Sivu 3 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 124

Aihe: Tankkien viholliset - Kokemuksia tankkeja hajottavasti nesteistä

  1. #41
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    19
    Epätietoinen kysyy:

    Kertokaahan viisaammat nyt mitähän helvettiä mie teen väärin noitten nesteitten sekottelussa ko nyt meni DCT tankki 3 osaan
    Tankissa ei edes ollut mitään ns. tankille haitallista sekoitusta, vaan ainoastaan colatankissa käytetty karto ja tankki täynnä 18mg VPG-poveria ja inveran limeä 3% ja tätä sekotusta on ainakin CE4 clerot taas kestäneet
    Alkaa jo pikkuhiljaa vituttaan ko kaikki tankit paukkuu paskaks ja tuntuu ettei mikään kestä noita minun omia sekoituksia.. Onko tässä nyt suosiolla vain siirryttävä pössytteleen valmiita liemiä vai onko noitten sekoittelussa joku kikka millä ne sais "kesytettyä" pysymään tankeissaan?



    "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus"

     
     
  2. #42
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kimpsu Näytä viesti
    Epätietoinen kysyy:

    Kertokaahan viisaammat nyt mitähän helvettiä mie teen väärin noitten nesteitten sekottelussa ko nyt meni DCT tankki 3 osaan
    Tankissa ei edes ollut mitään ns. tankille haitallista sekoitusta, vaan ainoastaan colatankissa käytetty karto ja tankki täynnä 18mg VPG-poveria ja inveran limeä 3% ja tätä sekotusta on ainakin CE4 clerot taas kestäneet
    Alkaa jo pikkuhiljaa vituttaan ko kaikki tankit paukkuu paskaks ja tuntuu ettei mikään kestä noita minun omia sekoituksia.. Onko tässä nyt suosiolla vain siirryttävä pössytteleen valmiita liemiä vai onko noitten sekoittelussa joku kikka millä ne sais "kesytettyä" pysymään tankeissaan?
    Oudolta kuulostaa, mutta olisiko taas kerran muovilaaduissa eroja sen verran DCT-tankin muovi ei vain kestänyt tuota lime-mehua Sitruksiset nesteetkin tuppaa välillä paukuttelemaan muoveja hajalle.

    Mikähän DCT-tankki tarkalleen oli käytössä? Asiahan ei minulle kuulu, mutta käytätkö cola-nesteelle ja lime-nesteelle samaa kartoa?
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  3. #43
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    19
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nakke Näytä viesti
    Oudolta kuulostaa, mutta olisiko taas kerran muovilaaduissa eroja sen verran DCT-tankin muovi ei vain kestänyt tuota lime-mehua Sitruksiset nesteetkin tuppaa välillä paukuttelemaan muoveja hajalle.

    Mikähän DCT-tankki tarkalleen oli käytössä? Asiahan ei minulle kuulu, mutta käytätkö cola-nesteelle ja lime-nesteelle samaa kartoa?
    Joo en yleensä kyllä käytä samaa kartoa kun yhdellä ja samalla maulla,.. tässä tilanteessa vain tuli hätäseen tökättyä tuo vanha cola tankissa ollut vanha karto tuohon dct-tankkiin ja limeneste suljahti tankkiin syystä että muuta ei sattunut silloin just mukana oleen,.. eli olosuhteiden pakosta meni
    Tarkkaan en tiedä mikä just tuo tankki on joka hajosi,.. mustilla päädyillä oleva 4ml tankki se "oli",.. enää ei tosin ole kun ne päädyt siitäkään...
    Olen alkanut jo epäillä tuota inveran pohja nestettä kun just hoksasin että myös V-Core 2.0 tankkiinkin on ilmestynyt halkeama ja siinä tankissa ei ole ollutkaan muuta kun inveran rommi esanssia tuohon pohjaan sekoteltuna. Eli voiskohan olla osa syy siinä?? Tietysti nuo sitruspohjaiset liemet voi sitä vielä tehostaa,..



    "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus"

     
     
  4. #44
    Mites, onko kellään kokemuksia että onko HBV:n Orange de Sangria kuinka tankkia poksauttelevaa laatua? Tuommoinen sitrusneste kuitenkin.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  5. #45
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Mites, onko kellään kokemuksia että onko HBV:n Orange de Sangria kuinka tankkia poksauttelevaa laatua? Tuommoinen sitrusneste kuitenkin.
    muutama leka tuota on vedetty ilman ongelmia, lähinnä Kangerin eVodeista sekä boge+tankkicombosta. Tankit tosin useimmat mulla on pp-muovia.
    Ainoa erikoinen havainto on että tämä neste tummenee ja makeutuu todella reippaasti ainakin muovitankissa ihan parissa-kolmessa päivässä.

     
     
  6. #46
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    muutama leka tuota on vedetty ilman ongelmia, lähinnä Kangerin eVodeista sekä boge+tankkicombosta. Tankit tosin useimmat mulla on pp-muovia.
    Ainoa erikoinen havainto on että tämä neste tummenee ja makeutuu todella reippaasti ainakin muovitankissa ihan parissa-kolmessa päivässä.
    Hyvä kuulla että Evod ainakin kestää OdS:n, sillä siihen sitä seuraavaksi meinasinkin törkätä :P
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  7. #47
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Kyllä Orange de Sangre pysy myös AGRrän paskamuovin sisällä,minkä isomman tankin ectoplastic kyllä poksautti.. Mitenhän Evod ja Ecto Fusion?
    On meinaan hyvän makusta litkua,mut ei isompaa tankillista jaksa imutella,ni evod toimis kokonsa puolesta,tosin on tos iglu aina jos jaksaa drippailla mut..kokemuksia?
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  8. #48
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Veikkaan että evod alkaa myöskin yskiä! Siinä on sen metallin sisällä muoviholkki kuitenkin. Vähän se tippi tuntuu erilaiselta kuin muut tankit, mutta kannattaa varautua halkeamisiin
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  9. #49
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    28
    Ebnferron chocolate&mint halkaisi alumiipäädyillä olevan muovisen dct tankin

     
     
  10. #50
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    48
    2 kpl evod kuukauden vanhoja. Molemmat ruvenneet vuotamaan "ikkunoiden" kohdalta:-(
    Toisella vedetty ainoastaan swaggeria toisella vermillion riverin kentycky makuja.

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Jugo Diablo + MISTerin muovitankki = fail
    Älkäähän muut kokeilko
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  12. #52
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    Olin muuten just tilaamassa ja iskemässä site misterin muovitankkiin. Kiitos

     
     
  13. #53
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Kuinkas misterin muovitankki kestää absinttia? Ei ole vielä uskaltanut kokeilla

     
     
  14. #54
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Kaiffari liten muovitankki kesti pari tankillista atmosin ouzoa kunnes huomasin että sumeneehan se... Tjaa, onneksi oli omaa laimeaa sekoitusta tiivarista eikä vahvaa valmiskamaa. Paskaakos ne näitä tankkeja tällasesta kuramuovista valmistaa jos kerran kestäviäkin muoveja löytyy? Tuskin nyt jossakin kaiffarissakaan hintaa niin paljoa nostaisi valmistus/materiaali kustannukset ettäkö jäisivät hyllylle makaamaan...

     
     
  15. #55
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Flavor West - Mt. Dew.

    Alle 20 tuntia RSST:n PP tankissa ja näkemiin.
    Samainen aika T3 Polykaonaatissa ja tankki harmaana
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  16. #56
    Flavor x, lime. Tankki heti harmaa ja perseen makunen

     
     
  17. #57
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    165
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaluvainaa Näytä viesti
    Jugo Diablo + MISTerin muovitankki = fail
    Älkäähän muut kokeilko



    Onpas outoa. Itse olen useamman tankillisen samaa litkua vapottanut Misterin muovitankilla, enkä ole huomannut mitään ongelmaa. Ihan ohjeen mukaan laimensin noin 20%.

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uksa Näytä viesti
    Onpas outoa. Itse olen useamman tankillisen samaa litkua vapottanut Misterin muovitankilla, enkä ole huomannut mitään ongelmaa. Ihan ohjeen mukaan laimensin noin 20%.
    Joo no itsellänikin laimennettu 20%, ja ehti olla (uudessa) MISTerin tankissa ehkä max 2h ja kräks. Tiedä sitten mikä tuli... Valmistusvika tankissa?

     
     
  19. #59
    Mitäs kokemuksia teillä on supervisionista? Kuinka moni neste on sen saanut halkeamaan?

     
     
  20. #60
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Parhaat tankithan on nykyään klasia. Ei niille ole vihollisia. Ketjun vois lukita
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •