole koskaan tupakoinut, mitä nyt ehkä 1-2 sikaria vuodessa polttanut jos sille päälle sattunut. Sikari on aina ollut makunautinto minulle. Kummemmin en ole harrastukseen sitten intoutunut terveyshaittojen takia...

    Joka tapauksessa, savu on aina kiehtonut minua. Polttaminen on vaan rituaali jossa on jotain hienoa! Kaikki on varmaan nähneet Taru Sormusten Herrasta- trilogian missä Gandalf vetelee piippuaan ja mietiskelee... Sauhuttelussa voi rentoutua ja nauttia eri makuisista tupakoista, tai mitä sitten tykkääkään maistella Esimerkiksi piippua poltellessa voi lukea kirjaa tai muuten vaan mietiskellä ja katsella savun leijailua. Se on vähän niinkuin katselisi nuotiota. Sitä voi katsoa pitkään.

    Piippu onkin kiinnostanut vielä enemmän. Siinä on tyyliä ja sellasta rauhallista asennetta mikä sopii omaan elämäntyyliin. Terveyshaittojen ja addiktoivan nikotiinin takia en ole uskaltanut aloittaa harrastusta. Nyt kuitenkin törmäsin höyryttelyn ihmeelliseen maailmaan, ja mikä parempaa, ePipeModsin käsin valmistettuihin piippuihin! Kelasin 1+1=piiputtelu ilman suusyöpää, OMG! Heti lähti tilaukseen.

    Uskon siis että höyryttely on makunautinto minulle yhtälailla kuin kahvin tai teen juonti. Tai karkin syönti, tai mikä vaan mistä nauttii! Siinä on vielä lisänä se höyryn leijailu, mystisyys ja rituaali. Unelmien täyttymys.

    Joku voikin nyt kysyä että etkös keksinyt rahoillesi parempaa käyttöä. En. Löysiä kun sattui olemaan niin samapa tuo, tahdon satsata elämän yksinkertaisiin iloihin tämän helvetillisen maailman keskellä! Olipa sitten terveyshaittoja tai ei, niin ne ovat varmasti huomattavasti pienemmät kuin oikeassa tupakassa.

    Mikäpä sen mukavampaa kuin istahtaa syksyn kauneimpana aikana puiston penkille ja nautiskella hyvistä höyryistä. Tai lukea kirjaa (sisällä!!!) ja pidellä kaunista höyryttelyinstrumenttia kädessä... Nautiskella hyvästä mausta ja miettiä jotain kaunista hetken...

    Onko täällä ketään minunlaista "hullua" vai käyttääkö jengi tätä höyryttelyä vaan päästäkseen irti röökistä? Höyryttely ei varmasti ole yksinoikeus tupakasta eroon haluaville, vaan muiden nautintoaineiden kanssa se olkoon kaikelle kansalle avoin ^-^

    Tämän lisäksi voin levittää höyryttelyn evankeliumia tupakoitseville kavereilleni. Uskon että se on sivujuttuna jo maksettavan arvoinen asia!

    Hyviä höyryjä jengille!
    Ergonomic Veluptuous Liverpool Style Round Shank Bent Walnut Pipe with B/W Swirl Churchwarden from the ePipeMods

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    No pakko on sanoa, että ainakin pohjat on sulla kohdallaan vaikka et entinen röökaaja olekkaan.

    Varmasti valtavan suurelle osalle tää on vain röökin "korvike" tai tapa päästä eroon. Ja niinkuin joka paikassa sanotaan niin ei suositella ei tupakoiville, koska turhaa sitä uusia riippuvuuksia on mukaansa ottaa. Samanhan tosin voisi kirjoittaa suklaapaketeihin, kahvipaketeihin ja miljoonaan muuhun paikkaan.

    Jos kerran maistuu (tai tulee maistumaan) niin mikäs siinä. Anna höyrytä!

    [size=7pt]Ai niin ps mä oon sitä tupakasta eroon koittavaa sakkia. Anyhoo :[/size]
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Samaa mitä yllä, jos maistuu niin anna mennä vain! Mulla alunperäinen tarkoitus oli päästä röökistä eroon, mikä onnistuikin paremmin kuin hyvin. Nyt meneillään on juuri tuollainen "naatiskelu" -vaihe, eli maulla ja höyryn määrällä on enemmän merkitystä kuin nikotiinimäärällä. Onpa mulla tuolla nikotontakin laatikossa aina silloin tällöin höyryteltäväksi.

    Kahvi, tee ja suklaa on varmaan aika oikeanlainen rinnastus höyryttelyyn. Nyt on mennyt parhaimmillaan monta tuntiakin ilman yhtä ainutta höyryä, mutta varsinkin näin pimenevänä iltana sitä rentoutuu höyryn äärellä ihan mielellään, eikä tästä tavasta edes tee samalla tavalla mieli päästä irti mitä röökistä. Hyvä vai huono juttu, mistäpä tuota tietää, mutta mää naatin.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    28

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Naatitaan, naatitaan 8)
    Ergonomic Veluptuous Liverpool Style Round Shank Bent Walnut Pipe with B/W Swirl Churchwarden from the ePipeMods

     
     
  5. #5

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Mulla oli niin, että olin 2.5 vuotta tupakoimatta kokonaan,sitten aloin ratkeilemaan. Onneksi löysin e-savuke maailman, ja aloin höyrytteleen siksi etten ratkeisi polttamaan. Oli jo lähellä ratkeaminen, muutamia tupakoita poltin silloin tällöin. Höyryttely on parempi vaihtoehto

     
     
  6. #6

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanukas Näytä viesti
    Mulla oli niin, että olin 2.5 vuotta tupakoimatta kokonaan,sitten aloin ratkeilemaan. Onneksi löysin e-savuke maailman, ja aloin höyrytteleen siksi etten ratkeisi polttamaan. Oli jo lähellä ratkeaminen, muutamia tupakoita poltin silloin tällöin. Höyryttely on parempi vaihtoehto
    Höyryttelyssä on myös se mainio puoli, että sen voi halutessaan vaikka lopettaa, jos siltä tuntuu. Sitten jos taas haluaa palata höyrymaailmaan, niin sen voi tehdä ilman mitään sen kummempaa moraalista krapulaa. Ei tarvitse tehdä itselleen mitään uudenvuodenlupauksia tai muita itsekuria koettelevia ryhtiliikkeitä, koska höyryttelyn uudelleenaloittaminen ei ole mitenkään paha asia. Se on todellakin vähän kuin kahvin juonti. Elämä on paljon helpompaa, kun mikään ei pakota tekemään pysyvää valintaa puoleen tai toiseen.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    28

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Tai itsellä tämän voisi rinnastaa "decafeen"

    Elämä on myös helpompaa kun vaatteet ja hengitys ei haise 8)
    Ergonomic Veluptuous Liverpool Style Round Shank Bent Walnut Pipe with B/W Swirl Churchwarden from the ePipeMods

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    28

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Ai ai... Kermaliköörit tuli postiluukusta sisään! Kyseinen eMehu tuoksuu erinomaiselta, pehmeä ja kermainen, ehkäpä vaniljainen tuoksu... Nyt kun vaan tulisi se piippu O0
    Ergonomic Veluptuous Liverpool Style Round Shank Bent Walnut Pipe with B/W Swirl Churchwarden from the ePipeMods

     
     
  9. #9
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    olen hyvin kiinnostunut siirtymään nikotiinittomaan tavaraan,mutta en löydä sellaista mistään. mistä olette löytäneet ja mitkä ovat parhaita makuja mielestänne?

    kiitos.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Ainakin sauhuton.fi myy pelkästään nikotiinittomia.
    ja easy liquid myy niitä, sekä myös genesis, voi olla muitakin.

    en ole vielä yhtäkään testannut
    may the vape be with you!


     
     
  11. #11
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zaskinen Näytä viesti
    olen hyvin kiinnostunut siirtymään nikotiinittomaan tavaraan,mutta en löydä sellaista mistään. mistä olette löytäneet ja mitkä ovat parhaita makuja mielestänne?

    kiitos.
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7258

    Tuolta saa tilata 0mg nesteitä reilun 40 euron hintaan posteineen. Yksi 10ml puteli on noin 2 euroa.

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Mulle tämä on ihan suora vaihtoehto tupakoinnille ja itseasiassa korvaa tuon mun todella vahvan tapariippuvuuden. Tiedän kuitenkin ihmisiä, jotka ovat höyrytelleet nikotiinittomia aineita pidemmän aikaa, koska eivät ole halunneet edes olla nikotiiniriippuvaisia. Ehkä siirryn itsekin niihin joskus, kunhan on tarpeeksi kauan pysynyt noista analogisista taas erossa. Täysin tupakatonta/höyrytöntä elämää en osaa edes ajatella. Tupakkalakot on aina päättyneet siihen, että tupakoimattomuus on oikeasti kurjaa ja vie (ainakin minun) elämältä yhden olennaisen nautinnon.

     
     
  13. #13

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Käytän e-savuketta, vaikka en ole koskaan aikasemmin harrastanutkaan tupakointia. Touhu on erittäin rentouttavaa, mukavaa ja kaiken lisäksi voi harrastaa sisällä. Sikareita harrastan noin pari/kuukaudessa eli humidorit yms. löytyy. Tärkeintä on savun lumo ja maku.
    Olutta, e-savuke ja elokuva, toimiva ja mukava yhdistelmä. Lisäksi kurkkuuni oli tapana kertyä tonsil stoneseja: eli valkoisia paloja, jotka ovat kitarisoissa kiinni. Ne ovat lähteneet kokonaan pois, kun aloin käyttämään e-savuketta Eli e-savuke toimii minulla myös terveystuotteena. Nikotiinittomia nesteitä siis vetelen.

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja battery Näytä viesti
    Lisäksi kurkkuuni oli tapana kertyä tonsil stoneseja: eli valkoisia paloja, jotka ovat kitarisoissa kiinni. Ne ovat lähteneet kokonaan pois, kun aloin käyttämään e-savuketta Eli e-savuke toimii minulla myös terveystuotteena. Nikotiinittomia nesteitä siis vetelen.
    Onko noin? Tonsil Stonesit nimittäin aiheuttaa ihan helvetin pahanhajuista hengitystä, jonka tupakkimieskin haistaa. Höyrypuolelta esimerkiksi menthol-nesteet aiheuttavat ihan päinvastaisen efektin, hengitys on menthol-höyryn jälkeen raikas vielä tunninkin päästä vaikka höyryttelisi nikottomana (tämä on testattu juttu, uskokaa pois).

    Jännä juttu, pitääpä mainita parille tutulle joita nuo Tonsil Stonesit ovat vaivanneet.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  15. #15

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teekoo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja battery Näytä viesti
    Lisäksi kurkkuuni oli tapana kertyä tonsil stoneseja: eli valkoisia paloja, jotka ovat kitarisoissa kiinni. Ne ovat lähteneet kokonaan pois, kun aloin käyttämään e-savuketta Eli e-savuke toimii minulla myös terveystuotteena. Nikotiinittomia nesteitä siis vetelen.
    Onko noin? Tonsil Stonesit nimittäin aiheuttaa ihan helvetin pahanhajuista hengitystä, jonka tupakkimieskin haistaa. Höyrypuolelta esimerkiksi menthol-nesteet aiheuttavat ihan päinvastaisen efektin, hengitys on menthol-höyryn jälkeen raikas vielä tunninkin päästä vaikka höyryttelisi nikottomana (tämä on testattu juttu, uskokaa pois).

    Jännä juttu, pitääpä mainita parille tutulle joita nuo Tonsil Stonesit ovat vaivanneet.
    Kyllä niitä välillä tulee mutta lähtevät itsestään pois, eivätkä jää enään minneen kitarisojen pohjiin kiinni. Riippu hieman henkilöstä miten toimii koska ulkomaalaisilla palstoilla joku sanoi että e-savuke aiheuttaa niitä muka. No itselläni toimi päin vastoin Nyt vesimeloonia höyryille

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: Höyrytteletkö ilman nikotiinia?Onko "tupakoimattomia aloittaneita höyryäjiä"?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja battery Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teekoo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja battery Näytä viesti
    Lisäksi kurkkuuni oli tapana kertyä tonsil stoneseja: eli valkoisia paloja, jotka ovat kitarisoissa kiinni. Ne ovat lähteneet kokonaan pois, kun aloin käyttämään e-savuketta Eli e-savuke toimii minulla myös terveystuotteena. Nikotiinittomia nesteitä siis vetelen.
    Onko noin? Tonsil Stonesit nimittäin aiheuttaa ihan helvetin pahanhajuista hengitystä, jonka tupakkimieskin haistaa. Höyrypuolelta esimerkiksi menthol-nesteet aiheuttavat ihan päinvastaisen efektin, hengitys on menthol-höyryn jälkeen raikas vielä tunninkin päästä vaikka höyryttelisi nikottomana (tämä on testattu juttu, uskokaa pois).

    Jännä juttu, pitääpä mainita parille tutulle joita nuo Tonsil Stonesit ovat vaivanneet.
    Kyllä niitä välillä tulee mutta lähtevät itsestään pois, eivätkä jää enään minneen kitarisojen pohjiin kiinni. Riippu hieman henkilöstä miten toimii koska ulkomaalaisilla palstoilla joku sanoi että e-savuke aiheuttaa niitä muka. No itselläni toimi päin vastoin Nyt vesimeloonia höyryille
    Eli ns "proppuja" (hammaslääkäriltä kuultu termi). Mulla noita edelleen kertyy ja manuaalisesti pitää kaivaa pois. Yökkäyttävää hommaa.. Ei siis mitään eroa hengittelikö savua vai höyryä.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •