Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 84

Aihe: Prinsessapäiväkirjat

  1. #41
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Kas, ajattelin jotenkin automaattisesti, että toi mun akku+xl-tankki+driptit –hirviö on liian pitkä tommoseen Ego-koteloon! Pitääkin tsekata ne läpi uusin, avoimin silmin! Toisaalta rillikoteloita saa varmasti vaaleanpunaisena... Suattaapi saada noita Ego-koteloita Ebaystäkin tosin.

    Tilittelin kokemuksia toiselle vapoilevalle kaverille ja se heti kertoi, että Lavatubea saa pinkkinä... Jotkut tietää mistä naruista mua vetää!
    Saattaa olla että pitää tankki ruuvata irti egosta, mutta ei se sillee oo iso homma. ite kuljettelen Lamboa Egon kotelossa. ^^
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #42
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Itehän löysin Ego-kotelon kirpputorilta. Samoista paikoista saattaa löytää muutakin tarpeellista kun vaan kiertelee ja ihmettelee
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  3. #43
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Itehän löysin Ego-kotelon kirpputorilta. Samoista paikoista saattaa löytää muutakin tarpeellista kun vaan kiertelee ja ihmettelee
    Pitää olla avoimin silmin taas kunhan pääsen kävelemään. Terkuin nimimerkki "suunnilleen kaikki mun kamoista kirpparilta tai huuto.netistä"
    __________________________________________________ ___________

     
     
  4. #44
    Note to self, kun oon tätä pari kertaa jo hakenut foorumilta haulla: http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...-tankissa.html

    Meinasin törsätä nyt sairasloman kunniaksi ja tilata varmaan tuolta VJ-Modsilta tuplana Rapidin lasitankit, koska pelkkä ajatus siitä että nesteet paskoo tankin / sulattaa tiivisteet ahdistaa kympillä. Tuo lista nesteistä yllämainitussa threadissa oli vielä niin ylimalkainen, että kai sitä on osittain pakko mennä riskillä.

    Vanilja, kirsikka, cream-coconut-chocolate-cookie on varmaan turvallisia, fireball ja salmiakki varmaan lasitankkikamaa, professor pepperistä ja oak barrel ciderista en osaa sanoa. Toisaalta niitä ei ole afaik syytetty nimeltä, mutta toisaalta ainakin omenasiiderin voisi kuvitella olevan hapan. Mikään noista ei sentään ollut Vermillion Riverin, josta toisaalta on raportoitu vähän ristiriitaisia tuloksia. Ärrinmurrin kun on vaikeaa. Mutta sit jos hankkii lasitankin, niin jos epäilyttää niin voi tunkea sinne ja saada mielenrauhan. Toisaalta voi käydä myös niinkuin Prinsessa Ruususelle, että pistän itseäni sormeen rikkoutuneen lasitankin sirpaleella...

    Pohdin tässä kanssa lisänesteytyksen tilaamista Suomesta jostain kaupasta, mutta pitää varmaan huomenna tutustua paremmin valikoimaan. Sellaista geneeristä lantrinkia / "hups meni puoli tankkia" / poikakaverille maistiaisia.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  5. #45
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Oak Barrel Cider ei ainakaan hajota mitään. Lisänesteytystähän et Suomesta saa niksoilla. Finnvape on suomalainen pulju joka toimii etelämmaalla, niin sieltä saat niksanesteet. Tai sitten puffilta tuplamakuja ja itse lisää niksat, tällä systeemillä tosin joudut tilaamaan nikotiinillista pohjanestettä ulkomailta.

     
     
  6. #46
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Oak Barrel Cider ei ainakaan hajota mitään. Lisänesteytystähän et Suomesta saa niksoilla. Finnvape on suomalainen pulju joka toimii etelämmaalla, niin sieltä saat niksanesteet. Tai sitten puffilta tuplamakuja ja itse lisää niksat, tällä systeemillä tosin joudut tilaamaan nikotiinillista pohjanestettä ulkomailta.
    Hyvä tietää tosta Oak Barrel Ciderista! Ja hyvä vinkki toi Finnvape kanssa, hinnat on ainakin melko kohdillaan. Kyllä mulla odotellessa lisätäydennyksenä noi 0mg nesteet kuluu tässä ihan hyvin, tuntuu siltä että mulla on enempi tapariippuvuus tähän savutteluun/höyryttelyyn kuin niinkään niksakoukku. Plus ei tunnu ollenkaan niin syylliseltä hulautella puol tankkia menemään mehuja, jos ne on 0mg.

    Enköhän mä vielä hurahda tuohon makujen sekoittelun ihmeelliseen maailmaan, mutta meen nyt aluksi näillä valmiilla. Pitääkin tutustua enempi tässä joutessani tohon foorumin DIY -osioon.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  7. #47
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Sotken nyt vähän tätä ketjua, mutta pakko sen verran vielä kehaista notta tämä on ollut miellyttävin ketju seurata ja osallistua vähään aikaan. ^^
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  8. #48
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Sotken nyt vähän tätä ketjua, mutta pakko sen verran vielä kehaista notta tämä on ollut miellyttävin ketju seurata ja osallistua vähään aikaan. ^^
    Kiitos!

    Oon kirjoitellut tätä myös sellaisella taka-ajatuksella, että dokumentoisin tähän omat alkuvaiheen hankinnat ja havainnot, niin voisin antaa tän linkin myös eteenpäin kun kuitenkin jotkut kaverit innostuu tästä höyryttelystä. Plus että sitten jälkeenpäin voi vähän seurata omia fiiliksiä ja tietty pitää kirjaa edes vähän siitä paljonko fyffeä on säästynyt / tullut investoitua.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  9. #49
    Rakas päiväkirja

    Tänään lähden ensimmäistä kertaa ulos. Jännää!

    Olen oppinut uuden tekniikan: erityisesti kun ottaa pannuun, niin haluaisi vetää oikein syvät henkoset. Sensijaan että imee posket lommolla niin että akku rupeaa välkyttämään, voi ottaa useammat hatsit samaan putkeen siten, että jatkaa imemistä mutta rauhallisesti päästää akun napin ylös ja painaa sen uudestaan alas niin, että valo sammuu. Ei kärise hermo eikä boge.

    Haju- ja makuaisti on parantunut ihan merkittävästi jo viikossa. Esimerkiksi vuohenjuustoa oon pitänyt aina täyteläisen makuisena, mutta nykyään liian iso köntti kerralla suussa oikein potkaisee. Maku on paljon voimakkaampi, siinä on enemmän vivahteita ja toki se tekee siitä merkittävästi herkullisemman.

    Meillä on kotona myös PEF-mittari, jolla siis mitataan keuhkojen uloshengityksen huippuvirtausta. Sitä seurantaa käytetään astman hoidossa [mitä mulla ei siis ole], mutta se kertoo omaa tarinaansa keuhkojen tilasta. Hauskaa nähdä miten keuhkojen kapasiteetti lähtee paranemaan, vai lähteekö ollenkaan. En ole toki kerännyt tästä ns. tarpeeksi pätevää dataa kun en jaksa päivittäin kuutta kertaa puhallella ja kirjata ylös, mutta himpan verran pidemmälle jaksan kuitenkin ulospuhalluksella huitaista sen merkkipampulan. Stumppi.fi:n mukaan vielä 3 - 9 kuukauden jälkeen keuhkojen toiminnan pitäisi parantua, joten varmaan tuossa puolen vuoden kohdalla näkyy viimeistään jotain merkittäviä tuloksia.

    PEF- viitearvot
    __________________________________________________ ___________

     
     
  10. #50
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lueskelin ketjun läpi ja kyllä käy kateeksi.. tarkoitan siis nykyisin löytyvän laitekannan suhteen aloittaminen on vain niin paljon helpompaa.
    Itsehän ostin aikoinaan DSE-901 tikkusähkiksen ja sormet tahmeina tilasin kiinakopio eGon, siitä sitten taskut enesteessä ja palaneen silican maku suussa siirryin aina seuraavalle portaalle.. rahaa paloi täysin sekunda tavaraan ihan liikaa.

    Siihen loputtomaan ropaamiseen kyllä ehti vuodessa tottumaan ja sitten kun löyty SE toimiva setti.. oli olo vähän tyhjä, kummallista kun pääsi vain nauttimaan höyryistä ilman tahmeita käsiä ja kahvi/minttu/mansikka/cola tuoksuisia sormia.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  11. #51
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Lueskelin ketjun läpi ja kyllä käy kateeksi.. tarkoitan siis nykyisin löytyvän laitekannan suhteen aloittaminen on vain niin paljon helpompaa.
    Itsehän ostin aikoinaan DSE-901 tikkusähkiksen ja sormet tahmeina tilasin kiinakopio eGon, siitä sitten taskut enesteessä ja palaneen silican maku suussa siirryin aina seuraavalle portaalle.. rahaa paloi täysin sekunda tavaraan ihan liikaa.
    Oon aivan 100% varma, että itse olisin kans tehnyt just noin, ellei olis ollut neuropora neuvomassa. Ylipäätään tää foorumi on ihan mieletön, tässähän aloittelija seisoo ihan jättiläisen olkapäillä kun ohjeet ja vinkit kerrotaan selvällä Suomen kielellä ja tosi perinpohjaisesti! Että iso käsi teille kaikille siitä!
    __________________________________________________ ___________

     
     
  12. #52
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Lueskelin ketjun läpi ja kyllä käy kateeksi.. tarkoitan siis nykyisin löytyvän laitekannan suhteen aloittaminen on vain niin paljon helpompaa.
    Itsehän ostin aikoinaan DSE-901 tikkusähkiksen ja sormet tahmeina tilasin kiinakopio eGon, siitä sitten taskut enesteessä ja palaneen silican maku suussa siirryin aina seuraavalle portaalle.. rahaa paloi täysin sekunda tavaraan ihan liikaa.

    Siihen loputtomaan ropaamiseen kyllä ehti vuodessa tottumaan ja sitten kun löyty SE toimiva setti.. oli olo vähän tyhjä, kummallista kun pääsi vain nauttimaan höyryistä ilman tahmeita käsiä ja kahvi/minttu/mansikka/cola tuoksuisia sormia.
    Tuttu tarina, vaikka alotin vasta 1,5v sitten. Onneksi sitä tyhjää oloa saa täytettyä rakentelemalla uusia setuppeja ja keksimällä muita modausideoita!
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  13. #53
    Taas note to self: http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...ketju-3-a.html

    En kässää miten oon voinut pyöriä täällä kohta kaksi viikkoa tajuamatta, että täällä on erikseen muijaketju? No nyt on ainakin selvää mihin meikäläisen pinkkitavaraihkutus postataan...
    __________________________________________________ ___________

     
     
  14. #54
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Kyllä pojatkin saattaa tykätä pinkki-ihku-jutuista, vaikka ite en niin perustakaan. Pikkuveljet on aika pinkkejä poikia.. Joista toinen muuten höyryttelee, en tiedä onko täällä foorumilla.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #55
    Jee jee postissa tuli uusia mehuja.

    Tajusin tänään, että lempparimakujen löytämiseen menee aikaa. Pitää varmaan hankkia pohjat ja lantrinkit, niin voi tuunata käyttökelpoisia noista epämiellyttävämmistä tapauksista tässä jossain vaiheessa. Luulen, että all day vapen metsästys voi olla työn ja tuskan takana ja varmaan se maku vaihtuukin monta kertaa vielä. Silti kuitenkaan röökiä ei tee tippaakaan mieli, Vaikka tää makujen sinfonia hakee vielä muotoaan, on tää kyllä tuhat kertaa miellyttävämpää. Huomenaamulla tulee kaksi viikkoa jo täyteen, aika lentää.

    Järkkäilin nesteitä ja muita kamoja Koziolin muoviseen läpinäkyvään lääkekaappiin. Sellainen tuli mulle vanhempien muuton yhteydessä enkä raaskinut viedä kirppikselle, mutta ei ole ollut tarvetta lääkekaapille. Sisällä on just sopivat pienemmät lokerot, kun käyttää sitä laatikkona eikä seinällä. Se on myös mahdollista laittaa lukkoon avaimella, joten ovat nesteet sitten turvassa mahdollisilta lapsivierailta.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  16. #56
    Hei rakas päiväkirja!

    - Lauluääni (tai sen kesto) on parantunut jo merkittävästi kahdessa viikossa ilman röökiä! (Kuvittele tähän sateenkaaria, glitteriä ja kärrynpyöriä)
    - Hampaat on valkoisemmat kuin aikoihin, apuna toki apteekista saatava Yotuel -hammastahna (diggaan, koska maistuu lakritsilta eikä mintulta) ja pitkästä aikaa tekemäni ruokasoodavalkaisu
    - Suu tuntui kuivemmalta ja huulet rohtuneemmalta viime viikolla, mutta tilanne on tasoittunut vettä juomalla ja Vitalista lipomalla

    Tekniikka on myös kehittynyt ja osaan jo herkemmin tulkita ton höyrystimen mielenliikkeitä. Äsken kävin just läpi koko repertuaarin (hei boge kurlaatko, meneekö neste sisään, onko keskiputki tukossa, imetkö kunnolla nestettä jne.) vain huomatakseni, että akku oli loppu... Trollolloo!

    Seuraavana haasteena olkoon nokkakorkin irrottaminen tyhjästä 10ml nestepullosta ja oman nestemixin mädätys.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  17. #57
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Seuraavana haasteena olkoon nokkakorkin irrottaminen tyhjästä 10ml nestepullosta ja oman nestemixin mädätys.
    Vinkki, näin ei mene kädet mähmään: sillä korkilla vaan rohkeesti kampeet sen nokan pois. Jos ei tunnu lähtevän, pyöräytä korkkia 1/4 kierrosta ja yritä uudelleen.

    Videolle sit näytettä laulusta!

     
     
  18. #58
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Ferret Näytä viesti
    Vinkki, näin ei mene kädet mähmään: sillä korkilla vaan rohkeesti kampeet sen nokan pois. Jos ei tunnu lähtevän, pyöräytä korkkia 1/4 kierrosta ja yritä uudelleen.

    Videolle sit näytettä laulusta!
    Hyvä vinkki, hienosti irtosi! Lauluvideota sensijaan en lupaa!
    __________________________________________________ ___________

     
     
  19. #59
    Asdf asdf köyhdyin just 10 puntaa postikuluineen, kun pistin haisemaan pupunmuotoisen drip tipin ja pinkin pikkuakun, kun edullisesti sai. Tohon vielä joku glittertankki killumaan juhlatilaisuuksia varten ja mua ei ota vakavasti enää kukaan.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  20. #60
    Nesteistä: ihmettelin, kun foorumilla on ollut puhetta siitä, että sähkötupakka yskittää alkuun. Olin silleen, että "höh, ei mua vaan oo yskittänyt yhtään". Auta armias kun tempasin aika PG-voittoisen kirsikkaisen setin tuoreeseen bogeen, niin toi tykittää kurkun perälle terävästi kuin joku suunraikastussuihke. Tuli kyllä kieltämättä nikoteltua ja köhittyä tässä tovi jos toinenkin. Tosin tulipahan todettua, että jos tää höyryttelyn innostus häviää, niin nollaniksa-pg-mentholista tulisi varmasti oiva hardcore-suunraikastin. On tullut noita suunraikastimiakin kokeiltua, kun ketoosidieetillä ajoittain hengitys haisee yrjöruttokuolemalta.

    Nyt kun googlasin tuon suihkeen mitä itsekin oon käyttänyt, niin kohtuullisen tuttuja ainesosiahan sieltä löytyy, Aqua, Xylitol, PEG-40 hydrogenated castor oil, Aroma, Glycerin, Olea Europaea (Extra Virgin Olive Oil), Potassium Citrate, Potassium Acesulfame, Carum Petroselinum, Citric Acid, Cl 75810, Sodium Benzoate. --> Airlift-suusuihke
    Aika jännä, että suusuihkeiden ei oo vielä väitetty aiheuttavan vesikeuhkoa tai irrottavan perseen...

    Laskurin mukaan myös yli yhden kartongin verran röökiä jätetty polttamatta.
    __________________________________________________ ___________

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •