Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 50 / 50

Aihe: Totally Wicked

  1. #41
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630

    Totally Wicked

    Oonko missannu jotain kun olin tovin tossa poissa foorumilta vai miks TW:stä ei näy mitään juttua missään?

    Oon itse tuolta Englannin päästä tilaillut noita DIY-kamppeita ihan menestyksekkäästi ja kelasinkin tossa (en Abulla) kokeilla tuota Saksan kauppaa seuraavaksi. Onko porukalla kokemuksia noiden eroista lähetyksen toimitusnopeuden ym suhteen?
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  2. #42
    Englannista olen tilaillut kun en tiennyt kyseisellä puljulla olevan myös saksan putiikki,nikotiini on laatutavaraa joka toimitetaan lasipullossa josta sitä saa käteästi otettua ruiskunmentävän korkkisysteemin ansiosta.
    Myöskään tuota usein mainittua nikotiinin punertumista/hajua ei esiinnny.

     
     
  3. #43
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Joo se lasipullo on kyllä melko asiallinen juttu. Saa nähdä pureutuuko joku taho valtiosta jos tilaa rohkeesti isomman satsin tota raakaa kamaa 72mg vahvuudella...
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    284
    Tänään saapui 400ml tuota 72mg:n tavaraa, ei aiheuttanut mitään riemunkiljaisuja paitsi vastaanottajassa. Kuplamuovisessa kirjatussa kuoressa tuli paikalliseen postiin ja toimitusaika oli neljä arkipäivää.

     
     
  5. #45
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Oon kanssa kuullut kaverilta joka tuolta tilaa enemmänkin, että homma toimii. Itse oon joku vuosi takaperin tilannut kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla on toiminut todellakin moitteettomasti, Sääli, että herra Wicked on vaan järjestänyt itselleen niin loistavan maineen, että en periaatteesta edes kuse heidän suuntaansa. TW:llä on nimittäin hyviä tyhjiä pulloja tarjolla ja nestepuolella Patriot Range on todella pätevä.

    Siltikään en anna rahaa firmalle, joka ei ole toiminut asiakkaitaan ja yhteisöä kohtaan reilusti
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  6. #46
    Heille jotka eivät tapahtumaa muista/tiedä..






    Eli itkupotkuraivarit ku sitä kiusataan kuulemma ja onnistui siinä sitten 'kaatamaan' vanhan UK Vaperssin uhkailuillaan / lakimies kirjeillä.
    Tarkkaa starttia en sotkulle itsekkään muista enää - mutta alienit tulee ja tappaa kaikki meininkiä / omituisia videoita.

    Suunsoittoa puolintoisin niin UKV:llä kuin ECF:llä..

    Negatiivistä :
    • Hinnat korkeat (logo/lisenssi)
    • Postit taisi olla myös sieltä yläpäästä
    • Nimikopiointeja
    • UK-V kaato


    Positiivistä :
    • Niksa
    • Jotkin e-nesteet / DIY maut
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #47
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Joo ja on otettava jossain määrin positiivisena puolena tuo, että TW on todella aktiivinen noiden sähkötupakkaan liittyvien kieltojen vastustamisessa. Sillä vaan ei ole tässä todellisessa käyttäjäkunnassa kovin suurta respect-arvoa, koska porukka on ihan kypsää koko putiikin touhuun.

    Oon myöskin lukenut, että monet heiltä ostetut laitteet ovat saapuneet asiakkaille täysin mykkinä ja ainakin USA;n päässä takuu on sama kuin ei mitään. Harkiten siis kannattaa ostella. Lisäksi TW:n laitteet ei ole mitenkään erikoisia, muuten kuin värimaailmaltaan ja logoiltaan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  8. #48
    Itselläni homma on toiminut hyvin, tosin korkeat postituskulut hiukan kismittää.

     
     
  9. #49
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    8
    Joo kannattaa tilata 20 pulloa kerralla niin tasaa noita toimitus kuluja. Mammalle kans. Jojo kiva juttu. Hyvin on perille tullut.

     
     
  10. #50
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2016
    Viestit
    2
    Terve, saako TW:ltä vielä tilattua lakimuutoksen jälkeen?

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •