Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Eka tilaus

  1. #1

    Eka tilaus

    Tiedän, että olette jo kyllästymiseen asti saaneet vastata tällaisiin kysymyksiin, mutta haluan silti kysyä nyt, että en sitten tilauksen tehtyäni yhtäkkiä huomaa, että jotain jäi nyt puuttumaan.
    Eli ajattelin tilata tällaisen http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=117 ja mietin siis että onko tuossa kaikki mitä tarviin, vai pitääkö vielä lisäksi tilata jotain? Siis nesteitä lukuun ottamatta. Saa toki niitäkin suositella

    Olen siis jo monta viikkoa näitä sivuja selaillut ja aika läpikotaisin on tullut luettua. Ja siltikään en ole täysin sisäistänyt kaikkea, eli en ilmeisesti ole mikään tekniikan ihmelapsi. Mutta en malta odottaa että pääsen kokeilemaan, tässä saattaa nimittäin olla vastaus aika moneen ongelmaan

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Eka tilaus

    Tuolla pääset hyvin alkuun kunhan nesteet otat mukaan. Et siis tarvitse muuta.

    Se, että haluatko (vaikka tietämättäsi) muuta onkin sitten ihan toinen kysymys
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #3
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Eka tilaus

    Kivasti alkuun pääsee.. ja tuolla esavukkeen irc kannulla tultiin tulokseen että jamaican me crazy ecigwizardilta on jees ja perus marjat ja hedelmät on hyviä

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Eka tilaus

    Minä tein myös ensimmäisen tilaukseni viime viikolla.

    Aloitin tupakkalakon viikko sitten ja viimeviikon lopulla törmäsin surffaillessani tuotteeseen
    Green Smoke (se suomenkielinen sivu) ja olin haltioissani kun katselin videota savusta(siis höyrystä)

    heräsi suuri himo ostaa kyseinen tuote mutta rapean hinnan takia asia jäi harkinta asteelle.
    Aloituspakkaus 64,45 ja jos siihen olisi ottanut mukaan nestettä niin 9,90 lisää eli
    yhteensä 74,35 euroa.

    Sitten asiaa tutkiessani löysin tämän keskustelupalstan ja paljon lisää tietoa, kyseinen malli kuitenkin kiinnosti ja kyseessä olikin ilmeisesti Joey 510 laite.

    Päätin sitten tilata torstaina 4.8. genesikseltä 510 complete kit aloituspakkauksen

    Hintaa oli 19,99£
    Alennus 1,5£
    ja postikulut 9£

    Yhteensä 27.49£ joka kortilla maksettuna oli 32,37 Euroa

    eli puolet halvempi postikuluineen kuin kyseinen tuote green smoke sivustolta.

    Tajusin myöhemmin että neste unohtui ostaa ja tilasinkin sitten seuraavana päivänä
    easy liquidilta pari 10 ml pulloa Usa mixiä ja pari 10 ml pulloa Palmallia

    vahvuudeksi valitsin miedoimman nikotiinimäärän 6 mg koska tarkoitus
    on päästä eroon myös nikotiinista, en tiedä tuliko tilattua liian mietoa, mutta onhan tuota nikotiinipurkkaa

    Hintaa yhteensä 12,80€
    postikulut 3,95€
    Alennus 0,64 €

    Yhteensä 16,11 Eur

    Eli kaikki yhteensä 48,48 Euroa

    Vastaava satsi sieltä suomenkieliseltä sivustolta olisi ollut 104,05 Euroa

    tupakan lopettamisessa vaikeinta on olla polttamatta alkoholin nauttimisen yhteydessä joten ajattelin että e-tupakka olisi loistava helpotus siihen.

    Perjantaina 5.8. tuli molemmilta ilmoitus että tavarat ovat lähetetty, nyt malttamattomana odottelen tavaroiden saapumista, taitaa olla liian optimista uskoa, että vielä tällä viikolla saisin kokeilla tupruttelua
    mutta melko varmasti jo ensi viikolla!
    may the vape be with you!


     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    6

    Vs: Eka tilaus

    No niin, tilaus varmistukset tulleet ja katsotaan saako tupakka+vesipiippu pössyttelijää vieroitettua nikotiinista.
    Tavarat kiinasta ja nesteet puolasta.
    Joye eGo T(Tank) Starter KIT with 900mAh eGo T Batteries+muuta sälää mitä olen katsonut tarpeelliseksi/kokeiltavaksi.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Eka tilaus

    arikoe, Tuo on kyllä vähän arpapeliä veikata millon paketti tulee perille. Välillä oikeen yllättää nopeudellaan ja joskus menee sitten pitkiä aikoja kun lähetys on kiertänyt jostain Thaimaan kautta. Taitaa olla se varsinainen ongelma brittipostissa ja sen työntekijöissä jotka hutiloi.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Eka tilaus

    Joo, oot varmaan oikeassa.
    may the vape be with you!


     
     
  8. #8

    Vs: Eka tilaus

    Kiitän vastauksista tänään lähti tilaus menemään ja yllättäen korttini toimi liberty flightsissä, vaikka olin varma että jotain ongelmaa tulee

     
     
  9. #9
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Eka tilaus

    Kyllä se nikotiinin saanti onnistuu ja tuo kessun poltto loppuu.. itellä tosiaan meni tuo maxi lm päivässä kevyesti ja en oo ny 3 viikkoon omistanu omia tupakoita.. ja joo kyllä kannattaa tavarat tilata ulkomailta ku pakkaa oleen kotimaassa vähän tyyriitä.. no tuo sauhuton.fi myy suht edullisesti ja toimitus on parin päivän luokkaa..

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Eka tilaus


    Kun olisin vaan huomannu tuon sauhuttoman aiemmin niin olis varmaan päässyt jo ekat höyryt imaisemaan.
    nyt ei auta kun odottaa
    may the vape be with you!


     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Eka tilaus

    Se tuli jo !!!!!!!!!

    Päheetä, 510 mikä mahtava laite!

    Avasin paketin ja aloin imemään maku hieman outo eikä juuri kurkkutuntumaa, mutta sitten kun savun tulo jonkun ajan päästä lakkasi
    ja ajattelin laittaa uuden purkin sisään niin humasin ettei siinä suukappaleessa ollut ede vanua, mitä lie siis höyryttelin.

    18g sisään ja ensihenkoset, köh köh, johan rupes potkimaan!

    UPEETA, MAHTAVAA !!!
    may the vape be with you!


     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •