Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 59

Aihe: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

  1. #1

    Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Hinta ostohetkellä: noin 10€ (10ml)
    Ostopaikka: http://www.ecigwizard.com/ (alunperin)

    Tällä hetkellä ecigwizardin valikoimista tätä ei löydy (ehkä tulevaisuudessa ottavat uudestaan valikoimiinsa, who knows) Libertyflightsilta tätä kuitenkin löytyy, eli tuolta : http://www.liberty-flights.co.uk


    Alennuskoodi: esavuke (-10%) (siis ecigwizard kaupassa käy tämä koodi)
    Nikotiinipitoisuus: 18mg
    PG / VG: PG/VG (prosenttisuhde tuntematon)
    Pakkaus: Muovipullo tippakärjellä
    Laitteisto: E-Power 18650 3.7V ja SmokTech Dual Coil Cartomizer


    Kerrotaanpa heti tähän aluksi se olennaisin asia: Tämä e-neste on erinomaista. Piste.

    Maku on samankaltainen kuin saman valmistajan Blu Spot maussa, mutta mustikka on vaihtunut kookokseen ja sitruksen maku on miedompi. Ainakin oma subjektiivinen makuaistini näin minulle kertoo. Valmistaja ei ilmoita, mitä makuja kyseinen neste sisältää. Heidän lyhyt tuotekuvaus kuuluu näin:

    A Nectarous Island Paradise. This flavor includes a blend of island fruits.

    Tämä neste on ikäänkuin vieläkin pehmeämpi versio Blu Spot juissista, sekä makunsa että kurkkutuntumansa puolesta. Varsinkin kurkkutuntuma on ihan uskomattoman pehmeä - ja makuelämys on suorastaan mystinen. Höyryntuotto ei ole (ainakaan omalla laitteistollani) kovin ihmeellistä. Höyry on hienojakoista ja sitä ei ole kovin paljon, vaikkakin ihan riittävästi. Tämä on uusi suosikkini.

    Maun ja tuntuman kuvailemiseen voisi käyttää vaikka viikon, mutta siitä ei viisastuisi edes allekirjoittanut. Pink Spotin nesteet erottuvat selkeästi edukseen muitten valmistajien joukosta kerrassaan omalaatuisine makuineen.

    9.1/10
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Kuullostaa hyvältä! Onneks on tota mullekkin tilauksen mukaan tulossa..
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  3. #3
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Nää Pink Spotin tavarat on kyllä saanu semmosia arvosteluja, että on varmaan jossain kohtaa itekin pakko tilata.

    Katotaan nyt ensin kun toi makuaisti vähän palautus :
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)


     
     
  5. #5

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Mulla piti tehdä tästä Jamaican mausta arvostelu jo aiemmin, mutta oli vähän hässäkkää-pässäkkää tuossa loppuviikolla. Nyt kun sitten alkoi tuota arvostelemaan, niin huomasi ettei se olekaan niin helppoa. Noista testaamistani pink spotin nesteistä on oikeasti hyvin hankala sanoa muuta, kuin että ne on tosi hyvän makuisia - ja erikoisempia kuin mitkään muut.

    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Kokeilitko laittaa suu-osan holkista lähelle kieltä ja imailla. Mulla toi Pink Spot ainakin nipistelee tosi jännästi ja viileästi. Onko tossa sama "efekti"?

     
     
  7. #7

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kokeilitko laittaa suu-osan holkista lähelle kieltä ja imailla. Mulla toi Pink Spot ainakin nipistelee tosi jännästi ja viileästi. Onko tossa sama "efekti"?
    Jonkin verran se nipistelee kyllä (kielen etuosassa), selkeästi vähemmän kuin Blu Spot maussa, ja tuntuma on aika lämmin. Eri makujen virtauksen kyllä kielensä päällä tuntee. Ihan aavistus jotain spearmintin tai sitruksen kaltasta raikasta jälkimakua siinä on, mutta minä aistin sen jostain syystä lämpöisenä. Dual coil kyllä antaa muutenkin kohtuu lämpimän höyryn, eli voi olla että se vähän hämää makuaistimusta.

    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  8. #8
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Kyllähän tämä on niin sanottu "pakko-ostos". Sain jo hyvän voucherin tonne ecigille mutta prkl ei toimi vielä

     
     
  9. #9

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kyllähän tämä on niin sanottu "pakko-ostos". Sain jo hyvän voucherin tonne ecigille mutta prkl ei toimi vielä
    Ehdottomasti kannattaa ainakin testata. Tietysti toinen testaamisen arvoinen neste on paljon mainostamani Blu Spot. Se ei vaan sovi pitkiin vaposessioihin tai kokopäiväiseen käyttöön (ainakaan minulle), sillä sen maku on tottakai hyvä, mutta ihan järkyttävän voimakas. Se nimittäin vie - jos nyt ei kielen - niin ainakin makuaistin mennessään.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  10. #10

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Pitää muuten ecigwizardille ehdottaa, että hommavat Pink Spot Vaporin lisäksi muitakin usa:n e-nestefirmojen tuotteita. Esimerkiksi mr. Busardo on kovasti kehunut youtube-kanavallaan Alien Visions -nimisen jenkkifirman "Hype" makua.

    Busardon 'Hype'-arvostelu:
    http://www.youtube.com/watch?v=2QvVgJcb5Ag

    Alien Visions kotisivut:
    http://www.avejuice.com/

    Muox: Ehdotus ecigwizardille laitettu. Sanoin, että voivat vastata kyselyyni halutessaan myös tämän foorumin ecigwizard-ketjuun.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  11. #11
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Loistavaa nestettä.. ittellä tuota jo pullo melkeen kulunu.. pyhänä pitää maun puolesta imasta muute kelpaa heikommatki..

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Joo. Mitäköhän tästä nyt sanois. Erikoinen makusekoitus. Mutta loistava sellainen. En saa oikeen kiinni miltä tämä maistuu, mutta hyvää se joka tapauksessa on! Tätä tilaan kyllä lisää.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  13. #13
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Neonkellertävää nestettä. Hyvä maku, hyvät höyryt ja vielä yhdet imaisut.. ja vielä... milles tää maistuu, otetaas vielä. Maukasta! 8)

     
     
  14. #14

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Itsekin sain tänään ecigwizardilta täydennystä. Jamaicaa ja Pina Coladaa - silkkaa juhlaa siis

    Nuo pink spotin mehut maistuu näemmä parhaalle, kun ei pidä mitään kiirettä vaan hengittelee ihan rauhassa vaan. Niinhän se on tietysti monen muunkin e-nesteen kanssa.

    Se ikävä puoli jamaicassa ja pina coladassa on, että niitä möyhytellessä mielikuviin ilmestyy palmut ja päässä alkaa soimaan Vamos a la playa ja Bailando...ja ne eivät ole niitä parhaita biisejä kyllä
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Mulla oli aika kovat odotukset tuotteesta, mutta petyin kyllä melko karvaasti. Päällimmäisenä on tuo VG:n tunkkaisuus, en tykkää yhtään. Maku ei muutenkaan iske meikäläiselle, vaikka hedelmämauista pidänkin. Mieleen tulee peleonin ananas, josta pidin paljon enemmän, todennäköisesti siksi että se on puhdas PG. Ja maksaakin murto-osan tästä. Toivon todella että toi Blu Spot tai Tahiti Breeze olis enemmän mun makuun. Pahoin kuitenkin pelkään että tuo VG omalla kohalla "pilaa" nämä nesteet.



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  16. #16
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mankeliPerkele Näytä viesti
    Mulla oli aika kovat odotukset tuotteesta, mutta petyin kyllä melko karvaasti. Päällimmäisenä on tuo VG:n tunkkaisuus, en tykkää yhtään. Maku ei muutenkaan iske meikäläiselle, vaikka hedelmämauista pidänkin. Mieleen tulee peleonin ananas, josta pidin paljon enemmän, todennäköisesti siksi että se on puhdas PG. Ja maksaakin murto-osan tästä. Toivon todella että toi Blu Spot tai Tahiti Breeze olis enemmän mun makuun. Pahoin kuitenkin pelkään että tuo VG omalla kohalla "pilaa" nämä nesteet.
    Tuo tahiti breeze on aika saman makunen mutta miedompi ku jamaican. Harmi ku ei maistunu :/

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Pitänee vielä kysyä että onko kukaan törmänny näihin PG:nä?



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  18. #18
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Tämä ilta on nyt höyrystelty jamaikalaista. Kookos siinä tosiaan maistuu, niinkuin Bounty-patukkaa hönkäilisi... ja sattumoisin se on yksi suosikeista. Höyrynä ei ehkä ihan päivittäismaku mulle, mutta OK satunnaiseen herkutteluun.

     
     
  19. #19
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    8

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Aivan sairaan hyvä! Kaverin kautta tutustuin makuun, ja nyt lähti 3 putellia tilaukseen. On kyllä niin makea ettei oikeen sovi päivittäiseen käyttöön, mutta satunnaiseen höyryttelyyn oma top1
    Laitteet: eGo-T | Lavatube


     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Jamaican Me Crazy - Pink Spot Vapors (EcigWizards)

    Mistä tilasit?
    Velholla ja Libertylla mielestäni loppu.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •