Sivu 1 / 13 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 249

Aihe: Drippailu, drip tipit, drip shieldit jne.

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    1

    Drippailu, drip tipit, drip shieldit jne.

    Haulla etsi aiheeseen tekstiä mutta en löytänyt sitä mitä yritin haluta, eli

    Kertokaa te viisaammat ja kokeneemmat mitä Drip tip tarkoittaa ja mitä tarvikkeita siihen tarvitaan.

    nim merk. kokeilu haluinen

     
     
  2. #2

    Vs: Drip tip?

    http://fuck-this-im-smoking.blogspot...21de2b21561bd1 Meneppä tuonne plogiin sielä yksi E-savuttelija näyttää mallia,ps huomasikko et ne tankit ei ole pyöreitä pohjasta vaan kaksi sivua on suoria niissä ego-tankeissa . Alku aina hankalaa ,tsemppiä sinulle

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Drip tip?

    Drip tip =


    Drippaus eli Direct dripping = tiputellaan mehut suoraan atomisaattoriin ilman fyllejä/tankkeja
    Dippaus eli Dipping = kastetaan atomisaattori suoraan mehuun (onnistuu ainoastaan avoimilla atomisaattoreilla esim Joye 306)

    Driptippaus = ei sellaista olekkaan. (jos ei sitten halua kutsua drip tipin asennusta driptippaukseksi)

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: Drip tip?

    Mä drippaan nykyään pelkästään. Mun mielestä ylivoimaisesti paras tapa höyrytellä. Ei tarvitse täytellä säiliöitä ja tehdä arvioita kuinka monta säiliötä riittää päivän ajaksi ja kantaa mukana säiliöitä ym.

    Drippaajan ei tarvitse ottaa kuin 10-20ml nestesäiliö mukaan e-tupakin lisäksi ja menoks!
    Siitä sitten tiputtelee sitä mukaan kun haluu höyryttää.

    Helppoa ja vaivatonta!

    Ja drippaamalla ne höyrytkin on helvetin paljon paremmat kuin jollain tankkisysteemillä...

     
     
  5. #5

    Vs: Drip tip?

    Kuluukos nestettä drippaamalla enemmän?

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: Drip tip?

    Mun mielestä nestettä kuluu vähemmän, mitään tarkkoja mittauksia en kuitenkaan ole tehnyt.

    Drippaamalla on myös jonkilainen kontrolli höyryttämiseen, koska aina kun höyryttää joutuu tiputtamaan sen 3-5 tippaa (joka vastaa aika paljon yhtä tavallista röökiä). Se tiputus atoon on myös vähän samanlainen tapa kuin ennen, kun sytytti sytkärillä normiröökin ennen sauhuttelua.

    Jos on tankkisäiliö ja "aina valmis" e-kessu kokoajan käsissä, sitä tulee automaattisesti höyrytettyä paljon enemmän, joten tiputtamalla e-kessuttelu ei riistäydy käsistä

     
     
  7. #7

    Vs: Drip tip?

    Mitä enemmän olen tutkinut tätä e-tupakkaa ja sen käyttöä, sitä varmemmalta alkaa tuntumaan että driptippaus on myös minun juttuni. Ja ottakaa tässävaiheessa huomioon se, että yhtään kertaa en ole e-savuketta kokeillut, tai sellaista edes livenä nähnyt.

    Olen kamat kyllä tilannut (eGo-T starter kit, ecigwizard, shipped) mutta en ajatellut aluksi tarvitsevani driptippiä. Pitää ensin vähän harjoitella tuolla tankilla, mutta jo ensimmäisen lisä-juissi tilauksen yhteydessä pitää kyllä tilata tuo tippi.

    Tapa-tupakoijalla on tuo säännöllinen, lyhyt käynti pihalla niin piintynyt selkäytimeen, että en usko siitä pääseväni eroon. Lisäksi tosiaan vaikuttaa vaivattomimmalta tipauttaa muutama tippa putkeen, ja käväistä pihalla.

    Se tässä höyryttelyssä parasta minusta ainakin näin alkuun on, että variaatioita käyttöön on monia.

    Voin kyllä myöhemmin perua puheeni, mutta pystyn sen verran kyllä nöyrtymään.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    111

    Vs: Drip tip?

    Palaneiden lankojen takia olen itsekin ruvennut harrastamaan pääasiassa drippausta. Parhaat savut saanut tähän asti ehdottomasti eGo T LR -atomisaattorilla josta piikki poistettu, harmi vaan että tähän ei taida oikein driptippejä olla olemassa, vaan joutuu imemään suoraan atomisaattorista. Jos joku törmännyt A-malliin soveltuviin tippeihin niin saa laittaa linkkiä.

    Innostuksissani hommasin myös 510 LR atomisaattorin pelkästään drippailua varten. Tämä oli kuitenkin pienoinen pettymys. Alussa maku oli erittäin mieto, mikään ei oikein maistunut miltään. Bridgeless-modin jälkeen maku parani aika paljon, mutta vieläkään ei tuo atomisaattori oikein vakuuta. Dry hitit maistuvat erittäin pahalle vrt. ego, ja maku on jotenkin epätasainen, hyviä höyryjä saa oikeasti metsästää. Kenelläkään mitään vinkkejä tähän "ongelmaan", vai onko kyseessä vain atomisaattorin ominaisuus?
    Kaikkia atomisaattoreita ajeltu eGon akulla.

     
     
  9. #9
    Höyrähtänyt Piedro's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    19

    Vs: Drip tip?

    Oonko ymmärtäny oikein että jos haluaa alottaa Drip tippauksen niin se onnistuu seuraavilla kamoilla:
    Holkit tyyppiä A: http://www.heaven-gifts.com/product-287.html
    LR atomisaattori tyyppi A: http://www.heaven-gifts.com/product-302.html
    vai käykö myös ego-t:n atomisaattori? niitä ois tulossa jo muutenkin.
    ego-t akku: http://www.heaven-gifts.com/product-338.html
    Eikös noista saa kasattua toimivan. vai käykö ego ja ego-t osat keskenään yhteen?
    Eli mulla on ego-t:n startti kitti tulossa jo mutta voisin nuo drip tip vehkeet ostaa huvikseni siihen lisäksi.

    Sit vaan 3-5 tippaa e-nestettä sisään ja pössyttelemään?

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: Drip tip?

    Tässä on paras setti drippaukseen ja höyryttelyyn yleensäkin.
    (toki jollain isolla rahalla voi saada ehkä parempaa)

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7706
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7231
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7784

    Muuta ei tarvitse, tällä setillä mä olen mennyt jo pitkän aikaa. Kaikki muut akut, laturit, tankit, atot ym. turhakkeet on lahjoitettu pois tai seisomassa kirjahyllyn perällä...

     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt Piedro's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    19

    Vs: Drip tip?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JPI666 Näytä viesti
    Tässä on paras setti drippaukseen ja höyryttelyyn yleensäkin.
    (toki jollain isolla rahalla voi saada ehkä parempaa)

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7706
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7231
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7784

    Muuta ei tarvitse, tällä setillä mä olen mennyt jo pitkän aikaa. Kaikki muut akut, laturit, tankit, atot ym. turhakkeet on lahjoitettu pois tai seisomassa kirjahyllyn perällä...
    Jos kasaan ton drippaus setin tolla 510 atolla niin onko tavallinen vai LR ato parempi drippausta ajatellen?

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: Drip tip?

    Ei ole mun mielestä hirveän isoa eroa, tällä hetkellä höyrytän LR atolla, mutta tavallinenkin käy ihan hyvin.
    Kun normi ato on kuitenkin kestävämpi, niin suosittelen ehkäpä pikkasen enemmän sitä.
    Mutta kun ne ei niin hirveästi maksa, niin pistä tilaukseen molemmat ja tsekkaa kummasta tykkäät enemmän.

     
     
  13. #13

    Vs: Drip tip?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hezzuu Näytä viesti
    Palaneiden lankojen takia olen itsekin ruvennut harrastamaan pääasiassa drippausta. Parhaat savut saanut tähän asti ehdottomasti eGo T LR -atomisaattorilla josta piikki poistettu, harmi vaan että tähän ei taida oikein driptippejä olla olemassa, vaan joutuu imemään suoraan atomisaattorista. Jos joku törmännyt A-malliin soveltuviin tippeihin niin saa laittaa linkkiä.
    Peleon.pl myy ainakin eGo drip tippiä joka sopii A malliin

    http://peleon.pl/product.php?id_product=653
    Bombshell on parhautta!

     
     
  14. #14
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Drip tip?

    Health Cabinilta tilasin:

    eGo Black Delrin Drip Tip(Type B) $1.20

    Ei vielä ole saapunut, tilattu 12 päivää sitten.

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt Piedro's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    19

    Vs: Drip tip?

    Nyt on ollu muutaman päivän käytössä driptip kokoonpanona
    Ego-T:n 650mah akku, 510 LR ato ja driptip-pää vertailu vehkeenä tavallinen Ego-T
    Pitää kyllä sanoa että tuo drippaus kokoonpano on hyvä
    ja lähtee hyvät höyryt kun 3-4 tippaa puottelee siihen.
    mutta ei tavallisessa Ego-T setissäkään ole mitään moittimista, joten vähän maku asia
    kumpaa tykkää käyttää, ite taidan käyttää sekä että fiiliksen mukaan.
    Tänään poltin 8pv jälkeen yhden tavallisenkin tupakan testimielessä ja pitää myöntää
    että maku ja haju oli todella pahoja molemmat joten jatkossa mennään sähköllä...
    mikä oli sinäänsä yllättävää koska yli 15-vuotta kuitenkin tullu analogisia polteltua.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: Drip tip?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Piedro Näytä viesti
    Nyt on ollu muutaman päivän käytössä driptip kokoonpanona
    Ego-T:n 650mah akku, 510 LR ato ja driptip-pää vertailu vehkeenä tavallinen Ego-T
    Pitää kyllä sanoa että tuo drippaus kokoonpano on hyvä
    ja lähtee hyvät höyryt kun 3-4 tippaa puottelee siihen.
    mutta ei tavallisessa Ego-T setissäkään ole mitään moittimista, joten vähän maku asia
    kumpaa tykkää käyttää, ite taidan käyttää sekä että fiiliksen mukaan.
    Tänään poltin 8pv jälkeen yhden tavallisenkin tupakan testimielessä ja pitää myöntää
    että maku ja haju oli todella pahoja molemmat joten jatkossa mennään sähköllä...
    mikä oli sinäänsä yllättävää koska yli 15-vuotta kuitenkin tullu analogisia polteltua.
    Odota siihen saakka kun se tankkisysteemi alkaa kusemaan nesteitä pihalle
    Ja kun alkaa vituttamaan se tankkien täyttäminen ym...
    Suoratiputuksessa ainakin minua viehättää se käytön helppous ja 100x paremmat höyryt.

     
     
  17. #17
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Drip tip?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JPI666 Näytä viesti
    Odota siihen saakka kun se tankkisysteemi alkaa kusemaan nesteitä pihalle
    Ja kun alkaa vituttamaan se tankkien täyttäminen ym...
    JPI666 pitäs opetella käyttämään niitä tankkeja. Se imulankakin on säädettävissä. Vituttais 20 sekunnin välein availla pulloa ja laittaa taas pari tippaa ja kohta sama uudestaan.

     
     
  18. #18

    Vs: Drip tip?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JPI666 Näytä viesti
    Odota siihen saakka kun se tankkisysteemi alkaa kusemaan nesteitä pihalle
    Ja kun alkaa vituttamaan se tankkien täyttäminen ym...
    JPI666 pitäs opetella käyttämään niitä tankkeja. Se imulankakin on säädettävissä. Vituttais 20 sekunnin välein availla pulloa ja laittaa taas pari tippaa ja kohta sama uudestaan.
    Tämä. Tankki on juurikin niin helppo, kun sen kans ei tartte soosata jatkuvasti. Drip tippi on oikein mukava kun kotona maistelee pullovalikoimaansa, mut töis/reissus tankki on aivan ylivoimainen. Eikä se nyt hirveästi vituta kerran päiväs täyttää b-mallin tankkia..

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Drip tip?

    Poijjaat, poijjaat älkäähän nyt kinastelko.

    makuasioita toiset tykkää toisista jne...

    happamia sanoi kettu pihlajan marjoista ja muita latteita viisauksia...

    Mulla toimii vanu ja toimii tipat suoraan atomisaattoriin, molempia voi yhdistää.

    Tankkikin täytyy varmaan joskus kokeilla isompien akkujen kanssa.

    Pääasia kai, että löytää sen mistä itse tykkää
    may the vape be with you!


     
     
  20. #20

    Vs: Drip tip?

    Joo tottakai kannattaa käyttää sitä metodia mistä tykkää, ja kyllähän ihan mielenkiinnosta haluaa kaikkia kokeilla, eihän muuten tiedä mikä itselle sopivin tapa on.

    Mutta tankkia on vaan turha haukkua jos ei sitä osaa käyttää..

     
     
Sivu 1 / 13 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •