Sivu 11 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011121314152161111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #201
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    11

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Niinkään tuore en enään ole, mutta nyt olen ollut melkein 6 viikkoa polttamatta ja on ollut tajuttoman helppoa. Koko aikana maistoin tupakkaa kerran ja hyi helvetti, oli kuin olisi alkanut suutelemaan ranskalaisittain stögistä. Just awful. Onnea ja voimia niille jotka yrittävät tuoreina e:hen
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)
    Life without music would be a mistake -Nietcszhe

     
     
  2. #202
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    47

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    No nyt tuli se pelkkä mutteri mutta tunti sitten tuli se e-powerin aloituspaketti ja pari tuntia sitten ego-t:hen kaksi black ja kaksi clear cartoa ja limiä ja on tulossa myös lr-atoja neljä joita en sitten taida tarvitakkaan




     
     
  3. #203
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja PasiM Näytä viesti
    No nyt tuli se pelkkä mutteri mutta tunti sitten tuli se e-powerin aloituspaketti ja pari tuntia sitten ego-t:hen kaksi black ja kaksi clear cartoa ja limiä ja on tulossa myös lr-atoja neljä joita en sitten taida tarvitakkaan
    Kyllä niitäki voi tarvita vaikka tiputteluun tai miks ei muutenki
    Vähän jäi itteä kaiveleen toi että ois voinu laittaa tuohon e-powerin kans samaan tilaukseen tuo adapterin..

     
     
  4. #204
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Muhos
    Viestit
    15

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tere kansalle!

    En ole vielä edes aloittanut, mutta ajattelin silti tulla tänne esittäytymään, jos sattuu tulevien laitteiden kanssa tulemaan ongelmia

    Tulossa on siis ollut jo parisen viikkoa 510-T aloituspakkaus, kun vihdoin ja viimein löysin sen muun värisenä kuin mustana. Ukkohan tähän mut "pakotti" puhumalla näistä jaaaaatkuvasti, sillä oli oma eka EgoT ja nyt käytössä Megalodon. Aikoi omin nokkineen hommata mulle jonkun pienen ja kivan tapauksen, niin mä ajattelin että Hell no, mähän päätän itte mimmosta alan kattelemaan ja käyttämään, joten parisen viikkoa sitten kulutin päivästä 4-5 tuntia vain etsien tietoa näistä sähkösämiksistä. Suurin osa tuosta ajasta kului nimenomaan tällä foorumilla ja sen artikkeleissa.

    Analoginen tippuu pois heti kunhan vain se kiinan ihme nyt saapuisi mulle (on tällä hetkellä paikassa X, vietettyään sitä ennen yli 10 päivää Xiamenissa, ym). Nesteet tuli kyllä jo aikoja sitten, mutta kun ei ole millä höyrytellä, niin ei voi mittään. Analogista olen siis poltellut 13 vuotta noin askin päivässä (huono verrata kun olen aina ja ikuisesti polttanut toppatupakkia käsin käärien).
    Aloitan 11 mg nesteillä ja siirryn siitä vähitellen pois nikotiinista ja tavoista, ainakin teoriassa näin. Pidän höyryttelyn kanssa samat tavat kuin sätkienkin, eli ulos tupakille vaikka tulis sammakoita taivaalta, ei autossa ja työpaikallakin ihan samat ajat tupakille kuin aikaisemminkin, ei lasten nähden eikä eläinten tai syttyvän lähellä. En vain tiedä kuinka sitä kotona sitten tulee laiskaksi ja jääkin sisälle höyryttelemään :P

    Joo, laite ei ole siis vielä edes tullut mulle ja oon jo tilailemassa uutta osaa, koti/vapaa-ajalle Megalodonia, eri makuja, nikotiinittomia, parempaa akkua, G4:ia, mitäs jos tilais läpiviennin, säilytyskoteloita, jne jne Herran jesta sitten kun se laite tuleekin ja ei toimi mulla yhtään..... Peukut pystyyn!

    Eikös täällä oikein naiskansaa olekaan, kun tuntuu aika miesvoittoselta? Ja kyllä sinne miittiin pitää saada sohvalle houkuttelijamiehiäkin Ja jos Oululaisia ilmaantuu lisääkin, niin samahan tuota on miitata jo Oulussakin
    Tools of joy: 510-T + Mini-Megalodon

     
     
  5. #205
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervetuloa vaan joukkoon iloiseen Apua saa yleensä aina ku tarve vaan vaatii. Forumilla on sitten irc kanava jos tekee mieli jutella vähän paremmin porukan kans
    http://www.e-savuke.com/forum/yleine...ava-548.0.html

    Kannattaa selailla tuolla joku duunaski kohan mikä ois hyvä setti alottelijalle:
    http://www.e-savuke.com/forum/sahkot...oon-800.0.html

    On tuolla tieten kartta mistä päi porukkaa on ja naisille oma jutustelu mutustelu paikkaki

    (ihme tervetuliais toivotus mutta minkäs teet )

     
     
  6. #206
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    8

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Kun nyt innostuin jakamaan Oikeita Mielipiteitäni, postaanpa tähänkin ketjuun.

    Reilun kymmenen vuoden tupakoinnin jälkeen sain syntymäpäivälahjaksi TECC:n Tornado Tank aloituskitin. Toiseksi paras syntymäpäivälahja koskaan. Tämän jälkeen olen lähes pakonomaisesti pyrkinyt tutustumaan kaikkeen höyryttelyyn liittyvään, ehkä jossain vaiheessa aikaa riittäisi omien laitteiden rakenteluun (vastuslankaa ja vanha kännykän akku, miten vaikeaa se voi olla?)

    Kotihöyrystelyssä suosin halpoja clearoja joiden huoltaminen ja/tai korvaaminen ei romahduta budjettia, töissä mukana kulkee 1+1 650mAh akkua ja muutama tankillinen nesteitä. Pirkan hammastikkuaskista saa erinomaisen säilytyskotelon tankeille...

    Hankintalistalta löytyy Provarin (tai vastaavan) lisäksi jokin Bullin tapainen 'iki-atomisaattori', ellen sitä ennen keksi jotain sopivan vaivatonta vastuslanka+paristo viritelmää.

    Suosikkinesteinä Easy Liquidsista löytyvä Hangsenin &#039romedary Menthol' ja Totally Wickedin 'Black Label Rich Pipe'. Oma mausteneilikka (clove) sekoitukseni, Liberty Flightsin tarvikkeilla, ei ihan vielä ole tuotantokelpoinen, mutta kunhan saan sekoitussuhteen oikeaksi..!

    Loppuhuudahdukset ja kiitokset Scotille (http://www.youtube.com/user/igetcha69) ja paikalliselle gurullemme, Sib77:lle.

     
     
  7. #207
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    22

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    25-vuotias, seitsemän vuotta analogisia poltellut ja parisen viikkoa höyrytellyt Nokialainen. Aloittelin perus 510-vehkeellä, mutta melkein heti tilasin eGo-T:n. Doni on harkinnassa ja tilaillaan sitten, kun saadaan jääkapit ja autohuollot yms maksettua.
    Nesteitä kertynyt n. 200 ml.

    Tämä sivusto on ollut suureksi avuksi, kun ei oikein tiennyt mitä tilailla. Nyt olen sitten aiheesta kiinnostuneita kavereita ohjannut tälle sivustolle, ja myös kertonut omia tiedonmurusia.
    Sain myös pienellä ärähtelyllä ajettua työpaikalleni Valiolle linjauksen , jonka mukaan höyryttely on siellä joka paikassa sallittua.

    Analogista tupakkaa olen kerran maistanut höyryttelyn aloittamisen jälkeen ja kaksi imaisua riitti tumppaamaan ko. kääryleen ja ottamaan taskusta eGon!
    Paluuta normikessutteluun ei ole!

     
     
  8. #208
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    5

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Moro vaan kaikille. Perjantaina minäkin höyrähdin näihin esavukkeisiin. Viikonloppu on tutustuttu laitteeseen ja eri makuja testailtu. On tämä vaan niin koukuttavaa hommaa, että nyt täytyy varmistaa, ettei missään vaiheessa joudu analogisiin vaihtamaan laitteiten rikkouduttua. Alla olisi muutama kysymys jos joku tietäväinen voisi valaista asiaa:

    Perjantaina sain 510 complete kitin niillä vanu patruunoilla. Muuten olen laitteeseen tyytyväinen, mutta höyryä saisi tulla hieman reilummin. Vanuilla hieman hankala testailla eri makuja ja muutenkin hieman ärsyttävää jatkuvasti tiputella nesteitä, joten tankit pitäisi saada.. Eli millä kombinaatiolla kannattaisi lähteä liikkeelle? Tankkeja vois olla kymmenkunta kpl.

    Vara atoja tarviisi myös, suosituksia?

    Vara-akkuja, mikä olis hyväksi havaittu?

    Kokonaan toinen laite. Kannattaako hommata samanlainen vai joku ego starter kit? Mikä on "kuuminta hottia" tänään?

    Näitä on varmasti kyselty 1+n kertaa, mutta ei oikeen vielä ole termit hallussa millä hakea..

    Kiitoksia etukäteen!

     
     
  9. #209
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jihoo Näytä viesti
    Vara atoja tarviisi myös, suosituksia?
    Vara-akkuja, mikä olis hyväksi havaittu?
    Kiitoksia etukäteen!
    Tervetuloa foorumille. Jos kelpo tankkisettiä kaipailee niin akuksi 900/1000 mAh usb-passtrough eGo-T. Atomisaaattoriksi eGo-T low resistance Type-B ja näitä esim 3 kpl. Jos ei ole kiire niin Health Cabinissa on loma-alennuksessa tavaraa, tosin parhaat värivaihtoehdot on loppu.

     
     
  10. #210
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jihoo Näytä viesti
    Perjantaina sain 510 complete kitin niillä vanu patruunoilla. Muuten olen laitteeseen tyytyväinen, mutta höyryä saisi tulla hieman reilummin. Vanuilla hieman hankala testailla eri makuja ja muutenkin hieman ärsyttävää jatkuvasti tiputella nesteitä, joten tankit pitäisi saada.. Eli millä kombinaatiolla kannattaisi lähteä liikkeelle? Tankkeja vois olla kymmenkunta kpl.

    Vara atoja tarviisi myös, suosituksia?

    Vara-akkuja, mikä olis hyväksi havaittu?

    Kokonaan toinen laite. Kannattaako hommata samanlainen vai joku ego starter kit? Mikä on "kuuminta hottia" tänään?
    Samalla lähdin itsekin liikkeelle ja nyt on eGo-T tulossa... Peleonin 900mAh all in one. Sillä luulisi höyryttelevän jo jonkin aikaa.

     
     
  11. #211
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    5

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jihoo Näytä viesti
    Vara atoja tarviisi myös, suosituksia?
    Vara-akkuja, mikä olis hyväksi havaittu?
    Kiitoksia etukäteen!
    Tervetuloa foorumille. Jos kelpo tankkisettiä kaipailee niin akuksi 900/1000 mAh usb-passtrough eGo-T. Atomisaaattoriksi eGo-T low resistance Type-B ja näitä esim 3 kpl. Jos ei ole kiire niin Health Cabinissa on loma-alennuksessa tavaraa, tosin parhaat värivaihtoehdot on loppu.
    Kiitoksia vaan nopeasta vastauksesta! Melekein yhtä nopeesti lähti tilaus Health Cabiniin . Akkuja (1000mAh) parit kappaleet, tankkeja 20, jotain suukappaleita, säilytyslaukku ja atomisaattoreita tuon kolme kpl. Noissa atoissa ei vaan ollut merkintää ohmimäärästä ??? Noh, jospa ne jotenkin höryä tekisi..

     
     
  12. #212

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terve kaikille

    Aattelin nyt kirjautua tänne ku pari viikkoa on tullu lueskeltua jo, mut en oo saanu aikaseks kirjautua. Oon reilu parikymppinen sälli turun suunnalta ja tupakkaa tuli polteltua n. kolmisen vuotta 1-2 askin päivävauhdilla. Viime viikon perjantaina tuli ego-t paketti postissa ja tupakan poltto loppu kun seinään. Sen jälkeen ei oo tehny ees mieli. Mitä nyt kännissä on tullu joku askin verran poltettua, kun en egoa viittinyt ottaa baariin mukaan.

    Maanantaina tulikin sit tilattua jo jenkeistä megalodonia ja briteistä lisää nesteitä, pari uutta atomisaattoria, 510-t tankkisysteemi (on muuten vähän esteettisemmän näkönen ku toi egon tankkiato) ja cartomisaattoreita. Oon aina ollu hyvin vahvasti välineurheilija ja oon aika varma, ettei tää härveleitten ostaminen jää tohon egoon. Mut ne rahat mitä olis tupakkaan menny voi ilomielin laittaa tähän kyl

     
     
  13. #213
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Terve kaikille

    Aattelin nyt kirjautua tänne ku pari viikkoa on tullu lueskeltua jo, mut en oo saanu aikaseks kirjautua. Oon reilu parikymppinen sälli turun suunnalta ja tupakkaa tuli polteltua n. kolmisen vuotta 1-2 askin päivävauhdilla. Viime viikon perjantaina tuli ego-t paketti postissa ja tupakan poltto loppu kun seinään. Sen jälkeen ei oo tehny ees mieli. Mitä nyt kännissä on tullu joku askin verran poltettua, kun en egoa viittinyt ottaa baariin mukaan.

    Maanantaina tulikin sit tilattua jo jenkeistä megalodonia ja briteistä lisää nesteitä, pari uutta atomisaattoria, 510-t tankkisysteemi (on muuten vähän esteettisemmän näkönen ku toi egon tankkiato) ja cartomisaattoreita. Oon aina ollu hyvin vahvasti välineurheilija ja oon aika varma, ettei tää härveleitten ostaminen jää tohon egoon. Mut ne rahat mitä olis tupakkaan menny voi ilomielin laittaa tähän kyl
    Tervetuloa höyryttelijä joukkoon.. Nuihin välineisiin tulee vielä menee jokunen sataa euroa.. Niitä ei oo koskaan liikaa Ens kerralla sitte ego mukaa ja nortit roskii baari reissulla.. Kuka sitä ny hyvää kaljan makua tahtoo pilata tupakalla

     
     
  14. #214
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    23

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy


    Tämä ensikertalainen löysi jenkeistä huoltikselta Jasper&Jasper kertakäyttöisen laitteen 10 dollaria. Pian tilasinkin 510 starter kitin. Se tuntuu kyllä aikas heppoiselta laitteelta ja ennen kuin nesteet kerkes saapumaan olin jo tilannut keraamisen carton ja timanttipäisen patterin pinkkinä, sekä pienen adapterin joka siihen väliin tarvitaan.
    Olen polttanu joskus yli askin päivässä ja sen jälkeen monta vuotta pari savuketta päivässä ja sitä vaan ei pysty lopettamaan. Tilasinkin hyvin matalaa ja nolla vahvuisia nesteitä. Kokeilulaitteeni oli kai 18mg ja menthol. Tosi kiva, ei o enää tehny mieli savunmakua nieleskellä! Liian vahva tosiaan koska nousi selkeesti päähän ja höyryttely on niin kivaa että vois pidempäänkin nautiskella.
    Tuntuu jotenkin että oon melkein ainoo nainen täällä... Mutta mä voin sit olla se joka höyryttelee siellä sohvalla messuvieraiden kanssa
    Pitäiskö perustaa osasto fitness-messuille, terveellisempää tupakointia mainostavana. Moni fit-ihminenhän siis polttaa paljon ja hapenotto olis kiva toimia.

     
     
  15. #215
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kat Näytä viesti


    Tuntuu jotenkin että oon melkein ainoo nainen täällä...
    Se on vaan tunne, suurinpiirtein joka viidestoista on nainen Ainakin jos on foorumin tilastoja uskominen. Tervetuloa joukkoon iloiseen!



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  16. #216

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervetuloa joukkoomme Kat tuolla foorumilla on naisten oma osio jossa voitte vaihtaa kokemusia myös keskenänne e-savulleista ja siihen liittyvistä asioista ja muutenkin täälä on sana aikas vapaa ,eli mielipiteitä esiin vaan jos aihetta ilmenee 8)

     
     
  17. #217
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervehdys Oulusta!

    Jo toinen päivä menossa pelkän höyryn voimalla

    Takana kuutisen vuotta liian ahkeraa nuuskan käyttöä ja sitä ennen tupakkaa n. 9 vuotta ja välillä kumpaakin sekaisin ja välillä nicorettea muka lakon aikana eli melkoista sekakäyttöä.

    Ensimmäisen eGon hankin jo keväällä mutta en vielä silloin innostunut hommasta kun helpompi oli nakata se kölli huuleen kuin värkätä vanujen kanssa joten eGo unohtui..

    No nyt sitten viimeviikolla nuuskavarasto alkoi loppumaan ja päätin kaivaa eGon vielä kerran kokeiltavaksi ja lueskelin tätä forumia monta iltaa ja totuttelin samalla vapottelun maailmaan maistelemalla niitä huimaa kahta makua jotka ekalla kerralla tilasin.
    Aikani väkersin niiden vanujen kanssa ja ihmettelin ja säätelin niin alkoihan sitä höyryä ja tuntumaa tulla vaikka silloin keväällä ensiyrittämällä tuntui ettei tämä ole minun juttu.

    Päätin sitten etten ajele Haaparantaan hakemaan nuuskalastia vaan tilailin sillä rahalla peleonista litkuja ym sälää sekä LR:stä eGo-t:n.

    Litkuja peleonilta tuli joita on innolla testailtu ja lr-cartoja odottelen vielä velholta että saa kunnon höyryt.
    Lisää eri makuja pitää vielä tilata, tää varustelu näyttää karkaavan helposti käsistä.

    Tänään hain postista eGo-t:n ja voi mahoton että on hyvä laite verrattuna perus-eGoon pienten alkuvaikeuksien jälkeen, tasainen höyry eikä maistu palanut vanu.

    Eikä tuota pötkylää meinaa malttaa laskea käsistä vaan eipä se haittaa kun on tottunut olemaan jatkuvasti pökäle huulessa niin mielummin tätä pötkylää imeskelee

    Kiitokset mahtavasta foorumista, tuskinpa olisin ilman tätä tutustunut höyryttelyn maailmaan.

     
     
  18. #218
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    12

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    "Savu"merkkejä täältä Keski-Suomesta päin myöskin!
    Foorumia tullut selailtua viime keväästä asti ja olin vissiin höyrypäissäni joskus tänne rekisteröitynytkin mitä en sitten myöhemmin muistanut.. Kerran sitten kirjoitushaluisena mietin et mites perkale tänne pääsee kirjoittelee kun ei löydy rekisteröintinappulaa mistään. Minähän olinkin kokoajan kirjautuneena :-[

    Analogista historiaa ei ole takana kuin 4 vuotta mutta totesin tuonkin olevan ihan tarpeeksi terveyden kannalta. Astma alkoi mennä pikkuhiljaa todella huonoon suuntaan ja keuhkoahtaumakin varmasti kolkuttelee ovia. Tupakalle aloin miettimään korvaavaa tuotetta koska tupakointi itsessään on ollut minulle mieleistä, vaikkeikaan terveellistä. Tein sitten aloittelijan virheen ja tilasin ensimmäisen sähkötupakan facebookin mainoksen kautta suomalaiselta GreenSmokelta.. Hintaa tuli perus 510 kitille lähemmäs 90 euroa ja parit putelit parikymppiä päälle. Mutta onneksi löysin lopulta tänne, nimittäin täältä löysin sitten asiantuntevampaa neuvoa

    Ego-t hommasin myöhemmin ja monia e-nesteitä, nyt tulee niitä pössyteltyä päivittäin ja tupakasta on tullut pysyttyä erossa yhtäjaksoisesti pari viikkoa Maistamisrepsahduksia on tullu monesti, mutta nekin on sitten ollut semmosia että analoginen ei vaan enää maistu yhtään hyvältä.

    Mutta eniveis, porukka vaikuttaa täällä oikein mukavalta ja monikirjoiselta. Mukava päästä tämmösen keskustelufoorumin pariin

     
     
  19. #219
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    4

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervehdys arvon foorumilaiset !, pitihän se tänne rekkautua kun on näitä juttuja tullut luettuakin silmä kovana, yli puolet elämästä on tupakanpaskaa polteltu ja kaikki lopettamisvariaatiot
    kokeiltu tosi huonolla menestyksellä, kunnes viikko sitten sain paketin haitekkiä englannista, ja uskomatonta mutta totta, oikeen tupakan poltto loppui kuin seinään!.



     
     
  20. #220
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 1tyyppi Näytä viesti
    Tervehdys arvon foorumilaiset !, pitihän se tänne rekkautua kun on näitä juttuja tullut luettuakin silmä kovana, yli puolet elämästä on tupakanpaskaa polteltu ja kaikki lopettamisvariaatiot
    kokeiltu tosi huonolla menestyksellä, kunnes viikko sitten sain paketin haitekkiä englannista, ja uskomatonta mutta totta, oikeen tupakan poltto loppui kuin seinään!.
    Hieno homma että höyryttely auttoi Nii ja Tervetuloa Forumille!

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •