Sivu 2 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234561252102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 2189

Aihe: peleon.pl

  1. #21
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Jep. Lisäkenttään olen kirjoittanut isolla FINLAND ja edellisessä kirjeessä luki finlandesia tai jotain. Mutta kunhan varmistin. Perille tulee ja nopeammin kuin suomen postissa.
    Tein samoin.

    No ei oo hinnalla pilattu. Nopeempi postikin piti ottaa kun 0,25e näky olevan postikuluissa eroa.

    6x10ml pottua postikuluineen 20€. Ihan jees.



    Thank you. Enpä oo ennen Puolaks asioinu. Kaikkea sitä oppii.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: peleon.pl

    Onko nämä sellasia mitä uskaltaa tilata? Tilasin joskus inawerasta nesteitä, ja suurin osa niistä oli ihan roskaa. Jäi pieni kammo näihin puolalaisiin.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  3. #23
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Kyllä uskaltaa Joye ja Dekang nesteitä tai peleonin omia niin tulee priimaa tavaraa. Siellä on myös inawera brändiä mutta ne kannattaa suosiolla jättää väliin. Halvin kauppa mitä tiedän. Pääsee hinnassa alle 30 centtiä per millilitra posteineen.

    Tilasin myös 5kpl 510 - eGo adaptereita. En kyllä tarvi niin montaa eli laitan ylimääräiset myyntiin tänne sit.

    Suurin osa tuolla litkuista on loppu mutta kyllä sieltä löyty ihan riittävästi tavaraa. Hintasuhde on 100 slotia on 25 euroa eli jaa kaikki neljällä.

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: peleon.pl

    Pitää laittaa tilausta siis niistä menemään. Aika edulliset hinnat noilla.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  5. #25
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Todellakin. Tavarat tulee hyvin pakattuna ja ennen kaikkea nopeasti!

     
     
  6. #26
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl


     
     
  7. #27
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: peleon.pl

    Ihan hyvä mesta tämä peleon on, ei voi muuta sanoa.

    Oman tilaukseni kanssa minulla oli jonkinasteista hermoilua. Laitoin tilauksen toissa sunnuntaina, ja maanantaina tuli tieto että yhtä atomisaattorin väriä ei olekaan, vaikka verkkokauppa antoi sen tilata. Vastasin saman tien, että toinen väri käy, mutta sen jälkeen tilanteesta ei kuulunut mitään. Tilauksen tila ei muuttunut, enkä saanut sähköpostitse seurantakoodia, enkä muutakaan tietoa että paketti olisi lähetetty. Eilen sunnuntaina sitten lähetin tiedustelua, että missä mennään, ja sain seurantakoodin tänään. Paketti oli kuin olikin matkalla, ja jopa perillä postissa. Hyvä näin, vaikka ilman pientä viivettä olisin saattanut saada sen jo perjantaina. Töpinöissään kun on, niin kaikki pitää saada nopeasti...

    Kaikki oli hyvin asiallisesti pehmustettu ja kunnolla pakattu, erityisesti nestepullot siten, että eivät liiku eivätkä korkit avaudu omin päin (tätäkin on joskus tapahtunut muualta tilattaessa). Kahta eGo-T karvapiikkiä varten oli styroksiin kaiverrettu kolot, suojattu kartongilla ja vielä laitettu pahvirasiaan. Jokseenkin parasta pakkaamista mitä olen tähän asti nähnyt.

    Seuraavien tilauksien kohdalla kannattanee erityisesti pyytää lähettämään tracking code, ainakin jos sitä ei yhden arkipäivän sisällä muuten tule.

    Lähetyksen tarkastamiseen meni oma aikansa, mutta mukavaahan se on . Laitoin tavarat lähetyslistan mukaiseen järjestykseen, ja kuvahan tuosta oli otettava. Netistä piti muutaman kerran selvittää että mikä rivi on mikäkin tuote, kun ei tuo Puolan kieli vielä ole hallussa. Ei tuossa ole muuta sanottavaa, kuin että laturin EU adapteri ei mahdu maadoitettuun pistorasiaan, mutta onneksi noita adaptereita on tullut aikaisemmin tilattua niin että riittää.



    EDIT: Isompi kuva tästä, sen kanssa voi herkistellä oman paketin saapumista odotellessa...

     
     
  8. #28
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Voi piru Jätkä tyhjensi koko kaupan On siinä leikkikalua kerrakseen. Hoo! Siellä on näytepullo peleon peachista!

     
     
  9. #29
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    31

    Vs: peleon.pl

    Tuli myös minulle tuo kääpiöpullo Peleon Peach:ia tilauksen kylkiäisenä. Tosi OK maku, täytynee tilailla lisää.

     
     
  10. #30
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: peleon.pl

    Jospa oma paketti tulis huomenna. Itsekkin käytin pikatilausta täältä. SiB77. Pistähän puoti pystyyn. Saat myydä vermeitä ja nikotiinittomia nesteitä. Rykäset sit heti kauheet varastot nikotiinillisia kuhan joskus sais niitäkin myydä. Tässä on jo yksi asiakas vai oisko osakas? Ei tääl viel liiaksi asti puljuja ole ja kerkeisit olla niitä "ensimmäisiä"

    Voisit aloittaa vaikka osuuskunta yrittäjänä. Siitä on sit helppo vaihtaa ihan oikeeksi yrittäjäksi jos hyvin rupeaa toimimaan.
    http://www.eezy.fi/
    Zekkaas toi jos et ole jo tsekannu joskus. Hinnat mitä he ottavat välistä sisältävät kuitenkin jo vastuuvapaa vakuutuksen, kirjanpidon ym. ihan kaiken tarpeellisen. Riittää kun itse hoidat duunisi niin noi hoitaa kaikki muut työt. Ja niiltä päiviltä kun ei ole tuloja, saat työttömyyskorvausta! Siitä ideoimaan oikeasti! Tässä on yksi asiakas!

     
     
  11. #31
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: peleon.pl

    tätä liikettä pitänee varmaa seuraavaks testata..

     
     
  12. #32
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Jeh. Kolmas tilaus lähti. Pari atomisaattoria, suojus ego virtanapille ja hammaslankaa...

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    suojus ego virtanapille
    Minkä näköinen laite tämä on? Käykö sama Tornado Tank:iin?
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  14. #34
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-Mika Näytä viesti
    Minkä näköinen laite tämä on? Käykö sama Tornado Tank:iin?
    Se näyttää tältä: http://www.ivapour.co.uk/janty-ego/j...protector.html

    Ja luulisin (odota toki silti vahvistusta joltain oikeesti tietävältä )
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  15. #35

    Vs: peleon.pl

    juu niitähän nuo ovat ,minulla oli 2 noita aloituspaketissa

     
     
  16. #36
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: peleon.pl

    Milläs porukka on tuonne maksanut? Luottokortilla vai paypal:lla? Tekisi mieli jotain nesteitä tuolta tilata, mutta jotenkin epäilyttää laittaa tuonne luottokortin numeroa Pitää varmaan tehdä paypal-tili kun ei sellaista vielä ole. Onko tuo lisämaksullinen postitus muuten yhtään nopeampi kuin toi normi hintainen?

     
     
  17. #37
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: peleon.pl

    Ite maksoin luottokortilla, mutta paypalin läpi

    Hitaamman ja nopeamman postituksen välillä oli 0,25e eroa niin otin ite tuon "prorityn". En tosin tiedä vaikuttaako se nopeuteen vai ei.
    Lauantaina tein tilauksen, maanantaina lähti paketti, tiistaina tuli seurantanumero ja viimeyönä oli paketti Tampereella eli nopeasti nuo ainakin tulee.



    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  18. #38
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: peleon.pl

    Jees, pitää varmaan tuo paypal-tili avata. Onhan sillä muutankin käyttöä jatkossa. Kohtuu nopea toimitus näyttää olevan. Harmi että ei ole 5ml pulloja myynnissä, niillä on hyvä kokeilla eri makuja. Ei mene hukkaan jos joku ei maistukkaan.

     
     
  19. #39
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Re: peleon.pl

    On siellä 5ml pulloja. Ne on ihan oma kategoriansa valikossa
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  20. #40
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: peleon.pl

    No hitto, niinpä onkin :-[. Jotenkin vaan missasin tuon. Ja eikun selaamaan.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •