Sivu 23 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 131920212223
Tulokset 441 - 457 / 457

Aihe: Kiinasta tilaaminen

  1. #441
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Itse huomasin vasta hiljattain että jos tilaa 5 litran tonkan niin sen saa about samaan hintaan kuin 2 litraa ja litran pulloissa. Kannattaa siis miettiä tuota kun tilailee.
    Ostin viime kesänä 2 litran pottua kun tuo verohässäkkä alkoi. Sen 30€ ne maksoi yhteensä. Jotenkin kätevämpi käyttää litran pottuja kuin kanisteria
    Potut vielä korkkaamatta jääkaapissa kun oli vanhaakin varastoa
    Viimeksi muokannut arskaxx; 26.05.20 kello 19:31.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  2. #442
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ostin viime kesänä 2 litran pottua kun tuo verohässäkkä alkoi. Sen 30€ ne maksoi yhteensä. Jotenkin kätevämpi käyttää litran pottuja kuin kanisteria
    Potut vielä korkkaamatta jääkaapissa kun oli vanhaakin varastoa
    Joo. Mä oon säästellyt muutamia litran pohjanestepulloja niin tratin avulla helposti kaataa kanisterista litran pulloihin. Viimeksi hiljattain ostin litran pulloja mutta ensi kerralla varmaan sen 5 litran tonkan kun ei tämä höyryttely näytä loppuvan multa ja 4 vuotta jo höyryillä menty

     
     
  3. #443
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Nyt ei hirveästi kyllä taida kaukomailta kannata tilailla ellei sitten tosiaan ole fire and forget fiilis päällä ja paketti tulee sitten joskus ehkä tänä vuonna jos tulee, mullakin etanaposti jenkkipaketti ollut matkalla 7 viikkoa jo ja ei taida kiina paljoakaan varmaan paremmaksi laittaa. Eiköhän tuo tuosta parane ellei sitten korona wave 2 tule voimalla.

     
     
  4. #444
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2020
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    12
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mad Beer Näytä viesti
    Paljonkas Saksan hinta? Vertailun vuoksi, Makustoresta olen löytänyt toistaiseksi halvimmalla Suomesta tällä hetkellä.
    https://www.amazon.de/Glycerin-Pharm...2DTCYD803Z0JKH

    20l pänikkä 55.99€

    ja englannista saa vielä tilata suomeen ilman tulleja, se tulee voimaan vasta 2021. Suoraan lubrisolvelta saa tosi halvalla.

     
     
  5. #445
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marsuvahvari Näytä viesti
    Eivät lähetä yli 5l kokoja Suomeen. Melko varmasti ehtisi myös tuollainen 20l kanisteri pilaantua ennen kuin sen olisi ehtinyt sähkötupakalla höyrytellä

     
     
  6. #446
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Atopäiden tilaamisesta jo varmaan 3 kuukautta about kiinan suunnalta eikä näy mutta 2 viikkoa sitten tilasin kiinasta ebaysta dart tikat niin ne tuli kahdessa viikossa? Outoo. Lieneekö tulliin sitten jääneet ne atopäät. Mulla ollut varmaan tuuri kun ei koskaan oo tulliin mitään jäänyt paitsi aikoinaan jenkeistä kun tilailin muita juttuja kuin höyrykejuttu kun mun tilaukset oli yli sen jonkun 22 vaiko 25€.

     
     
  7. #447
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2020
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    5
    Itse tilasin Aliexpress:ltä modin ja tankin.
    Tilaus saapui postilaatikkoon kahdessa viikossa.
    GeekVape AEGIS SOLO 100W - 25.27€
    Innokin Zenith Pro 5.5ml - 25.78€
    Yhteensä - 51.05€
    Pakko sanoa että 0.8ohm:in ja 1.2ohm:in vastuksilla toimii hyvin ja antaa hyvin makua.
    1.0ohm:in vastus vielä testaamatta.

     
     
  8. #448
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2020
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    5
    Itse tilasin Aliexpress:ltä modin ja tankin.
    Tilaus saapui postilaatikkoon kahdessa viikossa.
    GeekVape AEGIS SOLO 100W - 25.27€
    Innokin Zenith Pro 5.5ml - 25.78€
    Yhteensä - 51.05€
    Pakko sanoa että 0.8ohm:in ja 1.2ohm:in vastuksilla toimii hyvin ja antaa hyvin makua.
    1.0ohm:in vastus vielä testaamatta.

     
     
  9. #449
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    En koskaan saanut niitä kahta eri coilitilausta kiinasta jotka keväällä tilasin. Tilasin ne jopa eri firmoista... Sinne jäi.

     
     
  10. #450
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2020
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    5
    Mistä kaupoista tilasit?
    Itse tilannut aina Aliexpress:ltä ja aina tullut perille.

     
     
  11. #451
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2020
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    5

    Suosittelen GeekVape AEGIS SOLO 100W ja Innokin Zenith Pro 5.5ml erinomainen MTL laite ja ei kallis Aliexpress:llä
    Viimeksi muokannut sähkö91; 30.12.20 kello 21:34.

     
     
  12. #452
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sähkö91 Näytä viesti
    https://img.aijaa.com/b/00521/14924400.jpg
    Suosittelen GeekVape AEGIS SOLO 100W ja Innokin Zenith Pro 5.5ml erinomainen MTL laite ja ei kallis Aliexpress:llä
    Itse oon ajatellut hankkivani AEGIS MAXin Zeus subohm tankilla joskus kun raaskisi tilailla. Sais 21700 akulla hivenen paremman akunkeston, eikä tuota tankkiakaan oo hirveesti haukuttu..

     
     
  13. #453
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2020
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    5
    Tälläinen toisena laitteena.
    Tilasin nämäkin Aliexpress:ltä
    Eleaf iStick Amnis 2 modi
    Aspire Tigon 3.5ml tankki

     
     
  14. #454
    Oletteko tilanneet kiinalaisilta mitään nyt kun to alv/tullaus systeemi on voimassa?
    Ja jos olet niin onko ollut ongelmia?

     
     
  15. #455
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Hyvin toimii. Tilasin Anbernicilta kiinasta tuotteen ja maksoin alvin ja tullin postin kautta netissä, heti kun sieltä tuli tekstiviestinä tullauspyyntö. 140€ tilauksesta piti maksaa alvia, tullia ja käsittelymaksuja yhteensä noin 40€. Hyvin toimi ja normaali kiinatilauksen reilun 2 viikon toimitusaika.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  16. #456
    Kohtuudella tulee kamppeet kiinasta edelleen, ei tullin suhteen ongelmia. Toimitus vaan kestää aika usein kuukauden tai yli.

     
     
  17. #457
    Tilasin Fasttech.comista modeja. Ajattelemattomuuttani maksoin ALV:n saman tien ja nyt tajusin, että sehän tarkoittaa Postin tullaavan paketin.
    Pyysin asiakaspalvelusta merkkaamaan paketin pyörän varaosiksi, mutta millähän nimikkeellä mahtaa posti tullata paketin?

    Mitkäs nykyään sanktiot tuosta on, mikäli paketti jää tullin hoteisiin?

     
     
Sivu 23 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 131920212223
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •