Sivu 2 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 83

Aihe: vaPOUr

  1. #21
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Joko tänään on suuri H-hetki
    Ja tää oli menny täysin ohi! Tänäänhän se niinkun varmaan selvis jo O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #22
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Pakko se on vielä sanoa niinkun asia on; Tää laite on ihan killer. Fiilikset on niin ylhäällä ettei mitään. WUHUHUHUHU O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #23
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Äsken tuli testattua analogi vs vapo. En oo ollut "ilman" röökiä muutamaa tuntia enempää ennen ja pakko sanoa, ettei se tuntunut juuri miltään vapon rinnalla.
    Tähän taitaa loppua analogit, jopa kaljaa juodessa O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Äsken tuli testattua analogi
    Aijaijai, sinä syntinen
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  5. #25
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-Mika Näytä viesti
    Aijaijai, sinä syntinen
    Sain tehtyä sen ilman tunnontuskia näin tuoreeltaan Ja oikeestaan halusinkin tehdä.
    Varmasti tuun testaamaan myös myöhemmin ja uskon, että sillon toi "ei kiitos" on vielä jyrkempi.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  6. #26
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Noniin, koko illan tässä nyt vertaillut höyryttelemisen fiiliksiä "normaaliin" iltaan.

    Äsken vedin taas analogin vertailumielessä ja pakko sanoa, että mitä useemman höyryn on kiskassut niin sitä turhemmalta toi tuntuu.
    Röökaamisessa on tiettyjä puolia, mitkä edelleen puskee hyvänä läpi, mut jos noi on tosiaan ainoot "vierotusoireet" niin helpolla tästä selvitään.

    Myöskään noi RY4 ja USA Mix ei maistu ollenkaan niin erikoiselle kun alkuun. Edelleen toi mentholi on silti nro1.

    Eniten tässä hetkessä jännittää huomen aamu, mutta luulen kuitenkin, että viimisen analogini jo vetäsin 8)
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  7. #27

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    hienoa pou et aamusavutkin jäi väliin siis taisi olla kämppä täynnä höyryä kun se tieto löytyi niinkin erikoiselta paikalta kuin paranusehdotukset

     
     
  8. #28
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    hienoa pou et aamusavutkin jäi väliin siis taisi olla kämppä täynnä höyryä kun se tieto löytyi niinkin erikoiselta paikalta kuin paranusehdotukset
    No eikun sattu siellä kysymys silmään niin vastailin samaan paikkaan! Tosiaan, tänään on päivä mennyt ilosesti ilman tupakkaa.
    Vähän väliä tulee se ajatus päähän, että pitäs mennä tupakalle mut sit tajuaa, että ehkä ei tarvikkaan. Nikotiinit on ainkin irronnut tosta siis ihan riittosasti O0

    Eilisen jälkeen maku muuttu sen verta, että mentholi on aivan liian karkkinen näin krapulaan.
    RY4:ssä jotenkin liian vahva maku. UsaMix maistuu samalta mutta miedompana ja se menee nyt helpoiten alas.
    (Ainakin luulen, että noin päin, en oo merkannut attyjä )

    Pitää kattoa jos truuttais illaks vaikka mansikat cartoon jos löytys kokopäivävapo. Bansku on vähän liian, no, banaanimainen siihen vaikka paremmalta se aamusta maistu kun
    rööki normaalisti. Usein tupakasta tullu semmosta kyökkärefleksiä pahoina aamuina, tästä ei. Myös keuhkopotku oli edelleen aamusta kovempi kun mitä toivosin, mutta
    päivän mittaan pienentyny. Nyt pystyy kuitenkin jo polttelee höyrytteleen niin, että röökihimot katoaa. Jee.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  9. #29
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Noniin eka päivä alkaa olee takana. Tuunasin about kaikki kiusaukset mitä pystyin eli eka oli rapula, join kahvia ja sit otin pari kaljaa.
    Vetäsin vielä pari mättötoastiakin ja kaikista selvittiin kunnialla ilman röökiä. Välistä tosiaan aivot koittaa kovasti mennä tupakalle, mutta pienen
    toppuuttelun jälkeen ei oo mitään tarvetta. Usa Mixiä mennyt koko päivä, muita ei tee oikeestaan mieli ees maistaa. Tohon on riittävän "turtunut" just nyt.
    Mieluiten oisin alkuun varmaan kiskonut jotain flavorlessiä tavaraa, mutta nyt tää uppoo jo hyvin. Höyryymisiin O0

    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  10. #30

    BLOGI: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Äsken tuli testattua analogi vs vapo. En oo ollut "ilman" röökiä muutamaa tuntia enempää ennen ja pakko sanoa, ettei se tuntunut juuri miltään vapon rinnalla.
    Tähän taitaa loppua analogit, jopa kaljaa juodessa O0
    Itellä kolme viikkoa höyryjä takana, kaks baarireissua. Tupakkaa ei oo tehny yhtään mieli, häirittee vaan se saatanan muitten tuottama tupakan savu

     
     
  11. #31
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gobbali Näytä viesti
    Itellä kolme viikkoa höyryjä takana, kaks baarireissua. Tupakkaa ei oo tehny yhtään mieli, häirittee vaan se saatanan muitten tuottama tupakan savu
    No tähän se toivottavasti menee itselläkin

    Ja kyllä tää tosiaan leviää, en tie riittääkö pian enää sormiet, että kuin moni kaveri/tuttu on kiinnostunut/tilaamassa. Mahtavaa vaan.

    Äsken korkkasin LR-attyn ja Dekangin kahvin. Sen mitä oon näistä lukenut niin oli vaan kädet ristissä, että älä oo shaibaa,
    ettei tuu heti traumoja kahvimauista koska haluun löytää mahtavan sellasen. No tää itseasiassa yllätti positiivisesti koska varauduin pahimpaan.

    Sivumakuna kurkussa semmonen cappucinokarkin jälkimaku. Tuli mieleen tää pussi:



    Toivotaan, että tää tästä vaan paranee ja nyt ainakin uskallan tilata lisää kahvimakuja. Jee.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  12. #32
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Helou helou. Long time no see ii-cii tai jotain muuta shaibaa.

    Tänään tulee viikko täyteen röökittä (tai no ens yönä) ja ei oo parin ekan päivän jälkeen tehny tippaakaan mieli.
    Joku aamu oli kerran semmonen aivopieru taas, että pitäs käydä röökillä (kun oli muutenkin semmonen tilanne mis ois rituaalirööki paikallaan)
    mut sitten persusta nostamatta toteskin, että on se höyryttely vaan parempaa.

    Viimeyönä näin muuten ekaa kertaa unta (ainakin mitä muistan) jossa vapottelin ja selitin jollekin tuntemattomallekin moisen hyvistä puolista.
    Oli huvittava olo kun yhtäkkiä muistin koko unen jo pitkällä iltapäivästä. No hyvä näin 8)

    Tällä hetkellä all-day-vapona menee mansikka ja sitä meneekin niin, että taitaa seuraava satsi sisältää suhteellisen paljon marjoja
    Perus Dekangin 18mg neste siis ja Bogen cartolla höyryttelen. Mukava pikku potku joka on täysin riittävä omaan makuun ja sivumaku on hyvin metsämarjaisa, jopa vähän vadelmainen.

    Hauska miten on muuttunut röökaamiseen nähden tää tahditus. Röökiä vedetään tunnin kahen välein se yks (kakskyt imua) mut tätä poltan about kaks imua kerrallaan vaikkakin paljon useemmin. Yks mikä häiritsee on käsite "kurkkutuntuma". Niinkun aikasemmasta postauksesta voi lukea, niin mun mielestä rööki tuntu kurkussa, tää taas enemmänkin syvällä nielussa (mikä alkuun tuntu melkeen keuhkoilta ). Tosin tohon on tottunut jo niin mukavasti, että se on just se mitä kaipaakin. Kiva nähdä kuinka nopeesti on päässy yli siitä "tekee mieli röökiä". Nythän tekee mieli höyrytellä O0

    Loppukevennykseks Ricky Gervaisia. Tiesin, että se on läppätyyppi, mut en tiennyt et se on stand-upkoomikko, darn.
    No parempi myöhään kun ei millonkaan; http://www.youtube.com/watch?v=OIcrCZQkSlg
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  13. #33
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Heyjaa unohdin mainita sen, että "sivuoireina" on parina viimepäivänä aivastuttanut randomeissa paikoissa randomiin aikaan.
    Keväisin itellä on koivuallergiaa, mutta en usko että tää on moista Mahtaako sitten alkaa nokka aukeemaan & ärsyyntymään
    vai onko ollu vaan hetkellisiä yhteensattumia, paha sanoa. Oli miten oli niin eipä tuo haittaa ^-^
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  14. #34
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Niinkun aikasemmin jo päättelinkin niin tykästyin tohon mansikkamakuun niin, että päätin tilailla lisää vastaavia. ^-^

    Easy-eliquidilta lähti tilaukseen mansikkaa, vadelmaa, mustikkaa, persikkaa ja päärynää.
    Easyltä pääasiassa sen takia, että muistin siellä käyvän MoneyBookerssin jossa itellä sattui lojumaan muutama kymppi.
    Onhan tuon lafkan nesteet saanut aika kovaa kritiikkiä, mutta se ei haittaa kun ei oo kokemustakaan mistään priimoista.
    Parempi käydä tässä järjestyksessä (huonoista parempiin) muutenkin läpi niin tulee aina vaan mahtavampia kokemuksia lol.



    Ei mulla muuta tällä erää.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  15. #35
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    A student at Eagle Rock Junior High won first prize at the Greater Idaho Falls Science Fair, April 26. He was attempting to show how conditioned we have become to alarmists practicing junk science and spreading fear of everything in our environment. In his project he urged people to sign a petition demanding strict control or total elimination of the chemical "dihydrogen monoxide."

    And for plenty of good reasons, since:

    • it can cause excessive sweating and vomiting
    • it is a major component in acid rain
    • it can cause severe burns in its gaseous state accidental inhalation can kill you
    • it contributes to erosion
    • it decreases effectiveness of automobile brakes
    • it has been found in tumors of terminal cancer patients


    He asked 50 people if they supported a ban of the chemical.

    Forty-three (43) said yes,
    six (6) were undecided,
    and only one (1) knew that the chemical was water.

    The title of his prize winning project was, "How Gullible Are We?"
    He feels the conclusion is obvious.
    Tuli mieleen tosta jotenkin tää e-röökiaihe :
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  16. #36

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Uusimmassa Tiede-lehdessä oli samankaltaista juttua. Kemikaali on sen verran pelottava sana, että sitä voidaan käyttää lyömäaseena, ilman että varsinaisesti valehtelee. Täsmälleen niinkuin esim. FDA on e-savukkeita vastaan taistellessaan tehnyt.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  17. #37
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Kävin eilen kirjottamassa työsopimuksen osa-aikasesta perseilystä Prismassa. Jee!
    Koko skenario sisälsi montakin hauskaa tapahtumaa höyryttelyyn nähden.

    Ekana koko sopimuksen lopussa (kun S-kauppa on savuton) "pomo" sano, että
    Pomo "Tuli muuten mieleen, et sähän poltat" (muisti harjottelusta)
    Mä "Näh, mä lopetin." (_instana_ mikä hämmästytti muakin)
    Pomo "Oho! No mahtavaa ja hatunnosto."

    Samaa sano myös toisen alueen päällikkö ketä oli hoitaas kans asiaa.

    Mä "No siis käytän mä vielä nikotiinia.."
    Pomo "Ai, laastaria?" Toinen pomo "Purkkaa?"
    Mä "Eiku mä käytän semmosta inhalaattoria... Tämmöstä E-röökiä"

    Tässä kohtaa vetäsin samplehöyryt ja olin sille mmmmmmmmmmmmmmm.

    Pomot "Toi on vissii joku aika uus? Komee.. Mut hyvä et röökaaminen loppu!"

    Olin oikeesti ihan et wtf kuin hyvä vastaanotto

    Sit lähin bussilla sieltä himaan ja yhellä pysäkillä tuli joku muidu siihen täyteen bussiin ja toki istua läsähti mun viereen ja haisi
    about samalta kun ois itellä sylissä toi parvekkeen vanha suolakurkkupurkki mikä on puoliks täynnä vettä ja puoliks röökin natsoja.

    Kummallista kuin toi nokka muuttuu. Ei röökinsavu tai röökit ylipäätään edelleenkään pahalta haise (tykkäsin hajusta jo paljon ennenkun aloin polttaa) mut silti.

    Nyt lisää kaljaa ja mansikanmakusia höyryjä napaan. Moro. O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  18. #38

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Onnea uuteen duuniin. Olipa kyllä aika asiallinen pomo. Hyvä meininki
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  19. #39
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Lainaus Alkuperäinen postaaja marviner Näytä viesti
    Onnea uuteen duuniin. Olipa kyllä aika asiallinen pomo. Hyvä meininki
    Thanks! Ja indeed. Pomo on mitä mahtavin. Parhautta vielä se, että paikkaan oli ollut avoin haku
    mut kun mä olin ollu aikasemmin harjottelussa ni niiden hakijoiden jälkeen se pirautti mulle, et haluisiks tulla töihin

    Onneks en laiskotellut O0

    [size=6pt]edit: en siis hakenut kyseistä paikkaa ees. mut vaan haluttiin sinne <3[/size]
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Hieno homma, onnea duuniin ja hienoa kuulla, että savuttomassa paikassa suhtauduttiin tohon
    E-sakukkeeseen noin.

    Mun sisko lopetti viikko sitten yhdessä työpaikassa sen takia että se oli savuton, kun näytin sille e-savukkeen niin
    innostui ja halusi oman, että vois mennä entiseen työpaikkaan kuittailee, et mites ois ollu tällänen.

    En tosin ole vielä sille laitetta hommannu.
    may the vape be with you!


     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •