Sivu 2 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 84

Aihe: Prinsessapäiväkirjat

  1. #21
    Tervetuloa Prinsessa , ja luulen että jos kova paikka tulee vaikka cartojen kanssa esim: kaikilta suomimyyjiltä on loppu niin täältä foorumilta löytyy yksi tuhannen cartoa kunhan vaan kysyy jeesiä porukoilta, sen verran auttavaa ja mukavaa väkeä täällä on.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  2. #22
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Tervetuloa Prinsessa , ja luulen että jos kova paikka tulee vaikka cartojen kanssa esim: kaikilta suomimyyjiltä on loppu niin täältä foorumilta löytyy yksi tuhannen cartoa kunhan vaan kysyy jeesiä porukoilta, sen verran auttavaa ja mukavaa väkeä täällä on.
    Kiitos! Olen ihan hämmästynyt tästä ihmisten loppumattomasta hyväntahtoisuudesta ja hyvästä hengestä [heh, ainakin hyväntuoksuisesta ], joka täällä foorumilla vallitsee!

     
     
  3. #23
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Kiitos! Olen ihan hämmästynyt tästä ihmisten loppumattomasta hyväntahtoisuudesta ja hyvästä hengestä [heh, ainakin hyväntuoksuisesta ], joka täällä foorumilla vallitsee!
    Sama oli itellä kun aikanaan tänne eksyin. Niin kauan kun edes yrittää käyttää hakua, eikä samalla sivulla kysy 13. kertaa samaa asiaa, ja muistaa säännöt niin me ollaan mitä parhain porukka. Joskus menee huumori vähän hurtiksi, kun äijävoittosta porukkaa, mutta onneksi meillä on täällä pätevä poliisi rauhottelemas jos menee överiksi. ^^
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #24
    Nyt tein allekirjoituksen, joka kivasti automaattisesti nyt laskee näitä teoreettisia säästöjä suhteessa siihen että vetäisi röökiä. Toi rahasumma ei nyt tosiaan vielä viikossa ole ehtinyt säikäyttää, mutta toi vältetyn röökin määrä. Niinku melkein sata röökiä jo? Ei jumankauta.

    Alkoi muuten nyt viikon jälkeen myös ensimmäiset selvästi fyysiset muutokset: limaa tulee kurkusta ihan törkeästi. Ensin ajattelin, että ei saatana oon nyt imuroinut flunssan vielä tämän jalan murtuman päälle maksimoimaan kurjuutta, mutta sitten hiffasin että taitaakin keuhkot nyt ruveta sylkemään ulos sitä sinne kertynyttä paskaa.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  5. #25
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Joskus menee huumori vähän hurtiksi, kun äijävoittosta porukkaa, mutta onneksi meillä on täällä pätevä poliisi rauhottelemas jos menee överiksi. ^^
    Heh, nimestäni huolimatta oon onneksi harjoitellut tätä naisvähemmistössä olemista äijävaltaisissa hurtin huumorin porukoissa, että luulen pärjääväni täällä oikein vallan mainiosti!
    __________________________________________________ ___________

     
     
  6. #26
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

     
     
  7. #27
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Kannattaa kun on tutustunut noihin valmis nesteisiin, myös tutustua tuohon Diy puoleen jos olet tekevä ihminen niin se kyllä palkitsee.

     
     
  8. #28
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Kannattaa kun on tutustunut noihin valmis nesteisiin, myös tutustua tuohon Diy puoleen jos olet tekevä ihminen niin se kyllä palkitsee.
    Hurr durr, aistin megakoukuttumisen. Oon nyt miksaillut noita nesteitä mitä mulla nyt sattuu olemaan (eli JoyeTechin 16 mg mentholia ja noita nikotiinittomia litkuja) suoraan tankissa. Ei voi varsinaisesti puhua tajunnanräjäyttävästä makuelämyksestä, mutta on nää semmosta perushyvää. Veikkaan että kun nestevarastot ja osaaminen karttuu, niin tää homma alkaa muistuttaa kondiittorintyötä... Ja varmasti kuukauden päästä mutristelen suuta näille sutjuille, joista oon nyt ekan viikon aikana ollut ihan mehuissani
    __________________________________________________ ___________

     
     
  9. #29
    Joo, äkkiseltään käy, että ne ekan viikon käyvät nesteet, ei kuukautta paria myöhemmin kelpaa lainkaan. Mulla neste joka ekasta 510:stä imuteltuna maistui hyvältä, ei egolla ja kartotankilla enää maistunut lainkaan. Vähän myöhemmin tuli noita volttilaitteita korvaamaan egon, boge+tankki on kuitenkin edelleen käytössä.

    Nesteistä, aloitin välittömästi valmiiden litkujen sotkemisella (tupakkaan mentholia tai vaniljaa). Siitä DIY nesteet oli luonteva seuraava askel. Mulla kun oli juuri tuoreena pohjalla vähän kemian perusopintoja, niin toi nesteiden/pipettien/neulojen kanssa läträäminen ja määrien laskeminen oli tuttua.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  10. #30
    Rakas päiväkirja

    Jos oletetaan, että kuvitteellisella henkilöllä olisi yksi esirei'itetty vaihtocarto ja tämä henkilö ottaisi sen asianmukaisin elkein käyttöön, niin millä todennäköisyydellä se carto on susi? Tämän päivän kokemuksen perusteella 100%.

    Oletan että kyseessä on sama vika mistä monet on tuolla boge-threadissä jauhaneet, eli että vanu olisi jotenkin liian tiukassa carton sisällä tjsp, jolloin se vanu ei kostuta itseään tankista kunnolla vaan koko paska [anteeksi ranskani] palaa jatkuvasti pohjaan vaikka tankissa on kunnolla nestettä. En kyllä tiedä onko tuo boge vai joku muu samankokoinen, mutta nevertheless reikien [kaikkien neljän] aukitökkimisoperaatiot eivät vaikuttaneet asiaan juuri ollenkaan, ei myöskään vanun repiminen päältä ilmavammaksi, kun se carto on niin korkea ettei neula yllä edes puoliväliin pöyhimään. Toki tipin irtivetämällä ja yläkautta nesteyttämällä saa taas muutamat henkoset, mutta sitten toistuu sama uudestaan. Julistin sen kuolleeksi, katsotaan nouseeko se kuolleista yön aikana.

    Jos jotain positiivista pitää tästä kokemuksesta hakea, niin:
    - ymmärsin konkreettisesti mitä tarkoittaa drippailu
    - huomisen päivän saattaa pelastaa joko postininja, joka tuo lisää cartoja tai ainakin tuo toinen vaihtocarto ilman reikiä.
    - "pääsen" pistämään toisen nestetilauksen johonkin, koska lutrasin tässä operaatiossa hävettävän määrän mehua käsille.
    - ei tee mieli myöskään mennä röökille lievästä vitutuksesta huolimatta

    Aiemmin tällä viikolla olin huomaavinani, että perinteinen "nyt röökille" -impulssi tuli voimakkaasti esiin niissä tilanteissa kun hermostuin kunnolla. Oon varmaan oppinut käsittelemään sellaisia tilanteita rauhoittamalla aivot nikotiinilla ja keuhkot tervalla. Jos on ollut henkisesti tosi väsyttävä päivä esim. töissä, niin ennen kuin oon pakannut kamat ja lähtenyt kotiin, niin on pitänyt päästä rauhassa röökille rauhoittumaan.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  11. #31
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Tervetuloa täältäkin =) Samaa vikaa on täälläkin, tahtoi olla tapana panna rööki huuleen heti kun kiukutti mutta elä vaan anna periksi.

    3. viikon kokemuksella ja opettelulla paremmin tää pelaa kuin tavan rööki, itse poltin kumminkin kaiketi 20 vuotta, sätkää, reilun maksiaskin päivään, liekö enemmänkin, 1. viikko meni opetellessa, 2. tottuessa ja tapamuutoksessa ja 3. viikko onkin ollut mielipuolista pohdintaa laite ja nestehankintojen paljouden syövereissä, unohtamatta sitä että ystävät ja kylänmiehet alkaneet pikkuhiljaa tympääntymään minun uuteen harrastukseeni. Liekö syynä liiallinen promoaminen vai se että minä tyydytän nikotiinintarpeeni sohvalla lojuen,muut pakkasessa värjötellen.

    Ei muuta kuin positiivisella asenteella eteenpäin ja reippaasti etsimään sitä omaa juttua, jos tämä homma tuntuu omalta, tahtoo viedä mennessään. Itsellä oli viikon ego-t ja tilasinkin jo sitten lavatuben ja paljon muuta =)
    Jesh, tätä tavoitellaan! Kyllä mä nyt viikon perusteella uskallan kans sanoa, että tää on se juttu nyt! Kunhan saa romppeet pelittämään ja nesteitä sen verran ettei pullon pohjat pilkota ja hiki valu postipaketteja odotellessa, niin mikäs tässä. Hätävarana onneksi voi sellaisessa katastrofissa tilata noita nikotiinittomia ja iskeä laastarin käteen. En tiedä oliko sillä laastarilla muu kuin henkinen vaikutus, mutta sehän hätätilanteessa just onkin tärkeintä

    ===
    Hei vielä päiväkirja, tänään kerroin vanhemmilleni (jotka molemmat polttaa myös tupakkaa), että oon ollut nyt viikon ilman ja siirtynyt sähköröökiin. Mutsi oli ihan innoissaan ja haluaa myös kokeilla, faija kysyi että miksen syö nikotiinipurkkaa... just joo.

    Rahanmenoa ei voi estää, tilasin nesteitä postikuluineen vielä 25 eurolla.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  12. #32
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Se on inhottavaa kun boge on susi, sen takia niitä pitää olla varastossa ja paljon. Susia niissä on kyllä paljon, mutta pitää muistaa, että niitä myös tehdään varmasti miljoona päivässä ja tämä näkyy myös hinnassa. Ostaa kerralla sen pari-muutama pakettia bogeja, niin ne muutamat sudet ei niin ärsytä, kun voi aina ottaa uuden. Kannattaa aina muistaa varautua melkein kaikkeen. Itselläkin aina pari modia (Cube ja Lambo) omilla atoillaan (AGA-T ja Boge+tankki) ja siltikin vielä yksi vara-akku ja usein myös jokin nesteputeli mukana, tosin usein aina liioittelen varotoimissa

    Tankki käytössä kannattaam uistaa, että samaa bogea voi käyttää useammalle maulle jos kestää sen muutaman henkosen makujen sekamelskaa. Ainoastaan kaikkein voimakkaimpien nesteiden kanssa tämä ei toimi (itse tiedän vain pari tupakkamakua ja mentholin), ne syöpyvät bogeen kuin luteet ja vaikka käyttäisi jotain muuta nestettä niin kauan kuin boge vain elää (itse ennätys kuukauden) ja aina vain se maku siellä säilyy. Eli kannattaa kokeilla kestääkö omat makuhermot sitä sekamelskaa, niin saa vähän säästeltyä bogeja, ne kun saattavat kestää sen päivän tai jopa kuukauden (tosin karmea käyttää sellaista kuukauden vanhaa bogea, mutta jos omat makuhermot kestää, niin mikäs siinä).

    Hienoa, että olet noin hyvin päässyt röökistä eroon ja ei siihen tämmöisten asioiden takia kannata retkahtaa. Jos sellainen hätä tulee, niin täällä on ketju, josta voi apua pyydellä ja täällä alkaa olemaan sen verran väkeä, että aika varmasti lähistöltä joku löytyy, joka voi antaa bogea lainaksi, kunnes täydennykset saapuvat

     
     
  13. #33
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Oon siis varsin tee-se-itse –henkinen ja diggailen tuunauksista, käsitöistä ja kauniista asioista.
    RBA -maailmaan siirtymistä odotellessa... Tuolla asenteella et voi välttyä siltä

     
     
  14. #34
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Hienoa, että olet noin hyvin päässyt röökistä eroon ja ei siihen tämmöisten asioiden takia kannata retkahtaa. Jos sellainen hätä tulee, niin täällä on ketju, josta voi apua pyydellä ja täällä alkaa olemaan sen verran väkeä, että aika varmasti lähistöltä joku löytyy, joka voi antaa bogea lainaksi, kunnes täydennykset saapuvat
    Kiitos kannustuksesta ja bogevinkeistä! Tää on kyllä oma taiteenlajinsa, terkuin kostuttanut nyt tota ilman reikiä olevaa versiota varmaan puoli tuntia. Aina se imee lisää! Makuhermoista: vetäisin äsken tosta liian kuivana ja tuli oikein kunnon palaneen maku suuhun. Pahaahan se oli, mutta toisaalta muistutti röökinpolttamista. Kai tänkin sopivan kostuttamisen ja viallisen bogen tunnistamisen oppii, mutta eka pitää säheltää. Tai ehkä neuroporalla [jonka peruja toi miltei viikon kestänyt boge oli] on parempi tekniikka, koska se on harjoitellut pidempään. Tuntuu siltä että vuorotellen palaa pohjaan ja vuorotellen se boge kurlaa kuin keuhkoahtaumatautinen mummo.

    Ajattelin olla kaukaa viisas nyt ja tilasin muutaman nesteen, jotka oli tehty pelkästä PG:stä, koska se on lukemani mukaan juoksevampaa kuin pelkkä VG [jota tilasin kans]. Niin voi lantrailla semmosia tönkömpiä liemiä, ettei ne heti vetäis bogea tukkoon.





    Posti tuli, eikä tuonut vielä uusia bogeja [nyyh], mutta toi tärkeitä papereita, joita odotin jo perjantaina ja pelkäsin niiden hukkuneen postissa [jee].
    __________________________________________________ ___________

     
     
  15. #35
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260
    Moros

    Tervetuloa myös minun puolestani voorumille
    Vaikka olenkin höyrytellyt jo kohta 1,5 vuotta niin käytän edelleen Bogen kartoja muiden systeemien ohella
    eli käytän reiättömiä bogeja joihin teen itse niin sanotun "slottauksen" mielestäni tämä on paras tapa
    saada riittävä voitelu bogelle vaikka olisi jäykempääkin tavaraa tankissa.

    Tässä foorumin Gurun Sibb77 tekemä oiva video miten slottaus tehdään:



    Höyryttelemisiin

    - JJ

     
     
  16. #36
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jyjarvi Näytä viesti
    eli käytän reiättömiä bogeja joihin teen itse niin sanotun "slottauksen" mielestäni tämä on paras tapa
    saada riittävä voitelu bogelle vaikka olisi jäykempääkin tavaraa tankissa.
    Kiitos!

    Vaikuttaa kyllä ihan uskottavalta selitykseltä, että minireiän sijasta viilto päästäisi tymäkämmän nesteen paremmin sinne vanuun.


    Tein tässä paniikissa lisää troubleshoottia tuolle sudeksi tuomitsemalleni cartolle, kyllä sillä höyryt saa, mutta se keskiputki tahtoo mennä tavan takaa tukkoon ja sinne puhaltamalla + neulalla rassaamalla sekä tankin lisäksi yläkautta kosteuttamalla saa taas muutamat höyryt eteenpäin. On sen pakko olla tuon carton ongelma, että löröttelee nesteet keskiputkeen, koska samat nesteet [siis samoista pulloista, ei konkreettisesti juuri samat ] siinä edellisessä cartossa toimi ihan hyvin tosi monta tankillista.


    Onneksi täältä foorumilta on löytynyt hyviä cartonrassausvinkkejä. Eihän nuo nyt opiskelijabudjetillakaan mitattuna maksa juuri mitään, mutta jos ei ole vaihtoversiota käsillä niin mieluusti ostaa sille ressukalle vähän lisäaikaa ja itselle parit höyryt tuunaamalla.

    Olisi pitänyt reippaammin + sukkelammin laittaa noita vaihto-osia tilaukseen, mutta tuolla ne on nyt matkalla. Pitää varmaan perustaa joku minimivarasto cartoja (tyyliin aina vähintään yksi korkkaamaton paketti) ettei tule yllätyksiä. Hämmästyksekseni oon huomannut, että nuo nikotiinittomat nesteet toimii mulla ihan hyvin pelkiltään, mutta se ettei pääse kunnolla höyryämään kun siltä tuntuu aiheuttaa ahdistusta. Tapojensa orja jne...
    __________________________________________________ ___________

     
     
  17. #37
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Hämmästyksekseni oon huomannut, että nuo nikotiinittomat nesteet toimii mulla ihan hyvin pelkiltään, mutta se ettei pääse kunnolla höyryämään kun siltä tuntuu aiheuttaa ahdistusta. Tapojensa orja jne...
    Itsessäni oon huomannu, et monesti tekee mieli höyrytellä ihan vaan sen maun takia, ei niinkään niksojen takia...

    Ps. Tervetuloa minunkin puolesta ja yhdyn aiempiin kommentoijiin, että on tosi mukavaa vaihtelua lukea hyvin suollettuja ajatuksia!

     
     
  18. #38
    Rakas päiväkirja

    Tästä päivästä tulee hyvä päivä. Postiluukusta tipahti paketti lisävarusteita, erityisesti odotetut uudet cartot. Ero tähän edelliseen on valtava, ei pärski, heti aluksi imi hyvin nesteet sisään ja puhtaalla tankilla + uudella cartolla höyryt on maukkaat ja höyhenenkeveät.

    Ymmärrän myös tankkien toimintaperiaatetta taas hitusen paremmin, sillä onnistuin täyttäessäni räpeltämään toisen tankin tiivisteistä auki ja olin kirjaimellisesti nesteessä. "Plop" sanoi tiiviste, voi perkele sanoin minä.

    Keksin myös, että aurinkolasikotelo on varmasti hyvä tapa kuskata tätä systeemiä. Selaan siis Ebaytä paraikaa.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  19. #39
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Rakas päiväkirja

    Tästä päivästä tulee hyvä päivä. Postiluukusta tipahti paketti lisävarusteita, erityisesti odotetut uudet cartot. Ero tähän edelliseen on valtava, ei pärski, heti aluksi imi hyvin nesteet sisään ja puhtaalla tankilla + uudella cartolla höyryt on maukkaat ja höyhenenkeveät.

    Ymmärrän myös tankkien toimintaperiaatetta taas hitusen paremmin, sillä onnistuin täyttäessäni räpeltämään toisen tankin tiivisteistä auki ja olin kirjaimellisesti nesteessä. "Plop" sanoi tiiviste, voi perkele sanoin minä.

    Keksin myös, että aurinkolasikotelo on varmasti hyvä tapa kuskata tätä systeemiä. Selaan siis Ebaytä paraikaa.
    Mutta, akuillehan löytyy varta vasten koteloita, ainakin ennen löyty ihan suomikaupoistakin. Vähän isompi ku rillikotelo, mutta nielee bogeja, parit akut, tankin.. Itellä on nykyään laukussa aina mukana Ego-kotelossa varavehkeitä. Ja taskussa kulkee verensokerimittarin pussukassa lisää varavehkeitä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #40
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Mutta, akuillehan löytyy varta vasten koteloita, ainakin ennen löyty ihan suomikaupoistakin. Vähän isompi ku rillikotelo, mutta nielee bogeja, parit akut, tankin.. Itellä on nykyään laukussa aina mukana Ego-kotelossa varavehkeitä. Ja taskussa kulkee verensokerimittarin pussukassa lisää varavehkeitä.
    Kas, ajattelin jotenkin automaattisesti, että toi mun akku+xl-tankki+driptit –hirviö on liian pitkä tommoseen Ego-koteloon! Pitääkin tsekata ne läpi uusin, avoimin silmin! Toisaalta rillikoteloita saa varmasti vaaleanpunaisena... Suattaapi saada noita Ego-koteloita Ebaystäkin tosin.

    Tilittelin kokemuksia toiselle vapoilevalle kaverille ja se heti kertoi, että Lavatubea saa pinkkinä... Jotkut tietää mistä naruista mua vetää!
    __________________________________________________ ___________

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •