Sivu 1 / 27 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 525

Aihe: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

  1. #1

    e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Morjes.

    Onko teidän paikkakunnalla paikkoja kuten baareja missä ei tulla nalkuttamaan e-tupakan käytöstä? Pitänee kysyy parista lokaalista paikallisesta mitä he tykkäävät asiasta.

     
     
  2. #2

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Kellonajasta päätellen oot tullut baarista. Saiko höyrytellä?
    Taitaa olla samat säännöt baareissa eröökillä kuin analogisella.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Ihan riippuu paikasta miten suhtautuvat. Jyväskylässä ainakin Sohwissa, Vakiopaineessa ja Launchissa annettiin höyrytellä sisällä, kunhan kysyi luvan ensin. Vastaavasti esimerkiksi Vihreässä Haltiattaressa vastattiin että muuten ei mitään ongelmaa, mutta asiakkaat saattavat suutahtaa, tai keksiä että kaivavat omat analogisensa povarista höyryn nähdessään. Seduloissa sun muissa helvetin esikartanoissa voisin kuvitella, että höyryttelijä komennetaan tupakkikoppiin.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  4. #4

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Eikös tuolla oo topikki mihin vois laittaa röyryttelyyn positiivisesti suhtautuvat ravintolat.
    Ei tainnut viel olla yhtään vastausta.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    OnTheRocksissa (HKI) on saanut höyryttää ihan vapaasti, mutta hyvä käydä ilmoittamassa siitä tiskillä.

     
     
  6. #6

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Helsingissä Ravintola Nolla ja Turussa Blanko ovat suhtautuneet e-savutteluun erittäin positiivisesti. Toki kannattaa aina kuitenkin kysyä ennen kuin

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    127

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Ei nyt ihan baari seinäjoen keskus sairaalan synnyttyneiden osastolla ollaan hyvinkin ymmärtäväisi toki lupa piti kysyä ja terassille piti mennä...

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    40

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Nummela, Ned Kelly's sallii e-tupakit sisätiloissa. Kysyin lauantai-iltana luvan eikä sen jälkeen kukaan tullut kyselemään perään. Ohikulkijat tosin ihmetteli paljon.

     
     
  9. #9
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    9

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Tervehdys.
    Mikkelissä paikka nimeltä Olteri otti höyryttimeni asiallisesti vastaan.
    Omistaja oli jopa ajan tasalla laitteen suhteen eikä juurikaan hämmentynyt kun iskin 510-T:n tiskiin.

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Herätellääs taas vähän tätäkin viestiketjua.

    Voisiko foorumin turkulaiset käyttäjät kertoa, jos on tiedossa baareja tai ravintoloita, joissa saa höyrytellä. Itsellä on usein viikonloppuisin tilanne, että olen yksikseni tunnin pari keskustassa ennen baari-iltaa, joten melkein mikä tahansa paikka käy. Olisi niin kiva höyrytellä siinä lonkeronjuonnin ja lehtien/kirjan lukemisen lomassa.

    Itse tein viime perjantaina pienen gallupin sauhuttelusta niissä baareissa, missä satuin käymään. Kaikissa neljässä paikassa tuli tyrmäävä tuomio. Yhdessä vedottiin hajuun ja kolmessa niihin apinoihin, jotka alkaisi analogisia polttamaan.

     
     
  11. #11

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    En ole koskaan kyllä vaivautunut itse kyselemään mutta turkulaiset höyrymestat kiinnostaisi minuakin. Voitko kertoa minkälaisista paikoista olet kysellyt? Varmaan kaikissa ketjumestoissa on kaikkein nihkeintä mutta jossain pienemmässä yksityisessä omistuksessa olevasta vois tärpätä.

     
     
  12. #12
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    En ole koskaan kyllä vaivautunut itse kyselemään mutta turkulaiset höyrymestat kiinnostaisi minuakin. Voitko kertoa minkälaisista paikoista olet kysellyt? Varmaan kaikissa ketjumestoissa on kaikkein nihkeintä mutta jossain pienemmässä yksityisessä omistuksessa olevasta vois tärpätä.
    Mä voin käyä kysyy ekmannin krouvista kysyyn kuhan eksyn joskus sinne Ei pitäis olla hirveen tiukkapiposta porukkaa

     
     
  13. #13

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa Wu Näytä viesti
    Herätellääs taas vähän tätäkin viestiketjua.

    Voisiko foorumin turkulaiset käyttäjät kertoa, jos on tiedossa baareja tai ravintoloita, joissa saa höyrytellä. Itsellä on usein viikonloppuisin tilanne, että olen yksikseni tunnin pari keskustassa ennen baari-iltaa, joten melkein mikä tahansa paikka käy. Olisi niin kiva höyrytellä siinä lonkeronjuonnin ja lehtien/kirjan lukemisen lomassa.

    Itse tein viime perjantaina pienen gallupin sauhuttelusta niissä baareissa, missä satuin käymään. Kaikissa neljässä paikassa tuli tyrmäävä tuomio. Yhdessä vedottiin hajuun ja kolmessa niihin apinoihin, jotka alkaisi analogisia polttamaan.
    Castlessa oon nähny höyryttelijän. Siis yhden. Muuten en tiedä onko kuinka sallittua..
    Ite vedän analogisia juopotellessa. (ainaki vielä..)

    Aku #19 + Odysseus
    Jazz e-pipe + Penelope

     
     
  14. #14
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    2

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    En ole koskaan kyllä vaivautunut itse kyselemään mutta turkulaiset höyrymestat kiinnostaisi minuakin. Voitko kertoa minkälaisista paikoista olet kysellyt? Varmaan kaikissa ketjumestoissa on kaikkein nihkeintä mutta jossain pienemmässä yksityisessä omistuksessa olevasta vois tärpätä.
    Mä voin käyä kysyy ekmannin krouvista kysyyn kuhan eksyn joskus sinne Ei pitäis olla hirveen tiukkapiposta porukkaa
    Kysyitkös jo ekmannista? Tulee sillon tällön käytyä kun on mun paikallinen.

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Tikkurilassa Torello hyväksyi hiljaa nurkkapöydän lukuiset höyryttelijät.
    En tiedä kysyikö joku luvan vai ei, mutta ei ainakaan ongelmia tullut.

     
     
  16. #16
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Helsingissä Lucky 9 baarissa voi höyrytellä.

    http://www.luckyninebar.com/

     
     
  17. #17
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dirty Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    En ole koskaan kyllä vaivautunut itse kyselemään mutta turkulaiset höyrymestat kiinnostaisi minuakin. Voitko kertoa minkälaisista paikoista olet kysellyt? Varmaan kaikissa ketjumestoissa on kaikkein nihkeintä mutta jossain pienemmässä yksityisessä omistuksessa olevasta vois tärpätä.
    Mä voin käyä kysyy ekmannin krouvista kysyyn kuhan eksyn joskus sinne Ei pitäis olla hirveen tiukkapiposta porukkaa
    Kysyitkös jo ekmannista? Tulee sillon tällön käytyä kun on mun paikallinen.
    Ei vielä ole kerenny kävellä mettän läpi se hurja 300m

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Oulussa kysyin aikanaan Ravintola Caiosta lupaa, silloin se vielä kiellettiin. Pari viikkoa sitten kuitenkin huomasin pari höyryttelijää käytännössä baaritiskin edessä olevassa pöydässä, joten ilmeisesti siellä ei ainakaan hiljaisempana aikana höyryttelijöitä ulos häädetä.

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    64

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Kemin Koodissa kysyin hiljaisempana aikana, että haittaako jos röyhyyttelen tällaista tässä tiskillä. Ei osattu kieltääkään, kun ei löytynyt tietoa eikä haissut millekään Tarpeeksi näyttävästi kun höyrystelee ja vähän valoja vilkuttelee, niin ihmiset ei luule oikeaksi tupakaksi.

     
     
  20. #20
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: e-Savuke ystävälliset baarit & ravintolat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja samj Näytä viesti
    Kemin Koodissa kysyin hiljaisempana aikana, että haittaako jos röyhyyttelen tällaista tässä tiskillä. Ei osattu kieltääkään, kun ei löytynyt tietoa eikä haissut millekään Tarpeeksi näyttävästi kun höyrystelee ja vähän valoja vilkuttelee, niin ihmiset ei luule oikeaksi tupakaksi.
    Teppo heittää samantie kartanolle jos näkee.. Sen verta tiukkapiponen kaveri..

     
     
Sivu 1 / 27 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •