Sivu 1 / 23 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 457

Aihe: Kiinasta tilaaminen

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Kiinasta tilaaminen

    Hei. Olen uusi täällä. Kiinnostukseni on myös herännyt näitä vermeitä kohtaan kun tuntuu tuo lopettaminen olevan hankalaa. Kysymykseni kuuluukin että jos tilaan dealextremestä nämä tuotteet niin onko vaarana tulliin jääminen? Näissä ei pitäisi olla ollenkaan nikotiinia. Kuvissa näkyy kaikissa 0mg. Tuossa tulisi 76 putkiloa. Mahtaako tulla ongelmia? Ideana on kokeilla halvalla. Pystyisikö nuo kaikki tilaamaan kerralla vai kannattaako tilata vähemmän ensin? Kiitoksia jos joku viitsii vilkaisemaan ja neuvomaan näin aloittelijaa!

    Buy Quit Smoking USB Rechargeable Electronic Cigarette with 6-Refills
    EL-501 Refills Set for E-Cigarette Pipe (10-Pack/Flavor Assorted) - Free Shipping - DealExtreme
    Electronic Cigarette Refills Cartridges - Medium Nicotine/Tobacco (20-Piece Pack) - Free Shipping - DealExtreme
    Electronic Cigarette Refills Cartridges - Medium Nicotine (20-Piece Pack) - Free Shipping - DealExtreme
    Minty Electronic Cigarette Refills (Minty/20-Piece Pack) - Free Shipping - DealExtreme

    Edit: Mainittakoon vielä että tarkoituksenani on lopettaa tupakointi kokonaan eikä kehittää tästä täysin uutta harrastusta Siksi en haluaisi kalliita vermeitä ennen kuin olen kokeillut halvemmilla. Siksi tuossa listassa on paljon noita patruunoita että jos noiden aikana olisi saanut ainakin vähennettyä polttelua. Ja itse olen ehkä enemmän tapariippuvainen kuin nikotiini riippuvainen (kahvin/syönnin jälkeen, autoillessa, aamu/iltatupakki. Jne.) Juuri ennen nukkumaan menoakin pitää polttaa vaikka ei olisi "nikikset". Kiitoksia jos jaksatte neuvoa

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Mulla on ollut yksi tollanen DX halppis. Paskan makusia, ei höyryä ja hajosi alle viikossa. Säästä rahasi ja tilaa halvalla (jos kiinasta pitää tilata) esim:

    http://www.heaven-gifts.com/
    http://www.healthcabin.net/

    Toimitusaika on 7-14 päivää. E-nestettä kannattaa tilata ETA-alueelta. Hyviä e-neste kauppoja on:

    http://www.ecigwizard.com/shop/ -10% alennuskoodi esavuke (voucher)
    http://www.liberty-flights.co.uk/products.asp -10% alennuskoodi e-savuke.com

    Jos tuollaista tupakan kokoista haeskelet niin tilaa 510-T startter kit.

    Nesteeksi tupakkamakua, menthol makua ja hedelmiä/marjoja vähän laidasta laitaan.

    Varmasti jäi vielä kysyttävää niin kirjoittele tänne, kyllä me autellaan =)

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Kiitoksia nopeasta vastauksesta! Ei ole pakko kiinasta saada.Kuhan vaan tämä eka ei tule kalliiksi ja ettei tule tullin kanssa ongelmia. Mutta jos olisin tilannut tuon köntän niin oisiko tuossa tullut? Noissa vaan ei pitäisi olla nikotiinia.

    Minäpä katson nuo läpi. Taidan laittaa DX:stä tilaukseen tuon laitteen ja yhden paketin jotai noista nesteistä kokeeksi mutta myös tuon starter kitin. Mistä ton 510-T starter kitin sitten saa ja mihin hintaan?

    Mainittakoon vielä että olisi hyvä jos sitä pystyisi lataamaan myös usb liittimellä. Autossa ja mökillä pystyisi latailemaan sitä. Tästä tulikin mieleen että tarvitseeko kaksi akkua? Kiitoksia!

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Nuo tupakan väriset e-kessut eivät yleensä toimi edes välttävästi... Tuo taas on oikeasti hyvä ja helppo värkki: http://www.dealextreme.com/p/quit-sm...-refills-70947 Toki kalliimpi muttei tarvitse heti tilata parempaa.

    Focalpricella olisi tuollainen "perus-eGo" jos halvalla haluaa: http://www.focalprice.com/HJC65B/Ego...Kit_Black.html
    Molemmissa paketeissa on siis 2kpl pattereita ja muita kaluja. Noihin vaan lisäksi nesteitä, niitä saa nikotiinittomina vaikka Suomestakin tai halvalla esim. Puolasta(inawera.com).

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Ok. Käytänpä koiran ulkona ja rupeen kattelemaan. Mutta vielä se kysymys että olenko ymmärtänyt oikein että esim. kiinasta saa tilata noita neste juttuja jos niissä ei ole nikotiinia ja jos on niin ei saa tilata?

     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Nikotiinittomia saa tilata mistä vain, nikotiinillisia ETA-maista 3kk käyttöä vastaavan määrän. Jos laitteen mukana tulee nikotiinillisia nesteitä ja jymähtää tulliin niin yleensä on(kuulemma) riittänyt että käskee nakata nesteet roskiin ja laitteet ovat jatkaneet matkaa. Käytännössä eivät taida enää juuri kytätä noita jollei litrakaupalla tilaa. Noissa sun linkeissä olevissa taisi olla nikotiinia, jos lukee "high, medium, low" niin ne tarkoittaa dealextremessä nikotiinitasoa. Eipä ne sopisikaan jos linkkaamiamme laitteita tilaat, kannattaa ostaa nestepulloja(Euroopan alueelta) mistä täyttää mukana tulevia tankkeja/hylsyjä, foorumilta ja sivustolta löytyy linkkejä ostopaikkoihin.

    Noissa linkkaamissani paketeissa(ja yleensäkkin) tulee usb/seinälaturit mukana, kaksi akkua on välttämättömyys jos et halua olla 2-3 tuntia höyryttelemättä latauksen välillä. Noissa "tupakinnäköisissä" akku saattaa tyhjetä pahimmillaan alle tunnissa, tuossa "VAGA impactissa" mulla kestää karvan auki vuorokauden jos on tuo alkuperäinen atomisaattori käytössä.

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    16

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Ecigwizardin 510 get started kit ja mukana tulee 5ml nestettä, hinta toimitettuna ~13€. Ei ainakaan kalliiksi tule testaaminen.

    http://www.ecigwizard.com/shop/start...arted-kit.html

    + nopea toimitus

    Dealextremestä ei kannata odottaa mitään tavaraa nopeasti, pahimmillaan menee toimituksissa kuukausi tai enemmän.

     
     
  8. #8
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Noita pitää vaan olla se kaksi settiä vähintään. Itselläkin on tuollainen(kin) ja akku kestää n.2 tuntia, muuten kyllä ok laite.

    Dealextremestä olen tilaillut paljonkin tavaraa, nopeimmillaan tulee reilussa viikossa, keskimäärin kait 2 viikossa. Toki noita kaikkia laitteita saa Euroopasta nopeammin mutta hintaa on sitten hiukan enemmän. Toki ei ole kallista sittenkään jos laskee mitä tupakkaan menisi.

     
     
  9. #9

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Jos tilaa kaikkista halvimman, mitä löytyy, on hyvin todennäköistä, että pettyy ja sen perusteella sitten luo mielipiteensä koko keksintöön.

    Vähän sama, kuin jos ei olisi vielä ikinä nähnyt telkkaria ja päättää ostaa kokeeksi 60-luvun mustavalkoisen analogivirittimellä olevan töllön, näkyy vähän lumisadetta ja sekään ei kovin terävästi, sitten ajattelee, että tälläsiäkö ne töllöt nyt sitten on mitä kaikki hehkuttaa, niin ei tule ostettua toista.
    Eli sellainen perustason ok. tasoinen laite melkein tuotteesta kuin tuotteesta tulisi olla sellainen jolla kokeilee..

    Uskoisin, että jos ostat jonkin vähän paremman kuin halvin laite, niin pääset siitä vielä täällä myyntipalstalla eroon tekemättä tappiota niin paljoa, kuin mitä se halvin laite olisi maksanut.


    Itse tilasin eGo-T starter kitin ensimmäiseksi (ei ole vielä posti tuonut), uskoisin, että jos en siitä tykkää tai e-savuke ei ookkaan mun juttu, niin ei tarvi varmaankaan kovin paljoa yli kymppiä laskea hintaa sille kokeilulle, luultavasti, kun laitteen saa myytyä sitten jollekkin muulle, se kun on kuitenkin aika yleinen laite.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Tilaa vaan suoraan kunnon laitteet. Olen 100% varma että pystyt lopettamaan oikean röökin sähkötupakan avulla. Ainut mikä voi sen estää on noi huonot laitteet alkuvaiheessa. Esim. mä tein sen virheen, että ostin aluks todella surkean starttipaketin, missä ei tullut kuin 2 akkua, joista toinen kaiken lisäksi hajosi aika nopeasti. Ja sen takia ekat kaksi viikkoa meni 50/50 oikean ja sähköröökin kanssa. Sitten tilasin tarvikkeita tarpeeksi, niin enpä ole vapun jälkeen oikeaa röökiä maistanut kertaakaan.

    Ja mä olin ns. toivoton tapaus lopettamisen suhteen, yli 20 vuotta röökiä, yli aski päivässä... Kaikki lääkkeet lopettamiseen tuli kokeiltua, eikä onnistunut. E-röökillä onnistui niin helposti ettei edes pahemmin ole tarvinnut asiaa miettiä.

    Elikkä vaikka nyt sijoittaisit jopa 100e tarvikkeisiin, niin eipä se paljoa tule kirpaisemaan vaikka e-röökinkin lopuksi lopettaisit, jos pääset itse pahasta eroon, eli normitupakasta.

    Ajattelin minäkin tämän e-kessutuksen joskus lopettaa, mutta eipä ole ollut vielä mitään tarvetta.
    Mulla oli todella paha astma röökinpolton takia, mutta nyt ei ole tarvinnut astmapiippuun kuin pari kertaa tarttua vapun jälkeen. Joten tällä mennään päivä kerrallaan, se on varma että oikeaa spaddua en tule enää ikinä vapaaehtoisesti polttamaan.

     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    16

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Toki suosittelen myös eGo-T starter kittiä, mutta jos ei halua laittaa ensimmäiseen laitteeseen useampaa kymppiä rahaa, niin...

    Aloitin itse tuolla 510 get started kitillä, ihan ok laite, tosin viikon päästä tilasin jo KGO-T.

    Onhan toi laite vieläkin käytössä, esim. ulkona kun käy pyörähtämässä, ei jaksa raahaa tankkimallia mukana.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja keijo Näytä viesti
    Toki suosittelen myös eGo-T starter kittiä, mutta jos ei halua laittaa ensimmäiseen laitteeseen useampaa kymppiä rahaa, niin...

    Aloitin itse tuolla 510 get started kitillä, ihan ok laite, tosin viikon päästä tilasin jo KGO-T.

    Onhan toi laite vieläkin käytössä, esim. ulkona kun käy pyörähtämässä, ei jaksa raahaa tankkimallia mukana.
    Mä alotin kanssa vastaavalla (itseasiassa tilasin kaksi) paketilla. Omasta kokemuksesta suosittelisin ostamaan suoraan esim. eGo T:n. Paljon paljon parempi laite. Halpa ja hyvä ei monesti oikeen toimi.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Päätin tilata ja aluksi olen valmis laittamaan rahaa jotai 50e kun te viisaammat niin neuvotte Mitä tällä hinnalla saa? Ja muutamia lisäkysymyksiä on tullut mieleen. Pystyykö akun lataamaan ilman savuketta? Jos savuke on käytössä niin toinen akku latautuisi valmiiksi. Ja kun lueskelin täältä infoa ni pitäs varmaan varaosia tilata myös? Ihan sama onko tupakin näkönen vai ei. Sekin on myös ihan sama onko auto vai manuaali. Ehkä ekaksi automaattinen jos kestäs alottelijalla paremmin. Vai mitä te asiantuntijat neuvotte? Mitäs muuten toi tankki homma meinaa?

    Tilasin jo DX:stä halvan ni kuhan se leviää ni pitää purkaa se ja kattoa miten se on tehty ja voiko sitä korjata. Ict asentajaksi opiskelen ni osittain elektroniikan korjaus hallussa. Rakentaa sitten oman e-savukkeen joskus Jos se ei oo jotain rakettitiedettä. Nyt on tullut jo esr mittari rakennettua ite ja siinä oli hommaa ku kaiken rakensin ite. Onko kukaan tutustunut näiden korjauksiin?

    Mutta se tärkein eli mitä sillä 50e saa? Ja ilman että on tullin kanssa ongelmia? Kiitos nopeista vastauksista todella paljon!

     
     
  14. #14
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Tuossa mun aloituspostauksessa olisi omasta mielestäni kelvollinen aloitussetti tai jatkosetti miten vaan: linkki

    Nestettä 20€:lla sitten tuolta.

    Eipä siinä muuta tarvi.

     
     
  15. #15
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    eGo-t(tank) malleja kannattaa harkita, se linkittämäni dealextremen vekotin on myös noita samoja, nimetty vain uudestaan. Tankkisysteemi tarkoittaa sitä että niissä on vain tankki johon laitat ostamaasi nestettä ja meno jatkuu, toisissa systeemeissä neste imeytetään erilaisiin vanuihin hylsyissä tai cartomisereissa, tankki on helpoin aloittelijalle. Viiden kympin nurkilla niitä eGoja pyörii euroopan kaupoissakin, tällä sivustolla on linkkejä eri nettikauppoihin kyllä.

    Akku ladataan yksinään ja toista voi käyttää sillä aikaa

     
     
  16. #16

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Basso Näytä viesti
    Päätin tilata ja aluksi olen valmis laittamaan rahaa jotai 50e kun te viisaammat niin neuvotte Mitä tällä hinnalla saa? Ja muutamia lisäkysymyksiä on tullut mieleen. Pystyykö akun lataamaan ilman savuketta? Jos savuke on käytössä niin toinen akku latautuisi valmiiksi. Ja kun lueskelin täältä infoa ni pitäs varmaan varaosia tilata myös? Ihan sama onko tupakin näkönen vai ei. Sekin on myös ihan sama onko auto vai manuaali. Ehkä ekaksi automaattinen jos kestäs alottelijalla paremmin. Vai mitä te asiantuntijat neuvotte? Mitäs muuten toi tankki homma meinaa?

    Tilasin jo DX:stä halvan ni kuhan se leviää ni pitää purkaa se ja kattoa miten se on tehty ja voiko sitä korjata. Ict asentajaksi opiskelen ni osittain elektroniikan korjaus hallussa. Rakentaa sitten oman e-savukkeen joskus Jos se ei oo jotain rakettitiedettä. Nyt on tullut jo esr mittari rakennettua ite ja siinä oli hommaa ku kaiken rakensin ite. Onko kukaan tutustunut näiden korjauksiin?

    Mutta se tärkein eli mitä sillä 50e saa? Ja ilman että on tullin kanssa ongelmia? Kiitos nopeista vastauksista todella paljon!
    Itse käytin ensimmäiseen sarjaani 58€ postikuluineen
    Sillä sai sen eGo-T starter kitin ja 50ml nesteitä.

    Ymmärtääkseni se automaattinen on herkempi hajoamaan.. tai ainakin omassa päässäni kuvittelisin.. kun tuollaista alaa opiskelet, niin ehkä tiedät itse paremmin, että onko nappi-kytkin kestävempi, kuin tunnistin, joka kytkee, kun ilma virtaa. (vai miten ne automaattiset on toteutettu? en ole varma... ultraääni?)

    Ei varmaan vaadi kummoistakaan gurua, eikä varmaan edes niin korkeaa koulutusta, kuin ict-alan opiskelija, että sielunelämä on selvillä mitä noihin netissä nyt tutustunut, niin komponentit on virtalähde, siitä yhteys kaiketi ptc? vastukseen, joka sen nesteen höyrystää ja välissä kytkin.
    Vai oonko ihan väärässä ajatuksineni?

     
     
  17. #17
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Automaateissa on mikrofoni joka kuulee kun ilma alkaa virtaamaan. Automaattiakkuihin voi joutua nesteitä ja laite menee pilalle. Napilliset on suljettuja ja kestää huoletonta käyttöä paremmin. Ja vastuslanka noissa atomisaattoreissa kuumenee (n. 3mm pitkä ja millin leveä).

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Meenaa sekasin mennä SiB77. Onko toi sun kokoama setti nyt sit automaattinen vai manuaali? Kyl se vois olla se manuaali parempi mulle. Eipähän itse lämpene jos sattuu vaikka tuuli siihen ottamaan. Ja nesteissä oli sit jotain rajoituksia. Vielä vois tälle illalle tilata ku tietäs mistä tilais

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7764
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7743
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7784

    Eli jos nuo tilaa niin on ok?

    Tämä SiB77 kirjoitus hämää hieman tuolta:
    "Yhteensä (postikulut suomeen lisätty): 42,90 USD = 29,81 Euroa
    Eli alle tullausrajan 44 euroa ja risat. Tuossa akun mukana tulee usb-piuhakin."

    Eikö tuo ole reilusti alle tullausrajan kun euroissa on 29,81e? Sais visiin mukaan viel jotain muutakin

    Edit: Mitä tämä oikeen meinaa tuossa akussa: * it turns on/off only by 5 clicks within 2 seconds. Ja mitä toi passthrough oikeestaan tarkoittaa. Tällänen manuaalinen näyttäs olevan myös tuolla: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7756 jossa myös tämä teksti*5 click on/off type

     
     
  19. #19
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    (44€-29,9€)/0,7=20 USD voit lisätä tavaraa. Esimerkiksi usb verkkolaturin niin ei tarvi yöllä pitää tietokonetta päällä.

    Ja on manuaali nappula siinä.

    Se on näppäinlukko. Naputa viisi kertaa peräkkäin niin ei rätise taskussa omia aikojaan. Lukon saa pois samalla tavalla.

    Passtrough tarkoittaa sitä että voit laittaa mukana tulevalla mini usb johdolla akun lataukseen ja jatkaa höyryttelyä samalla

    Tuo toinen linkittämäsi akku pitää ladata erikseen ostettavalla laturilla. Eipä se maksa kuin muutaman dollarin lisää. Mutta sitten pitää odotella että se lataa eikä voi höyrytellä samaan aikaan.

     
     
  20. #20
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: Kysymys hankinnasta kiinasta

    Joo joltain näppäinlukolta se kuulostikin kun on/off viidellä klikkauksella 2 sekunnin sisään. Mutta kun ei näistä vielä tiedä Pitää kattoa saisko pakettiin vielä mahtumaan jotai. Sellanen vielä tuli mieleen kun puhutaan tästä sisällä sauhuttelusta niin onko näissä mitään haittaa kanssaeläjille sekä haju tai seinien värjäys haittoja? Kiitos kiitos paljon!

     
     
Sivu 1 / 23 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •