Sivu 4 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 1941

Aihe: Smoktech RSST

  1. #61
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Ellei viisaana poraa orkkisreiän yläpuolelle?
    Se on juuri mitä hain takaa, eli jos tuota hatun pituutta lyhentää niin orkkisreikä jää osittain tai kokonaan piiloon. Pahimmassa tapauksessa se jää juuri tuohon coilin alareunaan ja kondensioneste pukkaa siitä läpi. Lyhennös pitäisi siis väkisin tehdä niin että se sijoittuu alahelman taakse piiloon ja sitten poraa uuden/uudet reiät ylemmäs.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #62
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Osuukos toi orkkisreikä keskelle coilia?
    Tuli vain mieleen, että jos kahta reikää mielii, niin olisiko optimaalisinta tukkia orkkis ja porata wanhan ylä-ja alapuolelle uudet?
    Aika liki keskelle osuu noin silmämääräisesti katsottuna. Optimaalisin noissa olis jos sais toisen melko alas ja toisen melko ylös, niin että jakautuu paremmin tuo ilmavirta. Toki sitten kurkkutuntumakin muuttuu ja kondension/tulvimisen kanssa voi tulla mahdollisia ongelmia.

    e. Tässä kuvia Doodlebugista ja Foggattin hatusta, näätte miten se kuristus on toteutettu:

    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  3. #63
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Eikös hatun alle mahtus pari bogen donitsia syömään ilmatilaa pienemmäksi?

     
     
  4. #64
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Käynyt monesti mielessä että työstäisi hatun alle PEEK:stä jonkinlaisen koukeron, jolla muokkaisi kammion pienemmäksi. Ei vaan ole saanut aikaiseksi.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  5. #65
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Vuolukivestä tai puusta kammionkuristus-korkki on itsellä käynyt mielessä Tosin, ensimmäinen toisi painoa ja jälkimmäinen pitäisi valita aika huolella että kestäisi lämpöä. En tunne puumateriaaleja niin hyvin, että osaisin sanoa tuohon juuta tai jaata. PEEK se varmaankin paras valinta olisi.

     
     
  6. #66
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Sopivan kokoinen metallinen levy sinne vaan, on käytössä jo mm. ilmareiän säädöissä

     
     
  7. #67
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Sopivan kokoinen metallinen levy sinne vaan, on käytössä jo mm. ilmareiän säädöissä
    Voisit kyllä vähän spesifimpi olla, missä atomisaattorissa esimerkiksi käytetään ilmareiän säädössä sopivan kokoista levyä ja/tai miten se sitten oikeastaan siihen kammion kokoon vaikuttaa? Jäänyt vähän sellainen kuva että äijä puhuu paljon mutta paskaa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    Sitä gif sanaa hain eilen mielessä mut menin helpoimman kautta sanoen video. Pahoittelut tästä hihihii
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  9. #69
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Googlailin joskus gennyille airflow controllia ja vastaan tuli sellaisia metallilevyjä eri nimekkäille atoille, yritin ennen postausta uudelleen ettiä kuvaa niistä mutta meni liian kauan joten cba. Käytännössä kaarevia levyjä joita pystyi ostamaan jostain vapoverkkokaupasta törkeeseen parin kympin hintaan. Ja totta kai se siihen kammiokokoon vaikuttaa saatana kun sinne tunkee ylimäärästä matskua, aivo käteen. Jos laitat kaarevan levyn plussapostin taakse niin käytännössä kammio kuristuu.


    Hiffaatko?

     
     
  10. #70
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726


    Täytyy alkaa ilmeisesti provosoimaan enemmän että saadaan ihmisistä ulos sellaista asiaa, mitä olisi jo alkuperäisessä postauksessa toivonut. Hitaasti mutta vakaasti, aika monelta kun puuttuu tuo ajatustenlukutaito.

    Siihen on varmaan ihan syynsä ettei noita nopealla tai vähän pidemmälläkään googletuksella oikein enää löydy, sillä nuo levyt jättävät melko paljon toivomisen varaa mitä toimintaan tulee. Kondensionesteen haitat säädölle ja ilmareiälle on se ihan ensimmäinen, josta myöskin nykyisissä gennyissä kärsitään. Helpommaksi ja eritoten kannattavammaksi tulee tehdä alunperin pienempi kammio. Mielenkiinnolla kyllä odotan, mitä ovat esim. Craven tekemään atoon keksineet tuon röörisäädön puolelta.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #71
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Ensin puhutaan bogen donitseista ja korkista, sitten euron metallilevy jättää toivomisen varaa? Vittu! Mä tosiaan puhun pelkkää paskaa!

     
     
  12. #72
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Jos mä yhtään Sibiä tunnen, niin tuo oli mäkkaiver-vastaus. Eli kaiken pystyy korjaa yleistyökalulla nimeltä "bogen donitsi", eikä tuo ollut vissiin oikeasti varteen otettava ratkaisuehdotus. Ainakaan toivottavasti.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  13. #73
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Jos ihan jutun juureen tartutaan niin kannattaako edes harrastaa mitään monimutkaista kammionkuristusta johonkin kiina-atoon? Kaikista realistisin ratkaisu minkä mä keksin (on keksitty muualla) on laittaa jotain JB Weldin tapasta kammioon ja jyrsiä haluamansa muoto. Mutta jos oikeasti välittää niin paljon kammion koosta niin miksei ostaisi jotain pienempää kammiota omaavaa?

    Hieman offtopiccina: Se voi olla makunystyröistä kiinni, mutta tällä hetkellä suosin itse enemmän AGAa jossa 2,5 -3 mm ilmareikä (mielenkiinnosta kokeilin) ilman mitään kuristuksia Somniumiin. Ja ihan hyvin toimii omaan makuun.

     
     
  14. #74
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Olivat näemmä kiinanpojat kopioineet niin tarkasti tuon RSST:n, että päättivät jättää tuon keskipostin vuotamisen myös tähän versioon. Hemmetti
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #75
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Jos ihan jutun juureen tartutaan niin kannattaako edes harrastaa mitään monimutkaista kammionkuristusta johonkin kiina-atoon? Kaikista realistisin ratkaisu minkä mä keksin (on keksitty muualla) on laittaa jotain JB Weldin tapasta kammioon ja jyrsiä haluamansa muoto. Mutta jos oikeasti välittää niin paljon kammion koosta niin miksei ostaisi jotain pienempää kammiota omaavaa?

    Hieman offtopiccina: Se voi olla makunystyröistä kiinni, mutta tällä hetkellä suosin itse enemmän AGAa jossa 2,5 -3 mm ilmareikä (mielenkiinnosta kokeilin) ilman mitään kuristuksia Somniumiin. Ja ihan hyvin toimii omaan makuun.
    Lähdin täysin vain spekuloimaan asiaa, omat kokeiluni asian suhteen tuli mielenkiinnosta testata miten erilaisilla kuristuksilla saatais siihen makuun vaikutusta, ja miten toteuttaisin oman proto-aton. Esimerksiksi Facebookissa on järjestetty kimppatilausta sorvarille, kun eräs kaveri piirsi kuristetulla kammiolla olevan kuvan ja nyt sitten teettävät uudet hatut AGA-T+:aan. Taisi Pasi_K myös tehdä alumiinista uuden erilaisen hatun tuohon samaan atoon. Pääasiassa tämä porukkaa tuntuu kiinnostavan vaan kun ei ole rahaa/mahdollisuutta ostaa muuta kuin pirkkaa, mutta suorituskyky halutaan näitten high end -gennyjen tasolle. Toki sekin on lopulta vain pienen porukan mielenkiintoa, suurin osa on täysin tyytyväinen näinkin.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  16. #76
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Vivi novasta plussanavan eriste? Vaihdoin molempiin päihin jo AGAan kun plussa söi niistä läpi.

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Jos ihan jutun juureen tartutaan niin kannattaako edes harrastaa mitään monimutkaista kammionkuristusta johonkin kiina-atoon? Kaikista realistisin ratkaisu minkä mä keksin (on keksitty muualla) on laittaa jotain JB Weldin tapasta kammioon ja jyrsiä haluamansa muoto. Mutta jos oikeasti välittää niin paljon kammion koosta niin miksei ostaisi jotain pienempää kammiota omaavaa?

    Hieman offtopiccina: Se voi olla makunystyröistä kiinni, mutta tällä hetkellä suosin itse enemmän AGAa jossa 2,5 -3 mm ilmareikä (mielenkiinnosta kokeilin) ilman mitään kuristuksia Somniumiin. Ja ihan hyvin toimii omaan makuun.
    Niin no en teistä muista tiedä mutta sen jälkeen ku hommasin misterin niin nautilus on mauton ja somnium on mauton sekä ennen kokopäivä käytössä ollut smokin rda itse modattuna on myös täysin mauton. Ja ei mulla ole rahaa tai halua ostaa juuri samanlaista toista misteriä ku tuo vamo ja kullattu eamod kaipaisi jotain nokkaansa. Itse en suosi pirkkaa mutta jos somnium oli mulle täys paska sekä nautilus niin eivät tietääkseni ole pirkkaa. Eli ei aina "laatu" ole se ainoa vaihtoehto. Sillä smokin rdasta sai tosi kovan ku porasin ilma reitit isommaksi mut somnium taas ei saanu muuta kuin paljon usvaa itellä aikaa. Ja siksi ymmärrän miksi jotku kuten minä on enemmän kuin halukas maksamaan vähän laitteesta jos on mahdollista itse pienellä vaivalla parantaa se sellaiseksi höyry ja makujunaksi että itse sen kelpuuttaa.

    Taidan taas selitellä mitä sattuu... pahoittelut koska olen juonut vettä väkevämpää ja erittäin mureaa nestemäistä ainetta.

    Edit. Toki jos joku pystyy kertomaan suht.saman hintaisen aton tai halvemman kuin mister jossa on yhtä hyvä tai parempi höyryntuotto ja varsinkin maku niin olen kyllä erittäin yllättynyt. Ja kiitollinen tottakai.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  18. #78
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Setuppiin liittyvät kysymykset pl kävikö koskaan mielessä vahventaa nesteen makupuolta?
    Olisihan se kiva, että sama neste samoilla pitoisuuksilla kävisi kaikkiin laitteisiin, mutta se ei vain päde.
    Itselläni juurikin Somniumissa esimerkiksi Atmoksen kanelikeksi oli just hyvä, ehkä jo siinä rajoilla, että tarvis laimentaa, Combo Hybridillä aivan liian tiukkaa ja Pro Tankilla aikas mitäänsanomaton, teh shame.
    DIY, DIY ja DIY.
    Aijuu, ja Misteriin verrattuna kaikki kokeilemani kalpenee.
    KGO & Twist

     
     
  19. #79
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Kannattaa varmaan perustaa uudet ketjut atosuunnittelulle ja erikseen toinen pirkkanikseille kun keskustelu liukuu saumattomasti niiden kahden välillä ja sitten väitellään että mikä on hyvä.

     
     
  20. #80
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Pikemminkin tuossa on kysymys siitä, mihin haluaa jäädä.
    Todennäköisesti aina vain paremmin optimoituja atoja tulee maailman tappiin ja sen Parhaan Höyryn metsästäjille riittää uutta ja ihmeellistä kokeiltavaa.
    Itsestähän tuo viimekädessä on kiinni, meneekö "hypen"(varauksella tämä) mukana.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •