Sivu 5 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 201

Aihe: Tyhmiä kysymyksiä e-nesteistä.

  1. #81
    Olen nyt hiljattain aloittanut nesteiden kokkailun. Kaverilta sain tälläisen reseptin minkä mukaan olen tehnyt: 100ml: 6ml 100% niksa, 13 ml makutiivari, 21 ml PG, 60ml vg. Ongelmana on se että aton vaihdon jälkeen viimeistään yhden tankillisen jälkeen kirkaskin neste muuttuu todella tummaksi, jopa mustaksi. Myös nesteen maku muuttuu jonkin verran. Tankki saattaa myös pullauttaa nesteet pihalle mitä ei ikinä tapahtunut valmiiden nesteiden kanssa. Atoja oon kokeillut pariakin ja tankkikin on taatusti puhdas. Mikäs tässä hommassa nyt mättää? Laitteistona 100w iStick ja Supertank mini. Kiitoksia paljon etukäteen jos joku tässä osaa auttaa!

     
     
  2. #82
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Ekana mieleen tulee huono atopää kun pullauttelee.
    Onko värillinen tankki, mikä tiivari, liuottaako värin tankista?

     
     
  3. #83
    Höyrypää Humppaaja's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    440
    Mitä niksaa, tuskin 100% kumminkaan? 100mg/ml ehkäpä? Saivartelua kyllä, myönnnetään. Mutta jos väri muuttuu jopa mustaksi on jossain jotain pahasti vialla.

     
     
  4. #84
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Jotkut todella makeat nesteet kyllä tummenee melkein mustaksi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #85
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Laitas @Marika kuvaa jos vain mahdollista.
    Ite laittaisin kyllä välittömästi käyttökieltoon nesteen sekä tankin kunnes selviää mistä johtuu!

     
     
  6. #86
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Vähän tuo nyt haiskahtaa siltä, että olisi ehkä liikaa tehoja, jolloin neste kärähtää.
    Voi olla modissakin vikaa, koska äkkiseltään neste näyttäisi pitoisuuksilta olevan ok.
    Mikä atopää ja paljonko tehoja?
    KGO & Twist

     
     
  7. #87
    Atoina oon kokeillut Tobecon supertank coileja 0.25 ohm ja 0.5 ohm. Molemmilla sama homma. Tankki on kirkas ja siitä vika ei voi johtua. Tuli nimittäin joku aika sitten lahjakkaasti vanha super tank mini rikottua ja tällä uudella tekee ihan samaa. Tehot mulla pyörii jossain 35w-65w välimaastossa. Pohjat oon tilannut mixnmatchista ja tiivarit on flavor westin. Makuina testattu ainakin nallekarkkia ja mustikkaa. Kuvaa en nyt tähän hätään saa mutta toissapäivänä otin tuon uuden tankin käyttöön ja sen jälkeen täyttänyt sen ehkä 5 kertaa. Pullossa kirkas neste on tällä hetkellä TÄYSIN mustaa ja tankki vuotelee ja kurluttaa.

     
     
  8. #88
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marika Näytä viesti
    Atoina oon kokeillut Tobecon supertank coileja 0.25 ohm ja 0.5 ohm. Molemmilla sama homma. Tankki on kirkas ja siitä vika ei voi johtua. Tuli nimittäin joku aika sitten lahjakkaasti vanha super tank mini rikottua ja tällä uudella tekee ihan samaa. Tehot mulla pyörii jossain 35w-65w välimaastossa. Pohjat oon tilannut mixnmatchista ja tiivarit on flavor westin. Makuina testattu ainakin nallekarkkia ja mustikkaa. Kuvaa en nyt tähän hätään saa mutta toissapäivänä otin tuon uuden tankin käyttöön ja sen jälkeen täyttänyt sen ehkä 5 kertaa. Pullossa kirkas neste on tällä hetkellä TÄYSIN mustaa ja tankki vuotelee ja kurluttaa.
    kaverilla oli vähän vastaavan kuuloista hommaa flavor westin tiivareilla. Sanoi samaa, että menee neste aivan tummaksi eikä toimi tankissa ollenkaan. Sitä en tiedä, mitä tiivareita oli käytössä, mutta epäilisin niitä tässä tapauksessa.

     
     
  9. #89
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Flavor westiä syyttäsin minäkin. Paria niitten tiivaria testannu, ja kumpikin karstas aton hiton nopeesti...

     
     
  10. #90
    No voihan hemmetti. Flavor westiä kun kun nyt löytyisi suurempi satsi kaapista Pari putelia näyttäis olevan flavor artia et täytyypä tehdä pikasatsi siitä ja katsoa mitä sen kanssa tapahtuu.

     
     
  11. #91
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    212
    Vg/Pg suhteesta.
    Vaikuttaa siltä että yhä useampi tekee nesteet Vg pohjaan.
    Itse olen kokkaillut noin 70/30 vg/pg mehuja ja varsin tyytyväinen
    olen näihin ollut. Siispä voisiko joku arvon raadista kertoa mikä jekku tässä
    Vg pohjassa on?

     
     
  12. #92
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Eipä siinä välttämättä mitään ihmeellistä ole. Itse suosin maksimi VG-pitoisuutta kun iho ei PG :tä kestä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #93
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marika Näytä viesti
    No voihan hemmetti. Flavor westiä kun kun nyt löytyisi suurempi satsi kaapista Pari putelia näyttäis olevan flavor artia et täytyypä tehdä pikasatsi siitä ja katsoa mitä sen kanssa tapahtuu.
    Voipi olla myös M'n'M niksasta johtuva reaktio, joskus tuli sieltä satsi sellaista punaista kuraa että ei pahemmasta väliä. Toiste en ole tilannut.
    __________________________
    instagram @janezki69

     
     
  14. #94
    Höyrykonkari vamomies's Avatar

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    185
    100ml 10% nikotiinia(olettaen 100mg/ml) 30% makutiivistettä ja loput vg/pg pohjia.
    Pekka Streng - Matkalaulu

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari vamomies's Avatar

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    185
    Desiin! 10% nikotiinia(olettaen 100mg/ml) 30% makutiivistettä ja loput vg/pg pohjia.
    Pekka Streng - Matkalaulu

     
     
  16. #96
    Höyrykonkari vamomies's Avatar

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    185
    siitä alas kunnes irti kokonaan pahasta nikotiinista...
    Pekka Streng - Matkalaulu

     
     
  17. #97
    Ajattelin alkaa sekottelemaan ekan oman lantringin ku laite tulee ensi viikolla, näyttää purkin kylessä olevan 3 tage joka tarkoittaa varmaan sitä kypsymisaikaa...
    Eli minulla on 30ml puteleita ostettuna, 100ml 6mg/ml nikotiini (30pg/70vg) pohja, sitte on 10ml tiivisteitä. Haluan 6mg nestettä 30ml, laitanko 30ml tota nikotiinipohjaa ja 3ml tiivistettä ni onko sillo 10% (tosin purkissa suositeltu 12-16% sekoitus) eli 4ml vois olla tiivistettä ?

    Jos taas haluan 6mg 10ml ni 1.5m tiivistettä jne ? Tosta en taida saada mitenkään 3mg litkua ku tarviisin nikotiinittömän pohjan vielä lisäks lantraamaan, vai ?

     
     
  18. #98
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sahkoviba Näytä viesti
    Ajattelin alkaa sekottelemaan ekan oman lantringin ku laite tulee ensi viikolla, näyttää purkin kylessä olevan 3 tage joka tarkoittaa varmaan sitä kypsymisaikaa...
    Eli minulla on 30ml puteleita ostettuna, 100ml 6mg/ml nikotiini (30pg/70vg) pohja, sitte on 10ml tiivisteitä. Haluan 6mg nestettä 30ml, laitanko 30ml tota nikotiinipohjaa ja 3ml tiivistettä ni onko sillo 10% (tosin purkissa suositeltu 12-16% sekoitus) eli 4ml vois olla tiivistettä ?

    Jos taas haluan 6mg 10ml ni 1.5m tiivistettä jne ? Tosta en taida saada mitenkään 3mg litkua ku tarviisin nikotiinittömän pohjan vielä lisäks lantraamaan, vai ?
    27ml niksapohjaa+3ml tiivistettä=10% tiivistettä
    Tosin niksapitoisuus putoaa 10% eli 5.4mg/ml
    Päissäni laskin, voi olla ihan pielessä

    Sitä 3mg saa jos laitat niksapohjaa ja tiivistettä 50% kumpaakin. Voi olla aika maukasta
    Tilaa 0-pohjaa jostain, niin saat lantrattua

    Laskuri | vape-reseptit

     
     
  19. #99
    Laitan ny tänne kun jokainen tykkää mistäkin...
    Itsellä hakusessa lähinnä joku "keksi", cookies & cream, hedelmä maut, karkki yms. Itsellä on jo joku mustikkapiirakka tiivari ja valmis cookies & cream mutta niissä on maku kaukana jossain muualla. Missä tiivareissa tai valmisnesteissä ois suht "aito" se maku? Käytän 6mg/ml 30pg/70vg pohjaa

     
     
  20. #100
    Höyrykonkari Korvaboosti's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Raahe
    Viestit
    236
    Ensimmäisenä keksi makuna tuli mieleen CumFlakes joka ainaki omaan makuun sopinu hyvin.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •