Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 43

Aihe: Hyvä sikarin makuinen e neste

  1. #1
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133

    Hyvä sikarin makuinen e neste

    Moro!

    Kaveri siirtymässä sikareista vapottelun maailmaan ja kyseli multa suosituksia sikarin makuisista e-nesteistä. No itse en ole yhtäkään sikarin makuista kokeillut niin päätinpä laittaa kyssärin sitten tänne jos muilla olisi kokemuksia ja suosituksia jostain hyväksi todetusta nesteestä.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Liqua Cuban Cigar tobacco on mun mielestä ihan jees. Tosin, sikarit ei oo mun juttu ni en oo muita kokeillu.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  3. #3
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    El Toro Guevara on minun makuuni erittäin lähellä aidon pikkusikarin makua ja ennen kaikkea tuntumaa.
    El Toro Puros Naturales on taas vahvempi sikarimaku, lähempänä isoa sikaria.
    Saattavat vaatia muutaman päivän kypsymisaikaa saavuttuaan. Varsinkin Purosissa jos sattuu saamaan tuoreen pullon niin
    puskee erittäin vahvaa pähkinän makua aluksi.

    EL TORO CLASICO

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    El Toro Guevara on minun makuuni erittäin lähellä aidon pikkusikarin makua ja ennen kaikkea tuntumaa.
    El Toro Puros Naturales on taas vahvempi sikarimaku, lähempänä isoa sikaria.
    Saattavat vaatia muutaman päivän kypsymisaikaa saavuttuaan. Varsinkin Purosissa jos sattuu saamaan tuoreen pullon niin
    puskee erittäin vahvaa pähkinän makua aluksi.





    EL TORO CLASICO


    Kiitoksia tiedoista ...välitetään eteenpäin!

    triple A olet vissiin enemmänkin kahlannut noita sikari makuja läpi ?

     
     
  5. #5
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kkinn Näytä viesti
    Kiitoksia tiedoista ...välitetään eteenpäin!

    triple A olet vissiin enemmänkin kahlannut noita sikari makuja läpi ?
    enpä kyllä niin kauhean monia sikarimakuja ehtinyt testaamaan ennen kuin nuo Torot tuli vastaan viime syksynä. Toki suurin piirtein kaikki laajemmin foorumeilla hypetetyt litkut on ollut pakko kokeilla mutta sikarimauista ei minun mielestäni mikään ole päässyt lähellekään tuon Guevaran aitoutta.
    Finnvapen Cigar jäi lähinnä mieleen sellaisena josta moni alan mies voisi varmaankin pitää. Omaan makuun vaan turhan luumuinen maku.

    Sellainen havainto/mielipide ehti kuitenkin näistä muodostua että suurin osa sikarinesteistä ovat aivan hirveää tuhkakupin makuista skeidaa, eli ihan sokkona ei tosiaan kannata ainakaan isoja pulloja ostella. Saattaa kaverin höyryttelyinto loppua lyhyeen...

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    enpä kyllä niin kauhean monia sikarimakuja ehtinyt testaamaan ennen kuin nuo Torot tuli vastaan viime syksynä. Toki suurin piirtein kaikki laajemmin foorumeilla hypetetyt litkut on ollut pakko kokeilla mutta sikarimauista ei minun mielestäni mikään ole päässyt lähellekään tuon Guevaran aitoutta.
    Finnvapen Cigar jäi lähinnä mieleen sellaisena josta moni alan mies voisi varmaankin pitää. Omaan makuun vaan turhan luumuinen maku.

    Sellainen havainto/mielipide ehti kuitenkin näistä muodostua että suurin osa sikarinesteistä ovat aivan hirveää tuhkakupin makuista skeidaa, eli ihan sokkona ei tosiaan kannata ainakaan isoja pulloja ostella. Saattaa kaverin höyryttelyinto loppua lyhyeen...

    jep, niin mäkin tuumasin että saattapi jäädä äkkiä lyhyeen jos kauheata kuraa tilailee ...
    siksi päätinkin kysellä täältä tietoa noista sikari mauista ,että tämä ei kävisi

     
     
  7. #7
    Varsinkin ulkomailla on muotia tehdä omia sikarilitkuja liuottamalla murskattuja sikareja ja luomutupakkaa nikotiinipohjassa noin 10pv ja sitten suodattaa kiinteät osta pois. Jos oikeesti mikään muu kuin sikarimaku ei kelpaa niin kannattaahan tuota ainakin kokeilla.

     
     
  8. #8
    Olen kahlannut läpi kymmeniä tupakka-/sikarimakuja etsien sitä oikeeta makuelämystä, olin pikkusikarin ystävä aikoinaan. T-Juicen Cubana (ei cubanita, tosin tämäkin on aika hyvä) on todella sikarimainen. Aluksi en oikein saanut tuntumaa liemeen ja kerkisin jo haukkua jossain ketjussa ensipuraisun perusteella, mutta nyt laitan jopa muihin tupakkimakuihin turauksen tätä sekaan. On selkeä sikarimaku josta tykkää tai ei. Suosittelen kokeilemaan.

     
     
  9. #9
    HOL:in Puros on kyllä hyvää, tiedä sitten kuinka sikarimainen se todella on, minusta se on aika kaukana. Tilasin VW:lta rajoitetusti saatavaa, käsittääkseni Cohiba robustosta uutettua tiivistettä, mutta sen saapuminen menee ensi vkolle ja vaatii kypsytyksen. Katsotaan miltä tuo sitten vaikuttaa ja miten toimii?

     
     
  10. #10
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419
    HALO:n Bella Valente on kyllä sikarimaisin mihin itse olen törmännyt, kämppään jää aivan aito hajukin
    Hieman vaniljan maulla hyöstetty sikarimaku kyseessä.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  11. #11
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    HOL:in Puros on kyllä hyvää, tiedä sitten kuinka sikarimainen se todella on, minusta se on aika kaukana. Tilasin VW:lta rajoitetusti saatavaa, käsittääkseni Cohiba robustosta uutettua tiivistettä, mutta sen saapuminen menee ensi vkolle ja vaatii kypsytyksen. Katsotaan miltä tuo sitten vaikuttaa ja miten toimii?
    Pikaiset testihöyryt otettu Hecho a Mano cohiba robustosta. Näin juuri sekoitettuna Atmoslabin VPG baseen. Tupakanlehtiä, hunajaa,paahdettua sokeria, joka erottuu jo tiivisteen tuoksusta. Katsotaan miten tämä kypsyy, mutta jopa näin tuoreeltaan ihan hyvää Vkon päästä varmaan jo "valmista", katsotaan sitten lisää.

     
     
  12. #12
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    21
    Itse tykästyin Alien visionsin Havana Goldiin, tosi maukas ja "kalliin" sikarin makuinen.

     
     
  13. #13
    Juu, olinkin unohtanut ton AV:n Havana goldin, se on kyllä semmosen paksun laatu(?)sikarin makusta. Jokin siinä vain itselle tökki, ettei jatkuvasti tehny mieli höyryttää.

     
     
  14. #14
    Toron Puros ja liberty-flightsin Winston antoivat sellaisen oho!-elämyksen. Melkein kuin aitoa tavaraa. Liquan Cuban cigar tjsp maistui ja haisi lähinnä joltain voinmaku popcorneilta.
    Jännä homma oli vielä se et jollain laitteilla maistuivat perus humpuuki "mukamas tupakka"-nesteiltä ja jostain tietyistä cartoista ja clearoista ihan aidolta savuiselta sikarilta.
    Meni myös itsellä toi Toron Puros aluksi hylkyyn rajun pähkinäksyyden vuoksi mut parin viikon päästä oli ihan eri ääni kellossa.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  15. #15
    Tuo tosiaan vaikuttaa paljon millä näitä höyryttää. Sirrtyessä boge-tankki yhdistelmästä rba-vehkeisiin on liemet kyllä vaihtuneet. Se mikä oli bogesta hyvää ei mesh- tai silica-vermeillä välttämättä ole.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Pikaiset testihöyryt otettu Hecho a Mano cohiba robustosta. Näin juuri sekoitettuna Atmoslabin VPG baseen. Tupakanlehtiä, hunajaa,paahdettua sokeria, joka erottuu jo tiivisteen tuoksusta. Katsotaan miten tämä kypsyy, mutta jopa näin tuoreeltaan ihan hyvää Vkon päästä varmaan jo "valmista", katsotaan sitten lisää.

    Kerroppa lisää sitten... Pääsen tätä itsekkin tulevassa Espoo miitissä maistelemaan. Harmi kun kaveri ei pääse paikalle näillä näkymin.

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Tuo tosiaan vaikuttaa paljon millä näitä höyryttää. Sirrtyessä boge-tankki yhdistelmästä rba-vehkeisiin on liemet kyllä vaihtuneet. Se mikä oli bogesta hyvää ei mesh- tai silica-vermeillä välttämättä ole.

    Näinhän se kyllä juurikin on.. Käskinkin laittamaan ne nesteet jemmaan ja jos ottaa "harrastus" tuulta alleen ja innostus siirtyä tässä jalossa harrastuksessa eteenpäin.

    Ps. Oli laittanut Imist2 tilaukseen Finnvapelta tulemaan...siitä se lähtee!!

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari kotikemisti's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    ylöjärvi
    Viestit
    141
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    El Toro Guevara on minun makuuni erittäin lähellä aidon pikkusikarin makua ja ennen kaikkea tuntumaa.


    EL TORO CLASICO
    GUEVARA = HYVÄ ainakin aga:sta , siinä jää kakkoseksi cafe cremet ja moodsit...

    ei hän koskaan kuole ja Guevara elää edelleen esimerkkinä ja innoituksena kaikille niille, jotka taistelevat oikeudenmukaisemman maailman puolesta!!!

     
     
  19. #19
    Pitääköhän tolle gevaralle vielä antaa mahdollisuus, maistelin sitä sillon boge-aikaan ja nyt kun on rba-vermeitä tarjolla niin tekishän tuota sit vielä mieli kokeilla.

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    Festeiltä sain muutaman näyteputelin guevaraa ja kiikutinkin jo eteenpäin ne tai no pitihän itselle pikkuisen ottaa myös ja itse kyllä pidän tästä kyllä todella paljon . Mun mielestä kaikki kohdallaan..maku, haju kurkkutuntuma. Harmi vaan kun ei ole tuo yksi näyte puteli niin ei voi verrata eri kalustolla mutta modatusta rsst:tä DNA 20 boksin välityksellä saa kyllä oikein maukkaat ja mukavat höyryt. Pitänee tilata tätä jotta pääsee testailemaan Diablot,MISTerit yms muut läpi Veikkaampa että kaveri tykkää kanssa tästä,tiedä häntä no kohtahan se selviää.

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •