Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Paluu E-savukkeeseen

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    23

    Paluu E-savukkeeseen

    Terve kaikki höyryttelijät!

    Reilu vuosi sitten onnistuin pariksi kuukaudeksi korvaamaan analokisen körssin kokonaan sähkötupakalla, ratkesin syöpäkääryleisiin kun loppui atomisoijat ja tavarantoimittajalta oli lopussa... Nyt ajattelin taas tosissani lähteä uusintakirrokselle.

    Silloin vuosi sitten tuotteiden laatu ei minua aina oikein vakuuttanut, vaikka hankkimani välineet ei olleet niitä halvimpia räpsyjä. (ei kyllä tosin niitä kalleimpiakaan)

    Onkohan välineiden laadussa/kestävyydessä yleisestiottaen tapahtunut mitään kehitystä vuoden sisään?
    Tilasin juuri tuollaisen Ego-T kitin, atomisoijia, hylsyjä ja liemiä LF:stä, kun tuota ego-t:tä oli ainakin kehuttu hyväksi.

    t. elu

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Paluu E-savukkeeseen

    Aito Joye on aina varma valinta ja juuri niitä taitaa Liberty Flightsilla ollakin. Mikä laite muuten oli käytössä ekalla yrityksellä?

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    23

    Vs: Paluu E-savukkeeseen

    Eka kerroilla tilasin DSE901 ja RN4081
    Muistelen että nuo mallit ne oli... DSE:tä en montaa kertaa päässyt käyttämään kun kaveri halusi väkisin ostaa sen multa ja en saanut aikaiseksi tilattua toista tilalle.


     
     
  4. #4
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Paluu E-savukkeeseen

    ite sain ego-t:n tänään ja suosittelen.. en tiiä onko ecigwizin jus tuo joye vai ei mut hyvin pelaa.. suosittelen Ei sitten kannata tällä kertaa luopua ennen ku on korvaava tulossa

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Paluu E-savukkeeseen

    Teknologia on kehittynyt karhun harppauksin. Eka vehjes oli (DX:n katastrofin jälkeen) 301. Kamala vekotin. Automaattiakut jotka toimi kun niitä huvitti. Nyt on manuaaleja suurin osa. Ainoa tomaatti on 280mAh 510 joka vieläkin toimii kuin unelma, herkkä kuin teinityttö kiimassa. Noh! Vaikka analogisissa ei mitään nappulaa olekkaan niin kyllä noilla manuaaleilla saa just niin hyvät höyryt kun mieli tekee. Noi tomaatit on ehkä enemmän aloittelijoiden juttuja jotka haluaa helppokäyttöstä ja tupakannäköistä ja makuista tavaraa. Kun tuosta kynnyksestä pääsee yli niin ei riemulla rajaa kun pullauttelee mahtipontisia höyrypilviä vaikka persikan, appelsiinin tai mustikan makuisina =)

     
     
  6. #6
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    23

    Vs: Paluu E-savukkeeseen

    Itse pääsin silloin viime koetoksella sen verran tupakasta irti että analogisen käry ja tupakan maku alkoi jo kuvottamaan. Alussa tietysti innosti nimenomaan se, että sähkötupakka oli melkein aidon tupakan näköinen ja siitä lähti miehekkäät höyryt.
    Nyt on motivaationa ja tavoitteena se että pääsisi analogisista lopullisesti irti.

    Ja ehkä sitten joskus tulevaisuudessa irti nikotiinistakin, mutta sitä asiaa en ole sen kummemmin miettinyt koska tämä sähkötupakka ei rasita keuhkoja eikä kukkaroa.

    Laitepuolessa itsessään kiehtoo tuo 'tank'-mallinen patruuna, koin jotenkin epäkäytännölliseksi ne vanutuppo systeemit.
    Itseasiassa silloin pohdiskelinkin, että saisiko itse jotenkin tehtyä jonkun säiliön mistä e-neste kulkeutuisi atomisoijan kelalle vähän niinkuin öljylampuissa... No nythän tuollainen on onneksi toteutettu jo valmistajan toimesta.


    Tälläkertaa saa kyllä kaverit tilata itse omat laitteensa, vaikka tukena tietysti olen tarvittaessa tilausta tehdessä..silloin kun säkötupakat alkoi yleistyä niin sai jatkuvasti olla "muulina".

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Paluu E-savukkeeseen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja elu105 Näytä viesti
    Laitepuolessa itsessään kiehtoo tuo 'tank'-mallinen patruuna, koin jotenkin epäkäytännölliseksi ne vanutuppo systeemit.
    Itseasiassa silloin pohdiskelinkin, että saisiko itse jotenkin tehtyä jonkun säiliön mistä e-neste kulkeutuisi atomisoijan kelalle vähän niinkuin öljylampuissa... No nythän tuollainen on onneksi toteutettu jo valmistajan toimesta.
    Jos vanu ei miellytä, yksi vaihtoehto on drip tip. Sitten vain atomisoijalle pari tippaa nestettä tarvittaessa, ja höyrystelemään. Ei vanun ongelmia, joskin ei mitään tankkiakaan eli nestettä saa lisäillä vähän väliä. Vanujen jälkeen en palaisi niihin, joskin tankkeja en ole kokeillut. Käytin suoraa tiputusta jo ennen drip tip:n hankintaa, mutta nyt se käy helpommin.


     
     
  8. #8
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    23

    Vs: Paluu E-savukkeeseen

    Tänään tulla räsähti postissa Ego-T, muutamien eka kokeilujen jälkeen voin jo sanoa että vasta nyt tähän hommaan sai oikein kunnolla otetta.

    Uskaltaisin jopa väittää että ne aiemmat välineet (DSE_901 ja RN4081) mitkä mulla on ollut, eivät takuulla ole olleet aitoja Joyeja. (sikäli mikäli tuo RN4081 nyt ylipäätään on Joyen tuotteita)
    Tämän Ego-T:n laatu on jo päällepäin 10x parempi kuin ne mitä minulla tähänasti on ollut.

    Löylyä tuntuu riittävän ihan topakasti. Enää pitäis vaan malttaa sen aikaa että saa tuon kaiken "varastointi"-tiljan tuolta atomisaattorista pois, melkein se on jo sieltä hävinnyt ja itse nesteen aromi alkaa voimistumaan kokoajan.
    (eikös sellainen lievä oksennuksen jälkimaku olekin juuri tuota varastö-mönjää?)

    Toivottavasti tämä jatkuu samoilla raiteilla myöst tästä eteenpäin, suunta ainakin on hyvä

     
     
  9. #9
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Paluu E-savukkeeseen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja elu105 Näytä viesti
    (eikös sellainen lievä oksennuksen jälkimaku olekin juuri tuota varastö-mönjää?)
    just sitähän se, ellet oo juuri oksentanu. puhaltele ne primerit sieltä pois ni niitä ei tartte höyrytellä puhtaaks hyvä mies.
    eli atomisaattori ilman tankkia ja akkua käteen ja patteripuolelta PUUUUUUUUUUUUH talouspaperille tms.
    sit 3-4tippaa lientä sinne atomisaattorin reikään, tankki paikalleen (ja akku) ja imuttelemaan.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    23

    Vs: Paluu E-savukkeeseen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja elu105 Näytä viesti
    (eikös sellainen lievä oksennuksen jälkimaku olekin juuri tuota varastö-mönjää?)
    just sitähän se, ellet oo juuri oksentanu. puhaltele ne primerit sieltä pois ni niitä ei tartte höyrytellä puhtaaks hyvä mies.
    eli atomisaattori ilman tankkia ja akkua käteen ja patteripuolelta PUUUUUUUUUUUUH talouspaperille tms.
    sit 3-4tippaa lientä sinne atomisaattorin reikään, tankki paikalleen (ja akku) ja imuttelemaan.
    Juh, noin minä teinkin, en vaan ehkä malttanut ihan tyhjäksi puhallella kun oli kiire päästä kokeilemaan.
    Sitä oksu-makua tulikin onneksi vain hetken aikaa, nyt se on jo hävinnyt kokonaan.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •