Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 43 / 43

Aihe: Hyvä sikarin makuinen e neste

  1. #41
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Tuntuu että Halollakin on noita tupakkamakuja ehkä vähän liikaakin. Tribeca on mun ehdottomia suosikkeja kyllä. Freedom on vielä kokeilematta, mutta en usko että on mitenkään poikkeuksellinen
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    Itse kun aloitin tän lajin harrastuksen löysin täältä sellaisen raamatun (HerraHuun täydellistä tupakkamakua etsimässä) ja tuon kurrantin listan mukaan ollaan ihan samoilla linjoilla!! ...ainoastaan tuo honey cured tobacco ja delight ei uponnut minuun lainkaan..tuo pohja tökkii minulla......jos täältä Hangsen e-Liquid - 30 ml Bottles uskaltaisi tilata näitä "tupakkamakuja", mutta pahoin pelkään...että ovat kaukana edelleen...siitä oikeasta!...tuo Boba's Bountysta saan kuitenkin eniten tupakka makua irti...niin ja extrana siinä montaa muutakin makua..HERKULLISTA kuitenkin!!

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    Testailin toron guevaraa ja kyllä mä siihen ainakin tykästyin, todella voimakas ja mielyttävä maku. Ja hieman offtopic mutta Bobasta sen verran että on mulla ollut puteleissa eroja. viimeksi kun tilailin sen 120ml ja kaikki siis 10ml pulloissa erikseen niin huomasin kyllä tuon että osassa pulloissa todella hyvä maku ja osasta pulloista taas meinannu saada oikjeen mitään makua ulos. Ja joo kokeiltu on eri atoilla ,hybrideillä jne.

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •