Sivu 174 / 184 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74124164170171172173174175176177178 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,461 - 3,480 / 3676

Aihe: Mikä modi kannattaa hankkia?

  1. #3461
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sammo Näytä viesti
    Apuja tarvisi. Reiluun puoleen vuoteen en taas ole markkinoita seurannut ja tarjonta lisääntynyt hurjasti!

    Hakusessa olisi sidebyside mallinen, irrotettava akku ja mielellään 18650, Subtank Mini istuu ku nenä päähän (toki jos löytyy kitti missä parempi tankki ni kelpaa), ei tarvi olla markkinoiden tehokkain mut kuhan on käyttäjien suosiossa.

    Kiitoksia jo etukäteen.
    No Xvostick on hyvä vaihtoehto. Irroitettava 18650, "side by side", subtankki istuu kivasti ja Dna40 piiri.

    E: Arska on lännen nopein.
    Viimeksi muokannut M.Kane; 14.11.16 kello 22:25.

     
     
  2. #3462
    Höyrykonkari Krrk's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    274
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä ymmärrän sidebyside modilla jotain tällaista Original Smoant Knight V2 Mod Kit-48.07 Online Shopping| GearBest.com

    Tuon varmaan ite ostaisin, jos löytyy ilman tankkia.. Tai eihän tuo tankki paljoa maksa tuossa setissä

    No XvoStick olis tietty huippu, mut en kehdannut niin kallista ehdottaa
    Kyllä tuo Knight kannattaa settinä napata, Talos on käytännössä Subtank mini paremmilla ilmoilla.
    Viikko sitten tuon sain hyppysiini ja paljon on tullut käytettyä.
    Tuolla Talos-tankillakin pärjää, Avocado 22 sopii niin hienosti että vain tippi jää yläpinnan päälle ja Merlin istuu mukavasti.
    510 ei ole syvä joten jos raot haittaa niin POM rikkaa väliin.
    Akkukansi tässä liikkuu hitusen sivusuunnassa mutta tuo korjaantui pienillä teipinpaloilla sisämagneettien molemmin puolin.
    Kokonaisuutena vahva thumbs up.

     
     
  3. #3463
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Mie oon tällä parin viikon kokemuksella ihan tyytyväinen Tesla Stealth 70W modiin. Subtank minin istuvuus näkyy tuolta. Itse luen pieneksi miinukseksi usb-latauksen puuttumisen, mutta vara-akut on sitä varten...

     
     
  4. #3464
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    57
    Eiköhän se siis tuo Smoantin tekele olisi. Itseasiassa sitä juuri eilen katselin, Teslan lisäksi.

    Näköjään tuo patterin lataus onnistuu myös suoraan laitteessa? Kätevää, aina aikaisemmin itse suosinut näitä kiinteä akkuisia joten patterillisista ei kokemusta.

     
     
  5. #3465
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sammo Näytä viesti
    Eiköhän se siis tuo Smoantin tekele olisi. Itseasiassa sitä juuri eilen katselin, Teslan lisäksi.

    Näköjään tuo patterin lataus onnistuu myös suoraan laitteessa? Kätevää, aina aikaisemmin itse suosinut näitä kiinteä akkuisia joten patterillisista ei kokemusta.
    Onnistuu lataus akun ollessa laitteessa ja höyryttelykin samaan aikaan kun latauksessa.

     
     
  6. #3466
    Höyrykonkari Röbämies's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    232
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Krrk Näytä viesti
    jos raot haittaa niin POM rikkaa väliin.
    Jos jollakulla olis pistää linkkiä sopivaan, niin olisin suuresti kiitollinen. Googlettelu ei näköjään oikein tuota tulosta. Tarttis saada Merlinin ja VTC Minin väliin nyt ekana, ja ilmeisesti sitten Knightiin myös, kunhan se josssain välissä saapuu.

     
     
  7. #3467
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    https://www.fasttech.com/products/30...ion-gasket-for

    Tuommosia löysin varaosia sellaillessa.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  8. #3468
    Höyrykonkari Röbämies's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    232
    Hienoa, kiitos! Oli väärät hakusanat näköjään käytössä.

     
     
  9. #3469
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  10. #3470
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mun teslan 60w kiinteäakkuinen kärsii huonosta akunkestosta..? Mites tuo siegelein 213 tupla-akkuinen? Onko se ok modi? Mun pitäis yksi modi vielä saada hankittua...

     
     
  11. #3471
    Ihan hyvä wattipeli ja hyvä liitin siinä. Lämmönsäätö ei toimi ja firmwaree ei vissiin voi päivittää vaik monessa paikkaa nii väitetään ja laite antaa vaan ulos 155w (vaik olevinaa 213). Ja sigeleillä ei oo enää minkäänlaista takuuta ja aika ylihinnoiteltu. Tilaa rehellisesti sanottuna ennemmin alien. Sil ei ainakaa voi mennä kovin paljoo huti.

     
     
  12. #3472
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tuo alien on kyllä niin nätti että se se on. Kiitos vinkistä!

     
     
  13. #3473
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Tuo alien on kyllä niin nätti että se se on. Kiitos vinkistä!
    Hyvä valinta, kannattaa ainakin tsekkaa tuo hopea versio, aika siisti meinaa.

    Tuo Sigelein 213w on rakenteeltaan laadukkaampi kuin tämä Smok, mutta ikävää siinä on tuo päivitysmahdollisuuden puuttuminen millä olisi saatu korjattua nuo muut puutteet mutta huomattavasti se on parempi kuin vain "ihan hyvä"
    Viimeksi muokannut M.Kane; 15.11.16 kello 22:25. Syy: Puuttuvat kirjaimet..

     
     
  14. #3474
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä ajelen vain Wateilla ja max. 25w. Joten en kaipaa lämpösäätöä enkä hurjia tehoja. Käteen sopiva modi jossa akut kestää riittävän hyvin ja joka muutoinkin toimii sen verran mitä modit nyt yleensäkin keskimäärin toimii. Ainahan voi tulla maanantaiversioita toki kohdalle, mutta se vaan pitää hyväksyä näissä hommissa Kovin kallista en kykene ostamaan kuitenkaan. Ja on mulla akkuja ja modeja kummankin käden jokaiselle sormelle jo, että jos paha köyhyys iskee niin en ilman modia kuitenkaan jää missään vaiheessa

     
     
  15. #3475
    Makuasioitahan nämä pitkälti on, kuka pitää tärkeänä mitäkin ominaisuutta.
    Suunnilleen samoissa hinnoissa pyörii Fuchai ja Alien, ei mene valinta metsään tilaat sitten kumman tahansa.
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #3476
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä ostin rellun mutta se ei oikein sovi mun käteen... Tuntuu liian isolta. Siksi etsin nyt kaksi akkuista Mutta tosiaan se taitaa olla tuo alien kun on niin komia

     
     
  17. #3477
    Höyrykonkari Korvaboosti's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Raahe
    Viestit
    236
    Ajattelin black friday salesta vaihella itelle rba vekottimet ja samalla pari kaks 18650 akkua imevää modia. Smokin Alien lähtee ainakin tilaukseen, mutta oisko joku toinen pätevä modi, joka kiinan markkinoilta menisi alle 50 € haarukkaan? TC ois hyvä plussa jos rosteria tulee sillä ajettua.

     
     
  18. #3478
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    sigelei 213 fuchai on aika suosittu ainakin.

     
     
  19. #3479
    Höyrykonkari Korvaboosti's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Raahe
    Viestit
    236
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    sigelei 213 fuchai on aika suosittu ainakin.
    Siinä ei vaan ole sitä toimivaa lämmönrajotinta, muuten oisinkin jo ostanut sen. Odottelinkin hieman tulisko tuota fuchai 213 plussa, ja jos siinä olis toimiva piiri.

     
     
  20. #3480
    Smokilla ainaki Ultra, h-priv etc. Ipv-5. Rx 2/3. Siin nyt muutama hyvä alkuun. Noi heilunu niillä hintanurkilla.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •