Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 22

Aihe: Oikeasti hedelmän makuisia nesteitä?

  1. #1
    Höyryttelijä Quasar's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    44

    Oikeasti hedelmän makuisia nesteitä?

    Onko tullut vastaan nesteitä, jotka maistuvat oikeasti ja puhtaasti siltä hedelmältä, mitä lupaavat? Aika monia olen kokeillut mutta lähes kaikki maistuvat enemmänkin limonadilta tai karkilta, kuin hedelmältä. Monesti hedelmän maku on pilattu liialla makeudella ja/tai synteettisiltä maistuvilla esansseilla. El Toron Eden on hyvää, mutta etsisin myös litkuja ilman sitä tupakkamakua.
    Viimeksi muokannut Quasar; 10.04.13 kello 20:07.

     
     
  2. #2
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Highbrow Vaporin Orange de sangre oli melko luonnollinen appelsiini. Hyvää ku mikä. Noita muita ei ole tullut kokeiltua Highbrow Vapor - Fruit Flavors

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    11
    Kannattanee ainakin koittaa Wingnutsin Ectofusion ja Ectopasmic V2 nesteitä, plasmic enemmän kirpeää ja sitrusmaista, fusion makeampaa.
    Viimeksi muokannut Jude; 10.04.13 kello 19:41.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Mä olen tykännyt tosta Atmoksen Green Applesta.

     
     
  5. #5
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Hedelmä ja hedelmä, mutta Puffin Lakka on ihan oikeasti oikean lakan makuista. Eli jos suomuurain maistuu, maistuu tämäkin..

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari da_finland's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    200
    Healthcabinilta on mulla litsin makuista tiivistettä. Maistuu siltä kun oikeasti söisi HYVÄÄ litsiä

     
     
  7. #7
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ei taida ihan aitoa makua mistään saada, mut kyllä itellä maistuu esim inan banaani, sitruuna, lime.. Ei sitä aitoa röökinmakuakaan taida olla markkinoilla...

     
     
  8. #8
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760
    Wingnutsin ecto fusion maistuu aivan appelsiinin kuorilta... Jos tiedät miltä maistuu kun jälkiruokaan laitetaan raastetta sekaan?
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    165
    Flavourartin Pineapple tiivari (Liberty Flightsilta), johon varovasti etyylimaltolia sekaan makeutta antamaan. Aikalailla luonnollisen makuinen ananas.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202
    Jäljitelmiähän nää melkein kaikki nesteet on. Alussa olin vähän sillä linjoilla myös, että pitää saada aitoja makuja, mutta lopulta ei jaksanut sitä vaan keskittyi lähinnä hyviin makuihin ja valmistajiin, mitkä onnistui tekemään sinnepäin maistuvia sommitelmia.

    Aika iso rooli basella siellä alla, vaikka olisi kuinka sitruunan, omenan, kurkun tai sinapin makuinen neste niin saattoi silti olla ihan perseestä. Kokonaisuus ratkaisee, ainakin itellä. Ei se VR:n texas watermelon itelle maistunut yhtään vesimelonilta, mutta uppoaa aika kovaa silti. Päinvastoin kuin lähempänä oikeaa makua olevat nesteet. Ja noitakin tullut testattua tyyliin tusina erilaisia, samaa makua. Eniten vesimelonin makuinen neste olikin se huonoin. Tai rypäleen makuinen. Tai omenan, oikeastaan yllä olikin ehdotus siitä, jos tulisi kokeiltua.

    Jos kaiken tämän mun nillityksen jälkeen jotain ketjun puoleen olevaa tekstiä saan aikaan, niin se on mansikan mausta. Sellainen olisi huikeeta löytää, mutta tuntuu olevan täysin mahdoton tehtävä.

     
     
  11. #11
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja latela Näytä viesti
    Jos kaiken tämän mun nillityksen jälkeen jotain ketjun puoleen olevaa tekstiä saan aikaan, niin se on mansikan mausta. Sellainen olisi huikeeta löytää, mutta tuntuu olevan täysin mahdoton tehtävä.
    Tuon lähemmäksi en ole ainakaan itse päässyt. TODELLA hyvä neste. Strawberry Primo eLiquid - Product - ENjuice

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä Quasar's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    44
    Ihan hyviä ehdotuksia tullut tässä ketjussa, laitetaan testiin ainakin osa niistä. Täysin aidon hedelmän/marjan makuisia on varmaan mahdotonta löytää, mutta kunhan olis edes lähellä.

     
     
  13. #13
    House of Liquidin Frozen Orange maistuu myös oikealle appelsiinille tai lähinnä sen kuorelle. Tekevät ilmeisesti liemensä luonnonmukaisista raaka-aineista. Tämän herkun kohdalla epäilen, että se on maustettu appelsiiniöljyllä. Maku on todella voimakas, sitä riittää laimenettavaksi saakka.

    Jos marjoista pitää, kannattaa kokeilla saman talon Silverberryä. Siinä on oikeiden punaisten marjojen makua. Tuo mieleen marjateen tai -haudukkeen.

    Decadent Vapoursin aprikoosia ostin taannoin Ecigwizardin alennusmyynnistä, eivätkä odotukset olleet kummoiset. Tämä liemi kuitenkin yllätti ja sitä jaksaa kiskoa aamusta iltaan. Esanssi on ihan aprikoosin makuinen, eikä neste ole erityisen makea.

     
     
  14. #14
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Highbrow Vaporin Orange de sangre oli melko luonnollinen appelsiini. Hyvää ku mikä. Noita muita ei ole tullut kokeiltua Highbrow Vapor - Fruit Flavors
    Komppaan tuota Orange de Sangrea. Ihan bogeillakin vedeltynä hyvin aito ja mehuisa maku - mahtaa olla taivaallista onnistuneella mesh-silica setupilla. Muut Highbrown nesteet ei ole samalla tavalla vakuuttaneet. Ihan ok kamaa mutta aitouden puolesta kaukana ODS:n tasosta IMO.

     
     
  15. #15
    Lainaus Alkuperäinen postaaja da_finland Näytä viesti
    Healthcabinilta on mulla litsin makuista tiivistettä. Maistuu siltä kun oikeasti söisi HYVÄÄ litsiä
    Mitähän mahtaa olla litsi?? Itse suosin RAW:n hedelmämakuja. Mun mielestä ne on melko raikkaita ja täyteläisiä.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    165
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Mitähän mahtaa olla litsi?? Itse suosin RAW:n hedelmämakuja. Mun mielestä ne on melko raikkaita ja täyteläisiä.
    Litsi (eng. lychee) Litsi ? Wikipedia

    Muistaakseni Thaimaassa tuollaista tuli joskus maisteltua, ja ihan tykkäsin. Itselläni olis tuota Flavourartin litsitiivistettä kaapissa (Liberty Flightsilta tilattu), mutta en ole vielä ehtinyt maistamaan.

     
     
  17. #17
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    23
    ENjuicen crushed lime jos limestä tykkä.

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Liquan apple ainakin maistuu ihan vihreältä omenalta. Jopa siinä määrin että kaveri jolta tuon sain, joutui siitä luopumaan kun tuli allergisia reaktioita (muista saman pg/vg-suhteen litkuista ei ole kuulemma tullut).
    Hyvää on ollut

     
     
  19. #19
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uksa Näytä viesti
    Litsi (eng. lychee) Litsi ? Wikipedia

    Muistaakseni Thaimaassa tuollaista tuli joskus maisteltua, ja ihan tykkäsin. Itselläni olis tuota Flavourartin litsitiivistettä kaapissa (Liberty Flightsilta tilattu), mutta en ole vielä ehtinyt maistamaan.
    Hyi helvata, se onkin jotain luumua. Ei kiitos

     
     
  20. #20
    Höyrähtänyt nKulkuri's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Hyi helvata, se onkin jotain luumua. Ei kiitos
    Pakko mainita, että myös aprikoosi on luumu.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •