Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 84

Aihe: Prinsessapäiväkirjat

  1. #61
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Glyserolia ja PG:tä löytyy melkein joka paikasta aina elintarvikkeista lähtien. Tuo PEG ei vaan oo sitä meille tuttua PG:tä. Ja kyllähän nämä ryittää, jos sattuu passeli yhistelmä. Kun aikanaan sai ekan gennyn toimimaan kunnolla, ja oli bogesta tottunu imuttelemaan, niin se 18 milligrammaa hyökkäs kyllä sellasella voimalla että happi meinas loppua.

    Vielä tähän loppuun, onnittelut etenemisestä, joka päivä jättää lisää röökiä väliin. ^^ Plussalle en oo vielä päässy likikään.. Ja tuskin pääsenkään, ennenkö täydellinen kalusto ja varmat nesteet löytyy. Mutta eipä terveydelle voi laittaa hintaa. Tsemppiä!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #62
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Glyserolia ja PG:tä löytyy melkein joka paikasta aina elintarvikkeista lähtien. Tuo PEG ei vaan oo sitä meille tuttua PG:tä. Ja kyllähän nämä ryittää, jos sattuu passeli yhistelmä. Kun aikanaan sai ekan gennyn toimimaan kunnolla, ja oli bogesta tottunu imuttelemaan, niin se 18 milligrammaa hyökkäs kyllä sellasella voimalla että happi meinas loppua.

    Vielä tähän loppuun, onnittelut etenemisestä, joka päivä jättää lisää röökiä väliin. ^^ Plussalle en oo vielä päässy likikään.. Ja tuskin pääsenkään, ennenkö täydellinen kalusto ja varmat nesteet löytyy. Mutta eipä terveydelle voi laittaa hintaa. Tsemppiä!
    Oho katos, täytyy varmaan tän harrastuksen ohella ruveta enemmän harrastamaan kemiaakin!

    Kyllähän tää homma päivä päivältä rullaa eteenpäin kuin junan vessa. En mä tästä rahanmenosta oo kovin huolissani (mut toki yritän pitää itteni suitsissa), valmiiksi harrastukset on jo aika välineurheilua. Ammuskellaan mm. tykillä, mutta se harrastus rahoittaa nykyään pitkälti itse itseään (jos oheissälää ja omaa vaivaa ei lasketa mukaan). En sentään oo hurahtanut vielä laitesukellukseen, kuten tosi moni tuttu, sitä ei kyllä tällä opiskelijabudjetilla ylläpidettäisi, tyyliin hyvä taskulamppu maksaa tonnin jostain märkäpuvuista jne. puhumattakaan. Jos sitä on pystynyt elämään opiskelijabudjetilla ja samaan aikaan dokaamaan + polttamaan, pystyn varmasti vapottamaan (varsinkin kun dokaaminenkin on enempi poikkeus kuin sääntö nykyään). Dokaamattomuus helpottaa varmasti kans tätä röökinpolton lopettamista, kun ei oo tarvetta pitkään aikaan yrittää hallita itseään humalassa.

    Näen itseni jo sieluni silmillä kesällä makaamassa jossain puistossa auringossa jotkut keveät omenavaniljat tankissa... Eikä tarvii miettiä mihin ne oksettavat röökintumpit varastoisi. Ainoa mikä tässä vituttaa on se, että miksi hiivatissa en oo aloittanut tätä tietä aikaisemmin. Mutta siihen ajatukseen on turha jäädä kellumaan, parempi nyt kuin ei koskaan.

    Niin ja sen yhden käsveskan verran aion vaikka sisulla jäädä tässä vuoden aikana plussalle! Tuskin ehkä Vuittonin, onneksi en niistä muutenkaan tykkää.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  3. #63
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    PEG:tähän saa pohjanesteeksi kans, ainakin vielä puoltoista vuotta sitten Totally Wickediltä. Silloin vasta alottelin sekottelua ni en osaa sanoa miten eros PG:stä.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  4. #64
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    PEG:tähän saa pohjanesteeksi kans, ainakin vielä puoltoista vuotta sitten Totally Wickediltä. Silloin vasta alottelin sekottelua ni en osaa sanoa miten eros PG:stä.
    Kiitos tästä, mietinkin et oon lukenut tältä foorumilta nesteiden yhteydessä tosta PEG:stä, mutta ilmeisesti hakusanana on niin geneerinen, etten löytänyt tolla haulla osumia (tai löytyi niin paljon ettei tää foorumi antanut mitään).
    __________________________________________________ ___________

     
     
  5. #65
    Hei rakas päiväkirja

    Valtakunnassa kaikki hyvin. Koputetaan puuta, sillä nykyinen boge täyttää tänään viikon, eikä vieläkään kurlaa tai pelleile. Keveä ja hyvä vaniljakookos-sekoitus miksattu, Kiuas-tankki hankittu ja jos Itella suo, viikonlopuksi saapuu vielä Kiukaaseen sopivia bogeja.

    Huomioita:
    - Röökinsavu haisee kuvottavalta. Muutenkin tuoksut ovat voimistuneet merkittävästi. Eilen dösärillä mietin, että mikä kauhea täällä löyhkää, sitten tajusin että selän takana oli sulaneiden lumien paljastamat koko talven röökintumpit (maassa valtava kasa), jotka ilmeisesti olivat löyhkän syylliset. Voitonriemultani en voinut olla myös häpeämättä.
    - Naamaan puskee finnejä ja Tea Tree -putsarit ja tökötit ovat olleet kovassa käytössä.

    Kiitos rööki 2002 - 2013
    ... ja hyvästi
    __________________________________________________ ___________

     
     
  6. #66
    Hei rakas päiväkirja

    Jo vähän yli kuukausi hurahtanut ohi höyrytellessä.

    - Pitkät boget tuntuvat jatkuvasti olevan tukossa, kun taas lyhyemmät toimivat kuin junan vessa. Pidemmällä aikavälillä saan parempaa dataa, mutta nyt näyttää siltä, että koolla on väliä.

    - Makukokeilut jatkuvat. Kiukaassa Fireball, uskomattoman tymäkkä maku, joka alkaa kanelilla ja iskee pippurisen jälkimaun suuhun. Ei mitään tunnin höyrysessiokamaa, tosi lämmin. Luulen että toimii sesongilla Fall/Winter ja kesäsesongiksi pitää keksiä jotain keveämpää. Seuraavaksi taidan tilata ja tyypata Liquan marjaisia ja hedelmäisiä kavereita. FSUSA:n Four C:s oli aluksi kaamea, mutta alkulämpenemisen (tai tankissa kypsymisen?) jälkeen on kyllä tosi hyvä, suuret höyryt tuottava ja jälkkäriltä maistuva, muttei liian makea sitten kuitenkaan. Menthol maistuu suusuihkeelta tai kurkkupastillilta, menee odottamaan flunssakautta.

    - Hampaat hohtavat valkoisena. Päätin tsempata ja sen lisäksi, että pesen nyt kerran kuussa hampaat ruokasoodalla terästettynä hankin apteekista hammasvälien putsausta varten sellaisia muovisia systeemeitä, joihin on viritetty kaksi hammaslankaa. Ne välit pitäisi mieluusti rassata joka päivä, mutta jos nyt edes joka toinen... Purskuttelen myös hampaiden pesun jälkeen pari minuuttia merisuola-vesiliuosta, sen pitäisi sulattaa hammaskivet ja estää uuden muodostumista, katsotaan miten käy.

    Ihan kivaa tämä elämä kuitenkin. Parhautta erityisesti tällä viikolla on ollut, että hajuvesiä kannattaa nykyään taas käyttää, kun siihen ei sekoitu enää röökinhajua.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  7. #67
    Ei jösses, kaikki boget jumissa ja mikään ei maistu miltään. Kun ei ole nestekokemusta vielä kauheesti on myös paha mennä sanomaan, onko järkyttävä maku syytä paskoista bogeista vai huonoista nestemiksauksista. Jospa siis ottaisi lusikan kauniiseen käteen ja a) tilaisi uudenmakuisia nesteitä ja b) vuoren bogeja, jotta voisi suosiolla ottaa tuoreen kun v-käyrä nousee tarpeeksi korkealle.

    Kai pitäis tehdä myös jotain laatutestausta ja kokeilla bogejen lisäksi myös muiden brändien samankokoisia kartoja. Joka toinen hyvä, joka toinen kiukutteleva rupeaa olemaan hermoille sietämätön yhdistelmä.

    Ehtiessäni voisin lukaista myös muutaman langan clearomisaattoreista kuten Vivi Nova, CE5 tjsp. Varma varavaihtoehto olisi ns. kiva olla olemassa tällaisten päivien varalle kun mikään ei suju.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  8. #68
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Ehtiessäni voisin lukaista myös muutaman langan clearomisaattoreista kuten Vivi Nova, CE5 tjsp. Varma varavaihtoehto olisi ns. kiva olla olemassa tällaisten päivien varalle kun mikään ei suju.
    Mielestäni varmin ja parhaiten toimiva clearo on Kangerin Evod (ja ilmeisesti Protank). Joku mesh-laite on kans ihan kiva olla, edes dripperi kuten A7 tai Phoenix Dome. Vivi Novilla ja CE5:llä leikkiminen jäi multa sikseen jo kuukausia sitten.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  9. #69
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Juurikin noiden epätietoisuuksien takia itse aikoinaan tilasin ihan perus 510 dripperi aton. Sillä sai testata kokkailuja. Hieman kätevämpi ku karto...

     
     
  10. #70
    Noniin.

    Mulla on nyt tossa toisessa tankissa oikea Frankenstein-neste, "It's alive", mutta en oikein miellä että se olisi herkullinen. Joskaan ei maistu enää parfymoidulta kuselta. Aluksi maku oli hirvittävä, sitten lisäsin siihen pari tippaa mentholia, alkoi menetellä mutta silti vähän iyh, joten lisäsin kahvia perään. Nyt yön yli muhittuaan se on ihan... elinkelpoinen. Harkitsin jo, että imen sen ulos tankista ja aloitan alusta, mutta enköhän mä ton alas saa.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  11. #71
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Noniin.

    Mulla on nyt tossa toisessa tankissa oikea Frankenstein-neste, "It's alive", mutta en oikein miellä että se olisi herkullinen. Joskaan ei maistu enää parfymoidulta kuselta. Aluksi maku oli hirvittävä, sitten lisäsin siihen pari tippaa mentholia, alkoi menetellä mutta silti vähän iyh, joten lisäsin kahvia perään. Nyt yön yli muhittuaan se on ihan... elinkelpoinen. Harkitsin jo, että imen sen ulos tankista ja aloitan alusta, mutta enköhän mä ton alas saa.
    Meikäläisellä on nyt kuukauden ja vähän yli ollu sama karto samassa tankissa, ja aina täyttäny lähimmästä pullosta, että on siellä 5 tai 6 eri nestettä tankissa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #72
    Hei rakas päiväkirja

    Boget alkoivat taas käyttäytyä ja Oak Barrel Cider on maistunut suussa mukavalta. Postissa odottaa Liquaa ja Pipesaucen testisetti (7 milliä joka makua). Pari kertaa oon taas nähnyt unta siitä, että vedän röökiä. Muuten elämä ilman on selvästi parempaa, mutta naaman kukkiminen saisi pikkuhiljaa loppua. Ehkä kesäaurinko rauhoittaa sen?
    __________________________________________________ ___________

     
     
  13. #73
    Jotkut nesteet tuntuu mulla aiheuttavan tota kukkimista enempi. Ainaskin ananas-banaani, ja sen jälkeen naama helotti. Nyt en ole vähään aikaan kokeillut sitä, ehkä pitäisi testata uudestaan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  14. #74
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671
    Mistä nesteistä teillä tuota kukkimista tulee? Itsellä ei ole vielä millään nesteellä niin käynyt :O

     
     
  15. #75
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ortep Näytä viesti
    Mistä nesteistä teillä tuota kukkimista tulee? Itsellä ei ole vielä millään nesteellä niin käynyt :O
    Käsittääkseni naaman (ja kropan) kukkiminen on ylipäätään yksi röökinpolton lopettamisen oireista. En ole onnistunut yhdistämään tätä mihinkään tiettyyn nesteeseen, mutta noissa muissa ketjuissa puhuivat sitruksien ja hedelmämakujen olevan tässä suhteessa usein syyllisiä.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  16. #76
    Rakas päiväkirja

    Nopeat muistiinpanot nesterintamalta:
    Oak Barrel Cider ei aluksi oikein säväyttänyt, mutta hetken maistelun jälkeen alkoi maistua tosi nannalta. Tykkään siitä, että omena ei ole erityisen esanssinen tahi karkkimakea, vaan luonnollisehko. Tätä tulee jatkossa lisää.
    Long Bottom Leafiin suhtauduin ennen maistamista vähän nihkeästi, kun pelotti tupakan maku. Väärin arvattu, ihan järkyttävän hyvää. Varsin maukas, karamellisehko mutta ei yhtään imelä, piipputupakkaa hieman muistuttava, mutta tupakanmaku ei ole mitenkään epämiellyttävä, päin vastoin. Mielestäni maistuu myös makean maltaiselta, saa nähdä miten paljon maltaisempi Shire malt on. Sitä nestettä kohtaan odotukset ovat kyllä varsin kovat. Nörttinä tietty lämmittää myös väite, että ovat hobittien tuotoksia
    Liquan suklaa maistuu tumman suklaan ystävälle, enemmän kaakaoinen kuiva maku kuin maitosuklainen sokerinen. Snickersin ystävänä tuunasin tätä suoraan tankkiin lisäämällä vajaan kolmanneksen Peleonilta tullutta Peanut butter -nestettä ja maku on taivaallinen.

    Muuten vapottelu on arkipäiväistynyt. Oon ollut iloinen siitä, että kun ennen olen mitannut asioita röökin kestolla (tyyliin bussi tulee viiden minuutin päästä, ehtii vetää röökin) se on muuttunut täysin irrelevantiksi asiaksi sähkötupakan suhteen, kun voi ottaa vaikka vain yhdet höyryt kerrallaan. Aiemmin oon polttanut myös aina tietyissä tilanteissa, esim. ovesta ulos astuessa rööki huuleen, pitkän automatkan jälkeen rööki huuleen huoltsikan pihalla ensin vaikka olisi kuinka hirveä pissahätä jne. Nämä tilanteet ovat menettäneet merkityksensä ihan täysin. Vaikka toki töissä meen pihalle vapottamaan, en ole enää ehdollistunut sellaiseen ulkoilma == rööki. Viime viikonloppuna köpöttelin parin kilometrin kävelymatkan ulkoilualueen halki, eikä takaraivossa tykyttänyt tippaakaan, että nyt pitäis vetää röökiä. Pystyn myös olemaan päiväsaikaan tuntikaupalla puuhaamassa jotain ilman, että tulee tarve nikotiinitankkaukselle.

    Luulen että itselleni tämä tiettyjen rituaalien rikkominen / merkityksettömiksi tekeminen auttaa paljon röökinpolton lopettamiseen. Oon kuitenkin rakentanut, toistanut ja vahvistanut niitä rituaaleja kymmenen vuotta. Toki myös se fyysinen koukku (nikotiinia lukuunottamatta) laimenee koko ajan.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  17. #77
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    ^ Tämä kuulostaa hienolta! Minäkin joskus..

     
     
  18. #78
    Hei päiväkirja, pitkästä aikaa.
    Kävi sitten niin, että sairastin jonkin tosi ikävän vatsataudin (tulehdus, vatsahaava tjsp) ja makasin viikon pedissä kylpien kylmässä hiessä. Sen jälkeen ei ole oikein vapokaan maistunut. Niinku ollenkaan. Muutamat yksittäiset höyryt olen imeksinyt, mutta käyttämäni 18 mg nesteet tuntuvat kurkkutuntumaltaan ihan kamalalta. Viikossa mennyt ehkä yks milli.

    En mä nyt varsinaisesti valita, mutta ei tässä näin pitänyt käydä. Pitää seuraavaksi tyypata noita niksattomia tai tosi vähäniksaisia nesteitä, että mistä irtois runsaasti makua. Toi PSV:n french vanilla tuntuu ihan kuin hengittelis hajuvettä. Jos on heittää suosituksia niin antaa palaa. Vapefesteillä varmaan viimeistään selviää uudet suosikit, mut vois tässä jotain pientä hommata vähän ennen sitäkin.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  19. #79
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Kannattaako jatkaa jos ei ole pakko ja ei tarvetta?

    Ihan vaan kysymys, parempi kuitenkin olla ilman höyryjäkin jos vaan voi.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  20. #80
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Kannattaako jatkaa jos ei ole pakko ja ei tarvetta?

    Ihan vaan kysymys, parempi kuitenkin olla ilman höyryjäkin jos vaan voi.
    Olen täysin samaa mieltä.

    Mun röökinpolton lopettamisesta on kulunut kuitenkin niin vähän aikaa, että mielummin nyt roplaan itselleni jonkun toimivan nollaniksaliemivaihtoehdon kuin esim. sorrun takaisin analogiseen jostain impulssista. En usko että niin kävisi, mutta just in case. Eihän mun oo pakko vetää (enkä usko että vedänkään) enempää kuin ehkä tsägällä sen millin - pari viikossa, jos tulee sopiva sosiaalinen tilanne ja tähdet ovat oikein.

    Saatan myös olla vähän ylivarovainen, mutta mulla on lähtenyt tää homma niin hyvin eteenpäin, että yritän kaikin mahdollisin keinoin välttää sen munaamista.
    __________________________________________________ ___________

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •