Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Yhen tarina.....

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    2

    Yhen tarina.....

    Viimeisen tupakan sytytin 17.1.2012, kun postilaatikosta tipahti e-tupakat (510) ja laitoin sen lataukseen. Paketin mukana ei tullut ohjeita, joten äkkiä nettiin ja you tubeen kattelemaan kaikki videot läpi.Sain ladattua, mutta vaikka nappulasta painoin valo ei syttynyt. Meinasin jo hermostuksissani sytyttää tupakan, mutta yritin- kiersin auki, lisäsin nestettä, imin, painoin....... ei mitään. Vihdoin meinasin antaa jo periksi ja painelin nappulaa useita kertoja JIPII sininen valo syttyi. Missään en ollut huomannut, että nappia piti painaa 5 kertaa.
    Oh mikä onni ja autuus se toimii.... Toinen tupakoista pätkii, ei mene aina päälle, mutta toinen toimii moitteettomasti. Tilasin jo kaksi pakkausta kavereilleni, saivat ne toisenlaiset, joissa ei tarvitse avata silikonikorkkia ja vasta sitten laittaa litkua. Aion tilata itselleni myös sellaiset, mutta ovat loppu ainakin tuolla ewizardilla,josta vehkeet olen tilannut. Litkut olen tilannut libertyflightiltä menthol ice VG 24mg. Hyvin on mennyt ,yhtään tupakkaa en ole polttanut,vaan höyrytellyt.
    Mutta nyt , eli noin pari viikkoa sitten, kun olin höyrytellyt noin kuukauden alkoi masentaa.Joskua aikaisemmassa elämässäni masennuin ajoittain, mutta viimeiset viisi vuotta olen nauttinut elämästä ja aihetta masennukseen en ole löytänyt - en ole muuttanut elintapojani - muuta kuin alkanut höyryttelemään. Ja masennus iski viikko sitten tosi pahana, en pystynyt tekemään mitään, oli vahvasti paniikkikohtauksen oireita (olen kokenut niitäkin joskus kauan kauan sitten) en saanut kunnolla hengitettyä, seinät alkoivat kaatua päälle, elämällä ei ole mitään tarkoitusta. Soitin kaverit läpi, auttoi vähän, mutta kun laittoi puhelimen kiinni , sama ahdistus alkoi taas, oikeastaan itkin vain. Aloin miettiä mitä mulle tapahtuu ja tulin siihen tulokseen, että tää täytyy johtua tästä litkusta jota höyryttelen. Nyt jo parempaa, kun tiedän ( ainakin uskon niin) mistä tää masennus johtuu, jotenkin osaan suhtautua siihen paremmin. Tupakkaa en aio polttaa, yritän lähteä ulos lenkille ja kaikella on hintansa, niinhän sitä sanotaan ja aion voittaa tämänkin.
    Olis kiva kuulla onks muilla samoja kokemuksia - voittais tsempata yhdessä.
    Periksi en anna......

     
     
  2. #2

    Vs: Yhen tarina.....

    Tsemppiä sulle ja tervetuloa höyryttelyn pariin

    Itse olen tyypiltäni melkein ylipirteä/innokas keikkeen tai jos jokin masentaa niin sitten masentaa enkä saa mitään aikaseks kun päässä pyörii kaikki. Eli tasasta hetkeä saa hakea, täysillä tai ei ollenkaan ;-) Mulla jäi pikkusikareiden poltto joulukuun 2011 alussa kokonaan pois (meni aiemmin aski/päivä, mut alko maistuu niin kauheelle verrattuna höyryttimen aromeihin) kun sain höyryvermeet pelittään, hankin sillon ego:n kun meni hermot 510 akunkeston kanssa. Vuodenvaihteessa alkoi masentamaan niin, että tuntui ettei tästä suosta ylös pääse. Uskon, että normiröökissä on jotain aineita jotka vaikuttaa tuohon mielipuoleen (tais jossain täälläkin foorumilla olla mainintaa) ja on koukuttava senkin puolesta. Voi olla tietty tämä vuodenaikakin mikä sattu samaan, muttei sillä ole ennen ollut vaikutusta näin. Talvi meni makoillessa vaikka olen ollut ihan himourheilija, mutta nyt tuntuu, että kyllä tämä tästä lähtee, kevät tulee ja alkaa urheilukin houkuttamaan. Uskon, että alkuhöyryttelyn jälkeen tuli vierotusoireita tuosta röökistä ja nyt alkaa helpottaa

    Pidä pintas, taistele masennusta vastaan. Tiedän, helppo sanoa, mutta ajattele, ettet ole ainoa joka siitä kärsii ja puhu paljon muiden kanssa. Niin, ja kirjoita tänne blogiin, sekin varmaan auttaa. Vaikkei kaikki kommentoisikaan niin näitä blogeja kyllä luetaan. Uskon, että sinnikkäästi kun pyristelet niin alkaa helpottamaan. Asiaa itselläni auttoi kun olin niin innostunut tästä höyryttelystä niin tuli ainakin talviaikaan istuttua koneella ja opeteltua täältä foorumilta kaikenlaista ja nyt on saanutkin opettaa monia muita höyryttelyn maailmaan ;-)

     
     
  3. #3
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    2

    Vs: Yhen tarina.....

    Kiitti kun vastasit. Mäkin oon touhuja tyyppi , ideoita pukkaa öisinkin , ettei saa välillä nukutuksi.
    Siksi tää masennus mua niinpaljon oudoksuttikin, mutta kun itsekin tajusin että vaikka höyryttelen niin tää masennus täytyy olla jotain vieroitusoiretta. Hyvä kuulla että muillakin on ollut ja että menee ohi. Puhallellaan sit vaan hitaammin, periksi ei annetta...

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •