Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 55

Aihe: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Eli voinko tiputtaa 4-6 tippaa suoraan atomisaattoriin sen pienen reiän läpi? Vai pitääkö atomisaattoria purkaa ja sit tiputtaa ne tipat?

     
     
  2. #2

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Tankki irrallaan, tiputat ihan vaan sinne atomisaattoriputken sisään, se kyllä sitten valuu sieltä sinne sisälle.
    Siinä keskellä on se imuputki, siitä ei oikein mitään saa sinne nestettä laitettua, kun putki on täynnä imusukkaa, neste siis menee siitä sivuilla olevista lovista sisään.
    Mielestäni on sitten hyvä antaa vielä hetken sen nesteen imeytyä sinne, ennen kuin alkaa käyttämään (jokunen minuutti).
    Eli sitä ei laiteta sieltä akunpuolelta reiästä vaan juurikin tankinpuolelta.

    Toivottavasti mun teksti oli edes jotenkin ymmärrettävää.

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Joo kyllä oli täysin selvä Olisin ensin ollut tiputtelemassa sieltä akkupuolen päästä Siinä se nyt imeytyy ja vetäytyy ja odottaa eka henkosia. Tankkiin meni eka kerralla ECigWizin 3,5 mild tobacco nestettä Akku on ladattu yöllä jo valmiiksi. Kyllä jännittää Ja tankkiin muistin tehdä reiän haarukalla

     
     
  4. #4

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Emmäkää oo vasta kuin viikon käyttäny, mutta noin sen kuvittelen menevän
    Uskon aika vakaasti, että toinen atomisaattoreistani antaa palaneen käyryä, kun tiputin atoon nestettä, puhalsin perään ja aloin pössyttelemään ilman mitään imeytysaikaa...
    Imusukka kärähti varmaan, eikä sitä varmaan saa maistumaan normaalilta, enää, jos ei saa palanutta osaa leikattua pois, vielä ei oo niin paljoa varaosia, että viitsisi koittaa tehdä ruumiinavausta tuolle yhdelle atolle.

    En törmännyt foorumilla kenenkään sanovat mitään siitä, että tarvisi antaa nesteen imeytyä hetken ennen käyttöä, mutta itse tuolleen järkeilin.

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Oli kyllä loistavat eka höyryt! Ja juttujen mukaan paranee vielä kun sisään ajaa Atot on kulutus tavaraa ni sit ku sippaa ni ens kerralla annat sit imeytyä Kiitoksia neuvoista. Ite annoin imeytyä vartin mut en puhaltanu.

     
     
  6. #6

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Emmäkää oo vasta kuin viikon käyttäny, mutta noin sen kuvittelen menevän
    Uskon aika vakaasti, että toinen atomisaattoreistani antaa palaneen käyryä, kun tiputin atoon nestettä, puhalsin perään ja aloin pössyttelemään ilman mitään imeytysaikaa...
    Imusukka kärähti varmaan, eikä sitä varmaan saa maistumaan normaalilta, enää, jos ei saa palanutta osaa leikattua pois, vielä ei oo niin paljoa varaosia, että viitsisi koittaa tehdä ruumiinavausta tuolle yhdelle atolle.

    En törmännyt foorumilla kenenkään sanovat mitään siitä, että tarvisi antaa nesteen imeytyä hetken ennen käyttöä, mutta itse tuolleen järkeilin.
    No tuossa vois olla apua jos se sukka on kärynnyt siittä atosta . En minä juuri ole ootellut laittanut vain 6 tippaa atoon ja sit muutamat nopeet poskarit ja sit ei muutakuin höryttelyä vaaaan Voi olla viisasta tehdä se juuri noi Kaheli 8) http://www.peleon.pl/product.php?id_product=900

     
     
  7. #7

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    No tuossa vois olla apua jos se sukka on kärynnyt siittä atosta . En minä juuri ole ootellut laittanut vain 6 tippaa atoon ja sit muutamat nopeet poskarit ja sit ei muutakuin höryttelyä vaaaan Voi olla viisasta tehdä se juuri noi Kaheli 8) http://www.peleon.pl/product.php?id_product=900
    Tuohan olikin hyvä kuva, noin sen oon kuvitellut siellä olevankin kiinni, kuten tuosta kuvasta pystyy näkemään, muttakun ei oo nyt oikein mitään työkalua tai materiaalia kotosalla, millä saisin tuon kaivettua irti
    Leatherman on, mutta siinä on liian suuret pihdit, pitää koittaa jotain keksiä.

     
     
  8. #8
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    pinsetit.. tiukka ote ja pieni pyöräytys.. ja monta prkl:tä

     
     
  9. #9

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    pinsetit.. tiukka ote ja pieni pyöräytys.. ja monta prkl:tä
    Ootko itse saanut pinseteillä tuon irti?
    Mä meinaan eilen kokeilin, sellaset suhteellisen vahvat pinsetit, puristin niitä kiinni leathermanin pihdeillä, mutta ei niitä saa niin hyvin pysymään kiinni, pinsetit antaa periksi

     
     
  10. #10
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    kyllä se mulla lähti.. ei nätisti mutta lähti ja ehjänä.. meinaa toi neste tehä aika liukkaaks sen.. itekkään muutakeksiny.. pienet nokkapihet vois olla toinen hyvä..

     
     
  11. #11
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Itse odottelen malttamattomana että ego-t tipahtaa postista.Joten pesittekö te mitenkään noita osia ennen eka kertaa?vai tiputitteko vaan atomisaattoriin nestettä ja aloitte löylyttää ?

     
     
  12. #12
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Kuumalla vedellä ulkopinnasta nesteet pois ja sisälle hanasta suoraan paineella 5 sekuntia. Sitten puhaltelee päistä ja ravistelee pari minuuttia vesiä pois. Jos ravistaa tiskialtaan päällä niin kuulee kyllä kun pisarat osuu altaaseen.

    Sitten atomisaattoriin 6 tippaa nestettä ja valmiiksi täytetty tankki perään. Tankin täyttövideo lienee katsottu mutta laitetaan ny vielä kerran kiellon päälle: http://www.youtube.com/watch?v=tsG8pr1NCUo

     
     
  13. #13
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    voitko vielä tarkentaa mitkä osat pestään?

     
     
  14. #14
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    voitko vielä tarkentaa mitkä osat pestään?
    Sibii! Uuutta videota tulille
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Atomisoijan pesu pitäs riittää.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  16. #16
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Minähän en mun vehkeiden pesua kuvaa =D

     
     
  17. #17
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    luulin että atomisoija ei kestä vettä eli atomisaattorin pesu ja nesteet perään, thats it?

     
     
  18. #18
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    voitko vielä tarkentaa mitkä osat pestään?
    No akkua ei pestä. Sen voi puuhkiä mikrokuituliinalla jos tarvetta tulee. Muovitankin voi huuhdella ja ravistaa kuivaksi nesteiden täyttöjen välillä. Ja se atomisaattori on se mikä ruuvataan akkuun eli sen voi pestä ja vaikka upottaa veteen niin ei haittaa. Eli tuo:



    Uusissa tulee toi musta muovidummy mukana mutta sen voi nakata vaikka roskiin tuosta päästä.

     
     
  19. #19
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    luulin että atomisoija ei kestä vettä eli atomisaattorin pesu ja nesteet perään, thats it?
    Joo, viruttelee sen hanan alla ja puhaltelee ja ravistelee kuivaksi. Sitten nestettä atomisaattoriin ja täysi tankki perään. Kyl lähtee makoisat höyryt!

     
     
  20. #20
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Minähän en mun vehkeiden pesua kuvaa =D
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •