Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 34

Aihe: Ratzia :D

  1. #1

    Ratzia :D

    Tulin tossa mökiltä Iittalasta(Tikkurilaan menossa) ja juna pysäytettiin Parikkalassa.Siinä odoteltiin ja 2 polliisia astuu junaan ja huutaa piippu pois!!! Rauhallisesti selitin että tää on henkilökohtainennikotiini-inhalaattori.Kytät syynäs ja totes että ..jaaa ei tommosta oo näkyny missään.Poliisit oli todella nolona ja parikymppiset kimmat nauro(ne ties mikä se on) et sillee.Matka jatkui ON POP!

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ratzia :D

    Aika kuumottava tilanne. :-X

    Minkälainen höyrystin sulla oli käytössä? Luulis et joku snadi 510 ei ainakaan piipulta urpoimmankaan konstan mielestä näytä.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ratzia :D

    Joku veti herneet ja ilmoitti? Lollerox... vai ei tiiä poliisitkaan näistä. Pitäskö postata se pdf noille tolloille?

     
     
  4. #4

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Aika kuumottava tilanne. :-X

    Minkälainen höyrystin sulla oli käytössä? Luulis et joku snadi 510 ei ainakaan piipulta urpoimmankaan konstan mielestä näytä.
    Provari jatkisletkulla,jonka päässä luustatehty klutsi(näytti aikaa huimausainevekottimelta En provoillu. Pienis siidereissä siinä olin mutta..tilanne ohi.Jenkeissä ne olis tuikannu varmaan taserilla Kumma vaikka tässä pääkaupunkiseudulla oon ,niin en yhtään höyryttelijää vielä tavannut.Pilvenlussuttelijoita kyllä on puistot täynnä.

    Joku pieni miittinki vois olla paikoillaan,infoa,tutustumista ja viihdettä.Konkareille aloitetta?

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ratzia :D

    Nii. Voishan se olla kiva viritellä ensimmäinen "virallinen" höyryttelijöiden kokoontuminen. Riittäis että kaks ihmistä tulis paikalle sitten vois kehuskella että 2011 alotettiin ja olen niitä alkuperäisiä höyryttelijöitä. Toki oman pitäisin SJK:lla mutta laita oma sinne HKI:lle niin oot ainut ja alkuperäinen Ja jos lomat natsaa niin voin tulla sinne pyörimään. Yösija löytyy aina sieltä jos reisuun lähtee.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Joku veti herneet ja ilmoitti? Lollerox... vai ei tiiä poliisitkaan näistä. Pitäskö postata se pdf noille tolloille?
    Varmaan pitäisi oikeesti. Tollanen toiminta menee jo mielestäni ylitse. Oon nimittäin joskus aiemmin itsekkin miettinyt millon tulee setäsiniset tosta mun ego-tankista kyselemään. Näyttää mahdollisesti joidenkin silmissä "epäilyttävältä huumepiipulta".
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  7. #7

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Nii. Voishan se olla kiva viritellä ensimmäinen "virallinen" höyryttelijöiden kokoontuminen. Riittäis että kaks ihmistä tulis paikalle sitten vois kehuskella että 2011 alotettiin ja olen niitä alkuperäisiä höyryttelijöitä. Toki oman pitäisin SJK:lla mutta laita oma sinne HKI:lle niin oot ainut ja alkuperäinen Ja jos lomat natsaa niin voin tulla sinne pyörimään. Yösija löytyy aina sieltä jos reisuun lähtee.
    Sinnehän vois kutsua poliisit ja ambulanssin,lapsille myös infoa.Metrilakua ja makkaraa
    Mutta tosissaan joku tapaaminen tulee järjestää.Ei nyt mitään Texasin tyyliin.Mutta jostain se lähtee.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ratzia :D

    Ja ei jonkunlaiset miittingit jossain välissä mikään huono idea olisi. Jokainen ottas vaikka pari lempinestetä messiin ja sit porukalla niitä vertailtas ja fiilisteltäs!

    Ja ei haittais vaikka ilmestyis kanssa mestoille. Voitas vähän sivistää niitä siinä samalla.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  9. #9
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ratzia :D

    Nikotiinipitoisten nesteiden myynti on kielletty, mutta saa sitä kaverille antaa maistiaista. Tai jos ostaa startterikitin niin kaupanpäällistä. Eli firmat mukaan! Olis hienoo ku olis kinkkipojat pukupäällä ja huutelis: " Try THIS! New, very NEW from DEKANG! Very nice flavour for you! You laav it long time!"

     
     
  10. #10

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Ja ei jonkunlaiset miittingit jossain välissä mikään huono idea olisi. Jokainen ottas vaikka pari lempinestetä messiin ja sit porukalla niitä vertailtas ja fiilisteltäs!

    Ja ei haittais vaikka ilmestyis kanssa mestoille. Voitas vähän sivistää niitä siinä samalla.
    Kyllä tämä idea tulee toteutumaan.Pannaampa siitä uusi triidi liikenteesen.Ei väliä kuka ekan stemun heittää.Porukka on tietysti eripuolelta suomenniemee.Tampere vois olla sivistynyt paikka.Mutta tää juttu pitää toteuttaa.Tietysti pitää nää isommat ukot täältä foorumilta ideoimaan ja keksii jotain viksuu. Kaikki joukolla jäätä särkemään.

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ratzia :D

    Kyllä! Ois tosiaan oman ketjun arvoinen idea mun mielestä kanssa. Meinasin kirjottaa "munkin mielestä", mutta pelkäsin että joku pitää mua sokerileivoksena.

    Joo, alkaa olee jo vähän väsynyttä läppää.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  12. #12
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Ratzia :D

    Himos areenalta kuulemma mut nakattiin pihalle n.3 viikkoa sitten, muistelen että poket ymmärsi selityksen mutta joku muu oli valittanut "epäreilua!" olin toki tapani mukaan yhteistyökykyinen ja aina silmän välttäessä pössäytin hirveän pilven ilmaan.

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Himos areenalta kuulemma mut nakattiin pihalle n.3 viikkoa sitten, muistelen että poket ymmärsi selityksen mutta joku muu oli valittanut "epäreilua!" olin toki tapani mukaan yhteistyökykyinen ja aina silmän välttäessä pössäytin hirveän pilven ilmaan.
    Oikein! Tässä tapauksessa pieni kansalaistottelemattomuus on vain hyvästä.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Ratzia :D

    Osa pollareista tietää, osa ei ja niitä vähälahjaisempia ei kiinnosta, valitettavasti. Pari kertaa on virkavallan kanssa tullut asiasta juteltua, ensimmäisen kerran yhden satunnaisen treenikaverin kanssa joka oli siviilissä liikkuvassa (jaa tollasiakin, hyvä tietää) ja toisen kerran kun puhallutettiin rallien aikaan normiratsiassa (onkos toi se sähkötupakki, aika hieno!) kun akut ja nestepullokin olivat siinä polleasti keskikonsolissa konstaapelien ihmeteltävänä.

    Mutta sen verran pitää testata että kun kävellessä jossain huomaa maijan, niin yleensä just silloin tulee imaistua ja puhallettua hirmuinen pilvi. Ihan vaan kiusaksi tai jotain


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  15. #15

    Vs: Ratzia :D

    Tervetuloa vain tänne manseen,kyllä tänne aina kasallinen höyryttelijöitä mahtuu Andyn ei kannata pelästyä jos joku huutelee rowallinreunalta pipa päässä "oks sul muutamat höryt myyrä" , Pirtillalla on ollut asenne kohdallaan

     
     
  16. #16
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ratzia :D

    Joo mehän ei myydä mitään jos toveri höyrykone tulee näköetäisyydelle. Maistaa saa jne. Jos lainaan antaa vehkeet kokeeksi niin itse ainakin veloituksetta laitoin pari piskuista nestettä mukaan. Jos ottaa idea ottaa tuulta alle niin kyllä sieltä höyryt tulee takaisin. =)

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Tervetuloa vain tänne manseen,kyllä tänne aina kasallinen höyryttelijöitä mahtuu Andyn ei kannata pelästyä jos joku huutelee rowallinreunalta pipa päässä "oks sul muutamat höryt myyrä" , Pirtillalla on ollut asenne kohdallaan
    Haha! Mitenköhän hyvin joku vähänkin isompi höyryttelijäporukka herättäis huomiota esim. jossain baarissa? Vois tulla hyvää settiä.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Haha! Mitenköhän hyvin joku vähänkin isompi höyryttelijäporukka herättäis huomiota esim. jossain baarissa? Vois tulla hyvää settiä.
    Ottaen huomioon miten paljon huomiota mä herätin just äsken ihan itsekseni, niin todennäköisesti häiriöksi asti


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ratzia :D

    Kai meiidän on tuo testattava? Joku vielä kuvaamaan koko tapahtuma videolle!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  20. #20
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Ratzia :D

    Onks eSavuke banneri jo teetetty? Mansesta nääs olen minäkin ja kokoontuminen käy... tosin virsikirjasta tuli savu ulos 6v ja dual coil, pitää odotella uutta moduulia

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •