Tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: Apua minkä valitsen!?!?

  1. #1

    Apua minkä valitsen!?!?

    Oon nyt muutaman päivän katsellut näitä e-savukkeita. Voin sanoa että olen ihan sekaisin.. En tiedä minkä valitsen, mitä varaosia pitää hankkia ja mikä sopii mihinkin.. Olo on kuin lapsella karkkikaupassa Sitten kun en ole varma missä on vanua ja missä ei. Toivottavasti voisitte auttaa minua kohti myrkytöntä elämää?

    - Akku kestää
    - Aine laitetaan säiliöön, ei vanua jne.
    - Ei vuoda

    Nämä siis minun "vaatimukset" tällä hetkellä, ei ajatus kulje Pliiiis help miiii.... ???

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    Ainakin eGo-T ja 510-T ovat sellaisia joissa on tankit, eikä vanujen kanssa tarvitse säätää. Jompi kumpi näistä voisi olla hyvä vaihtoehto sulle. Itse ottaisin eGo:n. Tai otin siis, sellanen höyryää tälläkin hetkellä.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    eGo-T toiselta nimeltään eGo Tank on parempi niin akku kestää paljon pitempään.

    Sehän löytyy täältä: eGo Tank.

    Lisäksi nestettä oman maun mukaan tuosta: linkki.

    Noihin eGo Tank akkuihin saa kiinni vaikka minkälaiset laitteet jatkossa. Siinä on kaikkein yleisin 510 liitäntä. Noilla se homma alkaa pelittään. Muista voucher koodi esavuke niin saat -10% loppuhinnasta. Ja postikuluja tulee vain 0,55€.

     
     
  4. #4

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Ainakin eGo-T ja 510-T ovat sellaisia joissa on tankit, eikä vanujen kanssa tarvitse säätää. Jompi kumpi näistä voisi olla hyvä vaihtoehto sulle. Itse ottaisin eGo:n. Tai otin siis, sellanen höyryää tälläkin hetkellä.
    Jee vastaus Tämäkö? http://www.ecigwizard.com/shop/ego-t...arter-kit.html Pitäisikö mun tilata samaan syssyyn lisäosia? ???
    Tämä olisi halvempi http://www.ecigwizard.com/shop/start...10-t-tank.html Näyttää ehkä kivemmalta

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    SiB77 kanssa samoilla linjoilla.

    Juuri tuota tarkoitin. Ja kuten SiB sanoi, eGo-T on yleisesti ottaen "parempi". 510-T:ssa on ehkä tyylikkäämpi ulkonäkö ja se on snadisti kompaktimpi, mutta silti valitsisin kyllä tuon eGon. Jos haluat, voit ottaa pakettiin samalta sivulta low resistance-atomisoijan ja kokeilla sit tykkäätkö enemmän sen höyryistä. Sitten vaan messiin jotain hyviä litkuja ja alkaa homma pelittämään!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  6. #6

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    SiB77 kanssa samoilla linjoilla.

    Juuri tuota tarkoitin. Ja kuten SiB sanoi, eGo-T on yleisesti ottaen "parempi". 510-T:ssa on ehkä tyylikkäämpi ulkonäkö ja se on snadisti kompaktimpi, mutta silti valitsisin kyllä tuon eGon. Jos haluat, voit ottaa pakettiin samalta sivulta low resistance-atomisoijan ja kokeilla sit tykkäätkö enemmän sen höyryistä. Sitten vaan messiin jotain hyviä litkuja ja alkaa homma pelittämään!
    Siis tämän? http://www.ecigwizard.com/shop/ego-t...esistance.html En haluu tehdä virhettä lisäosan tilaamisessa Kiitos toiselle vastaajalle kun muistutit alekoodista !!!!

     
     
  7. #7

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    eGo-T toiselta nimeltään eGo Tank on parempi niin akku kestää paljon pitempään.

    Sehän löytyy täältä: eGo Tank.

    Lisäksi nestettä oman maun mukaan tuosta: linkki.

    Noihin eGo Tank akkuihin saa kiinni vaikka minkälaiset laitteet jatkossa. Siinä on kaikkein yleisin 510 liitäntä. Noilla se homma alkaa pelittään. Muista voucher koodi esavuke niin saat -10% loppuhinnasta. Ja postikuluja tulee vain 0,55€.
    Muuten tuo makulinkki ei toimi?

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    Tota juuri tarkoitin! Tossa linkissä muuten lukee hämäävästi teksti "standard resistance", mutta linkin avaamalla aukeaa low resistance. Kuitenkin, ota tuo mukaan jos budjetti kestää.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  9. #9
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    Joo. Tuo low resistance just. Ja korjasin linkin =)

    Suomalaisia youtube videoita threadista voit käydä katsomassa miten "tankki" säiliö täytetään.

     
     
  10. #10

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    Kiitos teille! Ihanan kuuloisia makuja! Niitä saa varmaan halvemmallakin? Oon nyt ihan täpinöissäni. Toivottavasti mun Paypal tili toimii...

     
     
  11. #11
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    Laatu noissa nesteissä maksaa. Mutta kyllä muutama hyvä maku pitää olla jemmassa kun tulee joku hienompi tilaisuus.

     
     
  12. #12

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Laatu noissa nesteissä maksaa. Mutta kyllä muutama hyvä maku pitää olla jemmassa kun tulee joku hienompi tilaisuus.
    Okei, hyvä tietää! Nämähän on ihan käyttövalmiita? Täytyy lukea ja tutkia enemmän näistä nesteistä

     
     
  13. #13

    Vs: Apua minkä valitsen!?!?

    Jeeee!! Sain tilattua tuotteet . Lisäksi otin Premium Cherry Pre-mixed 10ml, 18mg - Medium/High ja Premium Menthol Ultra Pre-mixed 10ml, 18mg - Medium/High Jännää Näistä mielipiteitä?? :P

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •