Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 24

Aihe: italiasta

  1. #1
    Höyrähtänyt prettybull's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Rooma Italia
    Viestit
    11

    italiasta

    esitys on tullut vaikeaksi koska en ole pitkään kirjoittanut suomeksi!!
    olen suomalais-italialainen, italiassa asuva ja opiskellut, 46 vuotias ja olen veteraani italialaisessa forumissa siis... en ole enää.. "tervakeuhko"!!

    olen enemmän boksi rakas mutta tietysti minulle on myös jäänyt käyttöön provari, jossä käytan kayfunia. jokapäiväksi käytän ikirakasta vaaleanpunaistani reo grand vv, enimmiten chalicella jossa on trippytipsejä. watteja minimi 13 ja mielummin 14/15.. minulla on vain kaksi puista boksia mutta toi Betti III unicorn on italialaisen modderin Thion super tulos ja sillä saa menemään aivan mitä vaan: se on ihana.

    kokoelmassa on myös krimsonkustomsin Jamesin evercool 2*2 johon pyysin 30w kestävän muratan. siinä on myös valopeli lisässä ja siitä minua kaverit kiusaavat joka kerran!!

    nikotiinini on hyvin matala, noin 4/5.

    toivottavasti opin pian sanaston ja voimme vaihdella tietoja!!

    ciao!

     
     
  2. #2
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Tervetuloa foorumille forza Italia!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt prettybull's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Rooma Italia
    Viestit
    11
    kiitos!!

    huomasin nyt että voipahan kirjoitustani vielä ymmärtää LOL!! ja kivaa se on jos saan takasin myös vähäsen äidinkieltäni. kun olin lapsi niin vietin kesät aina suomessa mutta kuin viimeksi kävin joskus kymmenen vuotta sitten niin...pianhan se kielenkäyttö unohtuu ja mitä pahempaa, niin puuttuu kaikki sanat joita tarvitsisin nyt tässä ympäryksessä.

    kutsutaanko bokseja myös suomeksi niin?
    akku on akku mutta tuubi mod on nimeltään....???

    ja olkaa kilttejä jos kutsun asioita väärillä nimillä....

     
     
  4. #4
    Lainaus Alkuperäinen postaaja prettybull Näytä viesti
    kutsutaanko bokseja myös suomeksi niin?
    akku on akku mutta tuubi mod on nimeltään....???
    Höyrypään Käsikirja - Ilmainen sähkötupakka e-kirja tuoltahan tuo sanasto melkein löytyykin

    Boxmodit on Boxeja/Boxmod Akku on akku ja Tuubi modit on Tuubeja/putkia.
    Carto(mizer) = Karto
    Clearo(mizer) = Clearo
    Atomizer = Atty / Ato / Atomisaattori

    you get the point and if you feel like you can't find the words, just write the part in English.
    Most of us understand that quite well too (even though not all can write it).

    Tietenkin kaikesta on jos jonkinlaisia väännöksiä, mutta yleisesti mennään hyvin lähellä Englannin kielisiä vastineita.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Tervetuloa foorumille! Hyvin ymmärrettävää on suomenkieli kyllä eli pelko pois ja lisää tekstiä.
    Tuubimodille on monia nimiä. Mä sanon vaan putki.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  6. #6
    Juu kaikki tieto tänneppäin tervetullutta!

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt prettybull's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Rooma Italia
    Viestit
    11
    okei !! nyt on hauskaa!!
    siis voin melkein uskaltaa kertoa enemmän.. meikäläisissä forumeissa esityksissä kerrotaan tavallisesti miten lopetettin tupakoiminen ja kuinka paljon poltettiin..
    viime aikoina olen kirjautunut useampaan foorumiin koska etsin uusia pv (höyryttimiä..?) ja tietysti uusia rba-ita. en ole rba kerääjä mutta todella rakastan niiden käyttöä. olen opiskellut kultasepäksi niin noi pienet otukset koskevat sydäntäni ja kun löydän yhden joka on hienosti tehty..lankean syntiin !! LOL LOL

    olen nyt "mestästämässä" tank boxia kayfun v3lle.

    kiitoksia tervetulosta, tuntuu hyvin kotoiselta puhella taas suomeksi


    EDIT: en ole kultaseppä ammatiksi mutta kädet toimivat kivasti kumminkin
    Viimeksi muokannut prettybull; 08.04.13 kello 23:30.

     
     
  8. #8
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Tervetuloa tällekin foorumille. Suurin osa täällä hakee sitä "ultimaattista" höyryttelykokemusta ja vaikka sitä ei löytyisi, on osa laitteista omanlaisia taideteoksia itsessään. Itselle tärkeintä on pärjätä työpäivän verran yhdellä laitteella ilman mitään lisätarvikkeita mukana, mutta kotona onkin sitten melkoinen valikoima koneita ja elektroniikkaa omia modauksia varten. Toki olohuoneen pöydältä löytyy valikoima rba atoja ja muita modeja. Töissä mennään edelleen Provarilla ja kartotankilla.

     
     
  9. #9
    Lämpimästi tervetuloa!

    Itse puhun sujuvaa jokapäiväistä suomea ja silti on nämä termit ihan hakusessa
    Mutta se johtuu siitä, että olen näissä höyryhommissa ihan aloittelija. Kohta kuukauden olen höyrytellyt ja ihan älyttömästi uutta oppinut siinä ajassa. Sulla on prettybull mahtavat lähtökohdat, kun tiedät jo valmiiksi aiheesta paljon, varmasti kotiudut nopeasti tännekin juttelemaan!
    __________________________________________________ ___________

     
     
  10. #10
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Tervetuloa foorumille! Hieno saada vähän lisää kansainvälisyyttä tännekin

    Kun kerran RBA:t on lähellä sydäntä, niin olet tullut selvästi oikeaan paikkaan. Nopeana yhteenvetona voin sanoa, että täällä pohjolan kylmyyksissä on alkanut tulemaan jos jonkinlaisia atoja ja putkia. En tiedä paljonko sinne etelän lämpöön on uutisia virrannut, mutta jos haluat tutustua suomalaiseen tarjontaan niin Somnium, Diablo, MISTer ja Swan saattaisivat olla hyviä hakusanoja joilla aloittaa foorumin tutkimineen

     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt prettybull's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Rooma Italia
    Viestit
    11
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Tervetuloa foorumille! Hieno saada vähän lisää kansainvälisyyttä tännekin

    Kun kerran RBA:t on lähellä sydäntä, niin olet tullut selvästi oikeaan paikkaan. Nopeana yhteenvetona voin sanoa, että täällä pohjolan kylmyyksissä on alkanut tulemaan jos jonkinlaisia atoja ja putkia. En tiedä paljonko sinne etelän lämpöön on uutisia virrannut, mutta jos haluat tutustua suomalaiseen tarjontaan niin Somnium, Diablo, MISTer ja Swan saattaisivat olla hyviä hakusanoja joilla aloittaa foorumin tutkimineen
    Grazie! kiitos! katson pian, olen tosi utelias!

    voin vastalahjaksi kertoa italialaisista himokapinemuodeista jos on mieleen..vähän vaihtotietoa olisi tosi kiva saada ja meidän box-mod expertti ufo varmasti ilahtuu.
    pitäkää minua vaihto-oppilaana, sopiiko?

    (kotiforumissa olen vip-user ja rba tutorial kirjoittaja - laitan linkin "valokuvaksi" ;-P Rebuilding - Tutorial per principianti)

     
     
  12. #12
    Höyrähtänyt prettybull's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Rooma Italia
    Viestit
    11
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Tervetuloa tällekin foorumille. Suurin osa täällä hakee sitä "ultimaattista" höyryttelykokemusta ja vaikka sitä ei löytyisi, on osa laitteista omanlaisia taideteoksia itsessään. Itselle tärkeintä on pärjätä työpäivän verran yhdellä laitteella ilman mitään lisätarvikkeita mukana, mutta kotona onkin sitten melkoinen valikoima koneita ja elektroniikkaa omia modauksia varten. Toki olohuoneen pöydältä löytyy valikoima rba atoja ja muita modeja. Töissä mennään edelleen Provarilla ja kartotankilla.
    ai kun totta!!! taideteoksia tosiaan, enimmiten silloin kun tilat ovat optimisoitu ja koko on "käden-ystavällinen". eikä vielä puhuta väreistä tai hienosta sepäntyöstä...

     
     
  13. #13
    Höyrähtänyt prettybull's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Rooma Italia
    Viestit
    11
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Lämpimästi tervetuloa!

    Itse puhun sujuvaa jokapäiväistä suomea ja silti on nämä termit ihan hakusessa
    Mutta se johtuu siitä, että olen näissä höyryhommissa ihan aloittelija. Kohta kuukauden olen höyrytellyt ja ihan älyttömästi uutta oppinut siinä ajassa. Sulla on prettybull mahtavat lähtökohdat, kun tiedät jo valmiiksi aiheesta paljon, varmasti kotiudut nopeasti tännekin juttelemaan!
    :smile: olen ollut newbie ja muistan kuinka vaikeata oli edes päästä juttun.. tuntuu siltä että voisin aloitta uudestaan mutta ilman hämmenystä asioista..

    kiitoksia, nick sopii hienosti, diplomaattinen prinsessa !

     
     
  14. #14
    Tervetuloa forumille! Hienosti tuotat suomenkieltä.

    Semmoinen asia kiinnostaa, kuinka paljon höyryttely näkyy Italian katukuvassa? Onko Italiassa paljon höyryttelijöitä?

     
     
  15. #15
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Tervetuloa ja hyvin ymmärrettävää sinun suomenkielesi on, jatka vaan samaan malliin!
    Laita ihmeessä kuvia Italialaisista taideteoksista... onko ne kenties modien Ferrareita?

    Tässä muutama suomailainen modi:

    Mister silicahybridi (made by Veljon11) ja taka-alalla Aku #31 (mabe by Aku, hän tekee custom piippuja ja boxmodeja puusta, myös DNA20D jne.)


    Hanusfire V3 (Genesis atomisaattorin proto V3 made by Hanus) ja sen alla mekaaninen putki Swan (made by Crave)


    Custom Onn1 pipes (made by Onn1)


    Diablo hybrid (made by Gixxxer)


    Custom drip tips (made by Hanus)


    Somnium hybrid (made by esmoke)


    Ja monta muuta pienemmän mittakaavan modaajaa (modder) löytyy jo suomesta!

    Montako foorumia Italiassa on?
    Meillä on kaksi, tämä on kaikkein suurin Suomalainen foorumi ja täällä keskustellaan ihan kaikesta, aina eGoista hybrideihin.
    Toinen foorumi on Vapefest Finland joka on keskittynyt enemmän high-end laitteisiin ja korjattaviin atomisaattoreihin (RBA).

     
     
  16. #16
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Montako foorumia Italiassa on?
    Meillä on kaksi, tämä on kaikkein suurin Suomalainen foorumi ja täällä keskustellaan ihan kaikesta, aina eGoista hybrideihin.
    Noi kaksi muistelisin löytyvän.. Muista en osaa sanoa
    EsigForum - Forum Sigaretta Elettronica
    Esigarettaportal.it - Sigaretta Elettronica Forum Italia
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #17
    Höyrähtänyt prettybull's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Rooma Italia
    Viestit
    11
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Bravo!!
    On niitä enemmän. ESP on isoin, noin 12000 jäsentä, ja tiedätkö myös kuka on tärkein boxmodiexpertti meilläpäin?? ;-)



    ..using Tapatalk 2

     
     
  18. #18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja prettybull Näytä viesti
    Bravo!!
    ...ja tiedätkö myös kuka on tärkein boxmodiexpertti meilläpäin?? ;-)
    Tuohon en kyllä osaa vastata Sen verta takkuilevaa on oma kielentuntemus. Välillä vaan käynyt kurkkimassa, josko jotain sattuu löytymään.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  19. #19
    Höyrähtänyt prettybull's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Rooma Italia
    Viestit
    11
    @yakousei tule vaan!!! minä autan jos jotakin maistuu...ESP on kotifoorumini ja ESFällä olen ostoksilla...
    nyt heillä on lista Orione (circuit), tosi mahtava pwm ja pieni, niin pieni että uskaltaisi modata mekaaninen reo grand keskikokoiseksi vveeksi...

     
     
  20. #20
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja prettybull Näytä viesti
    ...
    Kerrotko hiukan Rooman e-kauppagenrestä tänne sillä olen itse lähdössä sinne toukokuussa ja olisi mukava käväistä paikallisissa kaupoissa?

    :wq

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •