Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: 'Filosofista' pohdintaa e-savukkeen syvimmästä olemuksesta

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    5

    'Filosofista' pohdintaa e-savukkeen syvimmästä olemuksesta

    Tuossa takapihalla höyrytellessä pärähti päähäni jo pidempäänkin mielessä kummitellut ajatus, että ehkäpä e-savuke onkin täysin väärä nimi kuvaamaan tätä nikotiiniin koukkuun jääneiden korvaushoitoa.

    Varsinkin Freedom Smoken 24mg/ml mauttomien PG/VG litkujen kanssa touhu muistuttaa enemmänkin e-slkaria. (To be precise Freedom Smoke Strawberry 24mg 50/50 Ego 900mAh akulla Smoke Tech dual coil 1,5Ohm)

    Maksimaalisen nautinnon saavuttamiseksi ei ehkä ole tarkoituksenmukaista (varsinkaan high nicotine liemien kanssa) koko ajan vetää 'paskaa' keuhkoon vaan makustella höyryä suussa ja nenässä tarpeelliseksi (miellyttäväksi) katsomansa ajan.

    Hmm.. huonokin liemi (lieju?) muuttui ainakin astetta paremmaksi..

    E-Sikari tosiaan..

    - Nyyppä


     
     
  2. #2
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: 'Filosofista' pohdintaa e-savukkeen syvimmästä olemuksesta

    Ihme asioita ihmisen mieleen tulee.. Mutta joo tuohan on enemmän makunautinto kun korvaushoito jossa vaan sattu olemaan tuo vaikutus että tupakoinnin voi lopettaa samalla Ja tuo eGo kyllä menee sarjaan esikari jo melkeen kokonsa puolestaki

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    5

    Vs: 'Filosofista' pohdintaa e-savukkeen syvimmästä olemuksesta

    No juu. E-poweria odotellaan ja seuraavaks siihen mahdollisestti markkinoille tulevaa varinappia (ex-collegan / nykyisen kaverin suosiollisella avustuksella höyryttelystä). PorVaria en kehtaa tilata ainaskaan vielä. Niin on monta lientäkin makustelematta.

     
     
  4. #4
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    5

    Vs: 'Filosofista' pohdintaa e-savukkeen syvimmästä olemuksesta

    Ehdottoman positiivisena asiana täytyy vielä mainita, että sätkä- / savukepaketti tippu sinä samaisena päivänä, kun ekan e-savukkeen hyppysiini sain. Kavereilla on ollut vaihtelevia kokemuksia, mutta mulle toimi laakista.

    Edelleenkin on toimivat sätkäkamppeet kaapissa, mutta eipä oo tullut kosketuksi

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: 'Filosofista' pohdintaa e-savukkeen syvimmästä olemuksesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja beepo Näytä viesti
    Ehdottoman positiivisena asiana täytyy vielä mainita, että sätkä- / savukepaketti tippu sinä samaisena päivänä, kun ekan e-savukkeen hyppysiini sain. Kavereilla on ollut vaihtelevia kokemuksia, mutta mulle toimi laakista.

    Edelleenkin on toimivat sätkäkamppeet kaapissa, mutta eipä oo tullut kosketuksi
    Mulla on kanssa röökiä himassa. Itse en ole tosta askista polttanut yhtään höyryttelyn alottamisen jälkeen. Frendit sen sijaan on sitä tuhonnut.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  6. #6
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: 'Filosofista' pohdintaa e-savukkeen syvimmästä olemuksesta

    Itellä tietääkseen ole yhtään röökiä enää missään.. Ja parempi niin

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •