Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 34 / 34

Aihe: Ratzia :D

  1. #21
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    ... tosin virsikirjasta tuli savu ulos 6v ja dual coil, pitää odotella uutta moduulia
    Jaahas . Eli ei virranrajoitusta... Moduuleita on tulossa 5, mutta sittemmin löytyi kyllä step up/down vermeitäkin, ovat vaan kovin kookkaita. Hmmm 6V ja DC, kokeilin labrapowerilla pari iltaa sitten, virta noin 3.5A ja höyry mahtava...

     
     
  2. #22
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Onks eSavuke banneri jo teetetty? Mansesta nääs olen minäkin ja kokoontuminen käy... tosin virsikirjasta tuli savu ulos 6v ja dual coil, pitää odotella uutta moduulia
    Tuohan on jo hifistelyä. Eka kerta niin lehteen parinkympin ilmoitus ja paikalle sitten porukkaa keskustelemaan aiheesta. Jos paikalle osuu muuita höyryttelijöitä niin sitten vaikka eurolla atomisaattorin purku, puhdistus ja kokoaminen (ei vastuuta jos lipsahtaa vituksi). Kyllä muutaman euron pätevä kaveri saa kasaan. Seuraavana vuonna sitten isompi juttu paikallislehteen.

     
     
  3. #23
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    ... tosin virsikirjasta tuli savu ulos 6v ja dual coil, pitää odotella uutta moduulia
    Jaahas . Eli ei virranrajoitusta... Moduuleita on tulossa 5, mutta sittemmin löytyi kyllä step up/down vermeitäkin, ovat vaan kovin kookkaita. Hmmm 6V ja DC, kokeilin labrapowerilla pari iltaa sitten, virta noin 3.5A ja höyry mahtava...
    Voisin yhden "step down" ostaa sopivaan hintaan, foorumeita selatessa löysin yhden vastaavan ja pienemmän mutta halvin on n.14€ + postit, se olis kyllä puolta pienempi.

     
     
  4. #24
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    ... tosin virsikirjasta tuli savu ulos 6v ja dual coil, pitää odotella uutta moduulia
    Jaahas . Eli ei virranrajoitusta... Moduuleita on tulossa 5, mutta sittemmin löytyi kyllä step up/down vermeitäkin, ovat vaan kovin kookkaita. Hmmm 6V ja DC, kokeilin labrapowerilla pari iltaa sitten, virta noin 3.5A ja höyry mahtava...
    Voisin yhden "step down" ostaa sopivaan hintaan, foorumeita selatessa löysin yhden vastaavan ja pienemmän mutta halvin on n.14€ + postit, se olis kyllä puolta pienempi.
    Ne tilaamani ovat sitä mallia mistä laitoit linkin, ja tilasin saman tien. Voin niistä yhden laittaa käypään hintaan, ne oli 40€ / 5 kpl. En tiedä milloin tulevat, mutta matkalla ovat.

     
     
  5. #25
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Ratzia :D

    Tollasta meinasin evo2:seen, toki sopivampaan hintaan
    http://www.dimensionengineering.com/DE-SWADJ3.htm

    Tohon nykyiseen voisin "vanhanmallisen" ostaa jos et hirveästi ylimääräitä kyni

     
     
  6. #26
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Tollasta meinasin evo2:seen, toki sopivampaan hintaan
    http://www.dimensionengineering.com/DE-SWADJ3.htm

    Tohon nykyiseen voisin "vanhanmallisen" ostaa jos et hirveästi ylimääräitä kyni
    No tuossa 25W ok, mutta 3A?? En tarkemmin nyt katsonut, mutta ehkä se on ok tai sitten ei...

    Yhden moduulin voin laittaa ihan omakustannushintaan, ja mitä postimerkki sitten maksaa. Ei ole tarkoitus bisnestä tässä tehdä...

     
     
  7. #27

    Vs: Ratzia :D

    Kyllä me jotain saadaan aikaiseksi.SteamHammer-tapahtuma.Suvaitsevaisuutta ja turha mystifiointi normijengiltä pois.Ja tutustuu porukkaan.Tähän palaamme vielä.Meillä on sentään höyrypäät,eikä häkäpöntöt.Asian jonka olen huomannut noin nopeesti on,että tupakoitsijoilla on sameat silmät.Kattokaa.Hiilimonoksidi pyörii veressä.Mulla nyt on pieni etyylimäärä..jaa otetaas pieni huikka omenasiideriä ja Cuban Cigar X-High (Easy) ja saggaa ja nukkuu ja aamulla ready to race ku ei oo häkää impannu.Elämäni paras teko oli lopettaa analogiset.En moralisoi ketään tai käännytä mutta ainakin yhen kaverin oon saanu matkaan.Mielelläni opastan minka tiedän mutta en ole lähetys-saarnaaja.Täähän vaatii perehtymistä ja uskoa ja jänteisyyttä.Keep in touch

     
     
  8. #28

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miskakarhu Näytä viesti
    Kyllä me jotain saadaan aikaiseksi.SteamHammer-tapahtuma.Suvaitsevaisuutta ja turha mystifiointi normijengiltä pois.Ja tutustuu porukkaan.Tähän palaamme vielä.Meillä on sentään höyrypäät,eikä häkäpöntöt.Asian jonka olen huomannut noin nopeesti on,että tupakoitsijoilla on sameat silmät.Kattokaa.Hiilimonoksidi pyörii veressä.Mulla nyt on pieni etyylimäärä..jaa otetaas pieni huikka omenasiideriä ja Cuban Cigar X-High (Easy) ja saggaa ja nukkuu ja aamulla ready to race ku ei oo häkää impannu.Elämäni paras teko oli lopettaa analogiset.En moralisoi ketään tai käännytä mutta ainakin yhen kaverin oon saanu matkaan.Mielelläni opastan minka tiedän mutta en ole lähetys-saarnaaja.Täähän vaatii perehtymistä ja uskoa ja jänteisyyttä.Keep in touch
    Niin ja Naisia tottakai myös. :P
    Asiakymysys? Kuinkahanmonta rosenttii suomessa meistä höyryistä on naisihmisiä.Ulkomailla ainkin briteissä löytyy suht paljon. ??? :

     
     
  9. #29
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Ratzia :D

    Olisiko mitään ideaa, jos paikkakunta näkyisi postauksessa, tai edes jäsenistö listauksessa? Senhän voi profiilissa ilmoittaa, tai jättää ilmoittamatta, ja jos se näkyisi postaajan tiedoissa, niin olisi nähtävissä ketkä ovat samoilta seuduilta. Siitä sitten paikallistapaamisia pystyyn, ja asian edetessä laajempia...

     
     
  10. #30
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Tollasta meinasin evo2:seen, toki sopivampaan hintaan
    http://www.dimensionengineering.com/DE-SWADJ3.htm

    Tohon nykyiseen voisin "vanhanmallisen" ostaa jos et hirveästi ylimääräitä kyni
    No tuossa 25W ok, mutta 3A?? En tarkemmin nyt katsonut, mutta ehkä se on ok tai sitten ei...

    Yhden moduulin voin laittaa ihan omakustannushintaan, ja mitä postimerkki sitten maksaa. Ei ole tarkoitus bisnestä tässä tehdä...
    Ameriikan pojat ovat tuota käyttäneet, ilmeisesti ok. ainakin on huomattavasti pienempi tuohon mun bongaukseen verrattuna. Kun saat ne niin laita tilitietoa... postimerkkejä mulla olis(n.75kpl) :P

     
     
  11. #31
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ratzia :D

    Seinäjoelta olen itse. Ja jos sellasen kahvitteluillan/höyryttelyillan pitäs niin sellanen 10 henkee istuis iltaa Palaverin nurkilla kahvin ja teen merkeissä. Osa on perheellisiä niin ei mitään perseilyjä voi pitää.

     
     
  12. #32

    Vs: Ratzia :D

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miskakarhu Näytä viesti
    Provari jatkisletkulla,jonka päässä luustatehty klutsi(näytti aikaa huimausainevekottimelta Kumma vaikka tässä pääkaupunkiseudulla oon ,niin en yhtään höyryttelijää vielä tavannut.Pilvenlussuttelijoita kyllä on puistot täynnä.

    Joku pieni miittinki vois olla paikoillaan,infoa,tutustumista ja viihdettä.Konkareille aloitetta?
    Heh, laitas kuvia tuosta luuklutsi viritelmästä :-)
    Jep, itsekkään en ole nähnyt ainoatakaan höyryttelijää julkisilla paikoilla vaikka pk-seudulla liikuskelen ja vieläpä keskustassa, kerran tuli koiran ulkoilutuksen yhteydessä parikymppinen pariskunta vastaan joka tunnisti sähkötupakan (ego:n) mutta muutoin ei ole tullut edes kommmenttia vaikka työmatkat (tiksi-keskusta) julkisillakin kuljen ja asemalla aina höyrystelen :-)

    Itse olen vältellyt höyryttelemästä sisällä baareissa tai julkisissa. Ihan vain kohteliaisuudesta muita kohtaan, mutta ehkäpä jossain pienemmässä pubissa voisi höyrystellä avoimemmin.


     
     
  13. #33
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    31

    Vs: Ratzia :D

    Kyllä valitettavasti taitaa olla Suomessa vielä niin marginaalijuttu, että virkavallan ymmärrys asiaan vaatii kosolti lisää julkisuutta. Paras kaikista konsteista olisi saada joku himopolttja jukkis vetelemään E-savuja julkisesti ja samalla saada se mediaan.

    Yhteiset tapaamiset on ihan kivoja, mutta median ei kannata tulla mihinkään ravintolaan yms. kuvailemaan humalaisia E-pössyttelijöitä, negatiivinen julkisuus on taattua sellaisen jälkeen.

    Negatiivisen PR:n jälkeen saadaan tulevaisuudessakin pössytellä sohvilla saunoissa yms. kotioloissa virkavaltaa peläten. Poliisit eivät erota tietämättään E-savuketta esim. Crack-vesipiipusta.

     
     
  14. #34
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ratzia :D

    Jos julkkiksista joku pitäis valita niin Vesku Loiri vois keikalla pistää BombShellin pörisemään. Muutenkin huonossa hapessa hieno mies niin auttais varmasti lisäämään elinvuosia.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •