Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 100

Aihe: VG vs PG?

  1. #61

    Vs: VG vs PG?

    Tänään kirjoittelin T-Juiceen Vg-makunesteiden perään. Vastaus oli, että noin kuukauden kuluttua täältä mm. Arizonan kautta operoitavasta lähteestä löytyy myös pelkästään Vg-pohjaisia nesteitä. Meinaan, jos hyvin käy, olisi saatavana myös noita T-y4:sta ja MentIcea:

    http://t-juice.com/products-page

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: VG vs PG?

    No mulla jos seossuhde on yli 30% PG:tä, niin nousee vähän ärsyttävää ja kutittavaa ihottumaa naamalle, suun ja nenän ympäristöön. Eipä siinä. Alusta pitäen olen suosinut muutenkin VG-painotteisia nesteitä, isomman höyryntuoton ja nesteen suuremman viskositeetin takia. Toisaalta PG:n suuremman kurkkuhitin johdosta menis pienemmät niksapitoisuudet omaavat nesteet, mutta kun hinta on sama niksapitoisuudesta riippumatta, niin sama se on suosia VG-painotteisia, vaikka vähän stydimpänä sitte.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  3. #63
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: VG vs PG?

    Varastojen kuoletuksen johdosta parit PG-nesteet kierrossa. On kyllä melkoisen analoginen tuprahdus, mitä näistä höyryä ulos pukkaa.
    KGO & Twist

     
     
  4. #64
    Höyryttelijä notsie's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    34

    Vs: VG vs PG?

    Luulenkohan vain, vai voiko VG aiheuttaa pientä liman kertymistä? Tuntuu, että 50/50 nesteestä jää välillä pieni tukkoisuus henkitorveen, varsinkin huomaa kun sängyssä röyhyttelee juuri ennen nukkumista. Pieni tuntuma olisi että 70PG/30VG nesteellä sitä ei tapahdu. Tai sitten voisiko kyseessä olla vain nesteelle ominainen juttu, niinkään liittymättä pitoisuuksiin?

     
     
  5. #65
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    52

    Vs: VG vs PG?

    Reilu vuoden höyrystelty 100% VG nesteillä. Olen kokeillut noita 50PG/50VG nesteitä, mutta itselleni reilu höyryn tuotanto kuitenkin tärkeää, joten puhtailla VG nesteillä mennään

     
     
  6. #66
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: VG vs PG?

    ^Samma här. Ja tykkään VG.ssä myös sen tuottamasta pehmeämmästä mausta & kurkkutuntumasta enemmän.

     
     
  7. #67
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    52

    Vs: VG vs PG?

    ^Toisaalta olen myös joskus kokeillut sekoittaa nesteitä tankkiin esim. 50PG/50VG 20%:a ja 100%:sta VG nestettä loput 80%:a, niin ihan ok höyryt on lähtenyt. VG nesteenä ehdoton suosikkini on liberty flightsin USA Mix. Siihen tykkään sekoitella Päärynää, persikkaa, RY4:sta jne. USA Mix menee sellaisenaakin, mutta välillä tekee mieli sekoittaa siihen sekaan jotain hedelmän tai makeaa makua.

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari hirsipuutarhuri's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    215

    Vs: VG vs PG?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    No mulla jos seossuhde on yli 30% PG:tä, niin nousee vähän ärsyttävää ja kutittavaa ihottumaa naamalle, suun ja nenän ympäristöön. Eipä siinä. Alusta pitäen olen suosinut muutenkin VG-painotteisia nesteitä, isomman höyryntuoton ja nesteen suuremman viskositeetin takia. Toisaalta PG:n suuremman kurkkuhitin johdosta menis pienemmät niksapitoisuudet omaavat nesteet, mutta kun hinta on sama niksapitoisuudesta riippumatta, niin sama se on suosia VG-painotteisia, vaikka vähän stydimpänä sitte.
    Mulla on ollut samankaltaisia oireita. Pistelyä iholla satunnaisissa ja hyvinkin epäloogisissa kohdissa. Kuitenkaan selkeää ihottumaa en ole havainnut. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia PG/VG sekoitussuhteita, mutta sama toistunut.

    Ilmeistä onkin, että aina oireet eivät johdu mahdollisesta herkistymisestä PG:lle vaan nesteissä käytetyille makuaineille. Nesteen vaihto usein helpottanut oireita tai poistanut ne kokonaan. Toisina päivinä sietää paremmin kuin toisina. Toisaalta ihon kutina ja oireilu voi johtua myös liian korkeasta nesteen nikotiinipitoisuudesta. Itselläni myös nesteiden miedontaminen poisti epämääräistä oireilua.

    Selkeä allergisen reaktion oire on aina selkeämpi ja usein siihen liittyy selkeä ihottuma/ punoitus. Esim tuntu, että huulet turpoaa, kirevelyä suun limakalvoilla, etc.

     
     
  9. #69
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78
    100% vg paras mielestäni. Jotenkin tuntuu että maut erottuisivat paremmin 100% vg:ssä mutta saattaapi olla kuvitelmaa tuo Harmi vaan kun tuli alkuun hamstrattua 50/50 vg-pg pohjalitkuja.. olisi pitänyt olla viisas ja ostaa pelkkää vg:tä

     
     
  10. #70
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    Jaa-a. Mun mielestä 100% vg tappaa kyllä maut varsin tehokkaasti. Verrokkina pvg sekoitukset. 50/50 on itselle se mieluisin/toimivin. Poikkeuksena piippusoossit, jotka kyllä toimivat. Mitä lie tekevätkään eri tavalla kuin muut.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  11. #71
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671
    Mutta piippusoossit on vaan 95% VG?

     
     
  12. #72
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ortep Näytä viesti
    Mutta piippusoossit on vaan 95% VG?
    98% väittää valmistaja. Sitäpaitsi eipä kotikokkikaan saa tehtyä 100% vg:tä jos lisää makutiivisteitä, ne kun ovat pg-pohjaisia.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  13. #73
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    VG, koska PGstä aiheutuva kutina on SIETÄMÄTÖNTÄ.
    Juu, mullekin tulee isommasta reilusta pg-suhteesta kutinaa ja punoittavaa ihoa. Nyt tosiaan pg/vg noin 45/50/5 vodkaa ja ei ongelmia.

    Ja kyllä suomalaista kraanavettäkin uskaltaisin käyttää, vaikka "puhdas" vesihän ei paljoa maksa sekään. Siis niille tiedoksi jotka haluaa käyttää pelkästään VG:tä. Mutta vodkasta saa sitä kurkkutuntumaa kaiketi

     
     
  14. #74
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Jaa-a. Mun mielestä 100% vg tappaa kyllä maut varsin tehokkaasti. Verrokkina pvg sekoitukset. 50/50 on itselle se mieluisin/toimivin. Poikkeuksena piippusoossit, jotka kyllä toimivat. Mitä lie tekevätkään eri tavalla kuin muut.
    Makuasioita lienevät nämäkin

     
     
  15. #75
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    100% Inaweran vg ainakin tappaa mun kurkun mukavasti myös parit kaverit jolle oon siitä tehny niin kurkku helvetin kipeenä. Mukavaa vaan siinä se että löytyy puoltoistalitraa pakkasesta sitä :E

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Ei vitjake, joku on sitten hamstrannu

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238
    Lieneekö tämä Now Foods, Solutions, Vegetable Glycerine, 128 fl oz (3.78 l) - iHerb.com ihan samaa vg-laatua kuin muut. Hinta ainakin halpa ja olevinaan luonnontuote.

     
     
  18. #78
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Halpa?
    ecigwizardilla 5Litraa 27£ ~pari € halvempi ja reilu litra enemmän tavaraa.

     
     
  19. #79
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Kesällä tulee kaksi vuotta höyryttelyä täyteen.
    Nyt ensimmäistä kertaa vg-litkua Diablossa.
    Hyvin vikkaa ja höyryää, maku vaan on aika kamala. (LF:n ry4 ja vanilja).
    Onko olemassa hyvän makuisia vg.nesteitä?

     
     
  20. #80
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blankko Näytä viesti
    Onko olemassa hyvän makuisia vg.nesteitä?
    Pakko olla vitsi

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •