Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 83

Aihe: vaPOUr

  1. #1
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    vaPOUr

    Alotanpa tämmösen blogin tapasen niin saan päivitellä omaa taivaltani näiden maailmassa ilman, että pitää aina miettiä mihin threadiin setti nyt sopii.

    Tosiaan siis kuukauden päästä 26v täyttävä Tamperelainen jannu ja semmonen reilu 10v on tullu poltettua sätkiä.
    Monesti on ollu fiiliksissä, että pitäs lopettaa mutta jotenkin vaan hermo vetää niin kireelle, että pilaa hyvin nopeesti koko muun elämän.
    Avopuoliso on tosiaan vielä hyperallerginen kaikelle mukaanluettuna tupakan savu ja siitä voinee päätellä useamman kännisen yön fiilikset.
    Varsinkin kun menin vielä lupaamaan, että lopetan kun alettiin seurustelemaan. Siitä on nyt 5 vuotta.

    No nyt tähän sähkötupakin maailmaan onnistu innostamaan pokerstrategyn kautta tuttu kaveri [size=6pt](nyt täälläkin: Electry)[/size] kun se pisti meidän sohvalla yhtäkkiä savuiks höyryiks.
    Strategyllä kun avattiin ketju niin paikan päältä löytykin jo höyryttelijöitä ja useempi innostu tilaamaan settejä. Toiset itselleen ja yks tyttöystävälleen salaa lahjaks.

    Tytsy oli aivan myyty ku pääs päivän itteksee testailee. Aiemmin ei ollu kuullukkaa koko touhusta. Jes jes!
    Toi oli mahtavaa koska tyyppi ei ite polttanut ja inhos röökiä

    Lähes kaikilla (yhtä lukuun ottamatta) pelkästään positiivisia kokemuksia ja se ykskin kyllä vielä yrittää.

    Laitoin puhelimeen laskurin kun sain tuon sähkötupakan ja aloitin tupakkalakon. Laskuri näyttää nyt 13päivää takana ja 195 tupakkaa ois mennyt muuten...
    Yhtään ei tee tupakkaa mieli ja edelleenkin on pieni hämmästys että tää toimii näin hyvin.
    Keskiviikkona poltin 6 normiröökiä akkuja lataillessa ja torstaina ja tänään aamulla yhen. Jotenkin ton litkun maku ei vaan toimi aamuisin. Normaali röökimäärä on mulla ollu noin 20-30/päivä joten ihan hyvä on jo se, jos yhellä pärjää nyt.
    Ite oon persaukinen työtön niin on tää alottaminen nyt lykkääntynyt ja lykkääntynyt mutta vihdoin on vehkeet ja nesteet tilauksessa.
    Alotussetti tulee siis olemaan Ego-T normi ja LR attyillä sekä noilla Bogen cartoilla. Makuina toimii Dekangin RY4, USA Mix, mentholi, mansikka, banaani ja kahvi.

    Palaan kuvien ja aloittelevan höyrystelijän fiiliksien kanssa kunhan kamat saapuu kotiin saakka.

    Let there be steam.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Pou pössyttelee

    Muistas sitten että kun "sotket" atomisaattoris mentholilla niin se ON sitten methol atomisaattori, makua ei saa pois edes viikon viina liuotuksella, nimim kokemusta on.

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  3. #3
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pou pössyttelee

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaippa Näytä viesti
    Muistas sitten että kun "sotket" atomisaattoris mentholilla niin se ON sitten methol atomisaattori, makua ei saa pois edes viikon viina liuotuksella, nimim kokemusta on.
    Hyvä tietää! No eiköhän siihen voida sit yks atty varata . Oon vihreitä sätkiä ikäni kiskonut niin kuvittelisin, että joku menthol ainakin tulee maistumaan.
    Eikä nuo attytkään tunnu paljoa maksavan. Just pääsi harmittaa, etten tuolta peleonista pistäny tulemaan lisää kun 3,2e pala noi LR attyt.

    No tuskimpa nää pari tilausta viimisiks jäi O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pou pössyttelee

    Unelma olis kyllä se että jokaiselle maulle olis oma atomisaattori. Se nyt ei vaan ole mahdollista kun makuja on yli 40 kpl tuossa työkalulaatikossa. Kyllä se mentholi irtoaa kun huuhtelee kuumalla vedellä, ravistelee kuivaksi ja kuivapolttelee pikku hiljaa nappia painamalla ettei enää "rätise".

    Cuba Cigar on sellainen maku että sitä ei sitten oikeasti saa pesemällä tai spriillä pois. Tuohon kun erehtyy koskemaan niin se on joko roskiin tai vihamiehelle toi ato.

     
     
  5. #5
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pou pössyttelee

    Hah. Ookoo

    Soittelinpa juuri tältä foorumilta löytyneelle Holkille. Letkeeltä äijältä se kuulosti. Sovittiin, että pitää treffata joskus kun tässä vehkeet saan.
    Eipä se pahaa tee olla noita höyrytteleviä kavereita kaiken varalta, että jos lisää Tamperelaisia löytyy niin huudelkaapa O0
    Pistetään aikanaan vaikka kunnon miitti pystyyn!

    Nyt otetaan kaljaa ja kuunnellaan Jukka Poikaa ja Absoluuttista Nollapistettä

    Cheers!
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pou pössyttelee

    Karvaperkiä ja Olvin Mojitoa. Seuraava tankillinen onkin sitten... mojitoa =)

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Pou pössyttelee

    Mojito vois kyllä olla nyt aika kova sana..
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  8. #8
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pou pössyttelee

    Oiskin... .. .. .

    Tää foorumin postimääränimike tai mikälie pitää kyllä pistää uusiks. Niinkun on vissiin tarkotuskin.



    Rajat tulee vastaan pikkusen liian nopeeta. Minä seniori? Eikä edes vehkeitä. Hah. [size=6pt](pokerstrategyllä alan olee pikkuhiljaa seniori kun posteja on yli 6k)[/size]
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  9. #9

    Vs: Pou pössyttelee

    HAHA tällänen

    Tännekki pitää saada keskustelualueisiin Blogit ja Projektipäiväkirjat

     
     
  10. #10
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pou pössyttelee

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jormis11 Näytä viesti
    HAHA tällänen

    Tännekki pitää saada keskustelualueisiin Blogit ja Projektipäiväkirjat
    Näinpä

    En mä joo foorumin aktiivisuuden takia tms rupee tämmöstä pitämään vaan ihan, että saa kirjaa omasta taipaleesta.
    Sitä on varmasti hauskaa katsoa sit vuoden päästä taakseppäin

    Suosittelen kaikille

    ainii edit: Jormaelis11 on siis yks tutuista pokerstrategyn puolelta O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  11. #11

    Vs: Pou pössyttelee

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jormis11 Näytä viesti
    HAHA tällänen

    Tännekki pitää saada keskustelualueisiin Blogit ja Projektipäiväkirjat
    Näinpä

    En mä joo foorumin aktiivisuuden takia tms rupee tämmöstä pitämään vaan ihan, että saa kirjaa omasta taipaleesta.
    Sitä on varmasti hauskaa katsoa sit vuoden päästä taakseppäin



    Suosittelen kaikille

    ainii edit: Jormaelis11 on siis yks tutuista pokerstrategyn puolelta O0
    Täällä siis Jormis11 oho, kerkesitki jo muokkaa

     
     
  12. #12
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pou pössyttelee

    Hah. Liina osti mulle uuden paidan Seppälästä ja juteltiin siitä Electryn kans tossa.

    [22:38:00] <@pou liina toi mulle uuden paidan
    [22:38:04] <@pou voisin ottaa kuvan ku oon edustava
    [22:38:06] <@pou se hyvin sano
    [22:38:17] <@pou "miehille on helppo shoppailla.. kun ne ei oo ikinä mukana"
    [22:38:27] <@Electry hahaha
    [22:38:36] <@Electry ahahaha vitu hvyä
    Myöhemmin se tajus, et ei siinä paidassa luekkaan niin. Tässä se paita:



    Se on kiva. Mut siis se mikä tästä tuli mieleen oli muutaman vuoden takanen keskustelu faijan kanssa. Se on ääniteknikko ja on studioo jne ja joka vuosi töissä Porin Jazzeilla. Sen kaveri oli jutellu jonkun jenkkiläisen kanssa kyseisistä festareista ja kun jenkkiläinen lausuu Pori Jazz se pakkaa kuulostaa erikoiselta. No riittävien naurujen jälkeen tuunasin faijalle työpaidan (mitä se ei tosin pitänyt .. siis ainakaan töissä).

    Alkuperänen Pori Jazz 2009 logo oli jotakuinkin tämmönen (en löydä parempaa kuvaa ):



    Ja mun tuunaama versio oli niin yhdenmenevä pienillä korostuksilla kun voi:



    Ei mulla muuta O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  13. #13
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pou pössyttelee

    Jossain ne pyörii mutta kotiin nei löydä.



    Puolan tavarat on siis jo postissa, mutta en käynyt niitä vielä edes noutamassa kun siellä on vaan litkuja.
    Taitaa mennä helposti ensviikon puolelle. Darn! Maistus jo 8)
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  14. #14

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Joko tänään on suuri H-hetki jos :-\ ei niin tsemppiä ootteluun :

     
     
  15. #15

    Vs: Pou pössyttelee

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Se on ääniteknikko ja on studioo jne ja joka vuosi töissä Porin Jazzeilla.
    Kapteeni Kouhia?

     
     
  16. #16
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pou pössyttelee

    Lainaus Alkuperäinen postaaja finnhits Näytä viesti
    Kapteeni Kouhia?
    Eeei kun Peltosen Aki! O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  17. #17
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Tänään saapui eGo-T \o/



    Thanks Ms. Wang!

    HealthCabin oli kauppana juuri niinkun odotettu eli jees, kirjotin siitä jo kyseiseen ketjuun.

    No nyt on korkattu kaks normiattyä, toisessa RY4:sta ja toisessa Usa Mixiä. Kummastakin löytyy sama jännä sivumaku mikä saattaa toki olla ne primeerit vaikka attyt pesasinkin.
    Kaiken kaikkiaan noi maistuu kyllä siedettäviltä, ei mitenkään pahalta. Tuskin näistä silti kestosuosikkia tulee, saa nähdä kun testaan enempi makuja.

    Alkuun noiden potku on ihan tajuttoman kova keuhkoissa. En pysty edes vetään "keuhkollista" niinkun tupakalla ja sitä jäi selvästi kaipaamaan.

    [20:24:06] <@pou polttaa niin maan perkeleesti
    [20:24:11] <@pou vähän niinku närästäis keuhkois
    Tupakka myös tuntuu tuolla kurkun yläosassa (tai suun takaosassa) toisin kun tää. Tää tuntuu keuhkojen yläosassa ja lujaa tuntuukin. Pitää totutella ja katsoa mitä tästä irtoo.
    Jokatapauksessa olen vaihtamassa analogit tähän häiritsi sitä vanhat tottumukset tai ei.

    Kerron lisää kokemuksista kun saan lisää kokemusta Tänään otan kaljaa joten laite on hyvässä testissä.
    Tosin saatan joutua vielä tänään pössyttelemään analogejakin juuri tuon kurkku/keuhkotunteen takia. No parempi pikkuhiljaa kun ei ollenkaan.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Jo kokeneena höyryttelijänä (just joo, viikko+ takana) voin lohduttaa, että tuo "hengenahdistus"olotila katoaa muutaman päivän päästä, kun vain kiskoo huurua henkeen. Hanaa vaan
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  19. #19
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Jep.. ja kohta alkaa liman irtoaminen... nuita voi lukea tiete mitä voi tulla tuolta "jotain oireita".. keskustelusta.. voin laittaa sinne linkkiä kuhan muistan..

     
     
  20. #20
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: BLOGI: vaPOUr

    Joo tuntuu, että toi polte on vähentynyt höyry höyryn perään.

    Nyt koitin Bogen cartomiseriä mentolilla ja voin kertoa et ihan eri tunnelma, tällä jäi instana analogi väliin kun ei tarvinnut.
    Tää tuntu kurkun perällä enempi ja keuhkoissa vähempi, eli tais löytyy enempi se oma vekotin.
    Toki kaikki muuttuu ajan myötä mut carto tuntuu olevan kyllä pop itelle.
    Dekangin mentoli on vähän liian makee mulle, ihan kun sokeria vetäs, mut tähän astisista tää on selkeesti paras.

    Let's see mitä ilta tuo tullessaan
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •