Sivu 11 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 291

Aihe: E-Power (18650)

  1. #201
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    10

    Vs: E-Power (18650)

    Täytyy tännekin raportoida omista kokemuksistani.

    Kaksi päivää e-powerin saapumisen jälkeen alkoi tapahtua kummia. E-powerin rungon kierteet ovat erillisessä "sisäputkessa" eivätkä itse rungossa. No, tämä sisäputkihan lähti rungosta irti ja hivuttautui pikkuhiljaa ulospäin. Laitteesta tuli käyttökelvoton koska rungon jousi työnsi kierre-osan aina ulos jolloin laitteesta tuli entistäkin rumempi ja kontaktista huono. Mailia velholle, poweri postiin kohti englantia ja rahat tilille. Bombshell on tällä hetkellä matkalla tännepäin.

     
     
  2. #202
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    23

    Vs: E-Power (18650)

    Mulla toimi viikon hyvin ja sitte laitoin vahingossa akun väärinpäin ja nappi kärähti. Ja mistään ei tunnu löytyvän uutta!
    No sain purettua ton alkuperäsen ja oma nappi tilalle ja hyvin höyryää jälleen.
    Lavatube, E-power 18650, ego 1000mah, ego 650mah

     
     
  3. #203

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gortex Näytä viesti
    Mulla toimi viikon hyvin ja sitte laitoin vahingossa akun väärinpäin ja nappi kärähti. Ja mistään ei tunnu löytyvän uutta!
    No sain purettua ton alkuperäsen ja oma nappi tilalle ja hyvin höyryää jälleen.
    Miten purit sen? Mitä teit? Itse olen tutkinut että miten tuon kytkimen saa purettua,

    Mulla on pöydällä 1kpl 3,7V ja 1kpl 5V rikkinäisiä kytkimiä pöydällä joista voisi tehdä varakytkimet.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  4. #204
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gortex Näytä viesti
    Mulla toimi viikon hyvin ja sitte laitoin vahingossa akun väärinpäin ja nappi kärähti. Ja mistään ei tunnu löytyvän uutta!
    No sain purettua ton alkuperäsen ja oma nappi tilalle ja hyvin höyryää jälleen.
    Miten purit sen? Mitä teit? Itse olen tutkinut että miten tuon kytkimen saa purettua,

    Mulla on pöydällä 1kpl 3,7V ja 1kpl 5V rikkinäisiä kytkimiä pöydällä joista voisi tehdä varakytkimet.
    Mieluiten kuvia kans jos vaan viittit... ite oon kans yrittäny omaa repiä auki mutta sisukkaasti on ki vieläkin

     
     
  5. #205
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    23

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gortex Näytä viesti
    Mulla toimi viikon hyvin ja sitte laitoin vahingossa akun väärinpäin ja nappi kärähti. Ja mistään ei tunnu löytyvän uutta!
    No sain purettua ton alkuperäsen ja oma nappi tilalle ja hyvin höyryää jälleen.
    Miten purit sen? Mitä teit? Itse olen tutkinut että miten tuon kytkimen saa purettua,

    Mulla on pöydällä 1kpl 3,7V ja 1kpl 5V rikkinäisiä kytkimiä pöydällä joista voisi tehdä varakytkimet.
    Voimalla ku ei järki riittäny Tiukassahan toi on ja ehjänä ei varmaan saa purettua. Halkes akkupäästä ja sit lähti purkaantuu ja varovasti naputtelin sisäkautta atopään irti. Kasaus sitte toistepäin ku akkupään kierteet paskana. ja tietenkin eri sisämitat molemmissa päissä ni taas patenttia.
    Lavatube, E-power 18650, ego 1000mah, ego 650mah

     
     
  6. #206
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    23

    Vs: E-Power (18650)

    tilasin madvapesista ton:http://www.madvapes.com/e-Power-Repl...ch_p_3042.html
    mutta eihän tossa mainita kumpaan poweriin! No toivottavasti on 18650:een muuten meni taas rahat hukkaan.
    Lavatube, E-power 18650, ego 1000mah, ego 650mah

     
     
  7. #207

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gortex Näytä viesti
    tilasin madvapesista ton:http://www.madvapes.com/e-Power-Repl...ch_p_3042.html
    mutta eihän tossa mainita kumpaan poweriin! No toivottavasti on 18650:een muuten meni taas rahat hukkaan.
    Ei tuo kytkin ainakaan minun e-poweriin kävisi. Tuossahan on tuubin päässä sisäkierre kun ainakin minulla pitäisi olla ulkokierre.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  8. #208

    Vs: E-Power (18650)

    Päivitystä taasen.

    Olen huomannut että E-Powerin kytkimet vihaavat kosteutta. Aina kun sinne kytkimen plussanapaan kondensoituu e-nestettä, se lakkaa toimimasta. SiB vinkkasi toisella forumilla minulle sellaista sealed shorty extensionia Madvapesilta, mutta koska en jaksanut taas tilata ulkomailta, teinkin niin että kolvasin yhden varastossa olleista normaaleista 510-510 jatkopaloista, eli se keskiputki/-reikä umpeen vain.
    Nyt toimii vähän paremmin, tosin en tiedä ovatko kytkimet ottaneet jo vähän hittiä sitten ajan saatossa kun yksi vain vilkuttaa jatkuvasti, yksi toimii satunnaisesti edelleen jne.. Mutta yksi on toiminut nyt yli 6 tuntia yhteensä ihan kohtalaisen hyvin, pari kertaa lakannut toimimasta mutta pienellä kontaktin hakemisella lähtenyt taas. Ja tämä on siis ennätys!

    Edelleenkään en suosittele tätä kellekään.

    Tosin, lainatakseni Vin Dieseliä Hurjapäät-elokuvasta: "Vapottelen E-Powerin kytkin kerrallaan. Sen 9 sekuntia tai vähemmän tulee ihan hyvät höyryt".

     
     
  9. #209
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    23

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gortex Näytä viesti
    tilasin madvapesista ton:http://www.madvapes.com/e-Power-Repl...ch_p_3042.html
    mutta eihän tossa mainita kumpaan poweriin! No toivottavasti on 18650:een muuten meni taas rahat hukkaan.
    Ei tuo kytkin ainakaan minun e-poweriin kävisi. Tuossahan on tuubin päässä sisäkierre kun ainakin minulla pitäisi olla ulkokierre.
    Kattelin niitä kuvia ja niin näky olevan. Mitä v*tt !. Lisää ihmeteltyäni huomasin että siinä on myös sauma, että voisko olla että se on kaksosanen ja se yks pala pois niin löytyy oikeet kierteet. No raportoidaan kun kytkin tulee.
    Lavatube, E-power 18650, ego 1000mah, ego 650mah

     
     
  10. #210
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: E-Power (18650)

    Kannattaisi vilkaista se muu tavarakin läpi ennen tilausta, MadVapes kun ei myy kuin 14650aa, eli pienempää E-Poweria.
    El vastaus on, että ei, tuo EI ole 18650 kytkin.
    KGO & Twist

     
     
  11. #211
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    72

    Vs: E-Power (18650)

    Eikös noissa 18650 malleissa joissa ei tule omaa conea ole ihan perus ego pääty laitetty tohon supistukseen kiinni..

     
     
  12. #212
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Regu Näytä viesti
    Eikös noissa 18650 malleissa joissa ei tule omaa conea ole ihan perus ego pääty laitetty tohon supistukseen kiinni..
    Ainakin mun mallissa oli nimenomaan mukana cone ja sen alla 510-Ego -adapteri.

     
     
  13. #213
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    72

    Vs: E-Power (18650)

    http://www.gotvapes.com/images/18650epowerblack_1.png meinasin tota mallia eli tossahan on kiinni ego cone ja päätyosa on egosta.

     
     
  14. #214
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: E-Power (18650)

    Tuo on se uudempi ego style epoweri... patteri ladataan pohjan kautta... ja siis ego/510 jengat
    http://www.e-savuke.com/forum/sahkot....html#msg24994 tossa oikeapuolimmaisena ego mega dual coilin kera..vieressä pari vanhempaa epoweria

     
     
  15. #215
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    72

    Vs: E-Power (18650)

    siis toi mun linkin laite ladataan pohjan kautta?

     
     
  16. #216

    E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Regu Näytä viesti
    siis toi mun linkin laite ladataan pohjan kautta?
    Kyllä. Tuollaisella parhaillaan pössyttelen.

     
     
  17. #217
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    72

    Vs: E-Power (18650)

    Joo niin minäkin ja pohjasta ei lataa kuin pelle peloton

     
     
  18. #218
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aerodekki Näytä viesti
    Tuo on se uudempi ego style epoweri... patteri ladataan pohjan kautta... ja siis ego/510 jengat
    http://www.e-savuke.com/forum/sahkot....html#msg24994 tossa oikeapuolimmaisena ego mega dual coilin kera..vieressä pari vanhempaa epoweria
    Itse itseäni ojentaen... koitan selventää kirjoituksiani...
    Tähän uudenpaan versioon siis vaihdetaan akku pohjatulppa irroittamalla eli edelleen on akut vaihdettavaa mallia.Tuosta aiemmasta saatoipi saada sen kuvan että olisi kiinteä akku.

     
     
  19. #219
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528

    Vs: E-Power (18650)

    Kappas, onneksi itelle sattui toimiva vehes, libertyltä pikkupower. Kerran vilkuttli kytkin, nyt huomannu että yksi 14650 akku taitaa olla loppunsa edellä. Yhdellä akulla tulee välillä tuo ongelma, että alkaa vilkuttelemaan vaikka hiljan ladattu akku. mutta kuitenkin jokapäiväisessä käytössä viikkoja, ja suht täysin ongelmavapaata käyttöä.

    Uudemmassa kytkimessä taitaaa olla myös 5 click on/off. Sama kuin eGoissa. Eli virtanapin saa pois käytöstä klikkailemalla nappia. Itellä on vielä vanhaa mallia, enkä tiä onko uutta kytkintä ego tyylisenä muuta ku 18650 mallina.


     
     
  20. #220
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: E-Power (18650)

    Eipä ole ainakaan omassa ego tyylisessä 18650 epowerissa 5 click lukkoa..tarpeex tiuhaan ku näpyttää ni elektroniikan saa kyl sekoamaan niin että on pakko irroittaa akku jotta toipuu..eli kokeiltu on..

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •