Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 43

Aihe: Hyvä sikarin makuinen e neste

  1. #21
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Finnvapen Cigar jäi lähinnä mieleen sellaisena josta moni alan mies voisi varmaankin pitää. Omaan makuun vaan turhan luumuinen maku.
    Jostain syystä jäänyt tämä ketju meikäläiseltä väliin, mutta tuo FV:n Cigar on itselläni semmoista nestettä, jota tulee imailtua, kun sikarihammasta kolottaa; mielestäni erittäin hyvä sikarineste, vaikka aitoon verrattuna ehkä hieman sais lisää tuhkakuppiefektiä olla, varsinkin tuoreelle höyryttelijälle, mutta ainakin itelleni uppoo ja kovaa. Luumuisuuttahan tuossa maussa on, jotku tykkää, toiset ei - riippuu varmaan aika paljon siitä, mitä sikaria tykkää poltella. Itse polttelin käytännössä pelkästään Cohiboja ja vaikka maku ei sinänsä niiden kanssa sama olekaan, niin jotenkin samoihin makuhermoihin tuo Cigar iskee.

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    hmmmm...taitaa olla sikarimaun kanssa sama tilanne kun tupakkamaun (mm. maistuuko sikarissa luumu?!?!)....sitä ei vaan ole!

     
     
  3. #23
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pÖssy Näytä viesti
    (mm. maistuuko sikarissa luumu?!?!)
    Riippuu aika pitkälti sikarista.. Niistä kuitenkin löytyy aika laajasti eri makuvivahteita; toiset maistuu hedelmäisemmille, toiset raikkaammille, toiset tunkkasemmille, kahville, vaniljalle, ym. Toki jos omasta mielestä "se" sikari on vaikka huoltiksen Hoffnari, niin välttämäti just sen makuista ei löydy.

    Jos mahdollisimman autenttista hakee, niin sitten ehkä suosittelisin tutustumaan Toron Cigarillos, Puros, tai Guevara makuihin (jotka nekin on erimakuisia keskenään, vaikka "aitoja" sikarimakuja ovatkin), mutta kuten niin monta kertaa aiemminkin on täällä foorumilla todettu; samat nesteet maistuu eri suussa erilaiselle ja muiden makumieltymyksiä on mahdotonta tietää.

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    Totta puhut....mulle noi torokset ei uponnut pätkääkään...niissä ei tod. minun suussa maistunut mikään edes vähääkään tupakkaan/sikaarin viittavaa?!?! ...niin...ja ei bobakaan maistu suussani kaurakeksiltä...vaan herkulliselta ...toisille se ei maistu sitten yhtään....miltään?!..mutta toisaalta en tupakkaakaan ole polttanut vuoteen...se ei maistu hyvääle....mutta PERKELE KUN SE TUOKSUU....HYVÄLLE!!!!

     
     
  5. #25
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Halon Longhorn muistuttaa filtterisikarin makua..hiukan makea.

     
     
  6. #26
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Longhorn on ehdottomasti omalla hankintalistalla.On melkoisen kehuttu neste sekin. Haloakin vähän ehkä piinaa monen makuun se niiden käyttämää base, mutta se on makukysymys se
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  7. #27
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    House of Liquidin Cigar de Paris koeajossa. Puoli vuotta ollut sampleripullo kypsymässä kun ei alunperin tuo liköörimäinen tuoksu napannut,
    mutta höyrytellessä todella vahvasti puskee sikarimaisuutta eikä tietoakaan tuosta liköörimäisyydestä. Tämä on itse asiassa minusta sikarimaisempi
    kuin nuo saman firman valmistamat El Torot. Ilmaan leijailemaan jäävä vahva tuoksu ei välttämättä ole savuttomien/höyryttömien mieleen.

    Highbrow Vaporin Cigar tuli samalla testattua. Tuoksuu ja maistuu aivan samalta kuin kaikki muutkin Highbrown tupakkamaut,
    eli ei tietoakaan sikarista tai edes tupakasta. Todella erikoisen yrttisen makuinen tuo niiden pohja - peittää kyllä kaikki isommatkin makuvivahteet alleen.
    Ei pahaa, mutta tämän firman osalta parempi pysytellä siellä hedelmä ja suklaaosastolla.

     
     
  8. #28
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Toi on kyllä jännä homma, että joillain putiikeilla ei tunnu olevan mitään hajua tai siis makua tupakan suhteen. Oon itse kans törmännyt muutamiin tapauksiin, joista ei parhaimmallakaan uskolla saa tupakkaa. En sit tiedä voiks noita purkkeja pitää auki pöydällä ihan loputtomiin vai kärsiikö maut tms? Sen oon huomannu et jotkut nesteet jotka oli guoreina ihan kuraa, maistuikin 6kk seisotuksen jälkeen (korkit kiinni hyllyssä) jopa ihan hyvälle. Mut tosiaan...voiks noita pitää avonaisina pidempään kuin jonkun viikon tms?
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  9. #29
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    [QUOTE=Rotary;225643Mut tosiaan...voiks noita pitää avonaisina pidempään kuin jonkun viikon tms?[/QUOTE]

    Voi.
    Tuosta oli joku testikin, eikä niksat mihinkään haihtunu muutamassa kuukaudessakaan.

     
     
  10. #30
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Okei. Mull on nyt eka ihan todellinen steeppaus menossa, kun on aikaisemmin tullu imettyy noi melkein korkin läpi

    Mulla on noi El Torot ikkunalaudalla, johon alkaa paistaa aurinko jossain klo 15 ja siitä aina iltaan ja laskuun saakka. Aika kirjavat on tavat porukalla, enkä ajatellu nyt ihan testimielessä pikasteepata noita.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  11. #31
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Jos pikasteeppausta kaipaat, niin lykkää hanakuumaan veteen lillumaan pariks tunniks.
    Muuten noita ei oikeen auringossa kannata pitää; ennemmin varjoisassa, mutta lämpimässä paikassa. Jossain oli juttua siitä(kin), että auringon valo vaikuttas noitten nesteitten kemikaaleihin ja siten makuun.

     
     
  12. #32
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Okei. Kyl mä muutaman vetelin pikana tossa ja ihan pelitti. Nyt vaan haluun nähdä sen eron tossa pitkässä juoksussa noiden kanssa. Toroissa luulis huomaavan jos jotain tapahtuu. Niin on vaffat aromit, että hirwittää
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  13. #33
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    juu ei ihan ollut tarkoitus puolta vuotta noita kypsytellä mutta oli päässyt unohtumaan tuonne kaappiin toistakymmentä pikkupulloa erinäisiä litkuja jotka
    ei tuoreeltaan silloin napannut. Useimmissa sentään oli korkit kiinni. Toroja ja piippusooseja kun on aina työpöydällä ja keittiössä käden ulottuvilla niin ei sitä kaikkea epäoleellista voi muistaa. Kivahan näitä nyt on vaihteeksi drippailla kun nuo piippusoosit vähän alkaneet tökkimään.

     
     
  14. #34
    Yllätys itselleni oli t-juicen Primo Verde, jonka piti olla tupakkamaku, mutta sikke on vahvasti läsnä. Itse Cubanaan eli samasta johdettuun sikkemakuun ei ollut juuri eroa. Hakkaa kyllä Hofnarin. Näitähän ei nollaniksalla saa, kun ovat tupakanlehdistä rutistettuja.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  15. #35
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä edelleen vaan mietin, et tuleeko noista aidoista lehdistä jotain kemikaaleja sit noihin litkuihin...tiedä häntä
    Viimeksi muokannut Rotary; 30.05.13 kello 07:39.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  16. #36
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Mä edelleen vaan mietin, et tuleeko noista aidoista lehdistä jotain kemikaaleja sit noihin litkuihin...tiedä häntä
    olen lukenut täältä foorumilta että kun on höyrytellyt 4 litraa El Toroja niin pakarat rupeavat ensin löystymään ja lopulta tipahtavat mikäli ei välittömästi vaihda synteettisesti valmistuneisiin nesteisiin. Kohtahan tuo nähdään, mutta olen kyllä itse edelleen toiveikas että ne kemikaalit on haitallisia lähinnä palamisreaktion seurauksena.

     
     
  17. #37
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Joo no mullahan alko noita spitaalisen oireita heti tulemaan. On se varmaankin totta joo, että se palaminenon se paha siinä, mutta hämmentävän paljon kyllä on testeissä ihan puhtaasta tupakanlehdestäkin mitattu mitä erilaisempia kemikaaleja. Anyways. On se hyvää ja varmasti terveellisempää kuin spadduttaminen, joten antaa laulaa vaan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Longhorn on ehdottomasti omalla hankintalistalla.On melkoisen kehuttu neste sekin. Haloakin vähän ehkä piinaa monen makuun se niiden käyttämää base, mutta se on makukysymys se
    liikaa parfyymia.....minusta

     
     
  19. #39
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Halo ja esimerkiksi PSV on molemmat aika rajustikkin mielipiteitä jakavia. En ihmettele yhtäänm koska noissa on molemmissa todella vahva pohjamaku
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    Bella Valente on vielä ihan siedettävää...höyryteltynä....mutta viddu se haju!?!?!..Longhornissa ja Turkish Tobaccossa on tuota jotain vitun fleur de holland parfyymia joka tekee niistä sietämättömiä, samoin minusta tuon Tribecan suhteen...Captain Jackia tuli kiskottua kyllästymiseen asti...Torquessa oli sitä jotain ja vähän sitä parfyymiakin, muttei niin häiritsevästi (pitääkin tilata sitä, muistin virkistykseksi) kun ei tuota Bobakaan perkele mistään saa (on tää vaan niin hyvää...pari milliä mennyt jo nyt aamun aikana!)

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •