Sivu 7 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 457

Aihe: Kiinasta tilaaminen

  1. #121
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    86
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tohvi Näytä viesti
    Eli tohtii siis tilata fastilta ne akut?
    Olen mä kaksi settiä sieltä kotiin asti hiissannut, en ainakaan ymmärtänyt edes jännittää.

    Aiemmin oli vaan se, että akut tuli maapostitse noin 6kk. Ei kai se sun vika ole, jos ne postisedät niitä kantaa?

     
     
  2. #122
    Ite en ole Fastilta uskaltanut akkuja tilata, mut laitteet yms ovat pelittäneet hyvin, mitä nyt kilo kaupalla niitä tullu tilattua sieltä

     
     
  3. #123
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Mitä shipping methodia ootte gearbestilla käyttänyt ?

     
     
  4. #124
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonhoax69 Näytä viesti
    Mitä shipping methodia ootte gearbestilla käyttänyt ?
    Seurantakoodilla tietenkin, Belgia ja Hollanti toimitti molemmat pakettinsa yhtä nopeasti, alle kahdessa viikossa lähetyksestä.
    e. Öö vai mitä tarkoitit?

     
     
  5. #125
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Juurikin tuota. Kiitti!

     
     
  6. #126
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Mulla olis kuitenkin mielikuva että moni pitää enemmän tosta hollannin postituksesta. Mulle riittää se et tulee perille!

     
     
  7. #127
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Mulla olis kuitenkin mielikuva että moni pitää enemmän tosta hollannin postituksesta. Mulle riittää se et tulee perille!
    Juu, kunhan ei mene kuukausia kuitenkaan. Eiköhän tuo paketti tule muutamassa viikossa. Toivottavasti

     
     
  8. #128
    Liippaa ihan riittävästi aiheesta ja hienoa tämä globalisaatio Tilasin GearBestiltä bluetooth-näppiksen, joka lähetetään Virosta Venäjän postin (Russian Post) toimesta

    Saisivat Kiinan myyjät kyllä pitää vastaavia jakelukeskuksia EU:n alueella myös vapetavarallekin.

     
     
  9. #129
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Liippaa ihan riittävästi aiheesta ja hienoa tämä globalisaatio Tilasin GearBestiltä bluetooth-näppiksen, joka lähetetään Virosta Venäjän postin (Russian Post) toimesta

    Saisivat kyllä pitää vastaavaa jakelukeskusta EU:n alueella myös vapetavarallekin.
    GB:llä on Hollannissa.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  10. #130
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    GB:llä on Hollannissa.
    Niinpä tais ollakin (hetkellinen amnesia iski), mutta enpä GB:n tarjouksissa ole koskaan löytänyt mitään tavaraa, mitä olisi kannattanut Euroopan varastosta tilata tai ehkä oikeammin ei olisi ollut sieltä saatavilla Jenkkivarastosta olisi kyllä löytynyt.

     
     
  11. #131
    Minun viime GB tilaus tuli Viron kautta, ja oli vapetavaraa (varalaseja).

    Lähetetty minun LG-H850 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  12. #132
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2015
    Viestit
    6
    fastekilt kannattaa ottaa china post

     
     
  13. #133
    Jos tilaan gearbestiltä tavaraa ja valitsen eu-varaston niin tarviiko maksaa tulleja?

     
     
  14. #134
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hugo82 Näytä viesti
    Jos tilaan gearbestiltä tavaraa ja valitsen eu-varaston niin tarviiko maksaa tulleja?
    Mun mielestä ei.

     
     
  15. #135
    Tabletti pitäis tilata.

     
     
  16. #136
    Nyt en oo täysin varma onko oikee paikka kysellä mutta en parempaakaan löytäny..

    Elikkäs tilasin tämän kuukauden alussa tfv8 ja 3 vara atoa. V8 lähti tulemaan 3.8. ja atopäät eilen (11.8.)
    V8 15-25 arkipäivää ja coileissä menee 10-20 päivää.
    15.8. (kai?) tulee voimaan tämä että ei saa tilata ulkomailta? (olikohan se edes näin..)
    Niin haittaakos tuo mitään kun tuotteet on tilattu aikasemmin vai heittävätkö silti vesilintua noilla mun paketeilla ja laittavat sakkoa tulemaan jostain salakuljettamisesta... ois pitäny pikkase aikasemmi tilailla nuo roippeet

    Jos jollaki tietoa tästä että onko "vastaanottaminenkin" kiellettyä maanantain jälkeen vai tilaaminen.. minkäs minä sille voin että kiinasta menee jonki aikaa tulla kamppeita...

     
     
  17. #137
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Alluzz666 Näytä viesti
    Nyt en oo täysin varma onko oikee paikka kysellä mutta en parempaakaan löytäny..

    Elikkäs tilasin tämän kuukauden alussa tfv8 ja 3 vara atoa. V8 lähti tulemaan 3.8. ja atopäät eilen (11.8.)
    V8 15-25 arkipäivää ja coileissä menee 10-20 päivää.
    15.8. (kai?) tulee voimaan tämä että ei saa tilata ulkomailta? (olikohan se edes näin..)
    Niin haittaakos tuo mitään kun tuotteet on tilattu aikasemmin vai heittävätkö silti vesilintua noilla mun paketeilla ja laittavat sakkoa tulemaan jostain salakuljettamisesta... ois pitäny pikkase aikasemmi tilailla nuo roippeet

    Jos jollaki tietoa tästä että onko "vastaanottaminenkin" kiellettyä maanantain jälkeen vai tilaaminen.. minkäs minä sille voin että kiinasta menee jonki aikaa tulla kamppeita...
    Ei tule ongelmia, vuoden loppuun asti saa tilata laitteita ulkomailta..

     
     
  18. #138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ei tule ongelmia, vuoden loppuun asti saa tilata laitteita ulkomailta..
    ootko ihan varma asiasta ? tullin sivuilla ei kuitenkaan puhuta että saa vuoden loppuun asti vaikka itse sitä toivonkin että vuoden loppuun asti saisi tilata ulkomailta..

     
     
  19. #139
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Johtaja Näytä viesti
    ootko ihan varma asiasta ? tullin sivuilla ei kuitenkaan puhuta että saa vuoden loppuun asti vaikka itse sitä toivonkin että vuoden loppuun asti saisi tilata ulkomailta..
    En enää, tuo tullin tiedote tuli esille vastaukseni jälkeen. Sitä ennen oli "varma tieto" et vuoden loppuun saa tilata ja vastaanottaa

     
     
  20. #140
    kuumotus.exe... noh täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •