Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: arctic tank ja bogen valmiiks rei'itetty karto

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    32

    arctic tank ja bogen valmiiks rei'itetty karto

    Kuuluuko tuosta kartosta vuotaa ton "ylimääräsen" nesteen koko ajan pois tuolta liitäntäpäästä vai onko mulla viallinen karto? Muistaakseni edellinen samaa kaliberia oleva karto ei tällasta tehnyt

     
     
  2. #2
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Ei kuulu. Ei siellä kuulu olla ylimääräistä nestettä siis. Jos on ylimääräistä, niin tokihan se vuotaa ja tukkii ilmaputken.

    Ylimääräinen neste on siis sellaista, joka tulee vanun yli.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #3

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    32
    Juu oon mä noita täytelly ennenkin Ei vaan oo tullu tällasta aikasemmin vastaan. Loppu onneks mut aika pitkän ajan päästä. Ja olin ehtiny höyrytteleenkin tolla jo vaikka kuinka.

     
     
  5. #5
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kenssi Näytä viesti
    Juu oon mä noita täytelly ennenkin Ei vaan oo tullu tällasta aikasemmin vastaan. Loppu onneks mut aika pitkän ajan päästä. Ja olin ehtiny höyrytteleenkin tolla jo vaikka kuinka.
    Barole tarkoitti tuolla, että lukaise foorumin säännöt ja seuraavalla kerralla vastaavanlainen kysymys jo olemassa olevaan ketjuun.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  6. #6
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Barole tarkoitti tuolla, että lukaise foorumin säännöt ja seuraavalla kerralla vastaavanlainen kysymys jo olemassa olevaan ketjuun.
    Juurikin näin, kiitos selvennyksestä. En näin töissä ehtinyt sen kohteliaammin ja selvemmin itseäni ilmaista, pahoitteluni. ^^
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •