Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 83

Aihe: vaPOUr

  1. #41
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Onnea vaan työpaikan johdosta. Tuo olikin uutta että S-kauppa on savuton . Kilpailijalla kun olen joka ei siis ole savuton . Hienosti kuitenkin suhtautuivat ja se on hyvä juttu se.

     
     
  2. #42
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Joo siis tuollakin on semmonen "kirjottamaton sääntö", että röökaajat saa yhen röökin ruuan yhteydessä vetää.
    Tosin sekin käydään kiskomassa kiinteistön ulkopuolella sillan alla niinkun jotkut peikot

    Ja kiitokset vaan onnitteluista!
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #43
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Itsekin olen kilpailijalla töissä. Meilläkin on ollut puhetta tuosta savuttomuudesta, johon taisin aikanaan todeta jotain tyyliin "ainahan noita duunipaikkoja löytyy muitakin" . Mitä tulee työpaikalla sähkötupakointiin, pomon näkemys oli, että ulkona pitää kaikesta huolimatta käydä, vaikkei höyry sinänsä millekään haise, eikä sisällä haitallisia aineita. Perustelin ihan periaatteesta vastaan, mutta en oikeastaan tosissani, koska minusta on ihan kiva käydä pihalla kahvitauoilla muiden kanssa ja miksipä ei yksinkin.

     
     
  4. #44
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Easy-eliquidilta lähti tilaukseen mansikkaa, vadelmaa, mustikkaa, persikkaa ja päärynää.
    And here they are!



    Taidan maistaa vadelmaa ekana!
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  5. #45
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Taidan maistaa vadelmaa ekana!
    Se oli virhe. Maistu siltä miltä huulipunapuikko maistus suoraan tuubista. Haha.

    Nyt on reilu kuukausi höyrytelty ja töissäkin taukohuoneessa jo pari viikkoa. JO tänään rohkeni eka röökaaja kysäseen, et "saako tosta hyvät hatsit".
    Saahan siitä ja useemmat ihmiset siinä sit tarttu mukaan jorinointiin. Mut joo, yllättäviltä tahoilta on tullu ihmisiä ketkä ton tunnistaa.

    Yks työkaveri ketä ei ees polta ni tunnisti heti (kun mulla oli se kassalla laatikossa). "Ai säkin vedät tota sähköstä?"

    Toinen taas kysy, et oliko mulla kumpi laatikko (ylempi/alempi) ja mä sanoin, et mun on se mis on puhelin ja sähkörööki. Sit se vaan sano et, jaa toi on
    tommonen aika iso. Myöhemmin kun lähin tauolle ni huikkasin, et nii siis onhan noita minkä kokosia vaan, et mä vaan haluun et akku kestää varmasti läpi päivän.
    Sit se oli, et "mikä malli toi siis on?" Ajattelin siinä, et WTF tietääks sä näistä jotain Se sitten sano, et "me on katellu sitä sitä sitä.. semmoset pirunsarvet."
    Sanoin toki, et Totally Wicked? Se oli, et just se! Ja sanoin, et varmaa Tornado tms? "Joo." Sama vehje kun mun, mut eri brändi. Mut joo, sekin oli kai poikansa miehensä
    kanssa moisia tilaamassa. Sanoin et TW ei oo ihan halvimmasta päästä, mut laatu on hyvä. edit: tääkin kaveri bongattu foorumilta O0

    Lähtipä tää käsistä. Mulla on "pitkästä aikaa" huomenna vapaapäivä ja nyt otan kaljaa.

    Lyödään nyt perään aiemminkin kirjotetut fiilikset.

    Alkuperäinen kirjoittaja poupou
    Olin tänään taas kassalla. Tosin ihan mielelläni, koska nyt oli helppo päivä toisin kun mitä se ois ollut niiden apinoiden keskellä osastolla. Muutama hassu tapahtuma jäi mieleen.

    Yks ekologisesti ajatteleva pariskunta kävi ostamassa kaks tavaraa. Biohajoavan pienen ekokassin ja sit semmosen 48e maksavan lihaköntin.
    Mua nauratti toi yhdistelmänä ja lopulta höröteltiin kolmisin. Sit yks isompi perhe tuli siihen ja niiden isä sano ekana, et "jaa me jouduttiin taas tähän höpöttävälle pojalle".
    Viides päivä ever kassalla ja mulla on jo lempinimi Sanoin kyllä, että saa mun kassan kiertää mut sit se sano, et ei kun mielellään tuli kun se itte aina hölisee mitä sattuu.

    Sit mun toisiks viiminen asiakas tänään oli Pelle Miljoona ja se osti kaljaa. [size=6pt]Osti se oikeesti muutakin.[/size]
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  6. #46
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Tarinoidaas taas.

    Laskurin mukaan päästiin röökeiltä plussalle. Sen kunniaks piti toki pistää kamaa tilauskeen, hah.
    Tilasin kasan Bogen cartoja lisää koska oon todennut nää mahtaviks itelle. Oon höyrytellyt nyt 37 päivää ja risat ja aktiivikäytössä on toinen carto ensimmäisestä tilauksesta.
    Noiden kahden lisäks oon testaillu lopuilla makuja ja aktiivina käyttänyt oikeestaan yhtä LR eGo attyä kahvimaulla. Nyt sekin litku pääsi loppumaan ja mieli tekis näiden "terävien" höyryjen väliin taas jotain pehmeetä ja kermasta. Mut joo siis noiden cartojen lisäks tilasin tämmösen ja muutaman driptipin ihan vaan huumoriks.

    Vielä pitäs päättää, että tilaanko taas samplesatsia makuja vai ottasko pari isoo pottua hyväks todettuja. No tässä kun sitä pohdin, niin samalla mietin pystynkö kiskoo noi mitkä ei alkuun maistunut niin pois tuolta laatikosta jos vaikka "makuaisti näihin ois kehittynyt". Tekee pahaa tilata lisää kun on varmaan 70ml tavaraa höyryteltävänä. Tää menee taas tähän, et pitäs voittaa nyt se seuraava lotto ni ei tarvis enempää arpoa. Saatana. Haha.

    Täytin muuten tossa bussissa cartoa ja kun pääsi ilmaputkeen nestettä ni pistin ravistellen tyhjäks. Siinä kun en oikeen keskittynyt ni oli ilo ravata carton perässä pitkin bussia, jengi saatto ihmetellä. No takasinpäin penkille kävellessä höyryjä hengitellessä ne itteasiassa tais kattoa vielä ihmetellemmin. Jos se ees on sana. En tiä, nyt on kolme päivää vapaata ja otan omppua. You know, from Alko? O0 Kippis.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  7. #47

    Re: BLOGI: vaPOUr

    Bogen cartot on kyllä huikeita. Pomminvarmoja toimimaan, ja ainakin minun makuuni tarjoaa parhaimman makuiset höyryt ja vähimmällä vaivalla. Täytyy kai tilata joku 20kpl seuraavalla kerralla. Pari viikkoa tuskailin joidenkin halpojen clearojen ja cartojen kanssa, muovin maku suussa ja pinna kireällä. Eilen sain uusia bogeja ja elämä hymyilee taas.

     
     
  8. #48
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Tänään oli randomi hetki kun tulin töistä ja maahanmuuttajabussikuski kysy jotain huonolla suomella kun olin leimannu kortin.
    Jouduin ihan kysyy pari kertaa et mmmmitä ennenkun se artikuloi riittävän selkeesti. "Oliko tuo elektroninen savuke?" Oli nähnyt kun pistin sen taskuu siinä ennen bussiin astumista.
    Mä: Olihan se. Sit se näytti sen eGoo ja pisti höyryiks siinä. Mul oli vielä jonoo takanaki Näytin peukkuja oman egoni kans ja painelin penkille.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  9. #49
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Pistetääs nyt taas kaikkee pakettiin.

    Kiinasta tilasin lisää kartoja, driptippejä ja yhen VV passthrough akun. Saa nähä mitä tulee.
    Sit kun se mun herkkukahvi loppu ja oli jotain vastaavaa saatava niin pistin tämmöset ENjuicelta tuleen:



    Saa nähdä mikä on höyryteltävää ja mikä ei.

    Mulla piti olla huominen vapaa, mut ei sit ookkaan kun otin kaverin vuoron. Eli siis oon ottanu varauksella nää tuhannet kaljat sit. Hihi.
    Äsken (tunteja takasin) kävin nappaa partsilta kuvaa kun kontrasti loisti ja sateenkaaret ja kaikki. Laatu kusee pikkusen kun piti pari kuvaa ommella yhteen.



    Klikkaamalla saa isomman.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  10. #50
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Ainii ja about viikko sitte meille muutti kani. Sick O0


    ~8h kotiutuneena
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  11. #51
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Hero on pienempi kun tuoppi.



    Tosin eGo on pienempi kun Hero. O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  12. #52
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Mitä helvataa Hero jyrsii?

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Hmmmm.. Koskas on paisti valmis?

     
     
  14. #54
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Mitä helvataa Hero jyrsii?
    Se on isoon käpyyn tungettua safkaa aka Mr. Woodfield Hedelmäpuu.
    On btw ihan hulluna tohon puuhun O0

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    Hmmmm.. Koskas on paisti valmis?
    Voin sanoa, että kun avopuolisolle sanoin, et siinä se lihoo ja alta 10 vuotta hyvään pihviin ni ei se oikeen innostunu
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  15. #55
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71
    yli 6v kania en ole vielä nähnyt, niille tuppaa tulemaan nuha. Turkista sitten rukkaset?
    Tytöllä oli kani 10 vuotta Ja tuskin mäkään rukkasiin pystyn, saa nähdä miten toi tosta kasvaa.
    Todennäkösesti kuitenkin ihan kolmanneks kädeks eikä itelläkään hyödyllisyydestä huolimatta oo sydäntä pistää tavaroiks/ruuaks O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  16. #56
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Tuli tosiaan tuo "variable" passthrough (koitin linkata, mut näköjään sold out HealthCabinilla) tossa viime keskiviikkona

    Heti alkuun olin tietty, et mitä helvettiä eihän tää pelaa, kunnes muistin ne threadit vastaavasta akulla ja että "nänniä" sai/pitää säätää.
    Tuumasta toimeen, kynsisakset käteen ja kampeemaan sitä ylöspäin. Pienehkön tuskastelun jälkeen kädessä oiva peli. Äkkiä testaamaan uudella
    cartolla uusia makuja uusilla volteilla. Tosin ~10 min jälkeen lakkasin vaihtelemasta voltteja ja annan ton painaa kokoajan täysillä (assumably 4.2V).
    Niin se vaan on paras. Voin muuten sanoa, että myös ENjuicen Value Vape -sarjan Caramel Latte ja Espresso Mocha on ollu ihan sen makusia kun oon odottanutkin.
    Eli hyviä O0 (18mg btw). Hmm. Öö. Mulla piti olla jotain muutakin sanottavaa mut en muista enää. Katotaan sit toisena päivänä.

    Nyt vielä kaljan jämät ja sit nukkuu ennen töitä. Cheers.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  17. #57
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Suurempia täs ei oo tapahtunut, mut summataampa kuitenkin.

    3kk polttamatta! Easy! Ilman ongelmia! Ihan helvetin jees. Piste.
    Toiseks työsoppari oli tammikuun puoliväliin, mut pomo sano, et ei kannata huolia siitä, et "eiköhän me jotain keksitä" vaikkei se siitä kuulemma vielä voi puhuakkaan.

    Öö kolmanneks ostettiin kamera. Lyhyesti:

    Alkuperäinen kirjoittaja poupou
    Kerrotaan nyt tännekin vaikka Skypessä oonkin jo pari päivää pauhannut.
    Tuli ostettua kamera! Hommattavien listalla on siis ollut kamera, läppäri ja pöytäkone. Pöytäkone on vielä hengissä, läppäristä toimii melkein kaikki nappulat mut kameraa ei oo ollenkaan joten se hankittiin ensin.

    Pienen riisöörtsin (ja budjetin) jäljiltä päädyin Canonin SX230 HS:n. Meinasin pokkana hakee sen verkkokaupasta kun on parikymppiä halvempi kun meillä töissä mut onneks kuitenkin kysäsin ensin. Turns out, et myyjänä voin ostaa kameran suoraan maahantuojalta ja saan vielä normaaliin sisäänostohintaan -20% koska Canon tukee myyjien "tuotetietoutta". Lisäks meiän bundleen kuuluu toi perus Canonin kotelo (~25e) joten verkkiksestä 275e maksava setti irtoskin itelle sit
    Kaveri oli lähössä laivalle ja sil ei ollu mitään siedettäviä nesteitä jäljellä ni se pyysi moisia multa. Olin et ofc löytyy jos kahvi maistuu. Tänään vein sille Cappucino Guston ja heitin kylkiäisenä LR Bogen carton ja tipin kun sil on ollu pelkkiä attyjä ja se heitti vastalahjaks libertyn jotain nestettä.



    Se sano, et ihan kaameeta, ettei pysty ees kuvailee jälkimakuu mut kun koitin sen PNIstä ni tuli joku minttu/karkki mieleen. No otin pullon vastaan ja nyt toivon, etten ois ottanut Omalla 900mAh eGolla + bogen LR cartolla lähimmäks mitä pääsen tais tulla jo IRCissä esille:

    [23:53:54] <@pou nonii, XO (Suprême) testiin
    [23:53:59] <@pou vähän pelottaa
    [23:54:55] <@pou ffffffffff
    [23:55:00] <@pou nyt en osaa kuvailla
    [23:55:30] <@pou tulee joku sukkalaatikko tai joku mielee
    [23:55:53] <@pou autotallin ja sukkalaatikon sekotus
    [23:56:04] <@pou alan ymmärtää miksei kaveril maistunu
    [23:56:07] <@pou miten tää korjataan
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  18. #58
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Ainii, kameralla tuli otettuu testivideo: http://www.youtube.com/watch?v=uM8Y1XTRc7g
    sekä kasa zoomitestejä: http://www.youtube.com/watch?v=W9a6qyHoLpc, http://www.youtube.com/watch?v=CjTab_GYV_Q, http://www.youtube.com/watch?v=Tk3KGqO3V2c

    Ja viel lisäks:

    Alkuperäinen kirjoittaja poupou
    Löysin kasan roskia tänään :f_love:

    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  19. #59
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Jaaha. Kohta pääsee vissiin tulostamaan omat tankkinsa

    http://www.kickstarter.com/projects/...rst-3d-printer | http://printrbot.com/
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  20. #60
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Tullu mässäiltyä herkkuja.



    Jatkuvaan käyttöön aivan liian tulisia

    Näitä toisaalta vois mussuttaa ympäri vuorokauden:



    Tuli nesteitäkin pitkästä aikaa ja saan pitää taukoa kahveista. Päivittäiskäytössä nyt tää:



    Ja hyvää tavaraahan se tuntuu olevan.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •