Tulokset 1 - 20 / 20

Aihe: Neste hukassa

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    40

    Neste hukassa

    Perustetaan uus lanka, kun vastaavaa ei löytynyt. Jos joku tietty neste maku, merkki tai valmistaja on hukassa, niin postatkaa kysymykset tänne. Pidetään hyvä foorumi puhtaana. Uusille käyttäjille (kuten minullekkin) on paljon helpompaa kun tietoa saa samasta aiheesta yhdestä paketista.

    Aloitan omalla:
    Eli tosiaan ihan noviisi vielä olen. Tänään tuli eka oma e-savuke postissa ja nyt ollaan hetken aikaa pössytelty. Tilasin samalla Liberty Flightsiltä ensimmäisen mentholin makuisen nesteen mihin törmäsin, mutta tämä on mielestäni vähän floppi. Maistuu lähinnä kolme varttia pureskellulta vihreältä pepsodent purkalta. Nyt on siis hakusessa mahdollisimman raikas menthol maku, joka tuntuu hengitysteissä saakka. Millään muulla ei oikeastaan ole väliä, kun että nikotiinia pitää olla. Vinkkejä ja valmistajista, mausta ja liikkeistä siis otetaan vastaan.

    ps. Modet poistaa ja voi infota mua jos tämä on jo.

    Tähän lisätään 5ml e-neste pullot eri liikkeistä hinnan mukaan
    Peleon 5ml / 6.30 zł (1,53€)
    Genesis 5ml / £2.49 (2,8158€)
    Liberty Flights 5ml / £2.99 (3,3812€)
    Totally Wicked 5ml / £2.99 (3,3812€)
    mojur epublic 5ml / €3.47
    Liberro 5ml / £4.00 (4,5234€)

     
     
  2. #2

    Vs: Neste hukassa

    Itse en mentholista tykkää, mutta yleisesti kehuttuja mentholeita on nuo Dekangin double mint ja menthol blend. Noita saa siis libertylta. Kannattaa aluksi ottaa tuo pienempi pullo (5ml), jotta voi halvalla maistella useampaa makua.

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    40

    Vs: Neste hukassa

    Mistäs näitä kyseisiä kannattaa tilata?

     
     
  4. #4
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Neste hukassa

    nojustha sulle se kerrottiin, libertyltä. banneri ylhäällä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Neste hukassa

    Raikasta jos haluaa niin Totally Wickediltä Ice Menthol ja mielellään 36mg niin jytkäsee.

    Jos haluaa jenkkipurkan makusta niin sitten SpearMint makua. Tosin vähän omituinen höyryteltävä kun maistuu purkalle.

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    40

    Vs: Neste hukassa

    Vastailen molemmille ilman quoteja:

    Libertyltä ei tällä hetkellä onnistu koska on oma account ''hukassa'' eilisen tilauksen jälkeen. Maintsinkin jo asiasta LF:n ketjussa.
    Ja ei missään nimessä mitään purkan makuja vaan joku millä sais mahdollisimman hyvin korvattua mentholröökin.

     
     
  7. #7
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Neste hukassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrystäjä Näytä viesti
    ''hukassa''
    heh, nooh tekevälle sattuu. tosin olet siis hävittänyt ne account-emailitkin mitkä ne lähetti?
    menthoolinvetäjän litkut (siis ei mun mielipiteitä) :
    http://www.ecigwizard.com/shop/freed...pre-mixed.html (loppu atm)
    http://www.inawera.com/eliquid-mint-...gml-p-577.html

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Neste hukassa

    TW Titan Mentholia tuli alkuun höyryteltyä kun mentholi tupakasta ittekkin siirryin, on raikas ja ei lähde maku atomisaattorista edes viinalla

    ...kallistahan toi on...

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    40

    Vs: Neste hukassa

    En itse ole mitään hukannut. Mailiosoite ja nimimerkki ja kaikki muut on tiedossa. Vielä viimeksi eilen illalla pääsin kirjautumaan sisään. Piti oikeen käydä sähköpostista tarkastamassa että mikä mättää. Jätäteään OT tähän

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    40

    Vs: Neste hukassa

    Mistä ETA-alueelta saa halvimmat 5ml nesteet? Libertyllä maksaa £2.99, mutta on aika suolanen hinta isompaa tilausta tehdessä. Kokoon vaikka ''quotena'' tähän viestiin eri puljujen 5ml pullojen hinnat, mitä tähän ketjuun ilmoitetaan.


     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Neste hukassa

    Lisäyksenä listaan ainakin:

    Peleon 5ml / 6.30 zł (1,53€)

    Tästä ois itseasiassa varmaan kannattanut tehä jopa ihan oma ketjunsa. Vizi saa vaikka poikkasta jos jaksaa. Kerätä kaikkien sivustojen samplerihinnat yhteen paikkaan.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    40

    Vs: Neste hukassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Lisäyksenä listaan ainakin:

    Peleon 5ml / 6.30 zł (1,53€)

    Tästä ois itseasiassa varmaan kannattanut tehä jopa ihan oma ketjunsa. Vizi saa vaikka poikkasta jos jaksaa. Kerätä kaikkien sivustojen samplerihinnat yhteen paikkaan.
    Hyvä idea. Ite vaan en kehtaa joka asiasta tehä uutta ketjua, jos joku läheltä liippaava on jo olemassa. Jos tämä saa tuulta purjeisiin niin oman langan avaaminen on taatusti parempi ajatus.

    EDIT
    tämä: http://www.e-savuke.com/forum/hankki...sto-580.0.html

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    111

    Vs: Neste hukassa

    Mikäs noista fiksun hintaisista mentholeista on porukan suosikki? TW:n maut houkuttaisi, mutta hinta aika kova.

    Hangsen menthol kokeiltu, jotenkin tunkkainen maku. Sinänsä ihan ok, mutta ei pelkkää mentholia vaan seassa jotain muuta häikkäämässä.
    Hangsenin mintussa ja tupakkamintussa hieman sama ongelma, maku ei pvaan ole puhdas.
    Decadence Premium E-liguid Menthol 18mg PG oli erittäin mukava, puhdas ja raikas menthol, ei mitään ylimääräistä, hinta vaan hieman kallis.

    Saisikohan tuon puhtaan maun aikaan jos ostaisi itse mentholkiteitä ja sekoittelisi mieleisensä juissit? Tätä vaihtoehtoa puoltaa ainakin hinta ja mahdollisuus säätää nikotiinipitoisuutta.

    Hyvä menthol siis hakusessa, apuja tarvitaan.

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Neste hukassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hezzuu Näytä viesti
    Hyvä menthol siis hakusessa, apuja tarvitaan.
    Saman kysymyksen olen meinannut itsekin postata

    itse en mentholia voi sietää, mutta kun siskolle ois tarkoitus vehkeet tilata ja se polttaa mentholia niin
    haluaisin myös lähimmäksi oikean vihreän röökin makua.

    itse en voi maistella kun oksettaa ajatuskin vihreästä röökistä
    may the vape be with you!


     
     
  15. #15
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Neste hukassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arikoe Näytä viesti
    itse en voi maistella kun oksettaa ajatuskin vihreästä röökistä
    Ite taas sanosin 10v vihreitä polttaneena, ettei Mentholi kyllä oo lähelläkään niitä. Enempi tuo maistuu mynthonilta tai vastaavalta.

    Mitä on tullut ihmisten kokemuksia luettua, niin järjestään marjamaut saa hyviä arvosteluja. Joten ota toki ekaan satsiin mentholin kylkeen
    vaikka mansikkaa/mustikkaa, niillä ei ainakaan kovin mönkään voi mennä
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  16. #16
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Neste hukassa

    Oon muutamia noita menthol mehuja maistellut ja Joye510:lla olen ollut tyytyväisin tuohon (huonot arvostelut saaneeseen) intellicigin Ecopure mentholiin. Todella puhdas ja pelkistetty menthol. Raikas ja pirusti höyryä. Kurkkutuntumaa siitä ei juurikaan saa, mutta jostainhan pitää luopua. Dekangin ja TW:n mentholit ei ainakaan mun makunystyröitä miellyttäneet. Tosin en varsinaisesti ole mentholin polttelija tupakointihistorialtani muutenkaan. Kolme satsia (60ml) tuota jaksoin höyrytellä, ennenkuin aloin taas kaipaamaan tuhdimpaa tavaraa.

     
     
  17. #17

    Vs: Neste hukassa

    Laitetaans ny tähän ketjuun kun ei parempaakaan löydy niin näin yleisesti...
    Eli nyt ei haeta tiettyä makua vaan kauppoja mistä saa parhaiten valmiita PG50%/VG50% mehuja?

    Ensimmäisessä tilauksessani näitä tuli ihan vahingossa mukaan tuolta ecigwizardilta ja oon tykänny ku imeytyvät hyvin noihin vanukartoihin sekä toimii kivasti noiden c3 smokymizereiden kanssa.. Kyseinen kauppa vaan on näköjään "in deep shit" noiden varastotäydennyksiensä suhteen enkä oikein tahdo löytää muutakaan paikkaa?? Kaikista kaupoista ei edes oikein saa selkoa kumpaa laatua on..

    Tietenkään ei ole pahitteeksi jos näitä löytäisi vielä halvallakin .

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    43

    Vs: Neste hukassa

    Kai voi jo nyt sanoa että n. 15-vuotta poltin mentholia. Ainakin itselle tämä Peleonin perus PG menthol eGo-T + Dual Coil Carton kanssa on maistunut oikeastaan paljon paremmalta kuin aikaisemmat analogiset Pall Mall menthol ++:t. Tuntui jotenkin heti todella helpolta siirtyä analogisista sähköisiin, tuosta tulee vielä jotenkin paljon raikkaampi ja pehmeämi maku (ainakin kun nikotiinin voimaakkuus on 11mg)
    eGo + MDC/boge, Lavatube, woo
    -----------------------------------------

     
     
  19. #19
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Neste hukassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JormaKanki Näytä viesti
    ecigwizardilta .. Kyseinen kauppa vaan on näköjään "in deep shit" noiden varastotäydennyksiensä suhteen..
    Tänään tuli Velholle WizMix täydennykset. Kaikkea on varastossa:

    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/17-standard-e-liquids

     
     
  20. #20

    Vs: Neste hukassa

    Joo huomasinkin itseasiassa viestin lähetyksen jälkeen. Ja laiton muutamat tilaukseenkin. On vaan melko vähän itseäni houkuttelevia makuja tuossa sarjassa. Oliskos kellään muita varteenotettavia kauppoja tiiossa?

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •