Sivu 3 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345671353103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 2189

Aihe: peleon.pl

  1. #41
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    65

    Vs: peleon.pl



    Onko kellään muulla tämä error tullut firefoxilla tutuksi?

     
     
  2. #42
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti
    Onko kellään muulla tämä error tullut firefoxilla tutuksi?
    Koita selata translaattorilla ja pitää toisessa tabissa sama sivu "luomuna" auki jolla sitten teet lisäykset jne. Saattas auttaa
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #43
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    65

    Vs: peleon.pl

    Kiitos nopeasta ja toimivasta viestistä. Tuli sitten toinen bugi, tuossa kun selailin ja mätin tavaraa ostoskärryyn niin jossain vaiheessa joku puolalainen on näköjään ryöstänyt mun kärryn sisällön ja se oli tyhjä ???, no enpä jaksanut ruveta uudestaan sitä täyttämään, kun on nuo nesteetkin vähän vähissä heillä. tun buginen ska.

     
     
  4. #44

    Vs: peleon.pl

    Joku tuossa jo postasikin Puolalaisen postin seurannasta kuvan. Seuranta löytyy siis täältä: http://sledzenie.poczta-polska.pl/

     
     
  5. #45

    Vs: peleon.pl

    Mä yritin laittaa mehutilausta tuleen täältä niin ei millään selaimella mikä on asennettuna toiminut ostoskori :/
    (oli ja ei käännöstyökalu, ei vaikutusta).

    Kokeilin toisella koneella ja samaa settiä, edes kännykällä/tabilla ei pelannut niinpä ei oo mistään kilkkeestä kiinni. Meikä on salaliiton uhri ja mut on "piilobannattu" :/

     
     
  6. #46
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: peleon.pl

    Hmm, outo homma ???. Justiinsa kokeilin ja toimii ihan ok.

     
     
  7. #47
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: peleon.pl

    Cromella olen onnistunut jo monta pakettia tilaamaan, välimuistin tyhjennys ja coociesien poisto voisi joskus helpata.

     
     
  8. #48

    Vs: peleon.pl

    Eilen tilasin. Firefoxilla ei pystynyt tekemään ostoksia kuin puolankielisiltä sivuilta, mutta pääsin kuitenkin maaliin ja tänään tuli ilmoitus, että lähetys on shipattu

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: peleon.pl

    Sain mäkin tilauksen tonne sisään. Jonkun verran cartoja ja yks 1000mah akku tulossa tällä kertaa. Eilen tilasin, saa nähdä kauan toimituksessa menee.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  10. #50

    Vs: peleon.pl

    Itse meinasin laittaa eilen tilauksen, mutta tulikin ongelma paypal + säästöpankin debit/credit kortin kanssa, joten nyt meni sitten odotteluksi, että raha siirtyy pankista paypal:iin..
    Harmi, että tässä kaupassa ei käy suora korttimaksu..

     
     
  11. #51
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Jos tilaa viikonloppuna niin tavara on perillä torstaina ja maanantaina tilatut perjantaina. On tuo puola sen verran lähellä. Tämä siis kolmen tilauksen perusteella.

     
     
  12. #52
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: peleon.pl

    Jaahas, ensimmäinen tilaus tehty. On kyllä halpoja nuo nesteet täällä. Piti oikein pari kertaa tarkistaa, että onko veloitus varmasti oikein.

    Sellaisen oudon jutun huomasin, että jos yritti ostaa noita peleon/dekang -nesteitä niin paypal:ssa maksun yhteydessä osa tuotteista oli kadonnut ???. Tuote listauksessa ei näkynyt kuin osa tuotteista ja veloituskin oli vain noille tuotteille. Ensin tuota ihmettelin, että miksi tuolta puuttuu osa ja rupesin etsimään ongelmaa tyhjäämällä ostoskoria. Homma meni heti ok, kun en yrittänyt ostaa noita peleon/dekang. Mistä moinen johtuu, sitä en tiedä. Google Chromea käytin kääntäjän kanssa. Onkohan kukaan muu törmännyt vastaavaan ongelmaan?

    Noh, nyt on kuitenkin tilaus sisässä


     
     
  13. #53
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Kolmas tilaus tuli tänään. Toinen eGo lankapussukka puuttui. Sinne meni 1,25 slotia. Laitoin mailia asiasta. Loput kamat olikin ok. Nyt on vara eGo-laturi, pari atomisaattoria (eGo-T LR B) ja tankkeja.

    Ylimääräisenä tuli 3ml 18mg Camall tupakan makuista, joka ei kovin pahaa ollutkaan. Toinen oli 3ml 24mg 1981 joka on tupakkamaku, hieman sivistynyt ja sikariin kallellaan.

     
     
  14. #54
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Sinne meni 1,25 slotia
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  15. #55

    Vs: peleon.pl

    tuola on noita 100ml kokoisia purnukoita, onko noista mauista kellään vielä kokemusta, että onko noista mihinkään, pystyykö niitä imemään. Esim, kirsikka, ice, menthol

    Noissa 50ml kokoisissakin pulloissa on vain sellaisia makuja, että ei välttämättä uskalla tilata niin suurta annosta.. kerranhan se toki vain kirpaisee, mutta kun ei haluisi olla itse se koekaniini

     
     
  16. #56
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    90

    Vs: peleon.pl

    Voi jumalauta mää sanon

    Piti sitten laittaa 1 tippa peleonin menthol makua PEG-400 / VG mixiin. Eli mixiä oli 5ml, siihen 1 tippa mentholia (+kahvia sun muita) ja huhu, kylläpäs oli kirpee menthol. Pitää varmaan purkaa carto ja yrittää pestä maku pois. Ehkä jotkut tykkää, mutta mulle liian "raikas". Ehkä 1 tippa / 10ml vois mennä. Mutta rupes jo tökkiin koko menthol. Ja siinä on joku sitruunan sivumakukin.

    Peleonista tuli kassillinen peleonin / flavourart makuja, joista on nyt testattu Cola ja tuo Menthol. Aika tiukkaa tavaraa on, eli olkaa tarkkana ettei mee liikaa. Colakin on aikasta lailla tiukkaa, tippa, pari / 10ml. Saahan sitä lisää sitten.

    Oisko jotain vinkkiä miten vois testata mixejä? Drippaamalla suoraan esim egon atoon?

     
     
  17. #57

    Vs: peleon.pl

    pitihän kokeilla tuota paleonia.eli tilasin maanantaina usa mix 11mg 10ml 2 kpl ja 18mg 1 kpl.tänään tuli postiin ja niikuin ed mainittu hyvin pakattu.sitten itse asiaan MAKU on loistava ottaen huomioon että laimennan 5.5 mg ja pg.llä täytyy kokeilla vg.tä tulis höyryy enempi.maku on sama kuin esim.lf.n usa mix.tulen jatkossakin tilaamaan perus tavaraa täältä,fiilistelyyn usa tai eurooppa nesteitä.
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  18. #58

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    tuola on noita 100ml kokoisia purnukoita, onko noista mauista kellään vielä kokemusta, että onko noista mihinkään, pystyykö niitä imemään. Esim, kirsikka, ice, menthol
    Mentolia vähän testattu, aika keskiverto tavaraa, myös ice:ä löytyy mutta ei vielä testattu.

    Kuten muutkin kertoneet, pakketoiminen on vähintään riittävä ja mukavasti oli bonuksia laitettu mukaan, kuitenkin alle 50e tilaus

    (tilasin sitte 510--eGo adaptereita sitte vihdoinkin riittävästi ja toimivia)
    Bombshell on parhautta!

     
     
  19. #59

    Vs: peleon.pl

    onkhan tuo paleonilla myytävä e-go kit 1000amb kit aito vai kopio,ja toimiiiko 510 cartoilla ja etenki duoleilla
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  20. #60
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: peleon.pl

    Tuosta kit:stä en tiedä, mutta eilen tuli peleon:lta eGo:n 650mAh akku mikä oli ihan aito.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •