Sivu 5 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891555105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #81
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tutkis Näytä viesti
    Tupakkaa ei tee mieli kuin heikoimpina hetkinä kahvia juodessa.
    Itellä tuli noita "heikkoja hetkiä" ekalla viikolla useempaan otteeseen, kertaakaan en silti tupakkaan kajonnut.
    Nyttemmin on kadonnut nekin fiilikset, eikä takana ole vasta kun 2 viikkoa höyryttelyä

    Teretulemast ja onnittelut röökaamisen lopettamisesta munkin puolesta O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Pitihän se tämäkin kokeilla (ainakin joku tekosyy muutamalle lahden siniselle ) elikkä muutama olut alla, eikä ole sitä tavanomaista pakottavaa tunnetta polttaa. Hyvältä maistuu kyllä oluen kera vaporaatio. Tämähän se on aina se koetinkynnys ainakin itsellä että vaikka kuinka yrittää lopettaa niin viimeistää baarireissulla ratkeaa, koska se tupakka ja alkoholi yhdessä vaan maistuu niin hyvältä.

    Mitäs veikkaatte tuleekohan Ecigin paketti maanantaiksi vai tiistaiksi, perjantaina alkupäivästä olivat saaneet postitettua paremmat litkut. Uusille käyttäjille pakko sanoa että tilatkaa ainakin kahta tarpeeksi erilaista nestettä, itse otin kaks noita "tupakka" makuja, joilla ei kyllä ole tupakan kans mitään tekemistä, menettelee mutta ei nyt mitään hirveitä väristyksiä aiheuta maun puolesta, melko mauttomia oikeastaan. Blue spottia ois tilauksessa tulossa innolla odotan, ja jotain kahvi makua

     
     
  3. #83

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Pari kuukautta vapotusta takana ja erilaisia laitteita ja e-nesteitä tullut kokeiltua runsaasti. Tätä foorumia tullut lurkittua ahkerasti ja nyt vihdoin rekisteröidyin.

     
     
  4. #84
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    11

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Liittynen myös nyt joukkoonne hilpeään.
    Olin polttanut n. 3 vuotta suurinpiirtein askin Camelia per päivä ja nyt ei ole todellakaan ole enään paluuta entiseen. Tämä vapotus vaan on niin paljon kivempaa.
    Huomaa kivasti miten kaikki maistuu paremmalta, huomaa nyansseja ja on alltogether virkeampi fiilis. Tätä foorumia olen pitkälti selaillut kun olen halunnut tietää jotain. Kiitos aktiivisille käyttäjille, joilta infoa tuntuu löytyvän kohtuullisen reilusti
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)
    Life without music would be a mistake -Nietcszhe

     
     
  5. #85

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervetuloa vain meidän höyryttelijöiden iloiseen joukkoon .Hienoa että moni muukin on huomannut edut jotka on moninaiset verrattuna tuon vanhan säpäkän vetoon nähden . Täälä on todella hyvä henki päällä , tukea ja apua saa varmasti muilta omiin pulmiin joita alussa tulee näiden säppyröiden toimintaan ja hankintaan liittyen , sitten alkaa se nesteitten ja modien kanssa venkoominen joka on todella mielenkiintoista (loputon tie) kerran tuntuu et uutuuksia ilmestyy tämän tästä ,siinä sitä onkin sitten mukana pysymistä .

     
     
  6. #86
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    11

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Aivan, kiitos. Lisäyksenä vielä, olen siis ollut viikon polttamatta, ilman mitään ongelmia. Viikon aikana olen myös saanut yhteensä 4 (NELJÄ) kaveria hommaamaan myös omat vapot
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)
    Life without music would be a mistake -Nietcszhe

     
     
  7. #87

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Asiaa sulla on kunnon meininki heti alusta asti jekku .minulla on 6vk menossa ilman röökiä 8)

     
     
  8. #88
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    11

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Cheers
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)
    Life without music would be a mistake -Nietcszhe

     
     
  9. #89
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    21

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Morjensta vaan kaikille elektronisen savukkeen käyttäjille!

    Ajattelin itsekin nyt esittäytyä täällä, kun vihdoin sain tunnuksetkin tehtyä Elikkä Oulusta kotoisin oleva "hevimies", niinku sitä tykätää sanoa. Mutta elkää antako häiritä, rennon rempseä henkilö olen ja varmasti nyt alan aktiivisemmin kirjotteleen/kommentoimaa/häiritteen täällä foorumeilla. Mutta asiaan!

    Serkun kautta sain kuulla tästä ihmeestä ja eka reaktio oli "eeeihän sellaista olekaan, jossa on ainoastaan tupakan (ainoat) hyvät puolet", mutta ku aloin sitte tarkemmin tutkimaa nii kyllähä se perkoma oliki olemassa! Siitä sitten ettii tietoa käet innosta täristen ja tännekki sivuille eksyny. Todella hyvin saanu tietoa kyllä näiltä foorumeilta ja paljon tullu luettua juttua. Silti oon ihan vasta-alkaja näissä asioissa, etten tiiä läheskää kaikkia näistä vempeleistä ja niistä osista, kun ei ole ihan livenä missään vielä nähny Pistimpä n. viikko sitten tilaukseen, sekun kehotuksesta, tuon Tornado Tank starter kit:n TW:ltä. Vähä väliä pitäny seurata tuota postin kulkua, että missäs se on nyt menossa, joko nyt ois ja sitä on jatkunu koko viikon ajan Tänään näytti tuossa klo.14 aikaa olevan rekisteröity helsingissä, että tiedä häntä, vaikka jo huomenna sais paketin noukkia tuolta postinpaikoista! Toivottavasti tuo Tornadon kitti ois nyt sellane kohtuu kestävä ja hyvä vehje

    Tosi innolla ootan että sais vehkeen kätee ja myös sinne asti mihi se kuuluuki... On siis tosi hyvät odotukset tuon puolesta ja sen, että saa jättää analogiset poies Tulipa kyllä sen verran tylsähköä tekstiä, että siinä saa innokkainki fooruminselailia vetästä henkoset poikinee jotta lukemine onnistuu loppuun asti Yritän parantaa tapani!
    Vispaa Aslak jalkaa, sorsa täynnä pirtua.

     
     
  10. #90
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervetuloa mukaan höyryttäjien jaloon joukkoon! Mukava saada myös lisää oululaisia piiriin. Meitä jo muutama täällä onkin.

     
     
  11. #91
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    21

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Kiitoksia! Jep, kyllä kai niitä Oulun alueelta löytyis enemmänki, muttaku pirulaiset eivät tänne foorumeille asti jaksa Mutta eiköhän se käyttäjämäärä kasva täsä ajan myötä
    Vispaa Aslak jalkaa, sorsa täynnä pirtua.

     
     
  12. #92
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marto Näytä viesti
    Morjensta vaan ,,, Toivottavasti tuo Tornadon kitti ois nyt sellane kohtuu kestävä ja hyvä vehje
    Aivan loistavan laadukas laite, paria päivää vaille kuukausi takana erittäin aktiivista höyryämistä ja kop-kop ei yhtään ongelmaa. Ei vuotoja, ei hyytyneitä akkuja, ei toimimattomia nappeja jne.. Kerran viikossa olen huuhdellut höyrystimet apteekista saatavalla puhdistusalkoholilla (koska kraanavesi muodostaa kalkkeumia vastuslankaan ja teho vähenee) ja ne potkii edelleen kuin uutena.

    Henk koht en aio tilata laitteita mistään muualta, kuin TW:lta, sillä niiden laatu näyttäisi olevan ensiluokkaista näissä romuissa.

    Harmi vaan, että sivustolla ei ole alennuskoodia TW:lle (vinkki..)
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  13. #93

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marto Näytä viesti
    Kiitoksia! Jep, kyllä kai niitä Oulun alueelta löytyis enemmänki, muttaku pirulaiset eivät tänne foorumeille asti jaksa Mutta eiköhän se käyttäjämäärä kasva täsä ajan myötä
    Tervetuloa vaan kehiin minunkin puolesta. Täytyy tässä heti ensalkuun sivuhuomautuksena todeta, että sulla on muuten ylivoimaisesti paras profiilikuva
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  14. #94
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    21

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja marviner Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marto Näytä viesti
    Kiitoksia! Jep, kyllä kai niitä Oulun alueelta löytyis enemmänki, muttaku pirulaiset eivät tänne foorumeille asti jaksa Mutta eiköhän se käyttäjämäärä kasva täsä ajan myötä
    Tervetuloa vaan kehiin minunkin puolesta. Täytyy tässä heti ensalkuun sivuhuomautuksena todeta, että sulla on muuten ylivoimaisesti paras profiilikuva
    Kiitoksia! Heh, Vanaja on aika sanarikas kaveri kyllä! Jos joku, nii se kyllä saa hymyn huulille
    Vispaa Aslak jalkaa, sorsa täynnä pirtua.

     
     
  15. #95
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    21

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-Mika Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marto Näytä viesti
    Morjensta vaan ,,, Toivottavasti tuo Tornadon kitti ois nyt sellane kohtuu kestävä ja hyvä vehje
    Aivan loistavan laadukas laite, paria päivää vaille kuukausi takana erittäin aktiivista höyryämistä ja kop-kop ei yhtään ongelmaa. Ei vuotoja, ei hyytyneitä akkuja, ei toimimattomia nappeja jne.. Kerran viikossa olen huuhdellut höyrystimet apteekista saatavalla puhdistusalkoholilla (koska kraanavesi muodostaa kalkkeumia vastuslankaan ja teho vähenee) ja ne potkii edelleen kuin uutena.

    Henk koht en aio tilata laitteita mistään muualta, kuin TW:lta, sillä niiden laatu näyttäisi olevan ensiluokkaista näissä romuissa.

    Harmi vaan, että sivustolla ei ole alennuskoodia TW:lle (vinkki..)
    Heheei, mahtava kuulla! Eli siis hyvä vehje ois tulossa Nyt näytti olevan jo Oulun postikeskuksee rekisteröity, että varmaa jo tänää tulee tänne lähipostii asti. Ei malttais oottaa, taiampa pistää jo nuo loput analogiset myyntii

    Sori, perseilen taas täällä, ku en osaa käyttää näitä lainauksia :-\
    Vispaa Aslak jalkaa, sorsa täynnä pirtua.

     
     
  16. #96
    Höyrähtänyt Piedro's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    19

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Täällä kanssa yksi uusi höyrysteliä ilmottautuu joukkoon.
    Eli kohta on tullu viikon verran mentyä ilman tavan savukkeita (niinkun vaping laskurista voi todeta).
    Yllättävää että ei ole kyllä analogista tupakkaa tehnyt edes yhtään mieli koko viikkoon,
    on niin mielenkiintosta puuhastella tän e-savukkeen kanssa
    Tarvikkeina on tällä hetkellä perus ego-t kitti ja 1000mah ego akku missä 510 ato ja driptip pää.

     
     
  17. #97

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Piedro Näytä viesti
    Tarvikkeina on tällä hetkellä perus ego-t kitti ja 1000mah ego akku missä 510 ato ja driptip pää.
    Tuo on muuten IMO loistava setti ainakin näin alkuun, tuon drip tipin kans on helppo ja nopea makustella uusia nesteitä, ei tartte tankkeja täytellä joka kokeiluun. Höyryt ja mautkin tuntuu tulevan aivan hyvin esille.

     
     
  18. #98

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Jei, sain ekat höyryt ja oli todellakin ostamisen/odottamisen arvoinen kokemus! Potkaisi niin, että yskin kippuralla parvekkeella, jei uusi teini-ikä
    Onkohan tuo nyt liian vahvaa vai mitä? Yritin myös lyhyitä henkosia - ei niin pahaa yskää, mutta meinaa kyllä. Samoin päähän meinaa nousta jo parit henkoset..
    Luulin ottaneeni 18mg, mutta olikin 24mg. Olen siis vanha tervakeuhko, joten siksi tilatessa olin ottanut vahvempaa.

    Pidin muuten ihan naurettavana ajatusta kaikista erinlaisista mauista (koska en koskaan pitänyt esim. aikoinaan olevasta lakritsitupakasta), mutta olin tilannut vahingossa jotain omenalle vivahtavaa ja täytyy myöntää, etten ole eläissäni maistanut niiiin ihanaa makua. Ihan eri juttu kuin että se omena olisi tavallisessa tupakassa. Eli nyt vaan shoppailee lisää makuja

    Voi jee, olen ihan innoissani tästä ja olen tosiaan yli 30-vee, joten pitäis varmaan hillitä itsensä :

     
     
  19. #99
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nikkis Näytä viesti
    Potkaisi niin, että yskin kippuralla parvekkeella, jei uusi teini-ikä
    Onkohan tuo nyt liian vahvaa vai mitä? Yritin myös lyhyitä henkosia - ei niin pahaa yskää, mutta meinaa kyllä.
    Oma ensikokemus:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Alkuun noiden potku on ihan tajuttoman kova keuhkoissa. En pysty edes vetään "keuhkollista" niinkun tupakalla ja sitä jäi selvästi kaipaamaan.

    [20:24:06] <@pou polttaa niin maan perkeleesti
    [20:24:11] <@pou vähän niinku närästäis keuhkois
    Tupakka myös tuntuu tuolla kurkun yläosassa (tai suun takaosassa) toisin kun tää. Tää tuntuu keuhkojen yläosassa ja lujaa tuntuukin. Pitää totutella ja katsoa mitä tästä irtoo.
    Jokatapauksessa olen vaihtamassa analogit tähän häiritsi sitä vanhat tottumukset tai ei.
    Toi helpottaa jahka keuhkot tottuu uuteen aineeseen, itellä meni pari päivää. Kannattaa puskea, tuut oleen tyytyväinen
    Röökiä ei oo kyllä kaivannut muutakun sillon tällön hetkellisesti ja sekin ollut vaan hairahdusta
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  20. #100

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Jep, pikkuhiljaa keuhkot näköjään tottuu
    Illalla ja aamulla oli jo parempi, mutta kun otin töihin uutta makua "VG Double Mint", se vetää keuhkot ihan tukkoon, mitä pidemmälle päivä etenee...
    Pakko oli polttaa äsken oikea tupakka (oli muuten tosi hyvää vaikka haju oli jotain ihan kamalaa, ihanan täyteläiset savut, e-savut on tosi pistävät) kun viimeisen kerran kävin höyryttelemässä, niin sain otettua 3 henkosta ja siihen loppui, kun hengittäminen menee liian raskaaksi eli meinaa vetää keuhkot niin ahtaalle ettei saa henkeä (mulla on lievä astma).
    Eli tuo purkki lähtee kyllä tutulle
    Hitto, niin hyvin meni päivä ilman röökiä.

    Huomaa kyllä, että tupakassa on muitakin koukuttavia aineita kuin nikotiini. Tekee nimittäin mieli kokoajan! Johtuu varmaan myös siitä, etten saa vedeltyä tarpeeksi tuota höyryä kun käy henkeen.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •