Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 83

Aihe: vaPOUr

  1. #61
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: vaPOUr

    Kirjotan kattavampaa päivitystä kuhan on intoa, mut miltä tuntu työpaikalla höyryäminen muutama kuukausi sitten:



    Ja miltä sittemmin (kun se on kielletty)

    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #62
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: vaPOUr

    Hero's praying for us atheists our souls.



    [size=6pt]Ei editointia. Pakko sanoa ku kuva on hämmentävä.[/size]
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #63
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: vaPOUr

    PS. noi chilisetit mitä aikasemmin pistin on jo niin last year koska sain joululahjaks tytöltä nää:


    [size=6pt]Clickety.[/size]

    Niitä on tullut koitettua (aka: syöty suurin osa) mut juma, että sain uutta näkökulmaa noiden ostamiseen.
    Ennen en raaskinut moniakaan koittaa kun on kalliita. No nyt ymmärrys on toinen; "kalliita".
    Onhan niillä hintaa, mutta kyllä ne myöskin kestää.

    Tai no riippuu. Toi vampyree on ihan lyömätön.
    Jos vaan on saumaa, niin kun tehdään kotona pitsaa niin tota menee mun pitsan pohjalle.
    Ei ehkä ihan raakana, mut sanottakoon 75/25 vampyree/normipyree (50/50 rohtuneille huulille).
    Ai nii ja jos syön sipsii ni kermaviili + 3rkl vampyree. Hitto. Jos on jano +tuoppi vampyree. Mut kyl se siitä.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  4. #64
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: vaPOUr

    Tuli tuossa itekkin hommattua Blair'sin mega death saucea maustamaan sapuskoja. ~4-5 tippaa lautaselliseen ruokaa ja hiki virtas vaikka 10 asteen pakkasessa parvekkeella lopun söin. Uutena kokeiluna mukava sormellinen paljaalteen eikä maistunut enää edes dekangin tupakkimaut paskalle kun makuaisti lähti kävelemään. Siis vit** mitä tavaraa, aivan mahtavaa ! Tuossa 550 000 scovillea ja 1M tilaukseen vaan! :

    Nii ja kiitos loistavasta blogista tietty !

     
     
  5. #65
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: vaPOUr

    Chipotlelastuja en olekaan ennen nähnyt missään... pitääpä etsiskellä. Habanerot on ainakin namia.

     
     
  6. #66
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Chipotlelastuja en olekaan ennen nähnyt missään... pitääpä etsiskellä. Habanerot on ainakin namia.
    Chipotlet ei oo lainkaan niin tulisia kun nuo Habanerot. Ne habanerot on pikkusen liian tulisia mun makuun tommoseen normimässyttelyyn, muuten kyllä loistavia ja se savun maku :-*
    Mut siis chipotlet oli pirun positiivinen yllätys, kiskasin pussin alta aikayksikön avaamisesta naamaan ja harmitti kovasti kun ne loppu.

    Väiski, kiitokset : Miljoonan jälkeen sit 16 miljoonaa? Muistan kun nauroin ääneen lukiessani tota arvostelua (sitä englanninkielistä) ekaa kertaa.
    Ja kyllä, olen lukenut sen enemmän kun kerran Tamperelaisille tulisen ruuan ystäville suosittelen koittamaan Siipiveikkojen XXHot kastiketta.
    Siinä parasta on se, kun kalvaa niitä wingsejä niin on koko naama siinä soosissa. Nom nom, niinkun hakattas lekalla naamaan <3
    (Eli vetäkää ennemmin haasteena kun odottaen makuelämyksiä, haha).

    Tai no mitä minä tiedän. Syön kyllä paljon tulista, mut silti noi tulisimmat kyllä potkii edelleen enemmän kun paljon. Jollekin konkareille ne saattaa mennä samettina.

    Huomenna on vapaapäivä ja otan nyt muutaman olusen. Ai niin muuten, työt sai jatkoa mikä on sinänsä mahtavaa mut nyt tuntuu siltä että uraudun kauppaan
    Eli Prismassa pyörin ainakin syyskuun loppuun saakka ja uskosin, että sen jälkeenkin jos vaan sama työ maistuu. Sama ja sama.. oon alkanut tekee vuoroja sporttiosastolla
    ja hyvää vaihteluahan se on mut oon niin pirun pihalla siellä. Kiva myydä suksia kun viimeks ite hiihtänyt armeijassa. Tai no ei se mitään hiihtämistä ollut, tarvottiin joku 50 kilsaa hangessa jonossa.
    No sain mä onneks semmosen puolen tunnin teho'koulutuksen' niihin suksiin. Nyt tiedän KAIKEN NNN ja SNS siteistä, niistä miljoonasta voiteesta ja tökötistä ja about kaikesta muustakin mikä liittyy millään tapaa urheiluun. Eiku...

    Asiasta höyryttelyyn. 900mAh egoilla ja bogen LR cartoilla jatketaan edelleen. En oo vieläkään nähnyt syytä vaihtaa (tai testailla uusia) kun tää toimii itelle niin pirun hyvin.
    Nesteetkin alkaa olemaan tosi loppu, mikä on hyvä kun niitä meinas väkisin kertyä tonne. Tosin nyt alkaa jo jännää et koska se Peleonin seuraava satsi tipahtaa, ettei ois
    pakko kiskoa noita kammottavimpia pois. Parhaillaan menee jo semmosia mitkä on siinä ja siinä, et onks tää nautittavaa. No, tuleepa höyryteltyä vähemmän ja saa laatikkoa tyhjäks.

    Nyt on pää tyhjä. Lisää kaljaa ja sit vaikka Quakea. - O0

    edit: luoja kun tuli pitkä vuodatus.

    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: vaPOUr

    jep, puhdasta kapsaisiinia Toistaiseks nää "miedommat" riittänee hyvin

     
     
  8. #68
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: vaPOUr

    Hyvä että Vapokin jatkaa blogiaan, hienoja kuvia eli aina propsit niistä.
    Itte vetäisin chiliä niin paljon kuin pystyis, mut seuraavan aamun ring of firestä en niinkään välitä.

    Tossa kaverin pihamökistä vähän tunnelmia:

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #69
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: vaPOUr

    Luuponen, herkullisen näköset istutukset kyllä! Maistus itellekin.

    Löyty video mikä muistuttaa mua vapottelijoiden fiiliksistä kun postiluukku kilahtaa. Enjoy: http://youtu.be/yD3yVwC0fjg
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  10. #70
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Löyty video mikä muistuttaa mua vapottelijoiden fiiliksistä kun postiluukku kilahtaa. Enjoy: http://youtu.be/yD3yVwC0fjg
    Päivänpelastusvideo!

     
     
  11. #71

    Vs: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  12. #72
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: vaPOUr

    Sama pulju, sama tuote, kaks eri tilausta. Johdonmukaisuus: 10+.



    No hyvältä tuo tuoksuu, pitää maku vielä päästä testaamaan :-*
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  13. #73
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Sama pulju, sama tuote, kaks eri tilausta. Johdonmukaisuus: 10+.



    No hyvältä tuo tuoksuu, pitää maku vielä päästä testaamaan :-*
    Ainakin 12mg:nä ah niin hywää. Voimakas kurkkuhitti kyllä näinkin loivaksi juissiksi.

     
     
  14. #74

    Vs: vaPOUr

    2kk nesteen valmistumisessa eroa, joko sulla on väritasapainot kuvissa aivan seinillä. Tai siten nesteen laatuheitot ovat kohtalaisia

    Kuukautta siis, ei päivää

     
     
  15. #75
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    2pvää nesteen valmistumisessa eroa, joko sulla on väritasapainot kuvissa aivan seinillä. Tai siten nesteen laatuheitot ovat kohtalaisia
    Toikin vielä, enpä sattunut ees katsomaan. Juu värit on kyllä ihan kohdillaan, koska muistan viime nesteen olleen hyvin punaista, tää taas on ihan keltasta. Tuoksu on kyllä ihan samanlainen. No kaikki selvinnee kun maistan. Vaikuttaa siltä, kun tästä ois joku väriaine jätetty pois tms.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  16. #76
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: vaPOUr

    Oioi! Ihan tossa kulman takana ladotaan Poppamiehen tavaroita hyllyyn! Saattaa olla tulossa ensimmäinen toimipiste, kelpais! :-* :-*
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  17. #77
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Oioi! Ihan tossa kulman takana ladotaan Poppamiehen tavaroita hyllyyn! Saattaa olla tulossa ensimmäinen toimipiste, kelpais! :-* :-*
    Ällisti päästä kun en löytänyt peukutusnappia

     
     
  18. #78
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pou pössyttelee

    Updatea kaikin puolin! Poppamiehen kaupaks luultu onkin chilitarvike. Ei haittaa, maittava uus lähikauppa kuitenkin!

    Toiseks

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    time to update teh portrait



    Taas o vapaata ni kauheet kippikset. En mä muuta keksi. Kukkuu.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  19. #79

    Vs: vaPOUr

    Komia kuva, en tiedä miksi tuli sideshow bob mieleen. Tucca vähän samaa tyyliä kai

    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  20. #80
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: vaPOUr

    Ukko, no onhan tuo aika saman tyylinen. Saiskin noin paksuja tukkia aikaseks O0

    Hero kyllästy muuten just kaveriinsa.



    So what happened here?
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •