Tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: Ego päivitys

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    11

    Ego päivitys

    En löytänyt aihetta johon tämä olisi hyvin sopinut.
    Olen tässä kotona ollessani tähän asti hoyeytellyt ego 900mA akulla ja dual coil cartolla ja ajattelin päivitellä laitteistoani.
    Eniten ärsytystä aiheuttaa akun kesken loppuminen ja tuo jännitteen säätömahdollisuus kiinnostaisi. Netti kauppoja selaillessa on pari pakettia pistänyt silmään joten osaisiko joku viisaampi kertoa minulle parhaiten sopivan ratkaisun, koska ei viitsisi vähäisiä varoja turhaan tuhlata.
    Joyetech eGo-C Twist XL 1000mAh MUSTA vv-mod akku / <b>MODit</b>, e-piiput ja e-sikarit / PUFF Pelkästään uusi akku ja uusia clearokartoja?
    Lavatube Robust 14500 mini-vv-Mod aloituspaketti Kestääkö noin pienet akut mitään?
    Transformer kit Tämä herätti itsessäni kiinnostusta eniten.
    IMotion 3 V+ (VV & VW) Tämä rupeaa olemaan jo budjetin ääri rajoilla eikä mukana tule kuin yksi tankki ja yksi akku.

    Mielellään kokemuksia näistä laitteista ja ehdottakaa parempia vaihtoehtoja alle 100€ hinta luokkaan
    Ja suomalainen liike olisi plussaa takuiden ja tullin takia.

     
     
  2. #2
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Linkkejä en jaksa laitella, mutta Vamo ilmeisesti on hintaluokkansa ykkönen. Rumahan se on kuin perkele, mutta toimii. Twist oli omasta mielestäni turha verrattuna normaaliin ego akkuun. Dual coil cartoille Twist ei antanut mitään uutta. Ei se jaksa niille virtaa antaa. Sanon siis Vamo ja siihen esim. 3ohm bogeja ja parit tankit vaikkapa? Vamoon sitten myöhemmin vaikka tee se itse atoa nokkaan jos boget alkaa tökkimään.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •