Tulokset 1 - 14 / 14

Aihe: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    23

    Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Onko jokin noista kaupoista nesteiden hankintaan sellainen "varma valinta"?
    Esim. Liberty-Flights tai Totally Wicked.. tai joku muu paikka kenties.

    Tarkoitan, että haen sellaista vakiopaikkaa missä laatu pytyy tasaisena vaikka erä vaihtuisikin ja josta näinollen uskaltaa ottaa isompiakin määriä kerralla sitämukaa kun mieluisia makuja löytyy.

    Halpaa paikkaahan sitä tällainen kiero Savolainen aina etsii, mutta niissä arveluttaa se laadun tasaisuus.
    Keskusteluja seuratessa olen huomannut, että moni on sanonut joistain paikoista esim. "edellisen kerran tilatessa neste xxx oli todella hyvää mutta samaa nestettä uusi tilaus ja maku on jotain vaivan muuta" Vastaavia kokemuksia haluan välttää.

    LF ja TW vaikuttaisivat olevan verrattaen aika kalliita paikkoja, mutta laskeskelin pahimman mahdollisen nesteenkulutuksen ja kalleimman hankintahinnan mukaan että jos vaikka 60ml/kk menisi niin kustantaisi arviolta 45-50€/kk.. Kun tupakkaan mulla menee tällähetkellä ~100€/kk niin höyryttely tulisi silti vielä puolet halvemmaksi kuin analogisten polttelu.
    Tuo 60ml/kk oli otettu tuolta keskusteluista, suurin kulutusmäärä mitä sieltä löysin joidenkin höyryttelevän Omaa todellista kulutusta en titenkään vielä osaa arvioida.

     
     
  2. #2

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Libertyn perusnesteet ovat Dekangin nesteitä, joiden laadunvaihtelu on jo yleisesti tiedossa oleva asia. Näitä nesteitä puoltaa se, että ne ovat halpoja ja sitä maun fluktuaatiota ei nyt kuitenkaan niin paljon tapahdu. Hyviä perusnesteitä, itse käytän päivittäisnesteinäni melkein pelkästään dekangin nesteitä. Libertyllä on myös XO-sarja, jotka ovat muistaakseni jantyn nesteitä (?). Laadunvaihtelua tai ei, niin kaikki maistamani XO-sarjan nesteet ovat olleet enemmän tai vähemmän pahan makuisia.

    Totally wickedin nesteet ovat laatukamaa, enkä usko, että maku vaihtuu juuri ollenkaan. Näiden nesteiden "drawback" on suht. kallis hinta.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Dekang:it tilaan http://vapourworld.co.uk/ 10,50£ / 50ml + postit ja osaa saa suoraan Best Mix 1:nä (50/50 PG/VG)
    Toimitus nopeeta ja palvelu pelaa.

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    http://peleon.pl/category.php?id_category=201 tuolta Dekangit ja firman omat: 50ml 39slotia eli 9.68€ +postit.

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Halpaa on myös inawera.com :ssa, valmiiden nesteiden laadusta en tiedä mutta omiin sekoituksiin olen ostanut aineet tuolta. Puolalainen kauppa kuten peleonkin mutta tuola käy pankkikortti suoraan maksuun.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Halpaa on myös inawera.com :ssa, valmiiden nesteiden laadusta en tiedä mutta omiin sekoituksiin olen ostanut aineet tuolta. Puolalainen kauppa kuten peleonkin mutta tuola käy pankkikortti suoraan maksuun.
    Ainakin ne valmiit mitä olen tuolta itse testannut, on kyllä ollut aika kuraa.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  7. #7
    MaSi
    Vieras

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Halpaa on myös inawera.com tuola käy pankkikortti suoraan maksuun.
    Tarkoitatko että nordean pankkitunnuksilla maksu onnistuisi?

     
     
  8. #8
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MaSi Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Halpaa on myös inawera.com tuola käy pankkikortti suoraan maksuun.
    Tarkoitatko että nordean pankkitunnuksilla maksu onnistuisi?
    Säästöpankin Visa debit-kortilla itse makselen(varmistaa muistaakseni henkilöllisyyden nettipankin kautta), pelkällä nettipankilla ei taida onnistua?

     
     
  9. #9
    MaSi
    Vieras

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti

    Säästöpankin Visa debit-kortilla itse makselen(varmistaa muistaakseni henkilöllisyyden nettipankin kautta), pelkällä nettipankilla ei taida onnistua?
    No sitte, siellä on valittavana nordea mutta ei nämä meidän suomalaiset pankkitunnukset toimi, tyhmä kun on niin piti kokeilla.

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    23

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Pitääpä itsekin alkaa jossain vaiheessa kokkailemaan itse noita nesteitä, nikotiini-base tuntuu olevan aika edullista joissain mainitsemissanne paikoissa.
    vapourworld.co.uk :sta tai noista puolan kaupoista pitänee kyllä tilata joku puteli, on aikas halpaa näköjään.

    Halppisnesteissä tuntuu näköjään olevan se riski, että ne monesti maistuu kuralle.
    Aiemmin olen tilannut nesteitä vain HeavenGiftistä:stä kun ne oli siihen aikaan siellä Über-halpoja, ja kaikki litkut maistui aivan suoraansanottuna paskalle, meinasi jäädä siihen kokeiluun koko höyryttely kunnes nyt taas innostuin kokeilemaan uudestaan.

     
     
  11. #11

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Enpä viitsi uutta keskustelua aloittaa, mutta löytyykö eta-alueelta jotain toista kauppaa jolla olisi freedom smoke usa:n mehuja myynnnissä. Tiedetään jo että ecigwizardilta noita löytyy, mutta maut joita tahtoisin ovat kaikki out of stock.
    Laitteet millä mennään : Ego-t | Bombshell | E-power 18650 + suuri kasa bogen lr kartoja.
    Mehut mitkä höyryää : fsusa: jagerbomb | ps: pink spot | DV: absinthe

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    http://www.uk-eliquid.co.uk/pages/eliquid
    pari kertaa tuolta tilaillu vermillion river range mehuja ja toimitus on ollu nopeeta

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  13. #13
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    23

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaippa Näytä viesti
    Dekang:it tilaan http://vapourworld.co.uk/ 10,50£ / 50ml + postit ja osaa saa suoraan Best Mix 1:nä (50/50 PG/VG)
    Toimitus nopeeta ja palvelu pelaa.
    Laitoin tuolta pari pönttöä tilaukseen kun oli tosiaan halpoja (saas nähdä mitä tuleman pitää):
    - RY 4 Tobacco 50ml
    - Blueberry Intense @ 12mg/g in BM2 50ml

    Onko sulla (tai kellään joka sattuu tämän lukemaan) kokemusta juuri noista yllämainituista nesteistä juuri tuosa kaupasta kankittuina?

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Nesteet ja aromin laatu + kustannuslaskelmaa/kk

    Lainaus Alkuperäinen postaaja elu105 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaippa Näytä viesti
    Dekang:it tilaan http://vapourworld.co.uk/ 10,50£ / 50ml + postit ja osaa saa suoraan Best Mix 1:nä (50/50 PG/VG)
    Toimitus nopeeta ja palvelu pelaa.
    Laitoin tuolta pari pönttöä tilaukseen kun oli tosiaan halpoja (saas nähdä mitä tuleman pitää):
    - RY 4 Tobacco 50ml
    - Blueberry Intense @ 12mg/g in BM2 50ml

    Onko sulla (tai kellään joka sattuu tämän lukemaan) kokemusta juuri noista yllämainituista nesteistä juuri tuosa kaupasta kankittuina?
    RY4 BM1 24mg kuluu jokapäiväsessä käytössä just tuolta, vanhojen höyrypäitten mukaan lähinnä alkuperäistä RY4:sta.

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •