Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 24 / 24

Aihe: italiasta

  1. #21
    Höyrähtänyt prettybull's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Rooma Italia
    Viestit
    11
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Kerrotko hiukan Rooman e-kauppagenrestä tänne sillä olen itse lähdössä sinne toukokuussa ja olisi mukava käväistä paikallisissa kaupoissa?
    hmmm....itse ostan netistä. kaupat ovat nimenomaan franchising (olikohan se suomeksi ketjukauppa...?) ja katukaupoissa myydään ihan tavallisia egoja.

    paitsi Ovale, heillä on aika hauskannäköinen ego malli jonka nimi on "elips"

     
     
  2. #22
    Lainaus Alkuperäinen postaaja prettybull Näytä viesti
    paitsi Ovale, heillä on aika hauskannäköinen ego malli jonka nimi on "elips"
    Nikotiiniton sähkötupakka ei tuo nyt niin kummallinen ole
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #23
    Höyrähtänyt prettybull's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Rooma Italia
    Viestit
    11
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Nikotiiniton sähkötupakka ei tuo nyt niin kummallinen ole

    url


    tarkoitin ovalen elips mallia..

    vaikeasti katu kaupasta voi löytää hienompaa italialaista laatutavaraa, esimerkiksi vinci tai galileo.. mitä muuta olisi? kiinasta, jenkeistä ja venäjältähan ne hienot tavarat tulee ja eihän niitä kannata katsella kun on lomalla roomassa, vai?

     
     
  4. #24
    Lainaus Alkuperäinen postaaja prettybull Näytä viesti

    url


    tarkoitin ovalen elips mallia..
    Sama laite - toinen ilman leimoja.

    Tää on vähän sama kuin "lenkkarit" vs Pumat : Toinen on 35€ ja yhtä hyvä - toinen 110€ +leimoilla.
    Brändituotteissa maksaa vaan se lisenssinimi ja siksi ne on myös kauppiailla kalliimpia.
    Optimaalitilanteessa nämä tuotteet ovat vain menneet yhden laadunvalvonnan enemmän kuin toiset.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •