Sivu 3 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345671353103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #41

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Ilmottaudutaanpa myös tänne, vaikka en vielä höyryttelijä olekaan. Kamat on tulossa, eGo-T Starter Kit ja muutama pullo litkuja (cafe brisiliano ja strawberry)

    Analogista on tullut polteltua 12 pitkää vuotta, useita lakkoilu-yrityksiä välillä. Maksimissaan olen kuukauden ollut ilman tupakkaa. Nikotiinipurukumia en pysty syömään, laastareilla ei ole vaikutusta ja lääkekuuria en ole raaskinut kokeilla. Eli nyt olisi vuorossa tämän kokeilu. Riippuvuus itsessään ei haittaa, mutta nuo terveys-asiat alkavat kiinnostamaan, mitä enemmän ikää tulee.

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Nyt minäkin voin kantaa korteni kekoon, sillä piiiitkä viikon odotus palkittiin Totally Wickedin Tornado-T aloituspaketilla. Paria litkua olen maistellut: Black Label Tobacco Ice 18mg ja Black Label Oldport 18mg.

    Alkuun meinasi olla hankaluuksia saada savukonetta toimimaan, sillä piikki ei ylettänyt puhkaisemaan kovamuoviseen korkkiin reikää, mutta pienen paperiliitin-tökkimissession jälkeen nesteet rupesivat liikkumaan oikein.

    Oldport on paremman makuista noista kahdesta, mutta aiheuttaa hengenahdistusta muistuttavan olotilan keuhkoputken yläpäähän. Tobacco ice maistuu hattaralle (pthui), mutta se ei taas tee ahdistusta kurkkuun. More testing needed..

    23 vuotta tuli kiskottua Belmonttia ja Marlboroa keskimääräisesti 15 savuketta päivässä. Toivottavasti se on nyt sitten kaikkine terveys- ja hajuhaittoineen ohitse tämän sähkösavukkeen myötä.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  3. #43
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Niin joo tere tulemast kaikille uusille ja rohkeita kysymyksiä vaan.. käyttäjä arvosteluista saa hyvät tiedot esavukkeisiin ja nesteisiin...

    Niin ja ite voin sanoa että jokainen esavuilla pärjätty päivä on pelkkää plussaa..
    (Ihme tervetuliais toivotus) Voin sanoa muute että ite tilasin eGo-t:n kunha olin tuolla 510 auton jälkeen testasin onko mun hommia nuo esauhut (q510 josta kirjotin arvostelunkin) ja joo ne mautkin kyllä tulee ittelle sopivaks testailujen jälkeen.. eri merkit vaan saa eri makuja aikaan
    Hieno homma että vaihtaminen kiinnostaa

     
     
  4. #44

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Nyt on reilun viikon kokemukset e-savukkeesta takana, ja tuntuma on pääosin positiivinen. Kalustoksi valitsin 510-T -mallin, jonka tilasin EgicWizardilta. Liemiä tilasin LibertyFlightsiltä, tilaus sisälsi muutamia aika perusmakuja 10 millin pulloissa. Paketti tuli postista. Ohhoh, oli ensimmäinen ajatus paketin avaamisen jälkeen. Rasiasta paljastui piiiitkä akku johon liitettiin piiiiitkä tankin ja atomisaattorin yhdistelmä. Eipä ole julkisille paikoille näillä asiaa. Mutta ei se mitään, en vain ollut asennoitunut 280 mAh:n akkuihin. Kuvittelin lopputuloksen olevan hieman lähempänä normisätkää kuin ylipitkää lyijytäytekynää. Oma moka kuitenkin.

    Noh, ensimmäiset höyryt. Egic Wizardin RY4-versiota tankkiin ja virtaa atomisaattoriin. Hyi. Äitelän oksettava maku suussa. Väkisin piti höyrytellä muutamat imut. Höyryä tuli kuitenkin, siitä plussaa. Sitten kokeilin LF:n Menthol Blendiä ja alkoi maailma kirkastumaan selkeästi. Hyvältä maistui, hieman pettymyt olo koheni huomattavasti. LF:n RY-4 maistuikin huomattavasti paremmalle, kun lopulta uskalsin sitä versiota kokeilla.

    Nyt olen noita peruslitkujani maistellut ja suosikit alkavat hahmottua. Seuraavat erottuvat edukseen, eivät kuitenkaan missään paremmuusjärjestyksessä (kaikki LF:ltä):
    - Havanna (14mg)
    - Gold and Silver (8mg)
    - Menthol Blend (0mg)
    - Highway (? mg)
    - RY4 (0mg)

    Starterkitin jälkeen olen tilaillut vähän lisää kalustoa. Cartomizerit ovat osoittautuneet minun jutukseni, toisin kuin tankit. Cartridgesejäkin olen tilannut ja hyvältä vaikuttavat. Kotikäytössä on nyt eGon 900 mAh akku ja siihen Dual Coil Cartomizerit sekä Low resistancena että Normal resistancena. Kartomisaattoreiden etu on niiden helppo lataaminen ja näppärä käyttäminen, onhan siinä yksi ruuvattava palikka vähemmän.

    Tankeista minulla on lähinnä se kokemus, että ne kurnuttavat ja korisevat ja tuottavat hetkellisesti makua mutta muutaman savun jälkeen alkaa maistumaan kitkerältä. Olen kokeillut laajentaa reikää tankin kumikorkista mutta ei sillä suurta vaikutusta ollut. Lieneekö vika sitten atomisaattorissa.

    Suoratiputusta aion alkaa kotosalla harrastamaan enemmänkin. Sitä olenkin kokeillut tyhjän tankin kanssa. Hyvin pelittää. Sopivasti saa savutella. Pitäisi tosin osata lopettaa ajoissa, ennen kuin saa kitkerät savut suuhunsa.

    Kokemukset paranivat entisestään tuon eGo-akun ja Dual Coilien myötä. Matkakäyttöön olen tilannut myös pienimmän 510-akun. Sitä ehkä ilkeää käyttää vaikka julkisellakin paikalla. Toisin kuin tuota 510-T -hirvitystäni.

    Käyttöympäristöni on ollut lähinnä koti ja siellä parveke (ei viitsi poitsun nähden käyttää sisällä), sekä autossa. Analoginen savuke ei ole juuri mielessä pyörinyt, höyryttelyhetkien odottaminen on korvannut seuraavan savukkeen miettimisen. Kolmatta viikkoa mennään ilman keuhkojen tervaamista. Hyvältä tuntuu.

    E-piippua himoitsen, nyt ei vain budjetti anna periksi sellaisen hankintaan. Isälleni taidan sellaista kuitenkin suositella.

    Nyt kun laitteisto alkaa olla paremmin hallussa, pitäisi alkaa panostamaan makuihin. Siinä riittää tutkimista, tosin nikotiinittomien valikoimat ovat monessa kaupassa aika suppeat. Hedelmä- ja marjamaut kiinnostavat. Samoin mentholit. Nuo muutamat tupakkamaut ovat kyllä hyviä mutta ne maistuvat...noh, tupakalle. En tiedä tarvitsenko sitä kitkeryyttä enää suuhuni.

    Aivan käsittämättömältä tuntuu se, että kun käyn partsilla höyryttelemässä havannalaista ja lueskelemassa kirjaa on oloni sisälle palattuani paljolti samanlainen kuin tupakalla käynnin jälkeen. Iso ero on se, että en haise tupakalle. Tuntuu ihan oudolta että kun käteni tuntuvat sille että ne haisevat röökille, ne eivät sitä kuitenkaan tee. Mahtavaa.

    Rahaa on palanut liikaakin alkuinnostuksessa, mutta nyt pakotan itseni rauhoittamaan tilaushommat siihen saakka että saan 3/4 litkuvarastostani käytettyä uusien alta pois. Hankintalistalla on kuitenkin uusien liemien lisäksi myös ainakin Drip Tippejä ja uusia Dual Coil Cartomizereita.

    Jatketaan.

     
     
  5. #45
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    3

    Vs: Tuoere höyryttelijä esittäytyy

    3 viikko lähti käyntiin ilman perinteistä tupakkia.
    Hyvin on mennyt ja makuja on testattu lähinnä sikarin makua ja vahvutena 1,8 mg.
    En uskonut että tämä olisi se laite, millä pystyn tupakan lopettamaan. Ensimmäistä kertaa elämässä on sellanen pakokauhuton olo, kun on ollut tupakoimatta. Lakot minulla on kaatunut siihen epätoivoiseen tunteeseen, etten enään koskaa saa tupakoida jne. Se henkinen puoli on kaatanut minut aina siinä viikon kohalla, mitä olen kämppää ees taas kävellyt ja purkkaa jauhanut ja ennen kaikkea hikoillut yötäpäivää, vain tupakointi mielessä. En oikeastaan uskonut että pystyisin tupakkia lopettamaan koskaan. Kärsin jonkun sortin ADHD oireista kun olen tupakoimatta.



    Välillä tuntuu ettei e-neste riitä oikeen mihinkään. itse käytän Liberroa ja minulla on mahdollisuus 6 filtterin täyttöön. Kestää nippa nappa aamusta iltaan, loppuillaksi täytyy jo tankkailla lisää. Eli tollanen 30 mg puteli kestää hieman yli viikon, minun kovalla käytöllä. Olenkin todella kova tupakoimaan myös perinteisempää kessua, sillä aski päivässä nyt ei riittänyt mihinkään...

    Kysymys voisi kuulua teille arvon muut e-savukkeen käyttäjät, mikä oilsi lähimpänä oikeata tupakkia imitoiva maku jonka voisi tilata ? Onko olemassa esimerkiksi punasta marlboroa imitoivaa makua jne. ? Nyt käytän tuota PG:tä. olisiko se syytä vaihtaa jos haluaa sakeammat ja vahvemmat savut ? lisäksi, missä se ilmoitetaan tilattaessa että kumpaa valmistetta on kyseessä ?


     
     
  6. #46
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Tuoere höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harri2011 Näytä viesti
    Kysymys voisi kuulua teille arvon muut e-savukkeen käyttäjät, mikä oilsi lähimpänä oikeata tupakkia imitoiva maku jonka voisi tilata ? Onko olemassa esimerkiksi punasta marlboroa imitoivaa makua jne. ? Nyt käytän tuota PG:tä. olisiko se syytä vaihtaa jos haluaa sakeammat ja vahvemmat savut ? lisäksi, missä se ilmoitetaan tilattaessa että kumpaa valmistetta on kyseessä ?
    teretulemast vaan kaikille uusille vapoilijoille! Sulle Harri sellasta että tupakinmakuja on monia. Desert Ship, Cahmel, UsaMix, 555 jnejne. Läydät kaupoista suoraan tobacco-taste tms. merkinnän alta. Tosin nuo eivät maistu oikealle pahanmakuiselle tupakalle ollenkaan, kunhan yrittävät jotain sinne päin. Moni täällä on kehunut sikarimakuja niiden ollessa lähimpänä sitä pahaa tupakkia. Pysy PGssä, VG nesteestä saat runsaammat höyryt mutta pienemmän kurkkutuntuman. Sinähän haet tupakkimakua ja hittiä eikö? PG on PG, VG on VG ja esim. flavourart.it -kaupassa on ICEBLADEa jne. Litkuissa lukee kyllä viimeistään lisätiedoissa että mikä ja kuinka. Suosittelen sulle nyt nostamaan nikotiinipitoisuutta nesteissä 24mg:hen, niin alkaa sitä tuntumaakin sit olla tarpeeksi. Samoin sinuna vaihtaisin tuon vehkeen johonkin sopivaan tankkimalliseen höyryttimeen. esim. suosituin EGO-Tank:kiin. Vetele liberroa sit ihmisten ilmoilla jos hävettää...
    Tsemppiä röökinpolton lopettamiseen!!!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #47
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    3

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Kiitokset vastauksesta.
    Voisko tällainen malli sopia ?

    http://www.sauhuton.fi/product/2/ego-t

     
     
  8. #48
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harri2011 Näytä viesti
    Kiitokset vastauksesta.
    Voisko tällainen malli sopia ?
    http://www.sauhuton.fi/product/2/ego-t
    Yksi parhaista. (mukavan budjetin tarvikkeissa)

    (Sitten kun lähtee lopullisesti lapasesta hommat, ni Apexii, Provarii... jne.)

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #49

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harri2011 Näytä viesti
    Kiitokset vastauksesta.
    Voisko tällainen malli sopia ?
    http://www.sauhuton.fi/product/2/ego-t
    Yksi parhaista. (mukavan budjetin tarvikkeissa)

    (Sitten kun lähtee lopullisesti lapasesta hommat, ni Apexii, Provarii... jne.)
    Jos budjetissa on varaa suosittelen vielä ottamaan niillä isommilla akuilla " SauhutonOn™ - eGo-T 1100mAh, 75,00€ " niin säästää tulevaisuudessa hermoja ja rahaa. Ellei jo lähde lapasesta tässä vaiheessa.

     
     
  10. #50
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jessemarkus Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harri2011 Näytä viesti
    Kiitokset vastauksesta.
    Voisko tällainen malli sopia ?
    http://www.sauhuton.fi/product/2/ego-t
    Yksi parhaista. (mukavan budjetin tarvikkeissa)

    (Sitten kun lähtee lopullisesti lapasesta hommat, ni Apexii, Provarii... jne.)
    Jos budjetissa on varaa suosittelen vielä ottamaan niillä isommilla akuilla " SauhutonOn™ - eGo-T 1100mAh, 75,00€ " niin säästää tulevaisuudessa hermoja ja rahaa. Ellei jo lähde lapasesta tässä vaiheessa.
    Ite tilasin kiinasta pikana 2 tuollasta 1000 läpi akkua tuohon 75€.. yks läpivienti makso 25€ jote ehkä mielummin sellasia ku yhtä 1100mAh akkua.. toimitus kyllä kesti viikon mutta ei se silti paha ole.. toimii egon ja 510 kans..

     
     
  11. #51

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Kaikki tuohan riippuu ihan höyryttelyn määrästä ja atomisoijasta. Aluksi mulla kesti normi atomisoijalla n. 1,5 päivää, kunnes kokeilin LR atomisoijaa ja dual coil cartoa. Siitä ei ole ollut paluuta. Maun ja höyryn lisääntyessä en halunnut vaihtaa takaisin. Myös mukavuuskysymys nousi esiin kun en halunnut olla elämäntapamuutoksessa akkujen kanssa niin paljoa naimisissa. Iltaisin höyrykone porisee miedoilla ainella lähes koko ajan, kun se on vaan niin mukavaa ja saa ajatuksen pois tupakalle menosta.

     
     
  12. #52
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jan07
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jessemarkus Näytä viesti
    - eGo-T 1100mAh, 75,00€ " niin säästää tulevaisuudessa hermoja ja rahaa.
    Miten pitkään nämä 650mAh:n akut oikein kestää höyrytellä, eilen puolenpäivän jälkeen latasin ja otin käyttöön, ei vieläkään ole hiipunut kolmas tankillinen menossa sekin alkaa olla lähes tyhjä?
    Kyl uutena vielä yks menee ainaki.. ne 650 akut on aiva pirun jaksavaa sorttia... oma 900 ei kestäny läheskää nii kauaa ku tuollane 650... se on kumminki kaikesta jännästä kii mitä siihe akkuun laittaa numeroiks.. mutta joo tuon 1000 jälkee paras mitä ite testannu on tuo 650mAh akku

     
     
  13. #53

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Aika näyttää miten toimii. 650mAh on tosiaan yllättävän hyvä akku ollut 510 kynäakun jälkeen. Tervetuloa höryttelyn maailmaan.

     
     
  14. #54
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    2

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Iso tervehdys kaikille höyryttäjille!

    Ajattelin tämän olevan hyvä paikka esittäytyä kaikille. Vapottamisen alotin tuossa 10 päivää sitten tilattuani ego t starter kitin ecigwizardilta. Ilman tupakkaa oon ollut nyt huimat 2 viikkoa . Lopetus on tuntunut jotenkin liiankin helpolta. Tupakkaa tuli polteltua 14 vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän. Kuitenkin alle Aski päivässä. Tähän mennessä on ollut vain muutama kerta kun on tehnyt mieli analogista ja sekin on ollut alkoholin takia.

    Tää e sauhuttelu ei kuitenkaan lähtenyt hirveen vahvasti käyntiin mun osalla sillä starterkitissä toinen atomisoijista oli hajalla sillätavalla ettei tankki pysynyt kiinni vaan tippui pois oli niin väljä . Sain kuitenkin sen muodon korjattua , mutta maku siinä oli jotain aivan hirveää. Lopulta sekin selvisi ja syynä oli lanka joka oli huonosti siinä atomisaattorin piikissä. Tämän kyseisen atomisaattorin sain kuitenkin rikki yrittämällä ottaa sen auki. Sieltä lähti kaikki sisukset liikkeelle . Toinen atomisaattori oli muuten ok paitsi maku oli todella paha. Täytyy sen verran selventää että kyseessä ei ollut varastorasvan maku vaan semmonen todella palanut ja tunkkanen. Otti myös kurkkuun todella pahasti :'(. Tämän atomisaattorin avattuani sisältä löytyi lanka joka todella oli vain yksi pitkä lanka jossa oli
    keskellä solmu . Olin tilannut kuitenkin yhden erillisen LR ego atomisaattorin, joka epäonnekseni ei käynyt 900 mah akkuihini. Sain näistä yhdistelemällä lopuksi yhden toimivan atomisaattorin asettelemalla langan oikeaan kohtaan ja kuivapolttamalla. Maku oli tämän jälkeen hyvä. Aluksi makuina mulla oli ry4 ja 3&5 pg. Täytyy sen verran mainostaa, että tilattiin kaverille ego t starterkitti libertyflightsilta ja siinä samassa tilasin ittelle egon lr atomisaattoreita jotka on ollu ekoista sauhuista asti todella hyviä ja maku on tosi jees kaverilla ei ole ollut mitään pahaa sanottavaa myöskään starterkitistä. Toimitus kesti 3 päivää. Tulipahan opittua ton atomisaattorin puhdistusta ainakin jos ei muuta.

    Nyt mulla on tullut jo paljon muitakin makuja postissa. Tällä hetkellä palaa hypnotic mist joka on laimennettu 12 mg ja lisätty hieman suklaan aromia hyvää on. Aromit tilasin easyltä ja pure VG n sauhuttomasta VG on ollut parempi mulle koska PG stä on tullut ahdistusta kurkkuun. Ei tiedä mikä syynä mutta yritän hieman laimennella noita pg nesteitä. Tuntuu helpottavan

    Tällä hetkellä tuntuu toi ego t tosi hyvältä ratkasulta kun toimii noi atot. Toivon ettei muilla ole ollut näin hankalaa alkua tai tule olemaan. Onneksi täältä sivuilta on voinut lukea ohjeita ja YouTube on ollut myös iso apu. Parasta kuitenkin tässä on että analogisiin ei ole tullut retkahdettua

    Mahtavia sauhuttelu hetkiä kaikille !

     
     
  15. #55
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervetuloa Puff meidän höyryttelijöitten joukkoon! Kylläpä tuntui kankealta tuo sinun aloituksesi, mutta onneksi puhtia riitti ja jaksoit pysytellä höyryttelyssä! Tsemppiä ja hyvää höyry-syksyä.

     
     
  16. #56
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    19

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Laitetaan nyt itsekin..

    12 vuotta savutellut, noin askin päivässä. Viikonloppuna tuli jotenkin vaan mitta täyteen ja tilasin Libertystä Ego T paketin, vähän varaosia ja useampi pullo erilaista litkua. Tän pyhäpäivän takia taitaa perjantaille/maanantaille mennä, eli jatketaan analogisilla siihen asti. (eCigin vehkeet ovat tuntuneet saavan kovaakin kritiikkiä, joten päädyin asiallisuuden perusteella Libertyyn. Hinta oli kovempi mutta kun miettii minkälaisia summia tupakkaan nytkin menee, ei se loppujen lopuksi tunnu missään.)

    Olin näistä jo parisen vuotta sitten lukenut, silloin ei oikein edes lopettamishalua ollut ja vehkeetkin näyttivät aika leluilta. Nyt näin viikonloppuna sähkötupakkitopicin Muropaketissa ja aloin taas tutkimaan aihetta. Muutama tunti tiukkaa lueskelua ja tilaus menemään. Homma näyttää olevan kehittyneen huomattavasti ja makuvalikoimatkin näyttävät tosi houkuttelevilta. Jos nyt vihdoinkin pääsisi näistä syöpäkääryleistä eroon..

    Sen suurempia kokemuksia ei tosiaan vielä ole kertoa, mutta usko on vankka että kyllä tästä hyvä tulee. Arveluttaa vähän miten työpaikan tupakkipaikalla asiaan suhtaudutaan, mielenkiinnolla veikkaan, ainakin nuorempien puolesta.

    edit: Opetusvideot on katsottu ja bookmarkattu, kamoja odotellessa

     
     
  17. #57
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Työpaikkahöyryttelyyn on yksi oikea vastaus: rehellisesti kaikkien edessä ja kerro mikä laitos se siinä pyörii.

    Näin tein itse ja palkinnoksi saan höyrytellä kahvitauoilla, varastossa ja ennen kuin kauppa avataan. Minulle ei enää mene työaikaa tupakalla käyntiin. Kumminkin joutuu pitkiä käytäviä käveleen monta kymmentä kertaa päivässä niin samalla siinä imaisen höyryt. Näppärää. Enkä haise tupakalle enää koskaan =)

     
     
  18. #58
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    2

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tosta työpaikka jutusta oon samaa mieltä.. Muiden mukaan röökille ja e savuke suuhun.. Siinä voit sitten kaikille selventää mitä sauhuttelet.. Omalla työpaikalla on otettu tosi hyvin vastaan ja sisälläkin saa sauhutella missä vaan

     
     
  19. #59
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    24

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervehdys kaikki!

    Täällä ilmoittautuu TODELLA tuore höyryttelijä, eli tänään aloitin iltapäivällä. Tämä hommahan toimii, ottaen huomioon aivan tolkuttoman tupakanpolton jota olen harrastanut, tällainen 8 tunnin tupakoimattomuus on ennenkuulumatonta.

    Olen polttanut 24 vuotta, viime aikoina tosi paljon, luokkaa 35-40 punaista L&M:ää vuorokaudessa. Lopettaminen on tuntunut äärimmäisen vaikealta ajatukselta, koska pidän tupakoinnista, haitoista huolimatta.

    Tornado Ego tank (totally wickedistä) sarja saapui tänään postissa, ja heti tietty testaamaan. En ole illan mittaan tupakkaa kaivannut...ainakaan toistaiseksi

    Tilasin laitteen ohessa muutaman nestepullon, M-borough tms jota ekana testasin maistui kerrassaan hirveältä..Menthol taas vallan mainiolta, vaikken koskaan menthol-tupakkia ole poltellut. Kurkunpäähän se otti verrattuna näihin muihin.

    Mukana tulleet Tobacco-maut eivät kovasti säväyttäneet, niissäkin omituinen sivumaku allekirjoittaneen makuun.

    Mitä nikotiinituotetta suosittelette noviisille, joka ei ainakaan tuosta m-boroughista pidä?

    (joo, luen ne arvostelutkin)


    Joka tapauksessa jos tämä wanha herra lopettaa tupakanpolton tällä höyryämisellä: SiB77, Wizi ja te kaikki muut aktiivit saatte laittaa sulan hattuun näiden sivujen ja ohjeiden ylläpidosta. Ilman niitä en olisi osannut tilata yhtään mitään.

    Edit: saatte te muutenkin laittaa sulan hattuun näiden sivujen ja ohjeiden ylläpidosta. Mutta jos tupakanpoltto loppuu tähän - olette saaneet aikaan jotain todella hienoa!





     
     
  20. #60
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puff Näytä viesti
    Tosta työpaikka jutusta oon samaa mieltä.
    mut kun siellä röökikopissa haisee ihan vitun pahalta. :-X
    ja se jengi haisee ihan vitun pahalta. :-X

    selkeesti sosiaalinen aspekti katoaa osittain tän myötä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •