Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 22

Aihe: Mistä vermillion riverin nesteitä?

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    32

    Mistä vermillion riverin nesteitä?

    Semmosta kysyisin, että mistä noita Vermillion riverin nesteitä löytäisi nopeella toimituksella? Olen ecigwizardista ja liberty flightsista kattellut, mutta viimeiseksi mainitussa ei ole kovin häävi valikoima ja isot pullokoot sekä miedommat nesteet on aina loppu, Ecigwizardissa on kuitenkin ihan hyvä valikoima, mutta isommat pullokoot aina loppu. En ole vielä kovin perillä eri nettikaupoista aiheeseen liittyen, joten kaipaisin kovasti vinkkiä

    En ole edes kokeillut muiden kuin VR:n nesteitä, joten jos jollain on joku toinen hyvä valmistaja mielessä (jonka nesteet maistuvat siltä, mitä pullon kyljessä lukee) niin kokeilen mielelläni jotain toistakin

    - Kenssi

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Uk eliquid


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTImo Näytä viesti
    Uk eliquid
    Lienee sama pulju kuin ecigwizard? Ainakin sama osoite ja kaikki

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ja tiedoksi, ennen kuin asiaa ihmettelet, Velholta ei saa kuin 10 ml pulloja.
    KGO & Twist

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ja tiedoksi, ennen kuin asiaa ihmettelet, Velholta ei saa kuin 10 ml pulloja.
    Kattelin tuolta VR:n omilta sivuilta, että kyllä ne niitä 30ml pottujaki tekee. Ehkä niitä isompia saa sitten vaan niiden omasta kaupasta. Jääköhän noi tulliin jos sieltä amerikasta tilailee?
    Viimeksi muokannut Kenssi; 24.03.13 kello 18:46. Syy: Tyhmä kysymys :D

     
     
  6. #6
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kenssi Näytä viesti
    Kattelin tuolta VR:n omilta sivuilta, että kyllä ne niitä 30ml pottujaki tekee. Ehkä niitä isompia saa sitten vaan niiden omasta kaupasta. Jääköhän noi tulliin jos sieltä amerikasta tilailee?
    pieni mahdollisuus on aina olemassa joten kovin arvokasta lastia ei kannata kerralla tilata.
    Itse olen toistakymmentä kertaa tilannut niksallisia nesteitä jenkeistä ja kaikki on tulleet nätisti viikossa perille.

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    pieni mahdollisuus on aina olemassa joten kovin arvokasta lastia ei kannata kerralla tilata.
    Itse olen toistakymmentä kertaa tilannut niksallisia nesteitä jenkeistä ja kaikki on tulleet nätisti viikossa perille.
    Mistä oot tilannu sieltä jenkeistä?

     
     
  8. #8
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kenssi Näytä viesti
    Mistä oot tilannu sieltä jenkeistä?
    highbrow vapors, alien vision, e-pipemods nyt ainakin. Lähinnä siis vain nesteitä suoraan niiden valmistajalta.
    Ei muista kaikkia pieniä heräteostoja..
    Eipä sieltä suoraan tilaamalla yleensä säästä rahallisesti yhtään, mutta välillä eurokauppojen valikoimat olleet sitä luokkaa että ollut pakko.

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    highbrow vapors, alien vision, e-pipemods nyt ainakin. Lähinnä siis vain nesteitä suoraan niiden valmistajalta.
    Ei muista kaikkia pieniä heräteostoja..
    Eipä sieltä suoraan tilaamalla yleensä säästä rahallisesti yhtään, mutta välillä eurokauppojen valikoimat olleet sitä luokkaa että ollut pakko.
    Et ole koskaan vermillion riveriltä tilannut? Oon ollu ite näihin VR:n nesteisiin tyytyväinen. Mitä nyt granaattiomena polttaa kurkkua niin keleesti mutta muuten oon ollu tosi tyytyväinen makuihin Osaatko heittää lonkalta jotain eurokauppoja joissa vr:ää myytäis?

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365
    Vr:n nesteitä ei saa muualta euroopasta kuin LF ja Welho.

     
     
  11. #11
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kenssi Näytä viesti
    Et ole koskaan vermillion riveriltä tilannut? Oon ollu ite näihin VR:n nesteisiin tyytyväinen. Mitä nyt granaattiomena polttaa kurkkua niin keleesti mutta muuten oon ollu tosi tyytyväinen makuihin Osaatko heittää lonkalta jotain eurokauppoja joissa vr:ää myytäis?
    en ole ihan varma. Mulla on tuossa kyllä tyhjinä tai viimeisillään 30ml lekoja ainakin Florida Citrus Explosionia, Kentucky bananaa, Applewoodia ja Minnesota Mentholia. Tulivat muistaakseni rapakon takaa viime syksynä mutta en kyllä muista mistä - saattoi myös olla jossain eurokaupassa silloin isoja pulloja. Se syksy oli hyvin sekavaa aikaa kun tulin tänne foorumille ja kaikkea mistä luki piti päästä äkkiä kokeilemaan. Olen itse jo kyllästynyt tuohon VR:n tupakkapohjaan. Tuo Banana on jäänyt kuitenkin jälkkkärinesteeksi. Siinä se jostain syystä ei häiritse.

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    en ole ihan varma. Mulla on tuossa kyllä tyhjinä tai viimeisillään 30ml lekoja ainakin Florida Citrus Explosionia, Kentucky bananaa, Applewoodia ja Minnesota Mentholia. Tulivat muistaakseni rapakon takaa viime syksynä mutta en kyllä muista mistä - saattoi myös olla jossain eurokaupassa silloin isoja pulloja. Se syksy oli hyvin sekavaa aikaa kun tulin tänne foorumille ja kaikkea mistä luki piti päästä äkkiä kokeilemaan. Olen itse jo kyllästynyt tuohon VR:n tupakkapohjaan. Tuo Banana on jäänyt kuitenkin jälkkkärinesteeksi. Siinä se jostain syystä ei häiritse.
    Tyhmä kysymys, mutta onko noi kaikki VR:n nesteet tupakkapohjasia? Minkä valmistajien nesteitä käytät nykyään? Ecigwizardin vakiolitkut on siitä hyviä että tuntuu olevan riittoisia. Samalla höyryttelyllä nää VR:n nesteet on kulunu jotain 4-kertasta vauhtia

     
     
  13. #13
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    niissä VR:n Kentucky-mauissa on hyvin samantyyppinen, sellainen hiukan toffeemainen??? ja makeahko pohjamaku. Hedelmänesteissä mitä olen maistanut (Citrus, Pineapple, Lemon nyt ainakin on kokeiltu) siitä ei tosin ole tietoakaan.

    Melkoisen sekalainen nestesakki eri valmistajilta on jäänyt mulla vakiokäyttöön.
    House Of Liquidin litkuja tulee tilattua ja kulutettua kyllä selvästi eniten. Sit menee myös ePipeModsin, Highbrow Vaporin, PSV:n ja Finnvapen nesteitä rotaatiossa -useampia makuja kaikilta. Yksittäisiä lemppareita noiden lisäksi ei viitsi alkaa edes listaamaan.

    Nesteiden kulumisessa on tosiaan aikamoisia eroja. Oma all-day-nesteeni Cigarillos Naturales on kans sellainen että melkein silmissä näkee kun tankin pinta imiessä laskee, varsinkin silloin kun nikotiinintuskissaan hakee isoilla volteilla oikein mojovaa kurkkupotkua ja pöhöntunnetta korvien väliin.

     
     
  14. #14
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    32
    Kaippa mä heitän vaan sitten kuitenkin tuolta ecigwizardilta niitä perus nesteitä tilaukseen. Ainakin VR malibu pineapple ja pomegranate käy kukkaron päälle tätä menoa

     
     
  15. #15
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    ai niin, jos kohtuu hyvää haluat edullisesti niin nuo Wingnutsin nesteet (4,50€/10ml ja 11€/30ml) on myös varteenotettava vaihtoehto - ainakin edullisempia kuin Welhon Mixit ja ihan riittoisankin oloisia olleet ainakin kartotankin kanssa. Wingnut's Premium E-liquid

    Toimitusnopeus ja asiakaspalvelu olleet tuolla tähän saakka huippuluokkaa.

     
     
  16. #16
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    ai niin, jos kohtuu hyvää haluat edullisesti niin nuo Wingnutsin nesteet (4,50€/10ml ja 11€/30ml) on myös varteenotettava vaihtoehto - ainakin edullisempia kuin Welhon Mixit ja ihan riittoisankin oloisia olleet ainakin kartotankin kanssa. Wingnut's Premium E-liquid

    Toimitusnopeus ja asiakaspalvelu olleet tuolla tähän saakka huippuluokkaa.
    Ookko kokeillu ton wingnut'sin persikkaa?

     
     
  17. #17
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kenssi Näytä viesti
    Ookko kokeillu ton wingnut'sin persikkaa?
    en ole mutta kyllä nuo sitrus-, hedelmä- ja karkkimaut mitä olen heiltä maistanut ovat olleet ihan just sitä mitä ovat luvanneetkin.
    Varaudu kuitenkin että nuo wingnutsit saattavat vaatia muutaman päivän kypsymisen saavuttuaan eli saattavat tulla "raakoina" -
    tuoksusta jo huomaa kyllä jos ei ole ihan valmista
    Jos tilaat tuolta jotain niin alennuskoodi on BOARDS

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    en ole mutta kyllä nuo sitrus-, hedelmä- ja karkkimaut mitä olen heiltä maistanut ovat olleet ihan just sitä mitä ovat luvanneetkin.
    Varaudu kuitenkin että nuo wingnutsit saattavat vaatia muutaman päivän kypsymisen saavuttuaan eli saattavat tulla "raakoina" -
    tuoksusta jo huomaa kyllä jos ei ole ihan valmista
    Jos tilaat tuolta jotain niin alennuskoodi on BOARDS
    Okei, no täytyy pohtia Toi VR:n pomegranate (granaattiomena) ei oo kyllä kulunu mitään ihan älytöntä vauhtia ja makukin on sitä mitä luvataan Taidan kyll tilata kokeeks yhen potun tuota peachia sieltä wingnutsilta :P Miltä sen sitten pitäis haista kun se on valmista? Ja ootko maistanu sitä pear drops vai mikä olikaan nimeltään? Osaatko yhtään kuvailla makua jos olet?

     
     
  19. #19
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    raakana tulleet yleensä tuoksuu siltä ettei niitä tee mieli höyrytellä . Tuoksu tietenkin riippuu mausta - yleensä sellainen kemiallinen tiskiaine-efekti sieltä on puskenut, vaikea kuvailla... tosi paljon riippuu nesteestä.
    Ectoplasmicit, Nut Juice, Vapefest Eire omat suosikit noilta toistaiseksi. Paljon on vielä kokeilematta. Pari 5x5ml sampleria pitäis jossain välissä tilata kunhan saa varastoja vähän imuteltua ensin vähemmäksi.

     
     
  20. #20
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Liberty kertoi Faceboookissa näin:

    Liberty Flights UK
    Hi Timo, we no longer have the ability to buy VR liquids, sorry.

    Mistäs nyt sitten tilataan?


    Savuttajäsen nro 66

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •