Sivu 3 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 297

Aihe: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

  1. #41
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Suomalaiset osti kaikki jo. Itse tilasin suoraan valmistajalta amerikasta. Mutta siinä taitaa kestää yhtä kauan kuin ecigille tulee täydennyksiä.

     
     
  2. #42

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Suomalaiset osti kaikki jo. Itse tilasin suoraan valmistajalta amerikasta. Mutta siinä taitaa kestää yhtä kauan kuin ecigille tulee täydennyksiä.
    Kiitoksia. Kaipa tässä sitten pitää odottaa ecigin täydennyksiä. Hitto, kun tekis mieli maistaa tätä kehuttua litkua.

    EDIT: Eikö ne ameriikasta tilatut litkut jääkään tulliin? Oon ollu siinä käsityksessä, että jää.

     
     
  3. #43
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Suomalaiset osti kaikki jo. Itse tilasin suoraan valmistajalta amerikasta. Mutta siinä taitaa kestää yhtä kauan kuin ecigille tulee täydennyksiä.
    Kiitoksia. Kaipa tässä sitten pitää odottaa ecigin täydennyksiä. Hitto, kun tekis mieli maistaa tätä kehuttua litkua.

    EDIT: Eikö ne ameriikasta tilatut litkut jääkään tulliin? Oon ollu siinä käsityksessä, että jää.
    Amerikasta voi kyllä tilata nikotiinittomia 0mg nesteitä.

     
     
  4. #44
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    18

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Piti itsellenikin hankkia tätä kovasti kehuttua nestettä. Velholla oli tilausta tehdessä vain 36mg satsia jäljellä, joten siihen oli tyytyminen. Kurkkutuntumahan tässä on todella hyvä nikotiinin ansiosta. Muu maku jää kuitenkin täysin taka-alalle.
    Onko kokemusta saman sekoituksen eri vahvuuksista? Mietiskelin että "laimentaakohan" ne nesteitä nikotiinilla, jolloin makunesteen suhteellinen osuus olisi pienempi korkeilla nikotiinipitoisuuksilla.

     
     
  5. #45
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mozez Näytä viesti
    Piti itsellenikin hankkia tätä kovasti kehuttua nestettä. Velholla oli tilausta tehdessä vain 36mg satsia jäljellä, joten siihen oli tyytyminen. Kurkkutuntumahan tässä on todella hyvä nikotiinin ansiosta. Muu maku jää kuitenkin täysin taka-alalle.
    Onko kokemusta saman sekoituksen eri vahvuuksista? Mietiskelin että "laimentaakohan" ne nesteitä nikotiinilla, jolloin makunesteen suhteellinen osuus olisi pienempi korkeilla nikotiinipitoisuuksilla.
    Ite olen miettiny samaa nyt kun tuota 30mg nestettä on tuossa ettei siinä toi energia juoma maistu oikeestaan ollenkaan... no onneks tuota red energyä on makuna niin voi ite sotkea sitten jos siltä tuntuu.. LF:tä maksoi jotain 5£

     
     
  6. #46

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Ite kokeilin tuohon jäägeriin sotkea hieman lakritsaa ja maku parani ainakin mun makuun, meni lähemmäs alkuperäistä jäägeriä.
    Tuntus, että jos tuota haluu laimentaa ja haluu lisää makua, niin ehkä anista ja lakua sekaan ja joko VG:tä tai PG:tä lantringiksi maun mukaan.
    Ihan hyvää tää on paljaaltaankin 24mg.
    Jeah

     
     
  7. #47
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kyy99 Näytä viesti
    Ite kokeilin tuohon jäägeriin sotkea hieman lakritsaa ja maku parani ainakin mun makuun, meni lähemmäs alkuperäistä jäägeriä.
    Tuntus, että jos tuota haluu laimentaa ja haluu lisää makua, niin ehkä anista ja lakua sekaan ja joko VG:tä tai PG:tä lantringiksi maun mukaan.
    Ihan hyvää tää on paljaaltaankin 24mg.
    Olen ikuisesti katkera Ite saanu ku 30mg

     
     
  8. #48

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    No hyvää sekin on tai koita lantrata noilla kertomillani aineilla, voi olla, että uusi suosikki maku on ihan oven takana
    Jeah

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Suomalaiset osti kaikki jo. Itse tilasin suoraan valmistajalta amerikasta. Mutta siinä taitaa kestää yhtä kauan kuin ecigille tulee täydennyksiä.
    Moro Sib,

    Onko tuo ihan normaali postitilaus jenkeistä vai pittääkö tullista nouthaa, kun ei jaksais ja jne..

    Tuot löylyy tekis mieli maistella.. enk viiti tillailla jos mennee pitemmän kaavan kautta.. täh
    "Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
    http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related

     
     
  10. #50
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja peqzu Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Suomalaiset osti kaikki jo. Itse tilasin suoraan valmistajalta amerikasta. Mutta siinä taitaa kestää yhtä kauan kuin ecigille tulee täydennyksiä.
    Moro Sib,

    Onko tuo ihan normaali postitilaus jenkeistä vai pittääkö tullista nouthaa, kun ei jaksais ja jne..

    Tuot löylyy tekis mieli maistella.. enk viiti tillailla jos mennee pitemmän kaavan kautta.. täh
    Ei tarvi hakea tullista.. Kunhan muistaa että ei missään nimessä saa olla nikotiinia joukossa.. eli pitää olla nikotiinitonta.

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Enhän mie ny nikotiinia tillaile.. eiks se oo jotai kahvin kaltaista huumetta..
    "Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
    http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related

     
     
  12. #52
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja peqzu Näytä viesti
    Enhän mie ny nikotiinia tillaile.. eiks se oo jotai kahvin kaltaista huumetta..
    Onko?? Ei ... ... ... ... ... Pois tämä paha täältä

     
     
  13. #53
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    33

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Taas saa lisää Jagerbombia Ecigwizardilta. Pääsenpä minäki maistelee miltä tuo paljon kehuttu litku maistuu.
    Ego-t, 510. Näillä mennään.

     
     
  14. #54

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Tämä oli kahden pienen sample pullon perusteella sen verta hyvää, että tilaukseen meni juuri äsken 30ml 18mg Saa nähdä onko illalla taas jo loppu varastosta kaikki jagerbomb:it
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  15. #55
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    120ml pitäs ropista postista toivottavasti pian.

     
     
  16. #56

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Sopivasti näköjään tuli velholle täydennystä, juuri eilen jägeriä maistoin ja pitihän sitä heti laittaa 60ml tilaukseen kun bongasin täydennystä saapuneen, niinkuin noita nesteitä nyt ei olisi jo kertyny muutenkin kaikki kaapit täyteen..

     
     
  17. #57
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    No niin. Pitihän tätä pistää tilaukseen välittömästi kun tuli mahdollisuus. 30ml pulloa odotellessa. Parasta olla hehkutuksen arvoinen - kirjaimellisesti.

     
     
  18. #58
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Tässä odotellessa skannasin etiketin ihasteltavaksi. Samalla nuuhkin tuosta tyhjästä pullosta tuota tuoksua, aaahhh!!!


     
     
  19. #59
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Kaiken tuon hehkutuksen perusteella sen on pakko olla hyvää!

     
     
  20. #60
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Kaiken tuon hehkutuksen perusteella sen on pakko olla hyvää!
    Tai sitten kyseessä on vuosisadan k*setus

    Nimim. "30ml tilattu"

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •